Knicksin omistaja James Dolan perui tilaisuuden, jossa fanit olisivat MSG areenan ulkopuolella katsoneet neljättä loppuottelua, syyttäen pormestari Mamdania homman pilaamisesta. Hän antoi ihmeellisiä perusteluita, syyttäen pormestari Mamdania mm. liiallisista turvatoimista.
Se nyt vaan on niin, että usan kaltaisessa väkivaltaisessa maassa pitää olla paljon turvatoimia.
Kaupunki oli antanut myönteisen vastauksen juhlan järjestämiseksi anomuksen mukaisesti.
Tämä tuntui niin omituiselta, jopa tahallisesti järjestetyltä riidankylvämiseltä, että päätin kysyä tekoälyltä onko tässä kyse poliittisesta provokaatiosta. Ja kas. Tekoäly vastasi myöntävästi. Dolan on Trumpin kaveri, Mamdani taas ei.
Kun Trump oli paikalla kolmannessa ottelussa, ilmeisesti Dolanin kutsumana, areenan ympäristö oli laajasti ympäröity jykevällä aidoituksella, katsojat joùtuivat Trumpin tulon takia menemään areenalle 2 tuntia ennen ottelun alkua. Ja areenan ulkopuolella fanit eivåt voineet kokoontua ja seurata ottelua.
Kukakohan tässä pilaa fanien tilaisuudet, Mamdani vai Trump ja Dolan? Trump kaiken lisäksi nukkui katsomossa kesken ottelun! Ja kun yleisö buuasi Trumpille, niin narsisti Trump selitti että yleisö hurrasi hänelle.
Knicks hävisi kolmannen finaalin, jossa Trump oli läsnä. Viime yönä Knicks teki ihme nousun. Oli häviöllä noin 30 pistettä toisen puoliajan alussa, mutta voittivat pisteellä, ratkaiseva kori tuli 1,2 sekuntia ennen loppua.
Mamdani antoi leikillisen määräyksen, että lasten nukkumaanmenoajat eivät ole voimassa finaalien aikana. Kannatan.
NY Knicksin omistaja perui fanijuhlan, poliittiset syyt
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.138828Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35403- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
- 29374