kävikö kukaan Nokiamissionin kokouksessa helatorstaina , millaisia kokemuksia ja ajatuksia herätti?
helatorstai_nokiaMission
6
585
Vastaukset
- JKU
Olin Helatorstain tapahtumassa ja voin ainakin sanoa että koin siellä todellisen Jumalan pyhyyden läsnäolon.Ymmärsin sen kuinka suuri ja kaikkivaltias Jumala todella on.Koin siellä sen kuinka Jumala todella vihaa syntiä mutta rakastaa syntistä ihmistä.En koskaan ennemmin ole tuntenut Jumalan läsnäoloa yhtä voimmakkaana.
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
- JKU
Epiktetos kirjoitti:
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
Ymmärrän jos ajattelet että kokemukseni oli vain jotain joukkosuggestiota.Asian nyt kuitenkin on niin että jo vuosia uskossa olleena en ole vastaavaa kokenut ja ennenkin olen ollut suurissa tilaisuuksissa.Enkä yleensä reagoi tunnemaailmallani herkästi.Voin siis sanoa että se mitä koin oli todellista. Sitä mitä tunsin on vaikea täysin sanoin ilmaista.Jokaisen täytyy se itse kokea.
En todellakaan ole sellainen ihminen jonka tunnemaailma tempautuu herkästi mukaan...siksi tämä kokemukseni olikin niin ihmeellinen
- PekkaPakana
Katselin netistä. Todella selkäpiitäkarmivaa menoa.
Voiko Nokia-missiota katsella netissä. Kerro ihmeessä jos viitsit kirjoittaa, millaista menoa ja meininkiä siellä oli.
- Kuuntelija
Olen kuunnellut Nokia Mission tilaisuuksia netissä, mutta tietääkseni niitä ei vielä voi katsella! Torstaina en saanut kuunteluyhteyttä toimimaan, muulloin on onnistunut ja hyviä tilaisuuksia on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453