Suomalainen ylentää itsensä paremmaksi kuin muut?

Anonyymi-ap

Suomalainen ylentää itsensä paremmaksi kuin muut?

50

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      suomalainen vihaa niitä jotka loisii minun rahoillani.
      on syyräkin olla ylpeä kun itsensä elättää.

      • Anonyymi00042

        Mun rahat ei ainakaan mene loisijoille.


      • Anonyymi00047

        Sinä ja vanhempasi olette loisineet muiden verorahoilla, joten turpa tukkoon nyt kun hyvinvointiyhteiskunnan avulla olet noussut. Kunniavelat verot kunnialla maksuun, niillähän säkin olet kiivennyt.


    • Anonyymi00002

      Tuskin kaikki sitä tekevät, mutta aina on sellaisia ihmisiä jotka omaa etuaan ajatellen niin toimivat ymmärtämättä sitä, kuinka paljon vahinkoa he voivat sillä saada aikaan!

    • Anonyymi00003

      Huono itsetunto ja epävarmuus halutaan peittää

      • Anonyymi00009

        Siitä on usein juuri kyse! Mutta ihan sama minkälainen kukin on,koska en halua halua elämääni enää koskaan, muuta kuin ikäiseni miehen ja vain ystäväksi! Se on ollut varmaa jos erosta lähtien, etten halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa!


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Siitä on usein juuri kyse! Mutta ihan sama minkälainen kukin on,koska en halua halua elämääni enää koskaan, muuta kuin ikäiseni miehen ja vain ystäväksi! Se on ollut varmaa jos erosta lähtien, etten halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa!

        Lienet huomannut miesten innostuvan ylettömästi platonisesta suhteesta?


    • Anonyymi00004

      Suomalaiset ovat alemmuudentuntoista kansaa eikä päinvastoin. He miettii että mitä ne muut meistä ajattelevat. Ei muualla tällaista ole

      • Anonyymi00007

        On tälläistä muuallakin. Suomalaiset ovat sekä alemmuudentuntoista kansaa että ylemmyydentuntoista. Selvä nokkimisjärjestys missä suomalaiset asettaa itseä jonnekin saksalaisten ja arabien väliin.


      • Anonyymi00018

        Kansana suhteessa päättäjiin ja politiikkaan, suomalaiset ovat hyvin auktoriteettiuskollisia. Heitä ei kiinnosta juuri mikään asia niin että lähtisivät herkästi barrikadeille kuten ranskalaiset. Vaikka poliittinen eliitti potkii heitä päähän hallituksesta toiseen, aina vaan äänestetään varsinkin niitä vassuja.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kansana suhteessa päättäjiin ja politiikkaan, suomalaiset ovat hyvin auktoriteettiuskollisia. Heitä ei kiinnosta juuri mikään asia niin että lähtisivät herkästi barrikadeille kuten ranskalaiset. Vaikka poliittinen eliitti potkii heitä päähän hallituksesta toiseen, aina vaan äänestetään varsinkin niitä vassuja.

        Kansaa ei kiinnosta uhkaavat nälänhätä joka tulee kun seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee lyömään lyötyä eli leikkaamaan jussien palkkaa. Ei ketään kiinnosta.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kansaa ei kiinnosta uhkaavat nälänhätä joka tulee kun seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee lyömään lyötyä eli leikkaamaan jussien palkkaa. Ei ketään kiinnosta.

        Ranskassa olisi valtavat miekkarit asian johdosta ja on ollutkin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        On tälläistä muuallakin. Suomalaiset ovat sekä alemmuudentuntoista kansaa että ylemmyydentuntoista. Selvä nokkimisjärjestys missä suomalaiset asettaa itseä jonnekin saksalaisten ja arabien väliin.

        Ja rusnyat jää kauxi jälkeen


      • Anonyymi00041

        Älä yleistä.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Älä yleistä.

        En yleistä mutta käytännössä tätä kansaa on vaikeaa saada osoittamaan mieltä jotakin asiaa vastaan. Siis sitä osaa joka antaa kaiken tapahtua eikä nouse vastustamaan jotain vääryyttä.

        Ulkomailla ollaan ärhäköitä ja siksi ne maat voivat paremmin kun ihmiset laittavat päättäjänsä vastuuseen pahoista tekosistaan. Siellä päättäjät kunnioittaa kansaa paljon enemmän kuin täällä. Täällä ei vaadita vastuuta, ei demareilta, eikä muilta. Tästä syystä päättäjät elää kuin pellossa.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        En yleistä mutta käytännössä tätä kansaa on vaikeaa saada osoittamaan mieltä jotakin asiaa vastaan. Siis sitä osaa joka antaa kaiken tapahtua eikä nouse vastustamaan jotain vääryyttä.

        Ulkomailla ollaan ärhäköitä ja siksi ne maat voivat paremmin kun ihmiset laittavat päättäjänsä vastuuseen pahoista tekosistaan. Siellä päättäjät kunnioittaa kansaa paljon enemmän kuin täällä. Täällä ei vaadita vastuuta, ei demareilta, eikä muilta. Tästä syystä päättäjät elää kuin pellossa.

        Ei edes media vaadi päättäjiltä vastuuta. Ennen media oli vallan vahtikoira, nyt se on vallan sylikoira.


    • Anonyymi00005

      Miksi Suomen kansa asettuu lyötäväksi?

      Eikä kansakaan vaan sen johtajat asettavat
      kansan lyötäväksi.

    • Ei ylennä. Mutta vihervasemmistoIaiset ylivertaisuusharhoissaan yIentää itsensä muiden suomaIaisten yIäpuoIeIIe. VihervasemmistoIainen näet kuvittelee, että hänellä on oikeus ja velvollisuus luokitella ei-vihervasemmistoIaisia vihollisiksi, väärämieIisiksi, persuiksi jne. mm. eriävän mielipiteen, näkemyksen tai tiedon perusteella. Tämä jos mikä todistaa aukottomasti vihervasemmistoIaisen yIivertaisuusharhaisuuden. Ja kuten tiedetään, tällainen oireilu etenee vääjäämättä kohti armotonta persekipua. Ja kun kipu alkaa, arvatkaa kenen vika?!

      ☝️😉

      • ....eikä siinä kaikki taudin oireet. Nimittäin vihervasemmistoIainen yIentää mm. musIimit ja somaIit suomalaisen kansaIaisen yIäpuoIelle. Heidän etujaan näet ajetaan yksioikoisesti suomalaisten kustannuksella, ja mikäIi suomaIainen asettuu poikkiteIoin, hänet luokitellaan, kuten sanoin, vihoIIiseksi, väärämieIiseksi, persuksi jne.

        ☝️🤨


      • Anonyymi00008
        Mr.Perfect kirjoitti:

        ....eikä siinä kaikki taudin oireet. Nimittäin vihervasemmistoIainen yIentää mm. musIimit ja somaIit suomalaisen kansaIaisen yIäpuoIelle. Heidän etujaan näet ajetaan yksioikoisesti suomalaisten kustannuksella, ja mikäIi suomaIainen asettuu poikkiteIoin, hänet luokitellaan, kuten sanoin, vihoIIiseksi, väärämieIiseksi, persuksi jne.

        ☝️🤨

        Kiitos, lainaan ja toistan

        ”Ei ylennä. Mutta vihervasemmistoIaiset ylivertaisuusharhoissaan yIentää itsensä muiden suomaIaisten yIäpuoIeIIe.”

        Ja lisään, että musut ovat tottuneet olemaan yhteisössään käskijöitä.
        Kaikki muut ovat alamaisia.
        Niille on uutta, että joku sanoo niille ei.


      • Anonyymi00014
        Mr.Perfect kirjoitti:

        ....eikä siinä kaikki taudin oireet. Nimittäin vihervasemmistoIainen yIentää mm. musIimit ja somaIit suomalaisen kansaIaisen yIäpuoIelle. Heidän etujaan näet ajetaan yksioikoisesti suomalaisten kustannuksella, ja mikäIi suomaIainen asettuu poikkiteIoin, hänet luokitellaan, kuten sanoin, vihoIIiseksi, väärämieIiseksi, persuksi jne.

        ☝️🤨

        AVeella ovat puolustelemassa linnassa istuvien raiskarimaamuäijien oikeuksia. Omien naisten ja tyttöjen turvallisuus ei näytä kiinnostavan pätkääkään. Minua kuvottaa..


      • Anonyymi00017

        Viehrvasemmistolaisista tai suomalaisista yleisesti viestisi ei todistanut aukottomasti tai aukollisestikaan mitään.

        Sen sijaan avasit siinä mukavasti omaa ajatusmaailmaasi asettumalla "vihervasemmistolaisten" yläpuolelle kertomaan, että heillä on ylivertaisuusharja ja että he kvuittelevat oikeudekseen ja velvollisuudekseen luokitella muita vihollisiksi, väärämielisiksi ym. mielipiteen, näkemyksen tai tiedon perusteella.

        Eli teit sen, mitä uskot heidän tekevän. Peilaten omaa ajatusvirhettäsi heihin. Tämä on meillä ihmisillä kovastikin tavallista, etkä missään nimessä ole ainut, joka sekoittaa omat ajatuksensa muiden ajatuksiksi peilaamalla. Varmasti sellaisia on myös niissä parjaamissasi vihervasemmistolaisissa, jos kohta kaikissa muissakin ryhmissä. Voipa siihen satunnaisesti syyllistyä aivan kuka hyvänsä muutoin ihan älyltään notkea kaveri.


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Viehrvasemmistolaisista tai suomalaisista yleisesti viestisi ei todistanut aukottomasti tai aukollisestikaan mitään.

        Sen sijaan avasit siinä mukavasti omaa ajatusmaailmaasi asettumalla "vihervasemmistolaisten" yläpuolelle kertomaan, että heillä on ylivertaisuusharja ja että he kvuittelevat oikeudekseen ja velvollisuudekseen luokitella muita vihollisiksi, väärämielisiksi ym. mielipiteen, näkemyksen tai tiedon perusteella.

        Eli teit sen, mitä uskot heidän tekevän. Peilaten omaa ajatusvirhettäsi heihin. Tämä on meillä ihmisillä kovastikin tavallista, etkä missään nimessä ole ainut, joka sekoittaa omat ajatuksensa muiden ajatuksiksi peilaamalla. Varmasti sellaisia on myös niissä parjaamissasi vihervasemmistolaisissa, jos kohta kaikissa muissakin ryhmissä. Voipa siihen satunnaisesti syyllistyä aivan kuka hyvänsä muutoin ihan älyltään notkea kaveri.

        Yksi vihervasemistoon kohdistuvan kritiikin ja arvostelun mielenkiintoisuuden kulmakivistä on se, miten vihervasemmistomyönteiset usein vahvistaa kritiikin ja arvostelun. Ymmärtämättään. Sinäkin kompastuit siihen, mutta et hahmota miten. Tietenkään. Jos hahmottaisit, et kirjoittelisi tuollaisia kompastelevia mukafiksuja kommentteja.

        Annan sulle tilaisuuden todistaa älykkyytes ja että sulla on selkäranka: etsi kommenttisi virheet ja kompastuskohdat, sekä korjaa ne avoimesti ja rehellisesti. Onnistuuko? Jos et sitä tee, seuraava kommenttini johtaa taas siihen tavanomaiseen tilanteeseen, että yksi vastustaja vedetään pää kolisten kölin alta, ja se taas johtaa syvemmälle hedelmättömään sanailuun. Aina voi valita toisin....

        ☝️😉


      • Anonyymi00024

        Mr. Perfect trollaa täydellä teholla myös Juhannuksena! 💪💪💪


      • Anonyymi00031
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Yksi vihervasemistoon kohdistuvan kritiikin ja arvostelun mielenkiintoisuuden kulmakivistä on se, miten vihervasemmistomyönteiset usein vahvistaa kritiikin ja arvostelun. Ymmärtämättään. Sinäkin kompastuit siihen, mutta et hahmota miten. Tietenkään. Jos hahmottaisit, et kirjoittelisi tuollaisia kompastelevia mukafiksuja kommentteja.

        Annan sulle tilaisuuden todistaa älykkyytes ja että sulla on selkäranka: etsi kommenttisi virheet ja kompastuskohdat, sekä korjaa ne avoimesti ja rehellisesti. Onnistuuko? Jos et sitä tee, seuraava kommenttini johtaa taas siihen tavanomaiseen tilanteeseen, että yksi vastustaja vedetään pää kolisten kölin alta, ja se taas johtaa syvemmälle hedelmättömään sanailuun. Aina voi valita toisin....

        ☝️😉

        Mr. Perfect trollaa taas täydellä teholla Juhannuksen kunniaksi 💪


      • Anonyymi00045
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Yksi vihervasemistoon kohdistuvan kritiikin ja arvostelun mielenkiintoisuuden kulmakivistä on se, miten vihervasemmistomyönteiset usein vahvistaa kritiikin ja arvostelun. Ymmärtämättään. Sinäkin kompastuit siihen, mutta et hahmota miten. Tietenkään. Jos hahmottaisit, et kirjoittelisi tuollaisia kompastelevia mukafiksuja kommentteja.

        Annan sulle tilaisuuden todistaa älykkyytes ja että sulla on selkäranka: etsi kommenttisi virheet ja kompastuskohdat, sekä korjaa ne avoimesti ja rehellisesti. Onnistuuko? Jos et sitä tee, seuraava kommenttini johtaa taas siihen tavanomaiseen tilanteeseen, että yksi vastustaja vedetään pää kolisten kölin alta, ja se taas johtaa syvemmälle hedelmättömään sanailuun. Aina voi valita toisin....

        ☝️😉

        Muuten kiva, mutta en suhtaudu myönteisesti mihinkään puolueeseen. Jos suhtautuisin, voisimme varmaan jatkaa sitä ikuiista nokittelua, että teidänpä tollot on tyhempiä kuin meidän tollot.

        Valitettavasti kuitenkin kuvaamasi ongelma koskee koko poliittista kenttää niissä rajoissa, missä koskee. Näin minäkin tässä nyt sitten laillasi asetun muiden, eli kansanedustajien, yläpuolelle kritisoimaan heitä. Syy ei ehkä silti ole yksilöissä itsessään vaan järjestelmässä, joka tukee juuri tietynlaisten venkuloiden valtaanpääsyä ja siellä pysymistä.

        En näe tarpeelliseksi todistaa älykkyyttäni tai sen puutetta. Aihe ei ole millään tavalla kytköksissä kirjoittajiensa älyyn. Olennaista on vain se, onko se totta.


    • Anonyymi00006

      No niin rauhotutaas taas. Afrikkalaiset joi kuravettä ennen kuin suomalaiset kävi rakentaa niille kaivoja. Nyt ne tulee tänne kertomaan miten pitää elää 🤣🤣🤣🤣

      Siksi historiaa ei saa piilotella, heidän tulee ymmärtää paikkansa arvojärjestyksessä. Elämä on hierarkinen, ei tasa-arvoinen. Tasa-arvo on heikkojen nynnyjen keksimä hokema.

      • Anonyymi00010

        Olen samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta! Kun on yhden nynnyn kanssa ollut kauan parisuhteessa, niin ei enää koskaan kiinnosta olla parisuhteessa kenenkään kanssa!


      • Anonyymi00015

        "tasa-arvoa" tosiaan käytetään lyömäaseena varsinkin eurooppalaisiin kansoihin tällä hetkellä. "tasa-arvoa" eniten ajavat ne jotka ovat oikeasti fassareita aatteiltaan.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        "tasa-arvoa" tosiaan käytetään lyömäaseena varsinkin eurooppalaisiin kansoihin tällä hetkellä. "tasa-arvoa" eniten ajavat ne jotka ovat oikeasti fassareita aatteiltaan.

        Rasismi -teema on kovin lyömäase vaikka tavallinen ero ei ole rasisti.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Rasismi -teema on kovin lyömäase vaikka tavallinen ero ei ole rasisti.

        Se on niin kova lyömäase että se siirtää vuoria. Sitä vassut hyödyntää unelmansa saavuttamiseksi.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Rasismi -teema on kovin lyömäase vaikka tavallinen ero ei ole rasisti.

