Se on suurvalta ja sillä on lähes rajattomat resurssit. Sotilaita ja kalustoa riittää toisin kuin Ukrainalla. Ja jos mikään muu ei auta niin taktinen ydinase päättää sodan.
Venäjä ei voi hävitä.
Miksi Venäjä voittaa sodan?
43
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turha kuvitelma, Venäjä on jo hävinnyt. Se ei tule saavuttamaan mitään, mutta menettää paljon. Putin on itsepäisyydellään tuhonnut Venäjä talouden, eikä se tule enää tämän hallinnon aikana elpymään. Ydinaseeseen Venäjä ei saa Kiinalta lupaa.
- Anonyymi00004
Tiltu raukka ei vieläkään pysty tunnustamaan totuutta.
Aariakaan ei Venäjälle tästä jää. - Anonyymi00005
No joo Oltte jo miltei KIEWISSÄ. Ja Pitihän olla KIEWISSÄ 2-3 pv sisällä ja koko maa 3-4 viikon aikana valloittaa. Ja nyt kuollut ja haavoittunut yli miljoonaa örkkiä. Ja öljyn vienti tippunut 60% ja pulaa bensaa ja diesel. Ja myydään jo vain ei ootan. Ja budjetti vaje on jo yli 40% luokkaa. Ja jo 5s vuosi menossa. Ja rajat on kiinni. Ja nythän on selvä ero että ettehän te oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan ja näkyviin tullut sen lisäxi selvä ero että ootte mongolien sekajätteen jälkeläisiä eli rusnya. Vastaileppas ku kysytään että miltä tuntuu kun tiedätte olevanne mongolien sekajätteen jälkeläisiä?? Ja ette ole lähelläkään Euroopalaisia??
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiltu raukka ei vieläkään pysty tunnustamaan totuutta.
Aariakaan ei Venäjälle tästä jää.Ei aareja vaan neliökilometrejä, kaaheen aakeeta laakeeta silmänkantamattomiin.🤗👍
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei aareja vaan neliökilometrejä, kaaheen aakeeta laakeeta silmänkantamattomiin.🤗👍
Vain tiltut on niin tyhmiä että luulee varkaiden pitävän saaliinsa.
Venäläiset itse sanoo että sota on hirveä vääryys ukrainalaisia kohtaan.
Taatusti alueet palautuu Ukrainalle viimeistä aaria myöten viimeistään kun Putte on potkaissut tyhjää. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vain tiltut on niin tyhmiä että luulee varkaiden pitävän saaliinsa.
Venäläiset itse sanoo että sota on hirveä vääryys ukrainalaisia kohtaan.
Taatusti alueet palautuu Ukrainalle viimeistä aaria myöten viimeistään kun Putte on potkaissut tyhjää.Venäjä ei luovu valtaamistaan alueista. Tämä on varma.
- Anonyymi00017
Jos saikin, niin millä hinnalla?
Venäjä ei voi saavuttaa sotilaallisesti mitään, mikä korvaisi edes osan siitä, mitä sota on tullut Venäjälle maksmaan, eikä vain materiaalisesti sekä kuolleina ja haavoittuneina.
Venäjä on kansainvälisesti paaria luokkaa ja Kiinan tukikin perustuu vahvaan hyväksikäyttöön. Venäjä on sodan jälkeen Kiinan vasallivaltio ja siinä valtiosuhteessa kaikki valttikortit ovat Kiinalla. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos saikin, niin millä hinnalla?
Venäjä ei voi saavuttaa sotilaallisesti mitään, mikä korvaisi edes osan siitä, mitä sota on tullut Venäjälle maksmaan, eikä vain materiaalisesti sekä kuolleina ja haavoittuneina.
Venäjä on kansainvälisesti paaria luokkaa ja Kiinan tukikin perustuu vahvaan hyväksikäyttöön. Venäjä on sodan jälkeen Kiinan vasallivaltio ja siinä valtiosuhteessa kaikki valttikortit ovat Kiinalla.Jos lukee Venäjän historiaa, niin sieltä tulee esille muutama jo noin 1000 vuotta kestänyt fakta. Jos hallitsija on heikko, niin hänet pannaan sivuun tavalla tai toisella. Seuraajan tehtävä on hoitaa edeltäjän epäonnistumiset osoittaakseen kansalle, että hän on kova hallitsija ja tekee mitä pitää. Putinin syrjäyttäminen ei toisi mitään helpotusta!
Toiseksi venäläiset eivät millään hyväksyisi suurvalta-asemansa menettämistä paljon pienemmälle Ukrainalle. Häviö merkitsisi mahdollisesti Kiinan puuttumista asiaan. Oletteko tietoisia kiinalaisten sotilaallisesta ajattelusta?! Kiina olisi pahin mahdollinen vastustaja sodassa!!!
Ei Venäjä ja moni muukaan suurvalta ole koskaan ajatellut hintaa vaan lopputulosta sodassa. Vuoden 1945 jälkeen vallinnut länsimaiden määräävä asema maailmanpolitiikassa on murtunut ja on alkamassa uusi aikakausi.
Keskeinen kysymys kuuluu: Halutaanko EU:sta kehittää liittovaltio, jolla on tahtoa suojella kaikilla tavoilla eurooppalaista elämäntapaa, vaurastua ja aseistautua niin, että tulipa hyökkäys Venäjältä tai USA:n suunnalta, että voimme lyödä hyökkääjän verissäpäin takaisin??!! Kiinaan on pakko luoda asialliset ja toimivat välit ja myöhemmin myös Intiaan. Kiina on nyt maailman johtava suurvalta ja sen voima vain kasvaa. Heidän kanssaan pärjää, kun keskitytään kauppaan ja yhteistyöhön, mutta ei ylimieliseen haukkumiseen. - Anonyymi00032
Venäläinen ajattelu .... se on niin sitä itseään, muut eivät ole mitään, jos heitä vertailee venäläisiin. Propagandaa joka tuutista tekee elämästä vaikeampaa, kun ei tiedä mihin uskoa. Tai jos ymmärtää totuutta, siinä on sentään logiikkaa, kun propagandassa on aina ristiriitaisuuksia, mitkä syö pohjaa niiden uskottavuudesta. Tätä puutetta ei ole totuudessa.
- Anonyymi00033
Donbass on pysyvästi vallattu niinkuin Krim. Ei tarvetta vetäytyä.
- Anonyymi00035
Itse ajattelen niin, että miksi venäläinen ei voi voittaa tätä sotaa? Yksin muita vastaan ei ole koskaan ollut mikään menestyksen tae. Joo Kiina jeesaa, mut samalla hyväksikäyttää monella tapaa. Kiinan etu on heikko Venäjä, jolloin venäjästä tulee enemmän Kiinasta riippuvainen maa.
Niin yksin voi moni venäläinen todeta lopuksi, missä on heidän tuki tiukan paikan tullen? Ei missään, koska ovat menettäneet sen luottamuksen, mitä hyvä kumppanuus tuo mukanaan. Petollinen maa pettää aina ja se on venäjän itse aiheuttama ongelma itselleen maana. - Anonyymi00036
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vain tiltut on niin tyhmiä että luulee varkaiden pitävän saaliinsa.
Venäläiset itse sanoo että sota on hirveä vääryys ukrainalaisia kohtaan.
Taatusti alueet palautuu Ukrainalle viimeistä aaria myöten viimeistään kun Putte on potkaissut tyhjää.Näin se maailmassa menee, minkä tänään varastat, sen huomenna omistat.
- Anonyymi00040
Anonyymi00011 kirjoitti:
Venäjä ei luovu valtaamistaan alueista. Tämä on varma.
Heh, ei sitä Venäjältä kysellä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Donbass on pysyvästi vallattu niinkuin Krim. Ei tarvetta vetäytyä.
Kyllä sieltä pyccille lähtö tulee.
