"Husko julkaisi sunnuntai-iltana Instagramissa ja Tiktokissa videon, jonka taustalla näkyy Kalasataman kerrostalo, jossa syttyi tulipalo lauantaina 23. toukokuuta. Talon edustalla välkkyy pelastusajoneuvojen valoja. Husko tanssahtelee, pyörähtelee ja juoksee videolla nauraen.
– Grillaaminen kerrostalossa ei ehkä oo hyvä idea, Husko kirjoittaa videon yhteydessä."
https://www.is.fi/viihde/art-2000012030179.html
Kalasataman tulipalo oli eräälle ilon asia
60
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihminen nyt vaan sattuu olemaan sellainen, ettei osaa aina ajatella täydellisesti oikein. Löytää huvin sieltä mistä sitä ei saisi löytää.
- Anonyymi00008
Toivomme, että saa itse maistaa saman tai vähän pahempaa. Sitten ei tarvia kännissä saatuja asfalttirupia enää esitellä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toivomme, että saa itse maistaa saman tai vähän pahempaa. Sitten ei tarvia kännissä saatuja asfalttirupia enää esitellä.
taas on idiootit asialla...
ei kai se grillaaminen ole syy, vaan ne rakennuksen virheet...
ei ole paloturvallinen.
sama kuin kiellettäisiin kaikki Mersut , koska Hitlerillä oli Mersu - Anonyymi00024
Taitaa nykyään aika monet tehdä lähes mitä vain, että saavat tuotua itsensä esille, saavat huomiota, ym.
Ja sitten kun arvostellaan, niin masentuvat ja ahdistuvat, ja itsetunto painuu alas.
Jokainen tekee joskus typeryyksiä, mutta olisihan se hyvä olla järki mukana ja miettiä, millainen vaikutus milläkin älyttömyydellä vaikkapa asianosaisiin on. - Anonyymi00035
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuoko tekee sinusta muita paremman🙈
Käyttöksesi meni Pahemmaksi, kun kohteesi.
Anteeksipyyntöä en usko tulevan sulta. - Anonyymi00036
Anonyymi00013 kirjoitti:
ei ole paloturvallinen.
sama kuin kiellettäisiin kaikki Mersut , koska Hitlerillä oli MersuRakennuksen " virheetkö" palon aloitti🙈
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Taitaa nykyään aika monet tehdä lähes mitä vain, että saavat tuotua itsensä esille, saavat huomiota, ym.
Ja sitten kun arvostellaan, niin masentuvat ja ahdistuvat, ja itsetunto painuu alas.
Jokainen tekee joskus typeryyksiä, mutta olisihan se hyvä olla järki mukana ja miettiä, millainen vaikutus milläkin älyttömyydellä vaikkapa asianosaisiin on.ern a hu usko aivan ihastuttava tosin video poistettu varmastikin ollut hyvä
Muuten tätä hän ette ole muut tajunneet että satanismissahan koko ajan oli tuo teema euroviisut ei ollut turhaan järkätty tuo karmea teema ja laulun nimi, nyt ymmärrämme miksi tuo oli ... satanismi eli eliittisatanismi, ne vapaamuuararit ym eliittisatanistisalaseurat järkkäilee tällaisia juttuja... - Anonyymi00051
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi,voi pipi paranee kyllä,ellei se ole pääsisäl.
- Anonyymi00053
Anonyymi00036 kirjoitti:
Rakennuksen " virheetkö" palon aloitti🙈
Ota huomioon, että se on naisen järkeä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00013 kirjoitti:
ei ole paloturvallinen.
sama kuin kiellettäisiin kaikki Mersut , koska Hitlerillä oli MersuRakennus virheet, huolimattomuus ja tarkastukset on uhka rakentamisessa.
- Anonyymi00002
Mahdollista vain uusavuttomien Helsingissä. Parvekkeella grillaaminen.
- Anonyymi00003
Kyllä minä olen grillallut vuosikausia parvekkeella myös Tampereella. Naapuri käryyttää tupakkaa, minä kyrsää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä minä olen grillallut vuosikausia parvekkeella myös Tampereella. Naapuri käryyttää tupakkaa, minä kyrsää.
parvekkeella grillaaminenon ihan tavallista, toki sääntöviidakko-Suomessa varmastikin monien talojen säännöissä se voi olla kielletty...
- Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
parvekkeella grillaaminenon ihan tavallista, toki sääntöviidakko-Suomessa varmastikin monien talojen säännöissä se voi olla kielletty...
Olen itsekin grillannut parvekkeella, mutta vain sähkögrillillä, enkä ole koskaan jättänyt grilliä vahtimatta.
Jos kerrostalossa on lupa parvekkeella grillata, ainoa ja turvallisin vaihtoehto on yleensä sähkögrilli. - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olen itsekin grillannut parvekkeella, mutta vain sähkögrillillä, enkä ole koskaan jättänyt grilliä vahtimatta.
Jos kerrostalossa on lupa parvekkeella grillata, ainoa ja turvallisin vaihtoehto on yleensä sähkögrilli.Ei sähkögrilli ole ainoa vaihtoehto. Kaasugrilli on myös turvallinen, mutta edellyttää tietenkin että ymmärtää mikä on tuli.
- Anonyymi00037
Anonyymi00003 kirjoitti:
Järjen köyhyyttä.
Minä grillaan pihalla😇 - Anonyymi00038
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja syystäkin.
- Anonyymi00004
Ihanat Turun kalinkatanzukat naapureille.
- Anonyymi00005
Vajaa mikä vajaa.
- Anonyymi00018
Justiinsa näin. Minäminäminäminä-tyyppi.
- Anonyymi00006
Ituhipeillä on halvat huvit.
Tää ei tosin tullut kaikille kovin halvaksi, mutta ko. kuvaajalle kyllä. Ihan sama kaikessa heidän toiminnassaan.- Anonyymi00017
Eläkeläispariskunta on voinut muuttaa maaseudulta, jossa ovat tottuneet grillailemaan pihalla.
- Anonyymi00044
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eläkeläispariskunta on voinut muuttaa maaseudulta, jossa ovat tottuneet grillailemaan pihalla.
Tai Afrikasta
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tai Afrikasta
Satanistejahan ne oli, poltti jotain vauvanraatoa?
- Anonyymi00007
Törkeä muija! Eikö töllistelijät riitä? Tällaiset someaivottomat kanat kertoo tuonkin tyhmän ämmän aivotoiminnasta sen, ettei sitä ole! Vieläkö joku maksaa, että saa aivottoman kanan ala-arvoisia juttuja katsoa?
- Anonyymi00025
Miten niin "vieläkö joku maksaa" ? Ei ole ainakaan itselleni koskaan tullut edes mieleen alkaa maksamaan jostain turhanpäiväisestä.
- Anonyymi00042
Oho,oletpa huonokäytöksinen.Kannattaa palata koulun penkille.Myötähäpeän🫣
- Anonyymi00054
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oho,oletpa huonokäytöksinen.Kannattaa palata koulun penkille.Myötähäpeän🫣
Syytä onkin.
Itseäsi.
- Anonyymi00009
Some on tehnyt ihmisistä tällaisia. Onnettomuuspaikkaa kuvataan koska siitä saa paljon tykkäyksiä somessa. Voi satana sentään
- Anonyymi00026
Eikö itsestään voi tykätä ilman että kaikkien muidenkin pitäisi tykätä ? Voi stana sentään.
- Anonyymi00043
Kerot siis itsestäsi,kiva,not.
- Anonyymi00010
Asiaton muia. Liekö tissitkään aiot.
- Anonyymi00019
Ainakin auliisti niitä esittelee ja hieroskelee hyppelehtiessään ilosta, kun ihmisten kodit palavat.
Hyi hiivatti. - Anonyymi00055
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ainakin auliisti niitä esittelee ja hieroskelee hyppelehtiessään ilosta, kun ihmisten kodit palavat.
Hyi hiivatti.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Vahingonilo paras ilo.....mut sitä ei kannatz sanoa muille...
- Anonyymi00015
Fiksuille helsinkiläisille pällistelemistä koko rahan edestä. Siellä fiksuja kommentteja palon syistä.
- Anonyymi00016
Tuosta kenellekkään ole haittaa jos 1 siis YKSI talo vähän kytee. Vaivaa tietysti joillekkin mutta kai niille voi kriisiapua järjestää.
- Anonyymi00020
Anteeksi nyt vinkuu, mutta maito on jo maassa.
- Anonyymi00056
Niistä hinkeistä kyllä heruukin ja paljon🐄
- Anonyymi00022
Siis kuka grillaa parvekkeella? Sais kyllä grillaaja maksaa kaikki
- Anonyymi00027
Ketä grillaa. Ei kuka.
- Anonyymi00023
Maksakaa ilmaston pilaamisesta kaupunkilaiset!
Ryzät on rumia🇪🇪🇷🇺🎖🎈🧨
niillon huulet kumia.💋👄🫦- Anonyymi00046
Alkuperäinen kyllä stemmas paremmin.
Venäläisillä on Suomalaisten kanssa Samat sukujuuret😅 Anonyymi00046 kirjoitti:
Venäläisillä on Suomalaisten kanssa Samat sukujuuret😅Juice RIP🕊 RESPECT!🇫🇮👍
- Anonyymi00057
Anonyymi00046 kirjoitti:
Venäläisillä on Suomalaisten kanssa Samat sukujuuret😅No ei taatusti ole.
- Anonyymi00029
Muistan joskus opiskeluajoilta tyyppejä, joille kaikki muille tapahtuneet onnettomuudet olivat ikään kuin omia voittoja.
- Anonyymi00030
Tässä kumminkaan ei ketään kuollut. Tämän vahingon ansiosta taitaa tulla paljon muutoksia rakennus tarkastuksiin ja rakentamiseen. Kyllä tämä onnenpotku oli.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tässä kumminkaan ei ketään kuollut. Tämän vahingon ansiosta taitaa tulla paljon muutoksia rakennus tarkastuksiin ja rakentamiseen. Kyllä tämä onnenpotku oli.
Jos idiootit arkkitehdit ei osaa huomioida miten parvekkeet rakennetaan niin ettei niissä oleva tulipalo pääse leviämään niin setä voi neuvvoa arkkitehtejä ja arkkitehtien opettajia.
- Anonyymi00033
No,eihän se ole hyvä asia.
Toisaalta,Auttaako mielensäpahoittaminen ja uhrautuminen uhriutujaa?
Muuttuuko asia muuksi,jos vaaditaan anteeksianeluja?
Mielensäpahoittajilla on Aina paha mieli,ja niin kai sen kuuluukin olla. - Anonyymi00034
Huono itsetunto on aivan P Y L L Y S T Ä
aimo jortikka - Anonyymi00048
Osa pikkulapsista kun näkee toisen kaatuvan,loukkaavan tai muuta ikävää.Alkaa selittää miten kamalaa olisi,jos itselle olisi käynyt niin.Ymmärtävät siis tapahtuneen seuraukset, mutta samalla ovat helpottuneita,kun kävi muille.
- Anonyymi00049
Onko huskolainen satanistipiirehin kuuluva?
- Anonyymi00050
Täällä kirjoittelemaasa näkyy että Osa Oikeasti Toivoo muille kaikkea pahaa,ja ikävää.
Tässäkin ketjussa kirjoittelija, joka alkoi heti haukkuaräksyttä, ja toivoa pahaa toiselle henkilölle.
Siis täysin tuntemattomalle.Kyllä se on huolestuttava, itsekeskeinen piirre ihmisessä kun viha ja tinteettomuus ottaa heti vallan.- Anonyymi00062
Tunteettomaksi voi sanoa ihmistä, joka ei tajua että ihmiset ovat juuri menettäneet kotinsa. On täysi oikeus moittia tuollaista käytöstä.
Vaan ei: nykyihminen kiertää omaa napaansa ja on tyhjä päästään. Siinä kaikki.
- Anonyymi00052
Onko aloittajalla tarkoitus saada joku räksytysketju aikaan?
Kauhistella,haukkua ja syylistää?
Vai mikä on aloittajan oma tavoite?- Anonyymi00058
Älä hermostu. Tää ei oikein taida olla sun juttu. Mene vaikka raamattupalstalle.
- Anonyymi00059
Ei ainakaan vaikuttaisi olevan tytöllä ystäviä ympärillään, joilla olisi tämän paras mielessä. Kuka tahansa täysjärkinen olisi neuvonut tuollaista sikailua vastaan.
- Anonyymi00061
Kiinteistöliitto ei halua kieltää parvekegrillausta. Minulle on päivänselvää, että se pitää kieltää grillausvälineistä riippumatta. Kaikki savuttaminen parvekkeilla pitää kieltää. Tupakka, kynttilä jne. jopa vähintään arveluttavat jouluvaloviritelmät.
On täysin järjetöntä alkaa muuttaa rakennusmääräyksiä ja rakentamista grillaukselle sopivaksi. Vastaavat toimet on kiellettävä myös rivitaloissa. Asiallisesti toimivissa asuntoytiöissä tulipuuhastelu on jo kielletty.
Ruoka valmistetaan sisätiloissa keittiössä. Kukin syököön sapuskansa missä lystää, mutta viisainta on aterioida keittiössä. - Anonyymi00063
Kun me tiedämme rakentamisen laadun ja,sen, että voi tulla yllätyksia, niin tähän hyvä varautua. Ei avotulta missään muodossa parvekkeelle. Vain sähkögrilli sallittua tai kokonaan grillaus kielletty.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991