Kaikki maksettu ja velkaa nolla, jouluksi juuri Mauritiukselle matka varattu 2 viikoksi emännän kanssa, mites muilla, jäättekö jouluksi räntäsuomeen?
Pääsin juuri eläkkeelle
25
252
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkkeellä jo pari vuotta. Ei velkaa ja kaikki maksettu.
Nuorempana tuli matkailtua innokkaasti ja kierreltyä parissakymmenessä eri maassa, mutta nykyään ei ulkomaanmatkailu innosta. Lentoasemista on tullut niin ahdistavia paikkoja että siellä katkeaa verisuoni päässä kun yrittää selvitä lähtöselvityksistä. Ja jos siitä selviääkin niin kone on taatusti myöhässä tai koko lento peruttu.
Mieluummin rauhallista kotoilua.- Anonyymi
Minä matkustan jouluksi Teneriffalle.
- Anonyymi
Taloyhtiössä turhia ylihintaisia remontteja.
Lähtö tulee.
Jotain euron mummon mökkiä olen suunnitellut.- Anonyymi
Voisi olla aivan järkevä siirto. Voisi itse päättää mitä remontoi.
Olen asunut tässä talossa jo 35 vuotta. Aina pitää jotain remontoida, mutta vain jos itse tahtoo.
- Anonyymi
Mauritiukselle on luvattu taifuuneja, tornaadoja ja tulvia.
Hyvää lomamatkaa! Lausunto: sinua se tuo onni potkii. Jatkuvasti tulee milloin mitäkin voittoja ym.
- Anonyymi
Se on se demujen elämä tuollaista. Siinä ei haikailla reaalimaailman horisonttien perään.
Anonyymi kirjoitti:
Se on se demujen elämä tuollaista. Siinä ei haikailla reaalimaailman horisonttien perään.
Lausunto: puhut ilmeisesti ketjun avaajasta?
- Anonyymi
Hauskaa matkaa!!
- Anonyymi
No mauritiuksella on tullut käytyä, on muuten taifuuniherkkää aluetta.
Velkaa tällähetkellä 30 000€ mutta tulot 4000€/kk ja eukolla 2500€/kk.
Ollaan remontoitu talo joen rannalla (30m jokeen) ja tehty siitä sellainen että on helppo asua.
Ikää vasta 60v ja itse eläkkeellä.
Ehkä jossain käydään talvella mutta yksi joulu ulkomailla riitti. - Anonyymi
Kattelin just tossa, että lennot Venetzuelaan ois tullu sulle paljon halvemmaksi.
- Anonyymi
Mauri Tiusta harva tavannut. Haen jätskin.
- Anonyymi
Omistan kerrostalokaksion ja 40 neliön mökin. Jälkimmäiseen menen. Lämmitän saunaa. Takassa pidän tulta. Eläviä kynttilöitä poltan pihalla lyhdyissä. Luen,syön,käyn pihan perällä,lenkille naapuriin noin 1km päähän joulupäivänä. Hyvää viiniä vois telkkaria maistella. Näistä on minun joulu tehty...
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Pattijoelle Taivaaseen menet kuitenkin. Turha selvittää enempää ....
- Anonyymi
Olis niin paljon parempiakin vaihtoehtoja kuin Mauritius...
Kuolo se vielä sinutkin joku kaunis päivä korjaa alottaja...☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Olen eläkkeellä ja elän Tasmaniassa läpi vuoden. Tulen mielelläni joka jouluksi räntäsuomeen, koska se on osa minua ja kansallista identiteettiäni.
- Anonyymi
Näinkin voi tehdä.
- Anonyymi
Et kai ole se tuholainen?
- Anonyymi
Iloitkaa välillä toisten puolesta,älkääkä aina dissatko!!
- Anonyymi
Varmaan sähköautokun löytyy niin lentäminen "kompensoitu"...
- Anonyymi
Kannattaa olla pidempään. Vaimokin tykkää.
- Anonyymi
Keskiverto suomalaisen eliniällä olet kuollut alle 15 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623