- Anonyymi00003
Kuules nyt ruski. Räxyttää te te osaatte kj venäläiset kylärakit ku muuhunkaan ette pysty. Ja ku olet kerran sinä Igori Pietarista vauhdissa jälleen niin vastaileppas nyt kun kysytään; miltä tuntuu olla ruski ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja rajat on kiinni ja ettehän te oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan?? Vastaileppas nyt Igor. Odottelen vastausta mielenkkiinolaa.
- Anonyymi00007
Olen suomalainen Suomessa ja niin on koko suku 1500-luvulta asti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen suomalainen Suomessa ja niin on koko suku 1500-luvulta asti.
Onhan meillä uusnatsejakin, niin miksi ei sitten ryssän kätyreitäkin. Onneksi molemmat edustavat marginaalista vähemmistöä.
- Anonyymi00009
Niinpä, Venäjä ei voi hävitä, paitsi Venäjän keisarikunta hävisi Japanille 1906. Sitten 1917 se jäi niin pahasti alakynteen saksalaisille, että hävisi koko keisarikunta ja seuraaja Neuvostoliitto teki kiireesti rauhan.
2. maailmansodassa NL toki sai valtaansa lähes entisen keisarikunnan. Moni uskoi, Suomessakin, ettei NL voi hävitä. No, ei hävinnyt, vaan katosi, puf! Eikä sitä enää ollut! Aika näyttää, miten Vladimir I Kalsarinmyrkyttäjän keisarikuntaprojekti etenee, jääkö mitään? - Anonyymi00012
Neukkula on paljon isompi kuin Venäjä, ja sekin hävisi, jopa kokonaan kartaltakin.
Mitään rajatonta ei oie olemassakaan. Puna-armeija törmäsi omaan rajallisuuteensa jo Talvisodassakin. Venäjän tappio Ukrainassa on erittäin todennäköinen.- Anonyymi00014
Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota.
Kyllä on. Voimavaroista ei ole paljon hyötyä, jos ei osaa käyttää niitä.
Tai jos neljännes kansasta on vihollisen puolella. Tuon verran on ukrainalaisilla sukulaisia Venäjällä ja Putin ei uskalla olla Stalin. Venäjän mahdollisuudet voittaa tuo sota eivät ole sen paremmat kuin olivat aikoinaan Afganistanissakaan. - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota.
"Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota."
EU:n BKT on lähes 20 kertainen Venäjään nähden. EU kykenee tukemaan Ukrainaa kunnes Venäjä on konkurssissa ilman, että se olisi EU:lle taloudellisesti kovinkaan raskasta.
Vaaka on jo kääntynyt Ukrainan puolelle. Ukraina iskee yhä syvemmälle Venäjälle yhä tehokkaammin. Krimin niemimaa on käytännössä saarrettu, eikä Venäjä kykene suojelemaan strategisesti tärkeitä kohteitaan Ukrainan iskuilta.
Kyse on vain ajasta, milloin Venäjän on pakko alkaa neuvotella rauhasta ja mitä pidemmälle mennään, sitä heikommat ovat Venäjän neuvotteluasemat. - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota."
EU:n BKT on lähes 20 kertainen Venäjään nähden. EU kykenee tukemaan Ukrainaa kunnes Venäjä on konkurssissa ilman, että se olisi EU:lle taloudellisesti kovinkaan raskasta.
Vaaka on jo kääntynyt Ukrainan puolelle. Ukraina iskee yhä syvemmälle Venäjälle yhä tehokkaammin. Krimin niemimaa on käytännössä saarrettu, eikä Venäjä kykene suojelemaan strategisesti tärkeitä kohteitaan Ukrainan iskuilta.
Kyse on vain ajasta, milloin Venäjän on pakko alkaa neuvotella rauhasta ja mitä pidemmälle mennään, sitä heikommat ovat Venäjän neuvotteluasemat.Venäjä pitää asemansa ja jopa etenee. Sillä on etu neuvotteluissa. Ei neuvottele ellei sen aluevaatimuksiin suostuta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota.
Juuri näin! Suomalaisten traumaattinen pelko Venäjää kohtaan näkyy monissa kommenteissa.
Toinen pelon syy on se, että USA ei ole luotettava ja Suomi on jälleen tehnyt sen väärän valinnan. Tulevaisuus on erittäin synkkä. Suomi joutuu hyökkäyksen kohteeksi vääjäämättä ja apua ei tule kuin symbolisesti. Suomi mokasi pahemman kerran alettuaan pilkkaamaan ja ivaamaan Venäjää. Olisi ollut parempi vain muiden maiden kanssa kritisoida, mutta huomiota herättämättä. Nyt Suomi ja Baltian maat ovat Venäjän silmätikkuja.
Tällä hetkellä Suomessa ei voi jäytävän pelon takia millään tunnustaa sitä, että ollaan tehty pahoja ulkopoliittisia virheitä! - Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Ihan puhtaasti kun voimavaroja katsotaan niin Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa sota."
EU:n BKT on lähes 20 kertainen Venäjään nähden. EU kykenee tukemaan Ukrainaa kunnes Venäjä on konkurssissa ilman, että se olisi EU:lle taloudellisesti kovinkaan raskasta.
Vaaka on jo kääntynyt Ukrainan puolelle. Ukraina iskee yhä syvemmälle Venäjälle yhä tehokkaammin. Krimin niemimaa on käytännössä saarrettu, eikä Venäjä kykene suojelemaan strategisesti tärkeitä kohteitaan Ukrainan iskuilta.
Kyse on vain ajasta, milloin Venäjän on pakko alkaa neuvotella rauhasta ja mitä pidemmälle mennään, sitä heikommat ovat Venäjän neuvotteluasemat.EU budjetti on ollut koko ajan suurempi. EU ei ole saanut mitään aikaiseksi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Juuri näin! Suomalaisten traumaattinen pelko Venäjää kohtaan näkyy monissa kommenteissa.
Toinen pelon syy on se, että USA ei ole luotettava ja Suomi on jälleen tehnyt sen väärän valinnan. Tulevaisuus on erittäin synkkä. Suomi joutuu hyökkäyksen kohteeksi vääjäämättä ja apua ei tule kuin symbolisesti. Suomi mokasi pahemman kerran alettuaan pilkkaamaan ja ivaamaan Venäjää. Olisi ollut parempi vain muiden maiden kanssa kritisoida, mutta huomiota herättämättä. Nyt Suomi ja Baltian maat ovat Venäjän silmätikkuja.
Tällä hetkellä Suomessa ei voi jäytävän pelon takia millään tunnustaa sitä, että ollaan tehty pahoja ulkopoliittisia virheitä!Sinä ainakin näyt pelkäävän Venäjää, ja yrität levittää sitä pelkoa parhaasi mukaan. Ei vaan oikein uppoa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinä ainakin näyt pelkäävän Venäjää, ja yrität levittää sitä pelkoa parhaasi mukaan. Ei vaan oikein uppoa.
Olen ottanut realiteetit huomioon asenteiden ja uskomusten sijaan. Sinä pelkäät paljon enemmän, koska et edes uskalla ajatella mitä tulee tapahtumaan...
- Anonyymi00016
Jumala taitaa sallia venäjälle voiton koska ovat homoilua vastaan.
- Anonyymi00021
Natsi-Saksakin hävisi kun alkoivat vainota homoja. Siellä. missä on homoklubeja, on myös kyvykkäitä upseereja.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Natsi-Saksakin hävisi kun alkoivat vainota homoja. Siellä. missä on homoklubeja, on myös kyvykkäitä upseereja.
Tärkeintä on ettei naisia päästetä miesten hommiin. Niillä kun tahtoo olla taipumus sekaantua asioihin joista eivät ymmärrä mitään. Puhumattakaan tekemisestä. Nainen on objekti eli tekemisen kohde ja mies on subjekti eli tekijä. Nämä jutut ovat Suomen kielenkin perusasioita ja jokaisen pitäisi nämä tietää jos on joskus koulusta päästötodistuksen saanut. Ja onhan sekin vanha totuus että mihinkä se tervekätinen mies naista tarvitsee.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tärkeintä on ettei naisia päästetä miesten hommiin. Niillä kun tahtoo olla taipumus sekaantua asioihin joista eivät ymmärrä mitään. Puhumattakaan tekemisestä. Nainen on objekti eli tekemisen kohde ja mies on subjekti eli tekijä. Nämä jutut ovat Suomen kielenkin perusasioita ja jokaisen pitäisi nämä tietää jos on joskus koulusta päästötodistuksen saanut. Ja onhan sekin vanha totuus että mihinkä se tervekätinen mies naista tarvitsee.
Sanna Marin nyt kuitenkin vei Suomen Natoon. Tervekätinen Niinistö yritti jarruttaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00021 kirjoitti:
Natsi-Saksakin hävisi kun alkoivat vainota homoja. Siellä. missä on homoklubeja, on myös kyvykkäitä upseereja.
Valitettavasti. Jos USA:n homot eivät olisi sekaantuneet tilanne olisi toinen.
- Anonyymi00026
Tuohon uskoi Putinkin. Viides vuosi näyttää suuntaa. Putinin johdolla kynnetään niin syvältä, että lopulta Venäjä hajoaa.
- Anonyymi00028
Neuvostoliitto oli suurvalta ja sillä oli lähes rajattomat resurssit....
- Anonyymi00029
Niin, nimi vaan on vaihtunut entiseen Venäjään. Eihän siinä juuri muuta muutosta ole tapahtunut. Tietenkin Ukrainainan, Neuvostoliiton perustajajäsenen Äiti Venäjän hylkääminen on mainitsemisen arvoinen asia ja siitä seurannut nykyinen tilanne. Belarus taas on toiminut lojaalisti. Näitä muita pieniä, NL:n aikaisia valtioita, "nilkkejä", ei kannata edes mainita tässä yhteydessä.
- Anonyymi00031
Nato Tiltu itkee.
- Anonyymi00039
Mutta ilman Natoa Suomen velka olisi paljon pienempi ja nykyinen tilanne parempi. Ja tilanne tuleivaisuudessa olisi samalla lailla itsestä kiinni kuin Naton kanssakin.
- Anonyymi00047UUSI
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00043
Venäjällä on valtavat ilmavoimat ja tankkeja silmänkantamattomiin.
Ja 1 Oreshnik.- Anonyymi00044
Niinpä. Mitkä lie lukumäärät Suomella ?
jumalantahto on että Wenäjä voittaa sotan.🇷🇺🎖🎈🧨👍❤️
- Anonyymi00046UUSI
” Miksi Venäjä voittaa sodan? Se on suurvalta ja sillä on lähes rajattomat resurssit”
Venäjä EI OLE ENÄÄ MIKÄÄN SUURVALTA ja tyhmä sota on syönyt jo sen varsin rajalliset resurssit!
Lyhyesti: Venäjä hyökkäsi laittomasti 24.2.2022 Ukrainaan!
Sodan syy: Putin uskoi hetken olevansa ”uusi Pietari Suuri” ja nyky-Venäjällä olevan pyhä tehtävä palauttaa takaisin tsaarin ajan ulkorajat (joiden sisalle myös Suomi mahtuu!). Niinpä hän aloitti sodan ja valitsi ensimmäiseksi kohteeksi Ukrainan. Neljän vuoden sotimisen jälkeen vaikuttaa tehtävä ylivoimaiselle Venäjän resursseille!
TÄMÄN PITI OLLA VASTA ALKU!
PUTIN TULEE JÄÄMÄÄN HISTORIAAN MIEHENÄ, JOKA LOPULLISESTI ROMAUTTI VENÄJÄN!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483