kävikö kukaan Nokiamissionin kokouksessa helatorstaina , millaisia kokemuksia ja ajatuksia herätti?
helatorstai_nokiaMission
6
558
Vastaukset
- JKU
Olin Helatorstain tapahtumassa ja voin ainakin sanoa että koin siellä todellisen Jumalan pyhyyden läsnäolon.Ymmärsin sen kuinka suuri ja kaikkivaltias Jumala todella on.Koin siellä sen kuinka Jumala todella vihaa syntiä mutta rakastaa syntistä ihmistä.En koskaan ennemmin ole tuntenut Jumalan läsnäoloa yhtä voimmakkaana.
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
- JKU
Epiktetos kirjoitti:
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
Ymmärrän jos ajattelet että kokemukseni oli vain jotain joukkosuggestiota.Asian nyt kuitenkin on niin että jo vuosia uskossa olleena en ole vastaavaa kokenut ja ennenkin olen ollut suurissa tilaisuuksissa.Enkä yleensä reagoi tunnemaailmallani herkästi.Voin siis sanoa että se mitä koin oli todellista. Sitä mitä tunsin on vaikea täysin sanoin ilmaista.Jokaisen täytyy se itse kokea.
En todellakaan ole sellainen ihminen jonka tunnemaailma tempautuu herkästi mukaan...siksi tämä kokemukseni olikin niin ihmeellinen
- PekkaPakana
Katselin netistä. Todella selkäpiitäkarmivaa menoa.
Voiko Nokia-missiota katsella netissä. Kerro ihmeessä jos viitsit kirjoittaa, millaista menoa ja meininkiä siellä oli.
- Kuuntelija
Olen kuunnellut Nokia Mission tilaisuuksia netissä, mutta tietääkseni niitä ei vielä voi katsella! Torstaina en saanut kuunteluyhteyttä toimimaan, muulloin on onnistunut ja hyviä tilaisuuksia on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku494092Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351939Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531336- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421014- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80937
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815