Neuvottelut venäjän kanssa

Putiniin on välit katkaistu, mutta kun neuvotellaan tulitauosta, aselevosta ja rauhasta, niin tietysti molempien sodan osapuolten pitää olla mukana.

USA, koska molemmat osapuolet hyväksyvät tämän.

Lisäksi asia koskee Eurooppaa ja YKta. Ja NATOa.

Eurooppaa pystyvät edustamaan EU ja Euroopan suurvallat voimallaan.

40

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Venäjä ei ole katkaissut välejään EU:hun tai esim. Suomeen. Välien katkaisun Venäjään ovat tehneet Suomen omat päättäjät. Suomen ja Venäjän väliin on rakenettu jopa symboolinen aita samaan aikaan kun jotkut EU-maat ovat alkaneet epäilemään Venäjä-pakotteiden ja muiden Venäjää vastaan olevien boikottien mielekkyyttä tai sitä, ovatko ne ylipäätään järkeviä ja hyödyntävätkö ne lopulta vain Venäjää ja sellaisia maita jotka eivät tällaisiin toimiin osallistu? Lisäksi on nousemassa kasvava tunne sellaisesta, että ne markkinat jotka ovat olleet aiemmin EU-maiden hallinassa, siirtyvät Yhdysvalloille tai sellaisille maille jotka ovat mukana Ukrainan ja Venäjän välisissä rauhanneuvotteluissa ja jotka pyrkivät sodan ja kiihtyvän asevarustelun sijaan diplomaattisin keinoin rauhaan.

      • Anonyymi00002

        Nimim. santtunen kuuluu Yhdysvalloista Suomeen levinneeseen Mormoonikirkkoon ja ehkä myös siksi tämä huru-ukko kärsii kroonisesta "ryssävihasta" joka sumentaa sen viimeisenkin järjen murusen. Hän on mm. kertonut että EU-maiden olisi pitänyt liittyä sotaan Ukrainan rinnalla Venäjää vastaan. Hän on kirjoituksillaan yllyttänyt nuoria yltiöpäitä Ukrainaan sotimaan provosoivilla puheillaan joissa Ukraina sotii muka Euroopan turvallisuuden puolesta. Ukrainassa on kuollut toistakymmentä suomalaista nuorta jotka ovat kuunneleet tai lukeneet santtusen tai hänen kaltaisten kieroutuneita aatoksia Ukrainan sodasta.

        Tulee olla tietoinen siitä, että kiihkouskovaisten ja muiden fanaatikkojen kanssa ei kannata ryhtyä väittelemään mistään, koska nämä eivät piittaa tosiseikoista eivätkä muutenkaan noudata minkäänlaista logiikkaa ja rationaalista päättelyä argumentoinnissaan.

        Asiallisen keskustelun käyminen tämän sakin kanssa on mahdotonta, koska kaikkinainen asiallisuus ja tosiseikkoihin nojautuminen on sillä taholla jo lähtökohtaisesti heitetty romukoppaan, ja ainoaksi tavoitteeksi on otettu oman ideologian saarnaaminen ja sen opinkappaleiden ylistäminen.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Nimim. santtunen kuuluu Yhdysvalloista Suomeen levinneeseen Mormoonikirkkoon ja ehkä myös siksi tämä huru-ukko kärsii kroonisesta "ryssävihasta" joka sumentaa sen viimeisenkin järjen murusen. Hän on mm. kertonut että EU-maiden olisi pitänyt liittyä sotaan Ukrainan rinnalla Venäjää vastaan. Hän on kirjoituksillaan yllyttänyt nuoria yltiöpäitä Ukrainaan sotimaan provosoivilla puheillaan joissa Ukraina sotii muka Euroopan turvallisuuden puolesta. Ukrainassa on kuollut toistakymmentä suomalaista nuorta jotka ovat kuunneleet tai lukeneet santtusen tai hänen kaltaisten kieroutuneita aatoksia Ukrainan sodasta.

        Tulee olla tietoinen siitä, että kiihkouskovaisten ja muiden fanaatikkojen kanssa ei kannata ryhtyä väittelemään mistään, koska nämä eivät piittaa tosiseikoista eivätkä muutenkaan noudata minkäänlaista logiikkaa ja rationaalista päättelyä argumentoinnissaan.

        Asiallisen keskustelun käyminen tämän sakin kanssa on mahdotonta, koska kaikkinainen asiallisuus ja tosiseikkoihin nojautuminen on sillä taholla jo lähtökohtaisesti heitetty romukoppaan, ja ainoaksi tavoitteeksi on otettu oman ideologian saarnaaminen ja sen opinkappaleiden ylistäminen.

        Kun Ukrainan sota lopulta saadaan päätökseen niin onko Suomi silloin voittajien puolella vai kuuluuko Suomi häviäjiin jotka ovat rahoittaneet häviäjien sotaa velkarahalla ja tuhonneet toiminnallaan naapuruus-ja kaupankäyntisuhteensa lähimpään naapurimaahansa?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kun Ukrainan sota lopulta saadaan päätökseen niin onko Suomi silloin voittajien puolella vai kuuluuko Suomi häviäjiin jotka ovat rahoittaneet häviäjien sotaa velkarahalla ja tuhonneet toiminnallaan naapuruus-ja kaupankäyntisuhteensa lähimpään naapurimaahansa?

        Naapuruus suhde noihin rajan toisella puolella oleviin rusnya ei tule tuteutumsan vuosi kymmenissä. Niitä tänne haluta yli rajan. Ja johan Eun hygienia ja tartunta ja jäte ja haju lakien mukaan on rajat kiinni


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Naapuruus suhde noihin rajan toisella puolella oleviin rusnya ei tule tuteutumsan vuosi kymmenissä. Niitä tänne haluta yli rajan. Ja johan Eun hygienia ja tartunta ja jäte ja haju lakien mukaan on rajat kiinni

        Et tunnu ymmärtävän sitä, että Suomi on enemmän riippuvainen Venäjän kaupasta kuin Venäjä Suomen kanssa tehtävästä kaupasta. Venäjäpakotteet ja Ukrainan sotaan osallistuminen on tullut kalliiksi Suomelle ja suomalaisille. Kuinka kallis lasku tästä hulluudesta lopulta seuraa, jää nähtäväksi?

        Suomen pitkäaikaisen ja Menestyksekkään puolueettomuuspolitiikkamme romuttaminen on osoittautumassa Kardinaalitason Emämunakseksi! Se on maanpetos jossa itsenäisen maan, Suomen, itsenäisyys on luovutettu vieraiden valtojen käsiin! Suomen ja suomalaisten kohtaloista päättävät nykyisin suurvallat joille Suomen itsenäisyys ja määräysvalta on myyty! Suomi on vieraiden valtioiden vasali, minkä presidentti toimii ainoastaan valtaa pitävien viestinvälittäjänä valtaa pitävien ja Suomen hallituksen välillä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Nimim. santtunen kuuluu Yhdysvalloista Suomeen levinneeseen Mormoonikirkkoon ja ehkä myös siksi tämä huru-ukko kärsii kroonisesta "ryssävihasta" joka sumentaa sen viimeisenkin järjen murusen. Hän on mm. kertonut että EU-maiden olisi pitänyt liittyä sotaan Ukrainan rinnalla Venäjää vastaan. Hän on kirjoituksillaan yllyttänyt nuoria yltiöpäitä Ukrainaan sotimaan provosoivilla puheillaan joissa Ukraina sotii muka Euroopan turvallisuuden puolesta. Ukrainassa on kuollut toistakymmentä suomalaista nuorta jotka ovat kuunneleet tai lukeneet santtusen tai hänen kaltaisten kieroutuneita aatoksia Ukrainan sodasta.

        Tulee olla tietoinen siitä, että kiihkouskovaisten ja muiden fanaatikkojen kanssa ei kannata ryhtyä väittelemään mistään, koska nämä eivät piittaa tosiseikoista eivätkä muutenkaan noudata minkäänlaista logiikkaa ja rationaalista päättelyä argumentoinnissaan.

        Asiallisen keskustelun käyminen tämän sakin kanssa on mahdotonta, koska kaikkinainen asiallisuus ja tosiseikkoihin nojautuminen on sillä taholla jo lähtökohtaisesti heitetty romukoppaan, ja ainoaksi tavoitteeksi on otettu oman ideologian saarnaaminen ja sen opinkappaleiden ylistäminen.

        Ei kaikilla ihmisillä vihan ja sodan lietsonta ole tarkoituksellista, vaan osa ihmisistä osallistuu talkoisiin propagandan uhreina, aivopestyinä botteina uskomaan kaiken Venäjä-vihamielisen. He saattavat kasvattaa Venäjä-vihaa jopa itsekin hämmästyneinä ja ikään kuin vakuuttuakseen sen oikeellisuudesta. Sotapsykoosiin hurahtaneet ovat erehtyneet menemään jopa Ukrainaan sotimaan missä ovat menettäneet raajojansa tai lentäneet verisumuna Ukrainan tuuleen.


      • Anonyymi00024
        UUSI

        Putin katkaisi välit hyökkäämällä Ukrainaan.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kun Ukrainan sota lopulta saadaan päätökseen niin onko Suomi silloin voittajien puolella vai kuuluuko Suomi häviäjiin jotka ovat rahoittaneet häviäjien sotaa velkarahalla ja tuhonneet toiminnallaan naapuruus-ja kaupankäyntisuhteensa lähimpään naapurimaahansa?

        Tyhmähän sinä olet.


    • Anonyymi00004

      "Eurooppaa pystyvät edustamaan EU ja Euroopan suurvallat voimallaan."

      Jos sinä tarkoitat, että EU ja EU:n suurvallat pystyvät neuvottelemaan rauhasta Ukrainan sodan lopettamiseksi, niin ne pystyvät siihen vain siinä tapauksessa, että Putin muuttaa mielensä ja hyväksyy ne neuvottelijoiksi.

      • Putin ei voi sille mitään, että tämä sota koskee myös Eurooppaa. Eurooppa voi myös jatkaa sotaa, vaikka Ukraina tekisi rauhan, jos rauhassa ei huomioida Euroopan turvallisuusintresseja.


    • Anonyymi00005

      pitää ainostaan neuvotella siitä;kuka ampuu kyrpäputinin.

      • Venäläiset tehnevät sen itse.


    • Anonyymi00007

      Miksi pitäisi neuvotella maailman suurimman terroristin ja murhaajan kanssa? Pitäisi neuvotella siitä ,miten tuo kyrpä tapetaan!

      • Jos neuvotellaan rauhasta, tottakai venäjä on yksi neuvottelukumppani. Muuten yhteydet venäjän nykyhallintoon on katkaistu.


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Israel on maailman suurin terroristi ja murhaaja !


    • Anonyymi00010

      Venäjä suostuu rauhaan vain pakotettuna. Kun se ei sovi kansanluonteelle eikä venäjän fasistihallinnolle.
      Viime päivinä sota on edennyt kiitettävästi oikeaan suuntaan. Paukkuu jo Moskovan takanakin.

      Venäjä kuvittelee olevansa jonkin sortin jättiläinen vaikka on vain lätti jäinen.

      • Anonyymi00013

        Nimim. santtuselle ja hänen uskollisille opetuslapsilleen on turha puhua mitään muuta kuin että Venäjä on syyllinen kaikkeen ja että sotaa ukrainalaisilla on jatkettava kunnes Ukraina voittaa sodan.

        Santtunen kumppaneineen voisi ylipuhua sukulaisiaan Ukrainan sotaan? "Ukraina tarvitsee sankareita ja Ukraina sotii Euroopan turvallisuuden puolesta". Ei muuta kun suvun nuorimmaiset ja täällä uhoavat kiilusilmien vesat Ukrainaan sotimaan sen "Euroopan turvallisuuden puolesta"


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Nimim. santtuselle ja hänen uskollisille opetuslapsilleen on turha puhua mitään muuta kuin että Venäjä on syyllinen kaikkeen ja että sotaa ukrainalaisilla on jatkettava kunnes Ukraina voittaa sodan.

        Santtunen kumppaneineen voisi ylipuhua sukulaisiaan Ukrainan sotaan? "Ukraina tarvitsee sankareita ja Ukraina sotii Euroopan turvallisuuden puolesta". Ei muuta kun suvun nuorimmaiset ja täällä uhoavat kiilusilmien vesat Ukrainaan sotimaan sen "Euroopan turvallisuuden puolesta"

        Niin on turhaa esittää venäjän propagandaa totuutena aikaansa seuraaville ihmisille, ja yrittää hajottaa lännen ja demokratioiden ja EUn ja Suomen yhtenäisyyttä Ukrainan tukemisessa.

        Siinä ei ole mikään Santtunen yksin, vaan koko sivistynyt maailma.

        Ei kukaan ajattele että vain venäjän putinistit eli suurvenäläinen äärioikeisto olisi syyllinen. Tai ainoa vaara. Minusta se on vain yksi vaara. Lisäksi on äärioikeiston vaara myös länsimaissa, islamismin vaara koko maailmassa ja Kiinan sosiaali- imperialismin vaara.


      • Käänne on jo tapahtunut, se on hienoa! Putinin on jo huomannut sen ja syyttää taas NATOa, ketä muuta. On katkera kun ei voi hyökätä NATO maihin ja kaikki ovat jo menneet NATOn suojaan. Pian Ukrainakin.

        Putin on hävinnyt sotansa ja joutuu myöntämään sen ja joutuu vankilaan tai murhataan. Yrittää jotain epätoivoista ja syrjäytetään.

        Trollit voi pian kääntää takkinsa tehtaissa. Mutta älkää tehkö liian aikaisin. Puskaradio pelaa.


      • Anonyymi00015
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin on turhaa esittää venäjän propagandaa totuutena aikaansa seuraaville ihmisille, ja yrittää hajottaa lännen ja demokratioiden ja EUn ja Suomen yhtenäisyyttä Ukrainan tukemisessa.

        Siinä ei ole mikään Santtunen yksin, vaan koko sivistynyt maailma.

        Ei kukaan ajattele että vain venäjän putinistit eli suurvenäläinen äärioikeisto olisi syyllinen. Tai ainoa vaara. Minusta se on vain yksi vaara. Lisäksi on äärioikeiston vaara myös länsimaissa, islamismin vaara koko maailmassa ja Kiinan sosiaali- imperialismin vaara.

        Mitä jos seuraisit sitä aikaasi muualtakin kuin pelkästään keltaisen lehdistön lööpeistä tai kuuntelemalla lahkosi maallikkosaarnajan hurmoksellisia, Israelia ylistäviä vihapuheita joissa juutalaiset ovat hyviä ja muut "vääräuskoiset" terroristeja tai desperaadoja joita on lupa tappaa.

        Luulisi psygolokin joka on myös uskossa päässeen vihoistansa ja edes jonkinlaiseen henkiseen tasapainoon mutta santtusen kohtalo on ollut äärimmäisessä politiikassa ja ehkä uskonnossakin missä mutkat vedetään suoriksi kuten fundamattalistisissa "ismeissakin yms. aatteissa!


