Kiina ryhdistää Lähi-idän tilanteen! KTS seuraa

Anonyymi-ap

11

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiina auttajana? Ei kai tarjonna ole juutalaisille uiguurien ja tiibetiläisten kohtaloa ja palestiinalaisille itselleen diktatuurihallinto jossa on yksi puolue taas määrää - kaiketi Hamas koska se Iranin avustamana kykenee tappamaan omat "viholliset", lue muut palestiinalaisryhmät .
      Toisenlaista kohtaloa itse toivoisin palestiinalaisille koska itse olen Palestiinan valtion kannattaja, kyllä se heille kuuluu ja lopulta tulee, ei kuitenkaan joelta merelle. Jos on kyse vilpittömästä avusta ok, mutta kenelle tarvitsevalle Kiina on sellaista tarjonnut? Ainakaan Palestiinan alueella ei ole rikkauksia joita Kiina ja Venäjä aina havittelevat jos jonnekin etabloituvat.

• Anonyymi

Minä luotan Kiinan hyviin aikeisiin.
      Aito kulttuurivaltio.

Näin he, yhdessä Venäjän kanssa, nostavat itsensä ohi rappeutuneen Lännen.

• Ei ihan aito: vähemmistöjen vainot yhden puolueen diktatuuri kertovat muuta. Länsi ei ole rappeutunut, diktaattorien mielestä tietenkin, mitä kansa nyt muuta tarvitsisi kuin yhden vanhan ukkelin määräämässä kaikesta, voisi olla vaikka pöksynsä kasteleva joka kuivalla kaudellaan on keksinyt että varpuset pitää tappaa koska eivät kuulu Kiinan luontoon.

• Anonyymi

Onpa mielenkiintoinen pelitilanne.

• Anonyymi

Käykö vielä niin, kuten Baba Vanga muinoin jo ennusti: 'Kaikki muu sulaa (sulautuu) paitsi Vladimirin kunnia". Olisiko ollut jo 70-luvulla tämä ennustus.

Mutta miten nyt, kun Putinilla oli yhteistyösopimus Yhtenäinen Venäjä -puolueella Israelin kanssa.

Onko nyt Putin vai Israel kahden tulen välissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö vielä niin, kuten Baba Vanga muinoin jo ennusti: 'Kaikki muu sulaa (sulautuu) paitsi Vladimirin kunnia". Olisiko ollut jo 70-luvulla tämä ennustus.

Mutta miten nyt, kun Putinilla oli yhteistyösopimus Yhtenäinen Venäjä -puolueella Israelin kanssa.

Minä veikkaan, että ei mene kauaa, kun Israelilla ei ole enää yhtään kaveria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä veikkaan, että ei mene kauaa, kun Israelilla ei ole enää yhtään kaveria.

ja silloin kun niitä ei ole, on aina syytä katsoa peiliin.

KTS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baba Vanga on ennustanut myös, että vuonna 2046 Eurooppaa hallitsevat muslimit, ja että vuonna 2011 muslimit aloittavat kemiallisen sodankäynnin niitä eurooppalaisia kohtaan jotka ovat vielä jäljellä ydinsodasta, joka on saastuttanut koko pohjoisen pallonpuoliskon.

Et sillee.

• Anonyymi

IIsrael tietää, että Egypti ja Jordaniakin liittyy hyökkääjiln silloin, kun kaikki muut suorittavat yllätyshyökkäyksen yhdessä, tuhotakseen Israelin lopulllisesti. Iran aloittaa ydinase hyökkäyksellä ja muut ampuvat satojatuhansia ohjuksiaan siviilien kaupunkeihin, koska tarkoitus on tuhota Israel lopullisesti. Mutta tässä käykin niin, että Israel pistää koko Lähi-idän tuhkaläjäksi. Sillä toista holokaustia se ei salli enää koskaan.

• Anonyymi

Loppuolympialaisissa monet repivät itsensä pahoin.

• "Sopimuksen allekirjoittaneet 14 ryhmää kutsuvat sopimusta kansalliseksi yhtenäisyyssopimukseksi."

Kansallinen yhtenäisyyssopimus on pahaenteinen nimi sopimukselle. Kansallisen yhtenäisyyden varjolla on saatu paljon pahaa aikaan. Aikoinaan makkabilaiskapina aiheutui vaatimuksesta kansalliseen yhtenäisyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6044
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      146
      1669
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1468
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1240
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      42
      835
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      811
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      89
      769
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      749
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      699
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      692
    Aihe