Totuuden Teoria

Meraj-M

Joku esittää täällä kertomuksen jostain, ihan mistä hengellisestä tilaisuudesta tahansa. Siihen sitten;
-ReaStr kyseenalaistaa onko Jumalasta
-PakanaF, pussissa kasvanut kaikkitietävä antaa meriselityksen
-Totuuden Torvi haukkuu mielisairaaksi
-poikalapsi julistaa tuomion
-KadunNainen esittää arvoituksellisen kommentin

-Kaikki muut puhuvat asiaa, jotka osallistuvat keskusteluun, enemmän tai vähemmän. Jälkimmäisten kommentit rakentavat. Heitä ovat; Minä itse, fri, Ritari, saa, tod e, uskis, Ekivaari, Masa, vielä moni muu. Sorry jos nimi unohtui.

13

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä Nasaretin kirvesmiehen kisällitkin? Olihan siellä Simon Kiivailijaa. Juudas Iskariotia, Ukkosen jyrinän poikia, epäilevää Tuomasta, innosta riehahtavaa,mutta tosipaikan tullessa araksi osoittautuvaa Pietaria, jne. --Siis varsin epähomogeenista ja kirjavaa porukkaa. Jokaisella omat omituisuutensa, vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta yhtä kaikki saman puusepän oppilaita.

    • tod e

      nikkini on oikeasti tode.

      • Itse minä

        Oliko tuo niin tärkeää?


      • tod e
        Itse minä kirjoitti:

        Oliko tuo niin tärkeää?

        se ole ollenkaan tärkeää. kunhan vain höpisin tärkeään ketjuun aikani kuluksi.


    • Merja,

      PakanaF nyt ei ole vakavasti otettava tyyppi.

    • minä myös

      Oma kehu haisee sinä fariseus.

    • vinkki

      tallennapa meraj-ämmän herjatekstit ja tee rikosilmotus.kyllä loppuu poskensoitto.

      • vinkki

        Ilkimykselle linnaa.


      • vinkki
        vinkki kirjoitti:

        Ilkimykselle linnaa.

        kuten minä linnaa ja selkään. olen niin heikko ja en ole mikään neuvomaan ketään.


    • KadunNainen

      olisi syytä järjestää reilu huutoäänestys kuka pelastuu. saisi ähäkuttia varmasti moni.

      • tosiasia

        kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?


      • Jutta Jutta
        tosiasia kirjoitti:

        kyllä sinä kärkisijoille sijoitut mielialalääkkeillä. pakko sinun on syödä kun ei ole muutakaan, mutta toivotaan niiden olevan väliaikaista. koitahan maksaa palkkaa alaisille. minulle on aina palkan maksu kunnia-asia, onko sinusta kiva käydä linnanmäellä?

        Mielialalääkkeet auttavat varmasti pahemman yli. Ole vain luja ja katse eteen päin. Voimia!


    • Meikki-Merja

      Pussissa kasvanut ja tynnyrissä varttunut teoreetikko. Ei edes itse usko itseensä.
      Onkohan tuolla etes kavereita, en usko, niin sillä on laput silmillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe