helatorstai_nokiaMission

SOC

kävikö kukaan Nokiamissionin kokouksessa helatorstaina , millaisia kokemuksia ja ajatuksia herätti?

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKU

Olin Helatorstain tapahtumassa ja voin ainakin sanoa että koin siellä todellisen Jumalan pyhyyden läsnäolon.Ymmärsin sen kuinka suuri ja kaikkivaltias Jumala todella on.Koin siellä sen kuinka Jumala todella vihaa syntiä mutta rakastaa syntistä ihmistä.En koskaan ennemmin ole tuntenut Jumalan läsnäoloa yhtä voimmakkaana.

• Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.

• JKU
        Epiktetos kirjoitti:

Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.

Ymmärrän jos ajattelet että kokemukseni oli vain jotain joukkosuggestiota.Asian nyt kuitenkin on niin että jo vuosia uskossa olleena en ole vastaavaa kokenut ja ennenkin olen ollut suurissa tilaisuuksissa.Enkä yleensä reagoi tunnemaailmallani herkästi.Voin siis sanoa että se mitä koin oli todellista. Sitä mitä tunsin on vaikea täysin sanoin ilmaista.Jokaisen täytyy se itse kokea.
        En todellakaan ole sellainen ihminen jonka tunnemaailma tempautuu herkästi mukaan...siksi tämä kokemukseni olikin niin ihmeellinen

• PekkaPakana

Katselin netistä. Todella selkäpiitäkarmivaa menoa.

• Voiko Nokia-missiota katsella netissä. Kerro ihmeessä jos viitsit kirjoittaa, millaista menoa ja meininkiä siellä oli.

• Kuuntelija

Olen kuunnellut Nokia Mission tilaisuuksia netissä, mutta tietääkseni niitä ei vielä voi katsella! Torstaina en saanut kuunteluyhteyttä toimimaan, muulloin on onnistunut ja hyviä tilaisuuksia on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      238
      5412
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3211
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2437
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2003
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      927
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      54
      790
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      767
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe