Putin on oikeassa siinä, että Venäjää puhuvien oikeuksia loukataan. Heistä aivan valtaosa asuu Venäjällä. Heillä ei ole oikeutta mielipiteen, ilmaisun, kokoontumisen, uutisten saamisen ja muunkaan totuuteen liittyvän oikeuden toteutumiseen.
Kuka suojelee Venäjää puhuvien oikeuksia Venäjällä. Vai suojeleeko kukaan, nyt kun sitä yrittäneet on murhattu tai pantu leireille.
Venäjää puhuvien suojelua tehostettava Venäjällä
8
50
Vastaukset
Tämä taas johtuu siitä eträ putin on lyönyt pitkäkestoisen leiman venäläisiin, ulkomailla vuosikymmeniä asuneisiin ihmisiin.
Miten kaikki ongelmat voivat tällätavoin kohdentua yhteen sairaaseen vanhukseen?- Anonyymi
Kyllä sääliksi käy niitä venäjää puhuvia ja nimen omaan venäjällä. Jos osaat venäjää niin sinulta kielletään kaikki mielipiteet, paitis se ainoa oikea. Jos olet oikean ikäinen ja miespuolinen, niin kohtalosi on joutua tapettavaksi naapurimaahan omien johtajien käskystä.
- Anonyymi
Minun puolestani Putinin näkemykset saavat olla oikein, jos ne tällä vauhdilla johtavat hänen yksinvaltansa rähjääntymiseen ja kaatumiseen.
Siinä mielessä jopa kiitettävä yksinvaltias, että kaataa oman hallintonsa. Vain sotarikostuomioistuimeen saaminen on vielä varmennettava. Ehkä hän hoitaa sen vielä itse, hullu kun on.
- Anonyymi
Kiovassa ei ole diktatuuria, mutta vapailla vaaleilla on vain 2 vaihtoehtoa -
samaa mieltä tai olet petturi.- Anonyymi
Mitä Ukrainasta tiedät. Et näköjään mitään. Mutta sillä ei ole merkitystä. Jutun ydin on siinä, että Venäjä on hyökännyt aiheettomasti itsenäisen valtion kimppuun ja maaperälle aiheuttaen johdonmukaista tuhoa ja tehden mitä kammottavimpia sotarikoksia. On Ukrainan valtiojärjestys millainen tahansa, Venäjällä ei ole oikeutta noihin rikollisiin toimiin.
Vähintään sadan seuraavan vuoden ajan Venäläisen passin esittäminen missä maailman kolkassa tahansa häpäisee tuon passin omistajan. Venäläinen, kiitä tästä Putinia.
- Anonyymi
Lännessä ei ole vapaita medioita, kaikki "demokraattisesti" samaa mieltä.
Jokaisen pitää olla ukrainamielinen ja nuoleskella Kiovan diktatuurin takamusta!
Koska kaikki rakastamme siirtomaita ja Donbassin pitää olla Ukrainan siirtomaa!- Anonyymi
Kirjoitat vaikka et ymmärrä mitä kirjoitat. Olet tyypillinen putinisti. Omaksut sujuvasti valehdeltua tietoa. Sitten vielä tyrkytät sitä muille.
- Anonyymi
Putin tuntee venäläiset. Ei niihin voi luottaa missään tilanteessa. Orjakansan lampaat tarvitsee raatelevan paimenkoiran.
Pysyvät tyytyväisenä kun niille järjestää sirkushuveja säännöllisellä sotimisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823