        Ei tavallinen ero, vaan tavallinen ihminen. Kännykkä sekoilee taas


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta! Kun on yhden nynnyn kanssa ollut kauan parisuhteessa, niin ei enää koskaan kiinnosta olla parisuhteessa kenenkään kanssa!

        Kuka sen nynnyn sinulle valitsi?


    • Anonyymi00011

      Kuka kysyy ja mihin tarpeeseen?
      Haluatko alistaa?

    • Anonyymi00012

      Joo . 80 prosenttia suomalaisista jopa on niin ylhäistä sakkia että kärrää elättejä., nykyään jo 600 000 elättiä tuotettu kehitysmaista ja.maksaa sen 10.6 miljardia joka vuosi siitä.

    • Anonyymi00013

      ööh just juu, maailman eniten alistettu kansa jolla ei ole jäljellä kansallisitsetunnon rippeitäkään yht äkkiä ylentäisi itsensä paremmaksi kuin muut? Korkki kiinni kaalinpurija.

      • Anonyymi00016

        Juuri alistetut kansat usein ryhtyy yliihmisiksi. Lue historiaa, siellä löytyy kaikki.


      • Anonyymi00028

        Komppaan. Suomalainen kun liikkuu ulkomailla, hän erottuu parhaiten kaikkien ihmisten joukosta. Hänen arka olemus paljastaa hänet suomalaiseksi. Ei valloittavaa naurua jota kuulee ulkomaalaisilta jatkuvasti. Vain suu mutrussa olevaa murjotusta. Tällaisia me olemme.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Komppaan. Suomalainen kun liikkuu ulkomailla, hän erottuu parhaiten kaikkien ihmisten joukosta. Hänen arka olemus paljastaa hänet suomalaiseksi. Ei valloittavaa naurua jota kuulee ulkomaalaisilta jatkuvasti. Vain suu mutrussa olevaa murjotusta. Tällaisia me olemme.

        Kun kansa on juuri tullut metsästä, ei häneltä muuta voi odottaa. Nuori kansa ei ole kasvanut vielä aikuisuuteen.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kun kansa on juuri tullut metsästä, ei häneltä muuta voi odottaa. Nuori kansa ei ole kasvanut vielä aikuisuuteen.

        Onhan eroa kaksituhatta vuotta vanhalla kulttuurikansalla kuin noin sata vuotta vanhalla kansalla joka juuri on tullut sivistyksen pariin.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Onhan eroa kaksituhatta vuotta vanhalla kulttuurikansalla kuin noin sata vuotta vanhalla kansalla joka juuri on tullut sivistyksen pariin.

        Olen sanonut että kylmyys selittää luonnettamme. Nyt kun mietin niin onhan Norjakin kylmä pohjoinen maa. Siellä on iloinen ja isänmaallinen kansa toisin kuin täällä. Siellä uskalletaan puolustaa kaikkea omaan maahan liittyvää.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Olen sanonut että kylmyys selittää luonnettamme. Nyt kun mietin niin onhan Norjakin kylmä pohjoinen maa. Siellä on iloinen ja isänmaallinen kansa toisin kuin täällä. Siellä uskalletaan puolustaa kaikkea omaan maahan liittyvää.

        Täällä annetaan luonnonvaratkin pois.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Täällä annetaan luonnonvaratkin pois.

        Ja sitten ulistaan kurjuutta


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Ja sitten ulistaan kurjuutta

        Mutta hei, ei meidän tarvitse olla tällaisia. Vaikka luonnettamme emme äkkiä voi muuttaa, me voimme äänestää isänmaallisia ihmisiä valtaan ja tehdä uusi kaivoslaki. Äänestys on asia jonka tavallinen, äärimmäisen ujokin kansa voi tehdä. Siellä voimme antaa äänemme sellaiselle puolueelle joka laittaa oman kansan edun ykköseksi (Vassuille ei kuitenkaan sillä oman kansan etu ei kuulu heidän aatteeseen. Vassujen aate painottaa ylikansallisuutta) Norjassa näin on tehty aikoja sitten ja maa on maailman rikkain maa suhteellisesti ottaen.

        Ottakaamme opiksi siitä maasta. Mikä siinä on ettei äärimmäisen upea esimerkki kelpaa? Sanotaan että kaivosinfran saaminen vie aikaa, mitä sitten. Eikun töpinäksi sitten. Meillä on luonnonvaroja joiden hyödyntäminen ei vaadi valtavia pääomia toiminnan käynnistämiseen. Esimerkiksi turvetuotanto. Jo pelkästään sen ansiosta saisimme talouden kuntoon.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Mutta hei, ei meidän tarvitse olla tällaisia. Vaikka luonnettamme emme äkkiä voi muuttaa, me voimme äänestää isänmaallisia ihmisiä valtaan ja tehdä uusi kaivoslaki. Äänestys on asia jonka tavallinen, äärimmäisen ujokin kansa voi tehdä. Siellä voimme antaa äänemme sellaiselle puolueelle joka laittaa oman kansan edun ykköseksi (Vassuille ei kuitenkaan sillä oman kansan etu ei kuulu heidän aatteeseen. Vassujen aate painottaa ylikansallisuutta) Norjassa näin on tehty aikoja sitten ja maa on maailman rikkain maa suhteellisesti ottaen.

        Ottakaamme opiksi siitä maasta. Mikä siinä on ettei äärimmäisen upea esimerkki kelpaa? Sanotaan että kaivosinfran saaminen vie aikaa, mitä sitten. Eikun töpinäksi sitten. Meillä on luonnonvaroja joiden hyödyntäminen ei vaadi valtavia pääomia toiminnan käynnistämiseen. Esimerkiksi turvetuotanto. Jo pelkästään sen ansiosta saisimme talouden kuntoon.

        Vaikka Norja on kansallistanut öljynsä, Norja ei ole sosialismi siten kuin asia ymmärretään eli sellainen maa jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Vaikka Norja on kansallistanut öljynsä, Norja ei ole sosialismi siten kuin asia ymmärretään eli sellainen maa jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa.

        Suomessa ollaan kovaa vauhtia menossa sosialismiin jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa. Muualla paetaan sitä aatetta, täällä mennään siihen suinpäin. Älkää ihmetelkö miksi talous on Euroopan kurjin.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Suomessa ollaan kovaa vauhtia menossa sosialismiin jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa. Muualla paetaan sitä aatetta, täällä mennään siihen suinpäin. Älkää ihmetelkö miksi talous on Euroopan kurjin.

        Nyt hieman elpyy tuo talous koska sosialistit ei ole neljään vuoteen päässeet touhuamaan. Mutta pahoin pelkään että seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee tekemään tyhjäksi talouden nousun joka on menossa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Suomessa ollaan kovaa vauhtia menossa sosialismiin jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa. Muualla paetaan sitä aatetta, täällä mennään siihen suinpäin. Älkää ihmetelkö miksi talous on Euroopan kurjin.

        Suomalaiset rakastavat vääränlaista sosialismia. Se on että kaikki pitää olla sosialismia eikä sananvapautta ole. Toisinajattelua ei sallita ja toisinajattelijat linnaan. Sehän tiedetään miten näiden maiden on käynyt.

        Pitäisi rakastaa oikeanlaista sosialismia (paha kaiku tuolla sanalla) jossa vain osa asioista on kansallisessa omistuksessa. Eli maan toimintojen kannalta elintärkeät alat pitää olla valtiolla. Kaikki muu saa olla yksityistä, yksityisyrittäjyyttä siinä samalla vaalien. Siinä pitää olla täydellinen sananvapaus kuten maassa on aina ollutkin.

        Näillä eväillä talous saataisiin kukoistukseen. Katsokaa Vietnamiin. Siellä kansan annetaan olla yksityisyrittäjiä vaikka hallinto on kommunismi. Sen maan talous nousee Aasian hurjinta vauhtia juuri markkinatalouden ansiosta.


    • Anonyymi00033

      Osaako aloittajan ”heimo”
      asettua jalat maassa, maahan …muiden rinnalle?

    • Anonyymi00036

      Saa olla monta mieltä !
      Suomalaisia syytetään rasismista!
      Nyt ylpeydestä !

      Mikä sinä matu meitä käyt arvostelemaan itse olette todella laiskoja ja siitä ylpeitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe