Kävin juuri äsken kaupassa ! Joka puoella Ukrainalaisia sota karkuri meihiä ! (Naisia myös)

Anonyymi-ap

Miksi Suomi elättää ja menee konkurssiin ja piilottelee näitä rintama karkureita ?
Nehän on pummilla meidän pussilla !
MEILTÄ LEIKATAAN KAIKESTA JA OTETAAN ULKOMAAN VELKAA SYNTYMÄTTÖMILLE SUOMALAISILLEKIN !

Sitten ihmetellään kun syntyvyys laskee !
Kuka hullu Suomalainen tällaiseen maahan lapsia tekisi ?
Ukrainan ryssien ja muiden matujen orjaksi velka vankeuteen hullua !!!

Päättäjätkään ei tee lapsia tähän maahan ( Jokainen päättäjä käskee lapsien opiskella ja lähteä pois tästä maasta ulkomaille töihin ja veroja maksamaan ja sanoo suoraan ettei tänne kannata jäädä ja veroja maksaa....)

ON TÄMÄ HULLULLE MALLILLE AJETTU TÄMÄ MAA !

95

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minäkin kävin kaupassa enkä nähnyt ensimmäistäkään mainitsemistasi ukrainalaisista pummeista.

      • Anonyymi00016

        Niitä on 76000 kpl Siuomessa meidän elätettävänä lisäksi rahaa menee suoraan sotaan.
        Ei ihme että tämä maa menee konkurssiin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Niitä on 76000 kpl Siuomessa meidän elätettävänä lisäksi rahaa menee suoraan sotaan.
        Ei ihme että tämä maa menee konkurssiin.

        Ryssiä on tässä maassa paljon enemmän. 87 552. Miksi eivät ole Ulrainassa kuolemassa diktaattorinsa puolesta???


      • Anonyymi00042

      • Anonyymi00082
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Niitä on 76000 kpl Siuomessa meidän elätettävänä lisäksi rahaa menee suoraan sotaan.
        Ei ihme että tämä maa menee konkurssiin.

        Ajattelisit asioita hieman avarammin ja jos tuntisit historiaa edes vähän. Aina sotaa pakenevia pakolaisia autetaan jos se on mahdollista ja se on vastavuoroista jos vaan tilanne tulee eteen. Ottihan Ruotsikin meiltä väkeä turvaan kun WW2 oli päällä.
        Nämä Ukrainalaiset ovat täällä vain määräaikaisesti ja se aika päättyy juurikin kohta ja jos EU tekee asiassa uuden päätöksen jatkaa apua, niin se saa lisäaikaa. Myös Ukrainalainen voi anoa kansalaisuutta ja jotkut sellaisen jopa saa kunhan täyttää mm. vaatimukset, eli on hankkinut itselleen työn josta tienaa riittävästi elättääkseen itsensä ja mahdollisen perheensä.


    • Anonyymi00002

      Ei kaikki perse kestä sota
      Olen varma puoli Suomalaiset he juoksevat Espanja tai Thaimaa jos tulee sota .toivon ei tulee ja älä naura Ukrainalaiset

      • Anonyymi00018

        Politikot joutaisi ensimmäisenä sotimaan.Mutta ei ! ne luikkii karkuun ja käskee tavalisen kansan kuolemaan ja käärii itse rahat.
        Näin se homma toimii ympäri maailman ja ja on toiminut iänkaiken sama peli aina.
        Siksi kansa pitää saada vihaamaan naapureita aivopesulla jotta ne on helpompi käskeä aseisiin.


      • Anonyymi00036

        Suomi on rintamakarkureiden "luvattu maa". Suomi ulkomaalaistuu ja jo nyt vain suomenkieltä osaava suomalainen on syrjäytyvä juntti omassa maassaan. Israelin pakoon ajamien kanssa on osattava puhua lontoota. Ulkomaalaisten EI tarvitse osata suomenkieltä koska suomalaiset ovat niin nöyriä pelkureita, että nämä alkavat änkyttämään huonoa englantia, eikä suinkaan niin, että ulkomaalaiset taipuisivat puhumaan suomenkieltä.


    • Anonyymi00003

      Oho nyt on sulla jyrkät huumeet ollut käytössä jo ainaskin kolmekuukautta kun tuollaisia näet. Mistä olet tuollaisia nappeja ostanut ?

      • Anonyymi00043

        Oho nyt on sulla jyrkät huumeet ollut käytössä jo ainaskin kolmekuukautta kun tuollaisia näet. Mistä olet tuollaisia nappeja ostanut ?


        Anonyymi-ap tietää mistä saa mitäkin-

        No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.


        Näin se toimii tällä Foorumilla Anonyymi-ap;n Sekoilu-


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Oho nyt on sulla jyrkät huumeet ollut käytössä jo ainaskin kolmekuukautta kun tuollaisia näet. Mistä olet tuollaisia nappeja ostanut ?


        Anonyymi-ap tietää mistä saa mitäkin-

        No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.


        Näin se toimii tällä Foorumilla Anonyymi-ap;n Sekoilu-

        Monet ovat sanoneet nimim. santtuselle samaa mutta mies uskoo olevansa täysissä järjissään ja se joka kaikista oikeassa. Ei auta vaikka itse Yhdysvaltain presidentti jotakin tunnustaisi koska santtunen leimaa totuuden puhujat putinisteiksi kuten Donald Trumpin, Jefferey Saschin tai esim. Zelenskyin henkilökohtaisen lehdistösihteerin joka paljasti kuinka lahjottu Zelenskyi on. Ei, santtunen ei tuollaisia usko sillä hänellä on VARRRMAA TIETOA! Palestiinalaiset ovat kaikki terroristeja ja Israelilla on täysi oikeus puolustautua ja kansanmurhata palestiinalaiset pois Gazan alueelta. Näin on myös Itä-Ukrainan asukkaiden laita. Heitä ei ainoastaa saa, vaan heidät täytyy tappaa koska vastustavat läntisiä pyrkimyksiä Ukrainassa! Heitä auttamaan tulleet venäläiset ovat tietenkin hyökkääjiä!


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Monet ovat sanoneet nimim. santtuselle samaa mutta mies uskoo olevansa täysissä järjissään ja se joka kaikista oikeassa. Ei auta vaikka itse Yhdysvaltain presidentti jotakin tunnustaisi koska santtunen leimaa totuuden puhujat putinisteiksi kuten Donald Trumpin, Jefferey Saschin tai esim. Zelenskyin henkilökohtaisen lehdistösihteerin joka paljasti kuinka lahjottu Zelenskyi on. Ei, santtunen ei tuollaisia usko sillä hänellä on VARRRMAA TIETOA! Palestiinalaiset ovat kaikki terroristeja ja Israelilla on täysi oikeus puolustautua ja kansanmurhata palestiinalaiset pois Gazan alueelta. Näin on myös Itä-Ukrainan asukkaiden laita. Heitä ei ainoastaa saa, vaan heidät täytyy tappaa koska vastustavat läntisiä pyrkimyksiä Ukrainassa! Heitä auttamaan tulleet venäläiset ovat tietenkin hyökkääjiä!

        Paljastiko Trump sinulle totuuden Grönlannin pingviineistäkin?


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Paljastiko Trump sinulle totuuden Grönlannin pingviineistäkin?

        Ei ne mitään oikeita Pigviinejä ole.Nehän Venäjän tiedusteluyksikön joukkoja jotka ovat vain maastoutuneet ja naamioituneet Pingviineiksi,toitotteli tässä taannoin Trumpin oikeakäsikin vakuuttavasti.


    • Anonyymi00004

      Ukraina kärsii valtavista muuttotappioista. Ukrainan väkiluku on vähentynyt dramaattisesti vuoden 2014 jälkeen kun maassa tapahtui väkivaltainen vallankaappaus ja Ukrainan sisällissota alkoi. Kuukausittain sadattuhannet ukrainalaiset poistuvat korruption ja sodan koettelemasta maasta koska eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen, jotka käyvät kauttasotaa ukrainalaisilla Itä-Ukrainan asukkaita ja Venäjän palkka-armeijaa vastaan.

      Suomesta on tullut rintamakarkureiden turvapaikka jossa lakkautetut varuskunta-alueet on muutettu SPR:n ja muiden pakolaisuudella rahaa tekevien bussinespaikoiksi. Yltiöpäinen maahanmuuttopolitiikkaa ei vie ainoastaan työpaikkoja vaan se maksaa myös valtavasti veronmaksajillemme, ja nyttemmin tuleville sukupolville koska näidenkin kustannusten kattamiseksi joudutaan ottamaan lisää velkaa.

      • Anonyymi00005

      • Anonyymi00006

        Nuorisotyöttömyys on kohonnut uusiin ennätyslukemiin. 22% on ylittynyt! Joka viides nuori aloittaa elämäänsä ja työuraansa työttömänä.

        Miten se Koomuksen entinen pääministeri Jyrki Katainen totesikaan puolustaessaan lisääntyvää maahanmuuttoa, että maahanmuutto lisää työpaikkoja, että Suomi tarvitsee nopeasti puolitoistamiljoonaa uutta maahanmuuttajaa koska a) Suomessa on valtava "työvoimapula" ja b) Koska suomalainen väestö vanhenee ja Suomi tarvitsee uusia eläkkeenmaksajia..


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Strelkov oli FSB:n mies, ei mikään palkkasotilas, tunkeutuessaan vuonna 2014 Venäjältä Ukrainaan aloittamaan sen "sisällissodan", jonka aloittamiseen hänen mielestään ukrainalaiset itse eivät kyenneet.

        https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598

        Nuorten urainalaismiesten viikottainen saapumismäärä pelkästään Saksaan on n. 2 500
        Ukrainalaisia pakenee myös kaikkialle muihin EU-maihin kuten Suomeen, Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan, Viroon, Liettuaan ja Latviaan. Ranskaan, Belgiaan, Hollantiin, Porttugaliin ja Espanjaan. Itävaltaan, Sveitsiin, Italiaan, Romaniaan, Venäjälle, Kreikkaan, Kosovoon, Unkariin, Slovakiaan jne, jne..

        Ukraina kärsii lisääntyvästä rintamakarkuruudesta. Rintamakarkuruus on noussut kasvavaksi ongelmaksi, suoranaiseksi epidemiaksi ukrainalaissotilaiden keskuudessa.


      • Anonyymi00008

      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ehkä myös tuo Sterlkov on paennut Ukrainasta muiden ukrainalaissotilaiden mukana..?

        Ukrainalaisista on muodostunut Ukrainan katastrofin (Ukrainan väkivaltainan vallankaappaus, vallankaappausta seurannut sisällissota ja siitä eskalotunut konflikti länsivaltojen ja Venäjän, ja Länsi ja Itä-Ukrainan asukkaiden välille) seurauksena Suomen suurin yksittäinen maahanmuuttajaryhmä. Vuoden 2022 jälkeen Suomeen on paennut yli 100 000 ukrainalaista, ja he ohittivat määrällisesti pitkään suurimpana ryhmänä olleet Viron kansalaiset. Ukrainalaiset ovat Suomen ylivoimaisesti suurin maahanmuuttoryhmä joka maahan on milloinkaan masinoitu!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ukrainalaisista on muodostunut Ukrainan katastrofin (Ukrainan väkivaltainan vallankaappaus, vallankaappausta seurannut sisällissota ja siitä eskalotunut konflikti länsivaltojen ja Venäjän, ja Länsi ja Itä-Ukrainan asukkaiden välille) seurauksena Suomen suurin yksittäinen maahanmuuttajaryhmä. Vuoden 2022 jälkeen Suomeen on paennut yli 100 000 ukrainalaista, ja he ohittivat määrällisesti pitkään suurimpana ryhmänä olleet Viron kansalaiset. Ukrainalaiset ovat Suomen ylivoimaisesti suurin maahanmuuttoryhmä joka maahan on milloinkaan masinoitu!

        Milloin Israel ja Yhdysvallat hyökkäävät Iraniin että Suomi voi nöyränä vasaalina helpottaa hyökkääjien aiheuttamassa humanitäärisessa katastrofissa vastaanottamalla Ruotsin läpi masinoiduilla Linja-autoilla pakolaiset pohjoisrajan yli Suomeen. Voisiko Suomen silloinen pääministeri tehdä Sipilät ja antaa asuntonsa (kohtuullista vuokraa vastaan tietystikkin..) pakolaisten käyttöön?! Iranissa asuu rapiat satamiljoonaa ihmistä, joten halvasta työvoimasta ei tule olemaan pula lähitulevaisuudessa..


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ehkä myös tuo Sterlkov on paennut Ukrainasta muiden ukrainalaissotilaiden mukana..?

        Tai ehkä hän on Putinin putkassa nyt, koska oli tyytymätön tämän tapaan hoitaa hänen sotaansa?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Milloin Israel ja Yhdysvallat hyökkäävät Iraniin että Suomi voi nöyränä vasaalina helpottaa hyökkääjien aiheuttamassa humanitäärisessa katastrofissa vastaanottamalla Ruotsin läpi masinoiduilla Linja-autoilla pakolaiset pohjoisrajan yli Suomeen. Voisiko Suomen silloinen pääministeri tehdä Sipilät ja antaa asuntonsa (kohtuullista vuokraa vastaan tietystikkin..) pakolaisten käyttöön?! Iranissa asuu rapiat satamiljoonaa ihmistä, joten halvasta työvoimasta ei tule olemaan pula lähitulevaisuudessa..

        Ei mikään ihme että ostareiden parkkipaikat täynnä ukrainalaisia rintamakarkureita koska ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti kaikista suurin maahanmuuttoryhmä Suomessa. Jopa virolaiset jäävät selväksi kakkoseksi, ja lisää ukrainalaisia tulee kiihtyvään tahtiin.

        Eivät ukrainalaisetkaan tyhmiä ole. Hei eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen käymässä kauttasodassa. Miksi tavallinen ukrainalainen haluaisi rintamalle koska parasta mitä hänelle voi käydä on, että hän pysyy hengissä tai vammautumatta. Hengissä pysyy varmemmin poistumalla läpimädästä ja korruption kyllästämästä maasta jota johtaa poliittisesti kokematon ja diplomatiaan kykenemätön juutalainen TV-koomikko joka nyttemmin tai jo aikaisemminkin on osoittautunut vieraiden valtojen marionetiksi jolle tavallisten ukrainalaisien henki ei maksa mitään.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ukrainalaisista on muodostunut Ukrainan katastrofin (Ukrainan väkivaltainan vallankaappaus, vallankaappausta seurannut sisällissota ja siitä eskalotunut konflikti länsivaltojen ja Venäjän, ja Länsi ja Itä-Ukrainan asukkaiden välille) seurauksena Suomen suurin yksittäinen maahanmuuttajaryhmä. Vuoden 2022 jälkeen Suomeen on paennut yli 100 000 ukrainalaista, ja he ohittivat määrällisesti pitkään suurimpana ryhmänä olleet Viron kansalaiset. Ukrainalaiset ovat Suomen ylivoimaisesti suurin maahanmuuttoryhmä joka maahan on milloinkaan masinoitu!

        Mihin osaan tuota katastrofia sijoittuu Venäjän vuonna 2014 alkanut maahanhyökkäys Ukrainan alueelle?

        https://www.bellingcat.com/news/europe/2015/11/13/136-brigade-in-donbass/


      • Anonyymi00014

        Väitetään että Ukrainan väkiluku olisi jopa puolittunut!? Kaikki joilla on mahdollisuus poistua tuosta roistojen johtamasta maasta ovat sen tehneet.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei mikään ihme että ostareiden parkkipaikat täynnä ukrainalaisia rintamakarkureita koska ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti kaikista suurin maahanmuuttoryhmä Suomessa. Jopa virolaiset jäävät selväksi kakkoseksi, ja lisää ukrainalaisia tulee kiihtyvään tahtiin.

        Eivät ukrainalaisetkaan tyhmiä ole. Hei eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen käymässä kauttasodassa. Miksi tavallinen ukrainalainen haluaisi rintamalle koska parasta mitä hänelle voi käydä on, että hän pysyy hengissä tai vammautumatta. Hengissä pysyy varmemmin poistumalla läpimädästä ja korruption kyllästämästä maasta jota johtaa poliittisesti kokematon ja diplomatiaan kykenemätön juutalainen TV-koomikko joka nyttemmin tai jo aikaisemminkin on osoittautunut vieraiden valtojen marionetiksi jolle tavallisten ukrainalaisien henki ei maksa mitään.

        Juutalainen TV-koomikko pisti juuri teidän uuden ohjuskorvetin päreiksi Pietarissa:
        https://militarnyi.com/en/news/mast-structure-burn-russian-corvette-boikiy/

        Kurottaudu ikkunaan, saatat nähdä savupilven. Varo kurkottamasta liian pitkälle kuiten.


      • Anonyymi00020

        Espanjassa on Ukrainan Oligarkit tukiais raha huijarit tuhansien miljardien sota tuesta vain pieni osa on mennyt ihmisten tappamiseen. Niillä on hienot autot ja meren ranta kiinteistöt siellä. Suomessa on sosiaali pummit koska Suomi maksaa eniten... Suomi on voittanut kilpailun velkarahalla.
        Meidän Herrat voi röyhistellä rintaansa näin Brysselissä toisille mulkuille.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Espanjassa on Ukrainan Oligarkit tukiais raha huijarit tuhansien miljardien sota tuesta vain pieni osa on mennyt ihmisten tappamiseen. Niillä on hienot autot ja meren ranta kiinteistöt siellä. Suomessa on sosiaali pummit koska Suomi maksaa eniten... Suomi on voittanut kilpailun velkarahalla.
        Meidän Herrat voi röyhistellä rintaansa näin Brysselissä toisille mulkuille.

        Aika hienot droonit myös. Teidän ohjuskorvettinne kärähti parista sellaisesta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ehkä myös tuo Sterlkov on paennut Ukrainasta muiden ukrainalaissotilaiden mukana..?

        Onko tuo Sterlkov syyllinen Suomea piinavaan kovaan työttömyyteen ja maltillisiin palkkaratkaisuihin? Sterlkov oli aloittamassa Itä-Ukrainan puolustustaisteluita lännen tukemia vallankaappajia vastaan ja Sterlkov on syyllinen kasvavaan nuorisotyöttömyyteen ja siihen, että ALKO on sunnuntaina kiinni!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Onko tuo Sterlkov syyllinen Suomea piinavaan kovaan työttömyyteen ja maltillisiin palkkaratkaisuihin? Sterlkov oli aloittamassa Itä-Ukrainan puolustustaisteluita lännen tukemia vallankaappajia vastaan ja Sterlkov on syyllinen kasvavaan nuorisotyöttömyyteen ja siihen, että ALKO on sunnuntaina kiinni!

        Strelkov hyökkäsi Slovianskiin, koska hänen mielestään separatisteista ei siihen hommaan ollut.
        "At first, nobody wanted to fight," he was quoted as saying. "The first two weeks went on under the auspices of the sides trying to convince each other [to engage]."
        https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598

        Sinänsä maailmalla on tämän hetkisestä sotkusta kiittäminen Strelkovin esimiestä eli Putinia.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Nuorisotyöttömyys on kohonnut uusiin ennätyslukemiin. 22% on ylittynyt! Joka viides nuori aloittaa elämäänsä ja työuraansa työttömänä.

        Miten se Koomuksen entinen pääministeri Jyrki Katainen totesikaan puolustaessaan lisääntyvää maahanmuuttoa, että maahanmuutto lisää työpaikkoja, että Suomi tarvitsee nopeasti puolitoistamiljoonaa uutta maahanmuuttajaa koska a) Suomessa on valtava "työvoimapula" ja b) Koska suomalainen väestö vanhenee ja Suomi tarvitsee uusia eläkkeenmaksajia..

        Suomesta tehty rintamakarkureiden Shangri La johon Israelin ja Yhdysvaltojen hyökkäyksen kohteeksi joutuneet ovat ohjattu. Koska Yhdysvallat ja läntinen koalitio ovat järjestäneet myöskin Ukrainan katastrofin vallankumouksineen, sisällissotineen ja kauttasotineen lännen tukemilla ukrainan vallankumouksellisilla Itä-Ukrainan vastavallankumouksellisia ja heitä puolustamaan tulleita venäläisiä palkkasotilaita vastaan, on tuonkin seurauksena pakolaisten ja rintamakarkureiden virta Suomeen pysynyt ehtymättömänä.

        Salaliittoteoreetikkojen mukaan kyse on siitä, että myös Suomea valmistellaan sotaan Venäjää vastaan eikä Suomi tarvitsisikaan pakolaisia paikkamaan Suomea kalvavaa huutavaa työvoimapulaa, vaan tykin ruoaksi itä-rintamalle kun aika on kypsä. Sotaharjoitukset sen kuin vaan kiihtyvät ennen huipentumistaan..


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Nuorten urainalaismiesten viikottainen saapumismäärä pelkästään Saksaan on n. 2 500
        Ukrainalaisia pakenee myös kaikkialle muihin EU-maihin kuten Suomeen, Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan, Viroon, Liettuaan ja Latviaan. Ranskaan, Belgiaan, Hollantiin, Porttugaliin ja Espanjaan. Itävaltaan, Sveitsiin, Italiaan, Romaniaan, Venäjälle, Kreikkaan, Kosovoon, Unkariin, Slovakiaan jne, jne..

        Ukraina kärsii lisääntyvästä rintamakarkuruudesta. Rintamakarkuruus on noussut kasvavaksi ongelmaksi, suoranaiseksi epidemiaksi ukrainalaissotilaiden keskuudessa.

        Espanja on täynnä rikkaita Ukrainalais oligarkkeja

        Espanja ei maksa pakolaisuudesta siis ihmiskaupasta eikä näin houkuttele köyhiä paskoja maleksimaan toisten kustannuksella...kuten Suomi tekee ja siksi köyhtyy ja menee konkurssiin velkojensa takia..Espanjan talous nousee kun ne houkuttelee rikkaat Oligarkit Sota tuki miljardit taskussaan


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Nuorten urainalaismiesten viikottainen saapumismäärä pelkästään Saksaan on n. 2 500
        Ukrainalaisia pakenee myös kaikkialle muihin EU-maihin kuten Suomeen, Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan, Viroon, Liettuaan ja Latviaan. Ranskaan, Belgiaan, Hollantiin, Porttugaliin ja Espanjaan. Itävaltaan, Sveitsiin, Italiaan, Romaniaan, Venäjälle, Kreikkaan, Kosovoon, Unkariin, Slovakiaan jne, jne..

        Ukraina kärsii lisääntyvästä rintamakarkuruudesta. Rintamakarkuruus on noussut kasvavaksi ongelmaksi, suoranaiseksi epidemiaksi ukrainalaissotilaiden keskuudessa.

        Nuorten urainalaismiesten viikottainen saapumismäärä pelkästään Saksaan on n. 2 500
        Ukrainalaisia pakenee myös kaikkialle muihin EU-maihin kuten Suomeen, Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan, Viroon, Liettuaan ja Latviaan. Ranskaan, Belgiaan, Hollantiin, Porttugaliin ja Espanjaan. Itävaltaan, Sveitsiin, Italiaan, Romaniaan, Venäjälle, Kreikkaan, Kosovoon, Unkariin, Slovakiaan jne, jne..

        Ukraina kärsii lisääntyvästä rintamakarkuruudesta. Rintamakarkuruus on noussut kasvavaksi ongelmaksi, suoranaiseksi epidemiaksi ukrainalaissotilaiden keskuudessa.


        Ryssän Trollin epätoivoionen postaus-


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei mikään ihme että ostareiden parkkipaikat täynnä ukrainalaisia rintamakarkureita koska ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti kaikista suurin maahanmuuttoryhmä Suomessa. Jopa virolaiset jäävät selväksi kakkoseksi, ja lisää ukrainalaisia tulee kiihtyvään tahtiin.

        Eivät ukrainalaisetkaan tyhmiä ole. Hei eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen käymässä kauttasodassa. Miksi tavallinen ukrainalainen haluaisi rintamalle koska parasta mitä hänelle voi käydä on, että hän pysyy hengissä tai vammautumatta. Hengissä pysyy varmemmin poistumalla läpimädästä ja korruption kyllästämästä maasta jota johtaa poliittisesti kokematon ja diplomatiaan kykenemätön juutalainen TV-koomikko joka nyttemmin tai jo aikaisemminkin on osoittautunut vieraiden valtojen marionetiksi jolle tavallisten ukrainalaisien henki ei maksa mitään.

        Ei mikään ihme että ostareiden parkkipaikat täynnä ukrainalaisia rintamakarkureita koska ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti kaikista suurin maahanmuuttoryhmä Suomessa. Jopa virolaiset jäävät selväksi kakkoseksi, ja lisää ukrainalaisia tulee kiihtyvään tahtiin.

        Eivät ukrainalaisetkaan tyhmiä ole. Hei eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen käymässä kauttasodassa. Miksi tavallinen ukrainalainen haluaisi rintamalle koska parasta mitä hänelle voi käydä on, että hän pysyy hengissä tai vammautumatta. Hengissä pysyy varmemmin poistumalla läpimädästä ja korruption kyllästämästä maasta jota johtaa poliittisesti kokematon ja diplomatiaan kykenemätön juutalainen TV-koomikko joka nyttemmin tai jo aikaisemminkin on osoittautunut vieraiden valtojen marionetiksi jolle tavallisten ukrainalaisien henki ei maksa mitään.

        Ryssän Trollin epätoivoinen yritys -hähäää...

        Ei mene läpi minkään seulan-


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Väitetään että Ukrainan väkiluku olisi jopa puolittunut!? Kaikki joilla on mahdollisuus poistua tuosta roistojen johtamasta maasta ovat sen tehneet.

        Väitetään että Ukrainan väkiluku olisi jopa puolittunut!? Kaikki joilla on mahdollisuus poistua tuosta roistojen johtamasta maasta ovat sen tehneet.