      • Anonyymi00016
        santtunen2 kirjoitti:

        Käänne on jo tapahtunut, se on hienoa! Putinin on jo huomannut sen ja syyttää taas NATOa, ketä muuta. On katkera kun ei voi hyökätä NATO maihin ja kaikki ovat jo menneet NATOn suojaan. Pian Ukrainakin.

        Putin on hävinnyt sotansa ja joutuu myöntämään sen ja joutuu vankilaan tai murhataan. Yrittää jotain epätoivoista ja syrjäytetään.

        Trollit voi pian kääntää takkinsa tehtaissa. Mutta älkää tehkö liian aikaisin. Puskaradio pelaa.

        Kyllä. Olet oikeassa santtunen. Putin on syyttänyt natoa siitä että se on laajentunut sopimusten vastaisesti ja siitä, että Yhdysvallat vetäytyi Venäjän kanssa solmimastaan keskimatkan ydinohjussopimuksesta (INF-sopimus) elokuussa 2019 ja alkoi sijoittamaan ydinaseitaan aina vain lähemmäksi Venäjän rajaa.


      • Anonyymi00032
        UUSI
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin on turhaa esittää venäjän propagandaa totuutena aikaansa seuraaville ihmisille, ja yrittää hajottaa lännen ja demokratioiden ja EUn ja Suomen yhtenäisyyttä Ukrainan tukemisessa.

        Siinä ei ole mikään Santtunen yksin, vaan koko sivistynyt maailma.

        Ei kukaan ajattele että vain venäjän putinistit eli suurvenäläinen äärioikeisto olisi syyllinen. Tai ainoa vaara. Minusta se on vain yksi vaara. Lisäksi on äärioikeiston vaara myös länsimaissa, islamismin vaara koko maailmassa ja Kiinan sosiaali- imperialismin vaara.

        Kiinahan on maailman rauhallisin maa...
        Pysyy rayuhallisena vaikka Usa yrittää viedä sen omistaman Taiwanin ,mutta tuskin pysyy jos se oikesti yrittää.


    • Anonyymi00018

      Militaristinen Venäjä ei osoita katuvansa hyökkäyssotaansa taikka ajattelevansa sen lopettamista. Siitä merkkeinä ovat militarismia uhkuvat muistomerkit joita pystytetään eri puolille Venäjää sen imperialistisia tavoitteita ylistämään:

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011499880.html

      Tämä on hyvä pitää mielessä kun Venäjä alkaa puhua rauhasta. Silloin se tarkoittaa rauhaa Venäjän ehdoilla ja oikeuskäsityksellä, että varas saa pitää ryöstösaaliinsa.

      Vaan missäpä tänä päivänä Hitlerinkään patsaita ja rintakuvia näkee?

      • Anonyymi00019

        Santtunen on pelkkä hurmoshenkinen sodanlietsoja, jonka puheissa substanssi loistaa poissaolollaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Santtunen on pelkkä hurmoshenkinen sodanlietsoja, jonka puheissa substanssi loistaa poissaolollaan.

        Montako sotaa Santtunen on aloittanut ja montako Putin?


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Montako sotaa Santtunen on aloittanut ja montako Putin?

        Santtusen sota on hänen päässään jonka vihan höyryjä hän päästelee tällaisille keskustelupalstoille. Ikävää että santtunen ja santtusen kaltaiset tomppelit yllyttävät nuoriamme vihapuheillaan osallistumaan vieraiden valtojen sotiin jossa vammaudutaan sekä henkisesti että fyysisesti tai kuollaan turhaan.


      • UUSI

        Näin on. Putin tippuu kuin Hitler. Täällä möykkäävät vielä jonkun aikaa Putinin trollit, mutteivät kauaa!


    • Anonyymi00022
      UUSI

      Maailmassa on muitakin hulluja kuin Putin ja vielä hullumpia esim. Netanjahu !
      Myös Trump. Merkel (joka on suurin syyllinen koko Ukrainan sotaan) ,Zelensky ja kaikki Eu:n päättäjät on yhtä hulluja kaikki...

      Pitäs saada järkeä että saataisiin Rauha ja ehkäistäisiin 3 . maailmansota !
      Mutta mistä sitä järkeä saa kun kaikki on yhtä hulluina....Orbankin joka oli ainoa järkevä rauhan mies koko Euroopassa pantiin sivuun Eu Propakandan ja vaikutuksen takia....

      En tiedä onko Zelensky maailman hulluin ihmisen vai onko se netanjahu...zelensky on ainakin saanut koko Euroopan velkaantumaan sodasssa Venäjää vastaan...tässä on se huono puoli kun talous ajetaan vessan pöntöstä tahallaan alas ensin sotimisen takia niin siitä voi seurata oikein kunnon hässäkkä kuten 2. maailman sota -30 luvun jälkimainingeissa tuli....nyt on samanlaiset hullut voimat liikkeelä kuin silloin Sakemannien voimat oli samaa porukkaa edelleen...Sakemannit + Eu nyt ne ei vaihaa enää Juutalaisia kuten silloin nyt ihannoi niitä ja vihaa Venäläisiä ja Muslimeja...
      Maailma muuttuu ja aatteet sen mukana

      • UUSI

        Zelensky on noista ehdottomasti paras. Israelin in pitäisi siirtyä Ukrainan puolelle, niin saisi maineensa palautettua. Trump on pettänyt Ukrainan. Silti Ukraina pärjää.


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Avaajahan on melkoinen nero!
      Nyt tämä viesti maailmalle kaikille tiedoksi!
      🐒

      • UUSI

        Niin, ihan asiaa puhuin. Tuollainen tilanne on rauhanneuvottelujen suhteen. Kyllä Eurooppa sovun siitä saa aikaan, ketkä sitä edustavat, vaikka nyt kiistellään.


    • Anonyymi00026
      UUSI

      Venäjä on jo hävinnyt todella paljon ja siitä on tullut hylkiövaltakunta. Ainoa tapa saada jokin voitto on lopettaa sotiminen ja vetäytyä.

      • UUSI

        Näin tämä asia jo on, ja venäjän johto ymmärtää sen. Siitä seuraa loogisesti Putinin syrjäyttäminen heti kun pystyvät siihen.


    • Anonyymi00028
      UUSI

      Rauha voitaisiin saada kun Suomi ja Eu maat sanoisi että oli virhe yrittää saada Ukraina Eu:n ja sitäkautta Natoon....näin voisi alkaa kunnoliset neuvottelut...muuten sota jatkuu niin pitkään että Eu tai Venäjä saa koko paskan...tai tulee maailmansota.
      Se kumpi voittaa Eu vai Venäjä riippuu täysin siitä kumman rahaty riittää pidempään ?
      Eu:n velka rahat vai Venäjän öljy rahat ....veikkaan että öljyä riittää pidempään kuin luotto luokitusta eu maille.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Velkaa ei saa ellei ole takuita (luottoluokitusta )


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Näillä Neuvotteluilla joissa nauvottelijoiden vaatimukset eroaa kuin yö ja päivä on aivan täysin turhia...

      Kuten Trump sanoi että joskus pitää vaan sotia kun ei ole neuvottelu halukkuutta...
      Eu jakaa rahaa neuvoo tyhmiä vaatimuksia Zelenskylle...mikäs sen on sotiessa kun rahaa tulee tuhansia Miljardeja.

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Jokainen meistä sotisi jos tuolalisia raha summia siitä saisi palkkioksi...


    • Anonyymi00034
      UUSI

      Vihreätkin on aivan sota hulluja jo ja haluavat ydinaseita Suomeenkin

      • UUSI

        Eivät ole sotahulluja, ovat vaan sodassa Ukrainan ja Suomen puolella kuten kuuluukin. Israelin suhteen ovat hölmöjä meidän johtajat. Israelin puolella pitää olla eikä Iranin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe