tarjontaa kesämenoihista, siis tilaisuuksista(Festari ,musatapahtmat yms,,)?Minne itse menet?Minne et menisi?Miksi?Vaikuttaako päätökseesi suuresti esiintyjä/esiintyjät,kun valisitset minne menet?
Onko liikaa
3
266
Vastaukset
- peukalokyyti
Kyllä Suomessa on kesällä varsinainen festaritulva, ainakin nuorisolle ohjattua. Tangomarkkinat eivät meikäläistä ole oikein koskaan kiinnostaneet ja kantrifestarit aina...tänä vuonna sentapaiset ovat Karjalohjalla heinäkuussa,22. - 23.7. ja siellä on suomikantrin kingi Kari Tapio!!
Kai niitä nyt saa paljon erillaisia kesätapahtumia ollakkin. Ei kai ole tarkoitettukaan ,että niihin jokaiseen pitäisi kaikkien tupata ?
Kun on paljon valinanvaraa, niin on tarjota jokaiselle jotakin.
Esiintyjä/esiintyjät ratkaisee sen ,että mihinkä minä menen ja se ,että onko tapahtuma suhtkoht lähellä vai jossain satojen kilometrien päässä.- Niina K
-jokaisella on vapaus/oikeus valita minne mennä kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584