        Sait Banaanin tästä valheesta-


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Espanjassa on Ukrainan Oligarkit tukiais raha huijarit tuhansien miljardien sota tuesta vain pieni osa on mennyt ihmisten tappamiseen. Niillä on hienot autot ja meren ranta kiinteistöt siellä. Suomessa on sosiaali pummit koska Suomi maksaa eniten... Suomi on voittanut kilpailun velkarahalla.
        Meidän Herrat voi röyhistellä rintaansa näin Brysselissä toisille mulkuille.

        Espanjassa on Ukrainan Oligarkit tukiais raha huijarit tuhansien miljardien sota tuesta vain pieni osa on mennyt ihmisten tappamiseen. Niillä on hienot autot ja meren ranta kiinteistöt siellä. Suomessa on sosiaali pummit koska Suomi maksaa eniten... Suomi on voittanut kilpailun velkarahalla.
        Meidän Herrat voi röyhistellä rintaansa näin Brysselissä toisille mulkuille.

        Näin pitää ollakin sinulla havumaja jossain upea paikka sen sanot itse mutta totuus on toinen pääsi on tyhjä samoin rahatilanteesi - koko suku myy "persettä" takaa kiljun virtaamisen kehoosi-hä..hä..äää!!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ei mikään ihme että ostareiden parkkipaikat täynnä ukrainalaisia rintamakarkureita koska ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti kaikista suurin maahanmuuttoryhmä Suomessa. Jopa virolaiset jäävät selväksi kakkoseksi, ja lisää ukrainalaisia tulee kiihtyvään tahtiin.

        Eivät ukrainalaisetkaan tyhmiä ole. Hei eivät halua menettää henkeään vieraiden valtojen käymässä kauttasodassa. Miksi tavallinen ukrainalainen haluaisi rintamalle koska parasta mitä hänelle voi käydä on, että hän pysyy hengissä tai vammautumatta. Hengissä pysyy varmemmin poistumalla läpimädästä ja korruption kyllästämästä maasta jota johtaa poliittisesti kokematon ja diplomatiaan kykenemätön juutalainen TV-koomikko joka nyttemmin tai jo aikaisemminkin on osoittautunut vieraiden valtojen marionetiksi jolle tavallisten ukrainalaisien henki ei maksa mitään.

        Ryssän Trollin epätoivoinen yritys -hähäää...

        Ei mene läpi minkään seulan-

        Ukrainalaiset ovat suurin maahanmuuttajaryhmä Suomessa. Tieto tilastokeskukselta ja tekoälyltä. Sinulle tietenkin vain ryssäpropakandaa joka ei mene minkään seulan läpi..


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Ukrainalaiset ovat suurin maahanmuuttajaryhmä Suomessa. Tieto tilastokeskukselta ja tekoälyltä. Sinulle tietenkin vain ryssäpropakandaa joka ei mene minkään seulan läpi..

        Kysytäänpä sitten tekoälyltä suoraan:

        Suomessa asuu lukumäärällisesti eniten ulkomaalaistaustaisia henkilöitä, joiden taustamaa on Viro tai Venäjä. Jos tarkastellaan maahanmuuttoa pelkkien vuositilastojen valossa, Ukraina on ollut suurin yksittäinen muuttajaryhmä viime vuosina.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Kysytäänpä sitten tekoälyltä suoraan:

        Suomessa asuu lukumäärällisesti eniten ulkomaalaistaustaisia henkilöitä, joiden taustamaa on Viro tai Venäjä. Jos tarkastellaan maahanmuuttoa pelkkien vuositilastojen valossa, Ukraina on ollut suurin yksittäinen muuttajaryhmä viime vuosina.

        Miksi liitit kaksi maata yhteen? Siis tarkoitatko että jos Virosta ja Venäjältä tulleet lasketaan yhteen, on heitä enemmän kuin ukrainalaisia? Miksi jätit tuosta nipusta liettualaiset, latvialaiset, romanialaiset ja esim. puolalaiset pois?

        Mutta jos pysyttäisiin asiassa niin ukrainalaisia rintamakarkureita on enemmän kuin esim. mitä virolaisia jotka ovat muuttaneet työn perässä Suomeen ja joita aikaisemmin oli eniten kaikista maahanmuuttajista. Nyt ukrainalaiset ovat ohittaneet jopa virolaiset ja ukrainalaisia valuu Suomeen ja muihin EU-maihin yhä kiihtyvään tahtiin koska ukrainalaiset ovat alkaneet ymmärtämään että he ovat lyöneet kätensä ameriikan pskaan! Ukraina häviää sodan.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Miksi liitit kaksi maata yhteen? Siis tarkoitatko että jos Virosta ja Venäjältä tulleet lasketaan yhteen, on heitä enemmän kuin ukrainalaisia? Miksi jätit tuosta nipusta liettualaiset, latvialaiset, romanialaiset ja esim. puolalaiset pois?

        Mutta jos pysyttäisiin asiassa niin ukrainalaisia rintamakarkureita on enemmän kuin esim. mitä virolaisia jotka ovat muuttaneet työn perässä Suomeen ja joita aikaisemmin oli eniten kaikista maahanmuuttajista. Nyt ukrainalaiset ovat ohittaneet jopa virolaiset ja ukrainalaisia valuu Suomeen ja muihin EU-maihin yhä kiihtyvään tahtiin koska ukrainalaiset ovat alkaneet ymmärtämään että he ovat lyöneet kätensä ameriikan pskaan! Ukraina häviää sodan.

        Enpä liittänyt kahta maata yhteen ja minä en sanonut Virosta tai Venäjästä yhtään mitään.

        Se on nyt se sinun lahjomaton tekoälysi, johon luotit vielä äsken niin kovasti, puhumassa siinä. Jos et nyt enää pidäkään tuloksista niin se on voi voi.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Strelkov hyökkäsi Slovianskiin, koska hänen mielestään separatisteista ei siihen hommaan ollut.
        "At first, nobody wanted to fight," he was quoted as saying. "The first two weeks went on under the auspices of the sides trying to convince each other [to engage]."
        https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598

        Sinänsä maailmalla on tämän hetkisestä sotkusta kiittäminen Strelkovin esimiestä eli Putinia.

        Tuosta Strelkovista jonka Itä-Ukrainan asukkaat karkoittivat ja jonka venäläiset vangitsivat on tullut lähes pyhimys eräälle jonka mielestä tämä Strelkovin akan poika on tie, totuus ja elämä.

        Itä-Ukrainan asukkaiden eikä venäläisten keskuudessa tuo höpö, höpö nauti aivan yhtä suurta luottamusta kuin täällä suomi 24 palstan sodan puolustajan keskuudessa. Epäilen että saman henkilön merkityksellisimpiin ihmisiin kuuluvat myös Pekka Siitoin, Seppo Lehto tai Väinö Kuisma..niin, ja totta kai Benjamin Netanjahu.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Espanja on täynnä rikkaita Ukrainalais oligarkkeja

        Espanja ei maksa pakolaisuudesta siis ihmiskaupasta eikä näin houkuttele köyhiä paskoja maleksimaan toisten kustannuksella...kuten Suomi tekee ja siksi köyhtyy ja menee konkurssiin velkojensa takia..Espanjan talous nousee kun ne houkuttelee rikkaat Oligarkit Sota tuki miljardit taskussaan

        Tilastokeskuksen mukaan Suomeen saapuu vuosittain n. 12 000 ukrainalaista. Kun tiedetään että Ukrainan sota on kestänyt n. viisi vuotta niin ukrainalaisten määräksi saadaan n. kuusikymmentätuhatta sellaista ukrainalaista jotka ovat lähteneet ukrainasta vuoden 2022 jälkeen. Toki ukrainalaisia Suomessa oli jo aiemmin, eli ei lainkaan ihme jos ukrainalaisia tapaa ostareiden parkkipaikoilla.


      • Anonyymi00086

      • Anonyymi00087

    • Anonyymi00017

      No mitä se rusaakalle kuuluu!? Mene sotimaan siinne Ukrainaan äläkä täällä ulise putlerin trollikoira.

    • Venäjän trolli. Tervetulleita ukrainalaiset ovat, olemme raukkamaisia kun emme uskalla sotia Ukrainan rinnalla. Tarkoitan koko länttä ja maailmaa.

      • Anonyymi00023

        Suomella on jo kokemusta yhteishyökkäyksestä Neuvostoliittoa vastaan. Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan liittolaisena operaatio Barbarossassa jossa koko länsi-rintama eteni yhdenaikaisesti hyökäten Neuvostoliittoon. https://youtu.be/XH89le5vi7o?si=K_toUDMeB-mPxIdI&t=7


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Suomella on jo kokemusta yhteishyökkäyksestä Neuvostoliittoa vastaan. Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan liittolaisena operaatio Barbarossassa jossa koko länsi-rintama eteni yhdenaikaisesti hyökäten Neuvostoliittoon. https://youtu.be/XH89le5vi7o?si=K_toUDMeB-mPxIdI&t=7

        Suomi siis hyökkäsi Saksan kanssa Saksan toista liittolaista vastaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Suomi siis hyökkäsi Saksan kanssa Saksan toista liittolaista vastaan.

        Siis tarkoitatko Israelia?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Siis tarkoitatko Israelia?

        Miten Israel osallistui operaatio Barbarossaan?


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        Suomella on jo kokemusta yhteishyökkäyksestä Neuvostoliittoa vastaan. Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan liittolaisena operaatio Barbarossassa jossa koko länsi-rintama eteni yhdenaikaisesti hyökäten Neuvostoliittoon. https://youtu.be/XH89le5vi7o?si=K_toUDMeB-mPxIdI&t=7

        Nyt ei ole Neuvostoliittoa ja silloinkin se oli jo rappeutunut Stalinin tyranniaksi. Ja Natsi-Saksa oli vielä pahempi. Suomi joutui Neuvostoliiton hyökkäyksen kohteeksi, ja lopulta karkoitti Saksan Lapista. Oli alussa ja lopussa oikealla puolella. Välillä pakosta toisella puolella, lopussa oikealla puolella taas.

        Nyt on kyse Ukrainan puolustukseen tukemisesta. Jos se vaatii Euroopan mukaan tulon, Eurooppa tulee mukaan. Se ei ole hyökkäys Venäjälle, vaan Ukrainan taistelun tukemista, kuuluu siihen sitten mitä kuuluu. Ruuvia kiristetään kunnes venäjä suostuu rauhaan ja lopettaa hyökkäyksensä. Ukrainan sanaa ei sivuuteta, kuten Putin yrittää Trumpin avulla.


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        Suomella on jo kokemusta yhteishyökkäyksestä Neuvostoliittoa vastaan. Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan liittolaisena operaatio Barbarossassa jossa koko länsi-rintama eteni yhdenaikaisesti hyökäten Neuvostoliittoon. https://youtu.be/XH89le5vi7o?si=K_toUDMeB-mPxIdI&t=7

        Video törkeää venäjän propagandaa suomalaisen suusta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Miten Israel osallistui operaatio Barbarossaan?

        Entä Suomi ja Natsi-Saksa? Tekoäly ja asiantuntijat väittävät yksiselitteisesti että Jatkosodan aloitti Suomi hyökkäämällä natsien kanssa yhdessä Neuvostoliittoon.


      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Entä Suomi ja Natsi-Saksa? Tekoäly ja asiantuntijat väittävät yksiselitteisesti että Jatkosodan aloitti Suomi hyökkäämällä natsien kanssa yhdessä Neuvostoliittoon.

        Se oli jatko Talvisodalle, jolloin Stalinin tyrannia hyökkäsi Suomeen. Onneksi muut länsimaat eivät liittyneet Saksan hyökkäykseen, ja miten se olisi ollut enää mahdollistakaan, kun Saksa oli hyökännyt Ranskaan ja Englantiin ja valloittanut monta maata. Talvisodan aikana meinasi niinpäin käydä hetkellisesti.

        Lopuksi Suomikin liittyi Saksan vastustajiin, sopi rauhan Neuvostoliiton kanssa ja ajoi saksalaiset joukot pois Lapista. Suomi toimi taitavasti ja mahdollisuuksiensa rajoilla joka vaiheessa. Pelastui Stalinin miehitykseltä ja sorrolla, mutta joutui muutaman kymmenen vuotta myötäilemään Neuvostoliiton politiikkaa, kunnes NL romahti ja Suomen itsenäisyys palautui täydellisenä. Sitten liityttiin vapaaehtoisesti EUhun ja NATOon, edelleen Venäjän pelosta, joka osoittautui aiheelliseksi viimeistään Putinin hyökkäyksessä Ukrainaan 2022. Nyt ollaan vapaaehtoisesti ihan oikealla puolella.

        Kapitalismin ongelmista pääsemisessä, miljonäärien, rahan vallasta, meillä on paljon tekemistä kunkin maan ja EUn sisäpolitiikassa. Heiltä pitää ottaa valta pois demokraattisessa prosessissa. Pääoma on liian keskittynyttä harvojen käsiin, ja jotkut rikkaat yrittävät taas pystyttää fasismin oikeisto puolueiden avulla. Varsinkin Trump USAssa ja persut ja vastaavat Euroopassa.


      • Anonyymi00037
        santtunen2 kirjoitti:

        Se oli jatko Talvisodalle, jolloin Stalinin tyrannia hyökkäsi Suomeen. Onneksi muut länsimaat eivät liittyneet Saksan hyökkäykseen, ja miten se olisi ollut enää mahdollistakaan, kun Saksa oli hyökännyt Ranskaan ja Englantiin ja valloittanut monta maata. Talvisodan aikana meinasi niinpäin käydä hetkellisesti.

        Lopuksi Suomikin liittyi Saksan vastustajiin, sopi rauhan Neuvostoliiton kanssa ja ajoi saksalaiset joukot pois Lapista. Suomi toimi taitavasti ja mahdollisuuksiensa rajoilla joka vaiheessa. Pelastui Stalinin miehitykseltä ja sorrolla, mutta joutui muutaman kymmenen vuotta myötäilemään Neuvostoliiton politiikkaa, kunnes NL romahti ja Suomen itsenäisyys palautui täydellisenä. Sitten liityttiin vapaaehtoisesti EUhun ja NATOon, edelleen Venäjän pelosta, joka osoittautui aiheelliseksi viimeistään Putinin hyökkäyksessä Ukrainaan 2022. Nyt ollaan vapaaehtoisesti ihan oikealla puolella.

        Kapitalismin ongelmista pääsemisessä, miljonäärien, rahan vallasta, meillä on paljon tekemistä kunkin maan ja EUn sisäpolitiikassa. Heiltä pitää ottaa valta pois demokraattisessa prosessissa. Pääoma on liian keskittynyttä harvojen käsiin, ja jotkut rikkaat yrittävät taas pystyttää fasismin oikeisto puolueiden avulla. Varsinkin Trump USAssa ja persut ja vastaavat Euroopassa.

        Olet oikeassa siinä että Talvisodassa Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen mutta jatkosota alkoi siitä kun Suomi liittoutui saksalaisten kanssa ja hyökkäsi natsien kanssa yhdessä Neuvostoliittoon operaatio Barbarossassa.

        Suomen hyökkäyksessä Neuvostoliittoon kuoli n.60 000 suomalaista sotilasta ja n. 160 000 miestä vammautui sodassa.

        Lenita Airisto kertoi ajan kuvaa Jatkosodan jälkeen, missä sellaista kadunpätkää ei Helsingissä siihen aikaan ollut missä ei joku sodan runtelema torso jolta puuttui kädet tai jalat, tai molemmat, tullut vastaan.

        Risto Ryti oli Kokoomukselainen presidentti joka haaveili nk. Suur-Suomesta ja uskoi natsien voittamattomuuteen kuten moni sen aikainen johtohahmo.

        Ikävintä Jatkosodassa on valhe jossa suomalaisille on valehdeltu Neuvostoliiton aloittaneen Jatkosodan vaikka totuus oli, että Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan kanssa yhdessä Neuvostoliittoon.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä että Talvisodassa Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen mutta jatkosota alkoi siitä kun Suomi liittoutui saksalaisten kanssa ja hyökkäsi natsien kanssa yhdessä Neuvostoliittoon operaatio Barbarossassa.

        Suomen hyökkäyksessä Neuvostoliittoon kuoli n.60 000 suomalaista sotilasta ja n. 160 000 miestä vammautui sodassa.

        Lenita Airisto kertoi ajan kuvaa Jatkosodan jälkeen, missä sellaista kadunpätkää ei Helsingissä siihen aikaan ollut missä ei joku sodan runtelema torso jolta puuttui kädet tai jalat, tai molemmat, tullut vastaan.

        Risto Ryti oli Kokoomukselainen presidentti joka haaveili nk. Suur-Suomesta ja uskoi natsien voittamattomuuteen kuten moni sen aikainen johtohahmo.

        Ikävintä Jatkosodassa on valhe jossa suomalaisille on valehdeltu Neuvostoliiton aloittaneen Jatkosodan vaikka totuus oli, että Suomi hyökkäsi Natsi-Saksan kanssa yhdessä Neuvostoliittoon.

        Talvisodassa Stalinin tyrannia hyökkäsi Suomeen, ja se aiheutti sen, että Jatkosodassa Suomi oli sitä hirviötä vastaan, ja oli pakko olla Saksan puolella, ja IKL ym. sitä halusivatkin. Se oli pakkorako. Muuten olisi käynyt kuin Norjalle. Tai Stalinin hirviö, Neuvostoliitto olisi miehittänyt Suomen. Stalinin Neuvostoliitto ei olisi antanut Suomen olla puolueettomana kuten Ruotsi pystyi olemaan Suomen ja Norjan taistelujen takia ja taitavalla diplomatialla.

        Suomi ei ollut Natsivaltio, vaan demokratia sodassa, kuten nyt Ukraina ja Israel. Venäjä on nyt taas uusi hirviövaltio, kapitalistinen Putinin hirviövaltio. USA on muuttumassa trumpilaisten diktatuuriksi. Iran on islamismin hirviövaltio.


      • Anonyymi00066
        santtunen2 kirjoitti:

        Video törkeää venäjän propagandaa suomalaisen suusta.

        Jos katsoit videon niin tieto tuli mm. historian tutkijoilta ja tekoälyltä. Tuo mies vain lukee tietoa jatkosodasta ja sitä edeltäneistä tapahtumista. Suomi hyökkäsi Jatkosodassa Neuvostoliittoon ja sodassa, itse asiassa Neuvostoliiton aloittamassa suurhyökäyksessä missä Suomi ja Natsi-Saksa pakotetiin takaisin sinne mistä hyökkäys alkoikin, kuoli 60 000 suomalaista miestä ja n. 160 000 miestä vammautui vaikeasti. Moni sodan kokeneista kärsi vaikeista henkisistä traumoista ja mielensairauksista.


      • Anonyymi00066 kirjoitti:

        Jos katsoit videon niin tieto tuli mm. historian tutkijoilta ja tekoälyltä. Tuo mies vain lukee tietoa jatkosodasta ja sitä edeltäneistä tapahtumista. Suomi hyökkäsi Jatkosodassa Neuvostoliittoon ja sodassa, itse asiassa Neuvostoliiton aloittamassa suurhyökäyksessä missä Suomi ja Natsi-Saksa pakotetiin takaisin sinne mistä hyökkäys alkoikin, kuoli 60 000 suomalaista miestä ja n. 160 000 miestä vammautui vaikeasti. Moni sodan kokeneista kärsi vaikeista henkisistä traumoista ja mielensairauksista.

        Tieto ja sen tulkinnat. Tulkinta oli Venäjän imperialismin johtajan, Putin verisen mukainen. Siis venäjän trolli video. Maksettu puheenvuoro.


    • Anonyymi00029

      Takaisin kotimaahan mars

      • Näin on, aloittaja on venäjän trolli. Maanpetos oikeudenkäyntiin haastettava.


      • Anonyymi00051
        santtunen2 kirjoitti:

        Näin on, aloittaja on venäjän trolli. Maanpetos oikeudenkäyntiin haastettava.

        Näin on, aloittaja on venäjän trolli. Maanpetos oikeudenkäyntiin haastettava.


        Kuten sanottu Anonyymi -ap -Henkisesti sairas huumeiden orja yhteys Pietariin tiedetään
        vieriotusoireet lisääntyy kamaa saatava lisää-hinnalla millä hyvänsä itse asiassa ollut alusta asti tietoinen kyseisen postaajaan henkisestä tilasta-

        -Valvon yöt ja päivät nykyään ja oon 4 seinän sisällä en liilu yli viikkoon ulkopuolella
        -Kau täällä yks frendi kerran viiossa
        -Ees 300mg ketipinoria ei anna unta enää eikä muukaan. Oon nyt 72h valvonu
        -Nimitäin sivuoireet että virtsa lähtee hitaasti nenä tukossa, painajaisunet, aggrediivisuus pelkotiloja, hikoilu laihtuminen
        -Ja samslta tuntuu ksi niistä joilla etursuhanen kasvanu kuin kusis pillin läpi....semmonen sivuoire
        -Ei tarvii muuten pelätä että ois sekielämää. Erektio katos ketipinorin ja venlafaxiin jälkeen

        -Itse asiassa just se nettifrendin käytös ja valetelu on yks syy minkä takia on mielessä että päätämpä päibäni kohta -VALEHTELET TÄLLÄ PALSTALLA RÄIKEÄSTI-

        Niiku sNoin niin..kun elämäsdä ei ole MITÄÄN menetettvää.. ei oo lapsia, ei mitään. Ei ole mitään syytä ns elää.
        Ainoa ajatus on ehkä se etyä milleen täälyä lähtid kivutyomimmin ettei jää kitumaan tai vihannekseksi vasn lähtö tulee kerralla MITÄ HELVETTIÄ SITTEN TÄLLÄ PALSTALLA VALEHTELET

        Psykiatri debriiffaa puhelimes ja reseptit uusitan omakannan kautts. Ei mulla oo mitään läälätin tapaamisia muuten.
        Ei enää. Nuorena oli NYT VALEHTELEN PUTININ PUOLESTA -nuoruus sivu seikka

        Vttusko ta:n lääkärillä kävisin, en ole työsdä Saan rahaa valehtelusta-

        Tässä ohje palstasi jatkeeksi-''
        Oletko kokeillut sekoittaa ne puoleen litraan Lasolia ja juoda se kerta-annoksena, mielestäni vaikutuksen pitäisi huomata jo tunnissa.

        '


    • Anonyymi00030

      Vastaus aloitukseen.Olen samaa mieltä että Ukrainalaiset kaikki passitettava kotimaahansa.Suomen päättäjien on toimittava Suomalaisten hyväksi.Eikä heillä ole valtaa maksattaa Suomen kansalla ,näitä Ukrainalaisia ja heidän elämistään.
      Ukrainan kaikki avustukset on myös lopetettava heti.Ne ovat veronmaksajien rahoja.
      Viides vuosi jo menossa tämä Ukraina katastrofia. Jos haluavat sotia niin sotikoot omilla kustannuksilla Ukrainassa.Ukrainaa ei koskaan tule hyväksyä myöskään EUhun .
      Suomenkin olisi hyvä erota EUsta ja suunnitella Pohjoismaiden kanssa yhteistä liittoa.
      Muuta emme tarvitse.

      • Anonyymi00031

        Kiitos Kremlin näkemyksestä, mutta eiköhän Suomi tee omat päätökset.


      • Venäjän trolli. Kaatakaa te Putin vaan siellä, se on teidän tehtävänne. Ja takin kääntö vasta oikealla hetkellä, koska siellä on diktatuuri, täytyy näytellä Putinin kannattamista, ettei turhaan joudu vankilaan.


      • Anonyymi00038
        santtunen2 kirjoitti:

        Venäjän trolli. Kaatakaa te Putin vaan siellä, se on teidän tehtävänne. Ja takin kääntö vasta oikealla hetkellä, koska siellä on diktatuuri, täytyy näytellä Putinin kannattamista, ettei turhaan joudu vankilaan.

        Olen Venäjän trolly täältä Pietarin trolly-tehtaalta. Saan ohjeet suoraan Putinilta siitä, minkälaisia Trollyja minun olisi kirjoitettava tänne Suomi 24 palstalle.

        Miten sinulla siellä pöpilässä? Joko pääset yksin ilman hoitajaa pihalle? Minusta ongelmasi on pitkittynyt suhde äitiisi. On epänormaalia ja haitallista asua äidin kanssa noin vanhaksi. Äidin kanssa perjantaiset saunat eivät ole tehneet hyvää mielenterveydellesi koska tapa millä äiti pesee falloksesi happy endiin, ei ole normaalia. Ei mikään ihme että isompi pyörä on alkanut heittämään mutta tsempit sinne osastolle!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Olen Venäjän trolly täältä Pietarin trolly-tehtaalta. Saan ohjeet suoraan Putinilta siitä, minkälaisia Trollyja minun olisi kirjoitettava tänne Suomi 24 palstalle.

        Miten sinulla siellä pöpilässä? Joko pääset yksin ilman hoitajaa pihalle? Minusta ongelmasi on pitkittynyt suhde äitiisi. On epänormaalia ja haitallista asua äidin kanssa noin vanhaksi. Äidin kanssa perjantaiset saunat eivät ole tehneet hyvää mielenterveydellesi koska tapa millä äiti pesee falloksesi happy endiin, ei ole normaalia. Ei mikään ihme että isompi pyörä on alkanut heittämään mutta tsempit sinne osastolle!

        Jos et ole Moskovan maksettuja miehiä, se tekee sinusta vieläkin säälittävämmän olennon. Palkalliset trollit sentään tekevät hommaa henkensä pitimiksi, tykkäsivät siitä tai eivät. Sinä sen sijaan työskentelet Putinin hyödyllisenä idioottina edes tajuamatta sitä itse.

        Eli kumpaa siis olet, idiootti vaiko hyödyllinen idiootti?


      • Anonyymi00057

        Suomessa sodan aikaan rintamakarkurit vietiin kuopan reunalle ja komennettiin eturintamaan tykinruoaksi saamaan rangaistuksensa rintamakarkuruudesta. Petturin palkka sodassa on KUOLEMA!


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Jos et ole Moskovan maksettuja miehiä, se tekee sinusta vieläkin säälittävämmän olennon. Palkalliset trollit sentään tekevät hommaa henkensä pitimiksi, tykkäsivät siitä tai eivät. Sinä sen sijaan työskentelet Putinin hyödyllisenä idioottina edes tajuamatta sitä itse.

        Eli kumpaa siis olet, idiootti vaiko hyödyllinen idiootti?

        Hmm. Tästä on lähdettäväJos pakolainen ei pysty puolustamaan itseään eikä syntymaatansa,niin pystyisikö hän puolustamaan edes tulevaa kotoutusmaatansakaan ja sama kysymys koskee myös vastaaottajamaan kansalaisiakin.-Menepä itseesi,naapaasi myöten.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Olen Venäjän trolly täältä Pietarin trolly-tehtaalta. Saan ohjeet suoraan Putinilta siitä, minkälaisia Trollyja minun olisi kirjoitettava tänne Suomi 24 palstalle.

        Miten sinulla siellä pöpilässä? Joko pääset yksin ilman hoitajaa pihalle? Minusta ongelmasi on pitkittynyt suhde äitiisi. On epänormaalia ja haitallista asua äidin kanssa noin vanhaksi. Äidin kanssa perjantaiset saunat eivät ole tehneet hyvää mielenterveydellesi koska tapa millä äiti pesee falloksesi happy endiin, ei ole normaalia. Ei mikään ihme että isompi pyörä on alkanut heittämään mutta tsempit sinne osastolle!

        Mie olen Natsien trolli saan palkan suoraan hybridi keskukselta Ukrainan sodan ihannoimiseen ja rahoituksen ja 3. maailmansodan lietsomiseen propakandan levitykseen. Jumaloin itse pää jehua Merkkeliä.


    • Anonyymi00035

      Onkohan siellä Ukrainassa enää ketään muita kuin vanhuksia jäljellä? Muut on ilmeisestikin lähteneet muihin maihin ns. vieraiksi.

      • Anonyymi00040

        Hyvin on vanhukset ryöpyttäneet Venäjän voittamatonta armeijaa nyt jo viidettä vuotta.


      • Siellä on rintamalla Euroopan mahtavin armeija, joka on pysäyttänyt Putinin roistovaltion etenemisen. Naiset ja lapset ja nuoret ja vanhukset turvassa ulkomailla tai pommisuojissa. Eurooppa tukee sitä kaikin mahdollisin tavoin. Pian sinne lähtee rauhanturvaajat, jos tulitauko saadaan aikaan. Jos ei saada, lähtee sotajoukot.

        Putin harkitsee kolmea vaihtoehtoa sodan eskaloimiseksi, luullen jotain niillä voittavansa. Paras vaihtoehto on hyökkäyksensä lopettaminen. Alaiset pakottavat hänet siihen, tai syrjäyttävät hänet.


      • Anonyymi00052

        Onkohan siellä Ukrainassa enää ketään muita kuin vanhuksia jäljellä? Muut on ilmeisestikin lähteneet muihin maihin ns. vieraiksi.


        Seuraavat lähteet > Putlerin päästä tehty Jalkapallo Moskovan Torilla -Ei muuten ole sitten potkijoista pulaa-


      • Anonyymi00055
        santtunen2 kirjoitti:

        Siellä on rintamalla Euroopan mahtavin armeija, joka on pysäyttänyt Putinin roistovaltion etenemisen. Naiset ja lapset ja nuoret ja vanhukset turvassa ulkomailla tai pommisuojissa. Eurooppa tukee sitä kaikin mahdollisin tavoin. Pian sinne lähtee rauhanturvaajat, jos tulitauko saadaan aikaan. Jos ei saada, lähtee sotajoukot.

        Putin harkitsee kolmea vaihtoehtoa sodan eskaloimiseksi, luullen jotain niillä voittavansa. Paras vaihtoehto on hyökkäyksensä lopettaminen. Alaiset pakottavat hänet siihen, tai syrjäyttävät hänet.

        Siellä on rintamalla Euroopan mahtavin armeija, joka on pysäyttänyt Putinin roistovaltion etenemisen. Naiset ja lapset ja nuoret ja vanhukset turvassa ulkomailla tai pommisuojissa. Eurooppa tukee sitä kaikin mahdollisin tavoin. Pian sinne lähtee rauhanturvaajat, jos tulitauko saadaan aikaan. Jos ei saada, lähtee sotajoukot.

        Putin harkitsee kolmea vaihtoehtoa sodan eskaloimiseksi, luullen jotain niillä voittavansa. Paras vaihtoehto on hyökkäyksensä lopettaminen. Alaiset pakottavat hänet siihen, tai syrjäyttävät hänet.


        Putin uhkailee jo Armeniaa ja Azerbaizania Moldovaa Kaukasusta jne-KOSTOLLA-

        Syy on selvä ainoa reikä teille on ja nyt Kreml suosittelee nuolemaan nyt Johtajamme persettä -muuten Oreshnik tai Ydinaseemme kertoo vain sen mitä haluatte-pysyttekö Venäjän vaikutuspiirissä -olemme maailman mahtavin kansa tapamme kaikki YDINASEILLA-Mitä koskaan edes nähty-Ruosteiset hylsyt Vuodelta 1930- hähä..häää

        Oreshnikistä -Lupaus tai toive suuresta läpimurrosta kariutui kerralla yksi osui Ukrainan asutuskeskuksen Autotalliin toinen räjähti omalla maaperällään---

        Häh..häää"" Putin koko Maailman suurin -SEKOPÄÄ-

        PUTIN edes Uskalla tavata Ukrainan"#koomikkoa tai klovniksi tälläkin palstalla jatkakaa vain ryssän trollit -


      • Anonyymi00067

        Ukrainasta paenneet ihmiset eivät aio palata Ukrainaan vaikka sota siellä loppuisikin, koska heidän mielestään Ukraina on Pahan vallassa!


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Ukrainasta paenneet ihmiset eivät aio palata Ukrainaan vaikka sota siellä loppuisikin, koska heidän mielestään Ukraina on Pahan vallassa!

        Osa Ukrainasta onkin Venäjän miehitysjoukon hallinnassa ja tuhottu.


      • Anonyymi00090

        Niin.Vanhuuttaan ja sairauttaan ei voi paeta,vaikka yrittäisi.-Joten olen missä olen,mutta en täysin jouten.


    • Anonyymi00041

      Miksi Suomi elättää ja menee konkurssiin ja piilottelee näitä rintama karkureita ?
      Nehän on pummilla meidän pussilla !
      MEILTÄ LEIKATAAN KAIKESTA JA OTETAAN ULKOMAAN VELKAA SYNTYMÄTTÖMILLE SUOMALAISILLEKIN !

      Sitten ihmetellään kun syntyvyys laskee !
      Kuka hullu Suomalainen tällaiseen maahan lapsia tekisi ?
      Ukrainan ryssien ja muiden matujen orjaksi velka vankeuteen hullua !!!

      Päättäjätkään ei tee lapsia tähän maahan ( Jokainen päättäjä käskee lapsien opiskella ja lähteä pois tästä maasta ulkomaille töihin ja veroja maksamaan ja sanoo suoraan ettei tänne kannata jäädä ja veroja maksaa....)

      ON TÄMÄ HULLULLE MALLILLE AJETTU TÄMÄ MAA !

      Ainoa hulluus löytyy sinun päästäsi Anonyymi.ap Ukrainalaiset on viisaita ne ei käytä samoja lääkkeitä kuten sinä-LUULET OLEVASI PALSTAN KINGI-

      Miksi vihasi kohdistuu Ukrainalaisiin Anonyymii-ap- Käytät huumeita sekoilet yleisellä foorumilla-TÄSTÄ ON TODISTEET- Voitko luottaa jatkossakaan siihen että olet tervepäisten kategoriassa-Hulluus-tai Viisaus-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18719364/mulla-on-ketipinor-100mg-ja-propral-40mg-ja-venlafaxin-150mg-ja-xanor-1mg-ja-opamox-30mg

      olet avoimesti kertonut sairaudestasi mikä on -päässä se myös johtanut huumeiden käyttöön-tällä palstalla uskottavuutesi tällä palstalla on 0% mene hoitoon-

    • Anonyymi00046

      Älä höpötä ja möykkää asioista joita et käsitä etkä ymmärrä mitään. Persuhuumeisena-
      kin lausumisillasi sanoilla voi pyyhkiä ulkohuussin lattiaa.

      • Anonyymi00059

        Älä höpötä minä möykkään sekopäisen pääni asioista joita en edes itse käsitä en tiedä olenko sekopää enkä ymmärrä mitään sekopäisestä Huumeiden ja Lääkkeiden Persu -huumeisena-sekakäytöstä -Olen täysin pihalla koskaan käynytkään ulkona

        Mielisairaalassa olet ollut useita kertoja -nyt nähdään tulos > Ei auta Psykoosi lääkkeet >ei sitten huumeet Älä höpötä näinkö sanoit kun Psykoosi iski-


      • Anonyymi00061

        Tästä olen samaa mieltä -


    • Anonyymi00062

      Sodissa kuolee ihmisiä. Se johtuu toisten tappamisesta. Itsekin voi kuolla. Tai vammautua loppuelämän ajaksi. Ja kuolla sitten. Kaikki sodat maksetaan veroilla.

      • Anonyymi00068

        Jokainen ihminen joka tapaa itsensä sodasta, ymmärtää tulleensa huijatuksi. Noin myös Ukrainan sodassa missä ukrainalaiset sotivat, ei omien, vaan länsimaiden intressien puolesta. Yhdysvallat kieroili Ukrainan mukaan suurvaltapolitiikkaan jonka seurauksena ukrainalaiset menettävät henkensä turhan takia.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jokainen ihminen joka tapaa itsensä sodasta, ymmärtää tulleensa huijatuksi. Noin myös Ukrainan sodassa missä ukrainalaiset sotivat, ei omien, vaan länsimaiden intressien puolesta. Yhdysvallat kieroili Ukrainan mukaan suurvaltapolitiikkaan jonka seurauksena ukrainalaiset menettävät henkensä turhan takia.

        Tunsivatkohan butsalaiset tulleensa huijatuiksi kun venäläiset murhasivat heidät?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Bucha_massacre#/media/File:Executed_people_in_basement_in_Bucha.jpg


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Jokainen ihminen joka tapaa itsensä sodasta, ymmärtää tulleensa huijatuksi. Noin myös Ukrainan sodassa missä ukrainalaiset sotivat, ei omien, vaan länsimaiden intressien puolesta. Yhdysvallat kieroili Ukrainan mukaan suurvaltapolitiikkaan jonka seurauksena ukrainalaiset menettävät henkensä turhan takia.

        Jos sota olisi jotain muuta kuin huijausta, menisivät päättäjät ensimmäisenä etulinjaan. Se että tavallinen kansa huijataan tappamaan vieraita ihmisiä on täyttä idiotismia. Tavallinen sotilas hyötyy siitä yhtä vähän tuli sitten voitto tai tappio. Joku muu kerää aina hillot.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Jos sota olisi jotain muuta kuin huijausta, menisivät päättäjät ensimmäisenä etulinjaan. Se että tavallinen kansa huijataan tappamaan vieraita ihmisiä on täyttä idiotismia. Tavallinen sotilas hyötyy siitä yhtä vähän tuli sitten voitto tai tappio. Joku muu kerää aina hillot.

        Kuulostat rohkealta hepulta. Miksi et marssi suoraan Kremliin, paukuta nyrkkiä Putinin pöytään ja kerro hänelle, mitä ajattelet hänen kaltaisistaan?


    • Anonyymi00071

      Suomi ei sitten saa pakottaa suomalaisiakaan rintamalle jos sota syttyy, kun elättää sotaa paenneita tänne tulleita.
      Kukapa johtajien päättämiin sotiin haluaa, kun sodan johtajat itse piileksivät turvassa sodilta piilopaikoissaan ja määräävät kansalaiset sotimaan, jotka eivät edes halua sotaa, vaan elää rauhassa.

      • Nyt on sota, ja Ukraina vastaa suurimmasta osasta Euroopan puolustuksesta. Kaikki tulisi halvemmaksi kun lähetettäisiin joukkoja Ukrainaan ja avattaisiin toinenkin rintama. Tämän estää vain maailma poliittiset laskelmat.

        Venäjä näkyy itse olevan niin hölmö, että koko ajan koettelee Euroopan kärsivällisyyttä. Helposti voi eskaloida kina liian pitkälle ja toinen rintama syntyy ja joukot ja lentokoneet lähtevät Ukrainaa puolustamaan.

        Silloin venäjä häviää heti.

        Venäjän johto tajuaa aika pian, että sen on pakko tehdä rauha. Ukraina alkaa olla jo niskan päällä, eikä Euroopan tuki sille lakkaa. Tämä käy helpoimmin Putin kaatamalla.


      • Anonyymi00076
        santtunen2 kirjoitti:

        Nyt on sota, ja Ukraina vastaa suurimmasta osasta Euroopan puolustuksesta. Kaikki tulisi halvemmaksi kun lähetettäisiin joukkoja Ukrainaan ja avattaisiin toinenkin rintama. Tämän estää vain maailma poliittiset laskelmat.

        Venäjä näkyy itse olevan niin hölmö, että koko ajan koettelee Euroopan kärsivällisyyttä. Helposti voi eskaloida kina liian pitkälle ja toinen rintama syntyy ja joukot ja lentokoneet lähtevät Ukrainaa puolustamaan.

        Silloin venäjä häviää heti.

        Venäjän johto tajuaa aika pian, että sen on pakko tehdä rauha. Ukraina alkaa olla jo niskan päällä, eikä Euroopan tuki sille lakkaa. Tämä käy helpoimmin Putin kaatamalla.

        Santtunen on niin vanha että ymärtää elämän rajallisuuden tajuamalla että hänen maallinen vaelluksensa alkaa olemaan sillä ns. viimeisellä loppusuoralla. Siksi santtunen toivoo että konflikti Ukrainan ja Venäjän välillä eskaloituisi kolmanneksi maailmansodaksi, että ei muutkaan saisi elää santtusen pappaa pidempään.


    • Anonyymi00077

      Eli ne Ukrainalaiset on ihan niistä samoista syistä täällä kuin muutkin oikeat pakolaiset. Elintasopakolaisia ei lasketa.

    • Anonyymi00078

      Niinpä, tapana maailmalla on ottaa vastaan sotaa käyvästä maasta väkeä turvaan tiettyjen ehtojen täyttyessä, kuten nyt Ukrainasta ja heillähän on vain määräaikainen oikeus oleilla maassamme. Suomestakin vietiin paljon lapsia turvaan Ruotsiin sodan aikana.

    • Anonyymi00081

      yleensä ukrainalaiset naiset ovat todella lihavia ja kovia höpöttelemään keskenään, naapurirapussa asuu niitä, tai ehkä koko korttelinkin ukrainalaiset-pallonmuotoiset naiset kokoontuvat tuohon asuntoon paapattamaan, keskenään... jos heillä on ikkuna auki, niin iankaikkinen pappati-höpötys, jatkumaton päällä...

      ... kuin joku CD-soitin jumittaisi toistamaan jotain kappaleen osaa, levyn naarmun aiheuttamana...

    • Anonyymi00089

      pähkäillyt samaa ,,, kaikki johtaa juurensa johtajista jotka antavat ohjusten tavoin kaikkea en tiiä johtuuko asian laita siitä ettei tajuta tehneensä väärin yhteis omaisuutta vastaan vai kuvitteleeko tää tyyppi ettei tällä ole väliä kun ei itte tarvii maksaa ,, mutta voi olla että nähdään tässä maassa suuri ja paha mielenosoitus eikä se ole kanta tyyppien tekemä ja tää perustuu tähän suomen väestö rakenteeseen jossa tulee olemaan suurin osa muita kuin kanta tyyppejä ja he alkavat yksikertaisesti elämään omien lakiensa mukaan jotka ovat tuoneet kuka kukakin mistätahansa arvioisin tahtuvan 2035 vuonna,,

    • Anonyymi00091

      tää lippu juttukin ,,, voi perkulati miksi helsingin olympia stadionissa liehuu ukrujen lippu eikö tää oo älytöntä ,, mutta kun kaikki kaatuu niin siitäpä on hyvä ponnistaa ylöspäin ja suuri kysymys kuka meitä auttaa ????,,, niin onko tämä maa kiina joka on suomen suurin rahottaja,, onko tämä eu komissio ,, ukru kansakunta ,, vai jääkö nuolemaan näppösiä sanovat siitäpä saitte ,, menkää sinne missä teidän laisenne ovat,,,, Nyt vois johtajat herätä ja alkaa ajattelee mitä tapahtuu ja millä voisi torjua ettei tää paikka mee tähän pisteeseen

      • Anonyymi00092

        Thaimaalaisia marjan poimijoita syrjitään rasistisesti eikä edes viisumeja anneta vaikka ne tuo rahaa yhteiskunallemme ,nämä vapaa matkustajat vie eikä marjaan edes vaivaudu.
        Miksi elättää tällaista roska sakkia ,rintamallehan niiden kuuluisi mennä sotimaan eikä täällä pakoilla meidän rahoilla.


    • Anonyymi00094

      Suomesta pitää lopettaa sodiaali turva ja lapsilisät ja työttömyys korvaukset Suomalaisilta ja ottaa niillä rahoilla lisää Ukrainalaisia pakolais avustukset pitää korottaa että saame heitä lisää tänne.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe