Koskahan itse hamemiäs nalkkiin?
Vastaukset 5
Olet oikeassa veli hyvä.
Näinä totaali- sodan ja sitä seuranneiden propaganda-aaltojen seurauksena on toki hyvin tarkkaan arvioitava mitä uutislähteitä seuraa ja mihin uskoo.
Päättyneiden sotien historian kirjatkin kertovat mitä sattuu riippuen kirjoittajan agendoista.
Varmaa kuitenkin on se että presidentti Seläskillä ei ole puhtaita jauhoja pusseissaan.
Ukraina sodan tulee häviämään ja Seläski joutuu lähtemään maanpakoon ennen kuin omat kansalaisensa hänet hirttäisivät.
Ei olisi ensimmäinen hirmuhallitsija joka kuolonsa näin kohtaisi.
Ukkeli on kuitenkin kahminut miljardin jos ei kaksi kansan varoja joten leppoisat eläkepäivät koittavat Floridan lämmössä.... 😒Valistuneimmat kansalaiset ovat lukeneet menneistä hirmuhallitsijoista.
Rooman keisarit tulevat monille mieleen.
Löin Wikipediaan sanan hirmuhallitsijat ja kuka olikaan ensimmäinen hakutulos?
Se oli Martti Ahtisaari..... noh.., oma suosikkini on Vladik seivästäjä.
Ei vihollisiaan sen enempää kiusannut vaan lävisti heidät heinäseipäällä peräaukosta suuhun.
Mutta lukumääräisissä ihmisten tapoissa johtaa Hitler ja perässä tulee kerjäläisemme Seläski joka on tapattanut jo yli 1 000 000 maansa voimakkainta miestä.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Valistuneimmat kansalaiset ovat lukeneet menneistä hirmuhallitsijoista.
Ei vihollisiaan sen enempää kiusannut vaan lävisti heidät heinäseipäällä peräaukosta suuhun.
Mutta lukumääräisissä ihmisten tapoissa johtaa Hitler ja perässä tulee kerjäläisemme Seläski joka on tapattanut jo yli 1 000 000 maansa voimakkainta miestä.Unohtuiko Stalin johonkin tuossa kovassa itätunteen palossa ???
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Valistuneimmat kansalaiset ovat lukeneet menneistä hirmuhallitsijoista.
Mutta lukumääräisissä ihmisten tapoissa johtaa Hitler ja perässä tulee kerjäläisemme Seläski joka on tapattanut jo yli 1 000 000 maansa voimakkainta miestä.Tuossa pikkuisen kiltistä Isä Aurinkoisesta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Stalinin_vainot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398