2015, silloin ammuttiin ensimmäinen, ja siitä jengiväkivalta on sitten vaan levinnyt eri kaupunkeihin. Rinkebyn somalijengit ovat Shottaz ja Dödspatrullen, ja he ovat ampuneet kiitettävästi toisiaan.
Tappotahti onkin ollut ennätysmäistä tänä vuonna, kun alkaa oleen noin 50 hengiltä ammuttua.
Monet jengeihin kuuluvista nuorista ovat eräänlaisessa välitilassa. He ovat muslimeita, jotka eivät samaistu vanhempiensa uskonnollisiin perinteisiin, mutta eivät myöskään integroidu ruotsalaiseen yhteiskuntaan.
Viranomaisarvioiden mukaan 600 000 ruotsalaista elää ongelmalähiöissä, joissa luottamus yhteiskuntaan, virkavaltaan ja sosiaaliviranomaisiin on heikkoa. Poliisin mukaan Ruotsissa on 52 eri jengiä ja niiden jäseninä on noin 15 000 henkilöä.
Nämä on väärän maahanmuuton seurauksia.
Ruotsin jengisodat alkoi kahdesta somalijengistä Rinkebyssä
10
279
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ne pitäs jokainen ampuu.
- Anonyymi
Hyvin ne ampuu toisiaan.
- Anonyymi
Eikä Ruotsi voi mitään.
- Anonyymi
Muslimien maahanmuutto on huonoa maahanmuuttoa.
Jos otetaan rasistin Raybanit päästä pois, niin mikä on TOTUUS että miten nykymemolla pärjätään. Tulevaisuudessa.
Yhden VKK tyypin kanssa juttelin ja hän pitää Islamia selvästi suurimpana uhkana?
Onko näin?- Anonyymi
No, itse Tukholman lähiöissä ennen asuneena, pidän islamia selvänä uhkana. Muslimit ovat ongelmaryhmä.
- Anonyymi
Maahanmuuttoa varmaan tarvitaan, mutta ei muslimimaista.
- Anonyymi
Kannattaa vaan sopeutua.Pelkästään somaleja on suomessa vajaan 30v kuluttua yli 200 000 kpl.
Matuja on ängennyt suomeen 7 vuodessa liki 600 000 kpl.Viisi täyttä bussillista joka ainut päivä.(sen kyllä huomaa ja KUULEE)
Koko suomi on kuin itäkeskusta lähivuosikymmenien kuluttua
Ruotsalaisetkin ovat vähemmistönä omassa maassaan 2050 luvulla. Suomalaiset 2090 luvulla
Meikäläinen kuori kermat päältä 60-90 luvuilla kun vielä maailma oli terve ja ei mädätetty.Sain elää normaalia hyvää aikaa!
Onneksi olkoon tulevat sukupolvet ja nykynuoret..lähiaikojen massiiviseen matuhelvettiin ja femakkojen aivovopesulle.poikalapset kuohitaan korvien välistä homokkaiksi pehmoleluiksi joista ei ole edes työhön saati lisääntymään.Juu - U. Ei tää KAIKKI nega voi olla mitään vähempi lahjaisten ajatushautumoa. Että on siellä totuuttakin joukossa.
Mun pitäis valita jo puoleni, palloittellen molempien puolella.
Mun arvaus on että mamujen integroitumisen syynä on 70 prosenttisesti heidän oma vika ja 30 että ongelmat suomalaisten aiheuttamia.
Mut miks se somali ei duunia tee? Noin esimerkkinä.- Anonyymi
Ehkä, mut tärkeämpää ja tuottavampaa on puhua venäjän trolleista ja Putinista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721457Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921077- 164957
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28941Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201792Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128768- 27734
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.176695- 64654
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188533On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507