YLEn toimittaja on ymmärrettävästi seurannut Starmerin puheita tarkasti, ja siksi analyysi Starmerin eron syistä kuulostaa Starmerilta. Kansan näkökulmia voisi tuoda esiin edes nyt, kun moraalittomaksi halveksittu ja vihattu Starmer on astumassa alas omasta kuplastaan.
YLE analysoi parhaan kykynsä mukaan sitä miksi Starmer oli niin vihattu ja miksi Britit on kaaoksessa. Pitkät pätkät pelkkää salonkikelpoista brexit- ja BKT-näennäisanalyysiä, mutta mellakoihin asti yltyneen hallitsemattoman maahanmuuton osalta YLEn toimittaja kykenee nostamaan esiin vain ulkomailta saapuneet opiskelijat ja palkatut työntekijät - ikäänkuin he olisivat olleet Se iso ongelma Starmerin vastuulla. 🙈
Starmer ei lainkaan puuttunut laittomaan invaasioon, jota vastaan britit protestoivat pitkään ja jota Starmer vähätteli. Sen sijaan Starmer vangitutti häntä kritisoineita perheenäitejäkin somepostausten vuoksi ja esti häntä kritisoivien EU-poliitikkojen maahanpääsyn. Starmer syytti somea, josta kansa näki totuuden joka päivä. Johto eriytyi kansan arjesta täysin ja yritti ylläpitää itse luomaansa narratiivia.
YLE unohti täysin myös tyttöjen ja naisten turvallisuuden, joka on olennaisesti kärsinyt invaasion myötä, ja josta juuri ennen Starmerin eroa vihdoin julkaistiin karmiva Rape Gang Inquiry Report 250,000 brittitytön järjestelmällisistä joukkoraiskauksista, sadistisista kidutuksilta, murhista ja kuljettamisesta lapsivaimoiksi Britteihin päästettyjen maahanmuuttajien kotimaihin. Poliitikot äänestivät selvitykseen ryhtymisen kumoon viime vuonna, mutta kansa päätti rahoittaa tutkimuksen itse. Starmer itse oli ennen pääministeriyttään pääsyyttäjänä toimiessaan tietoisesti piilotellut näitä pitkään jatkuneita rikoksia, ja jättänyt syyttämättä ilmiselvät tapaukset ja antoi lasten hyväksikäyttöringeille vain huomautuskirjeitä.
Nämä kaikki ja paljon muuta Brittien tolasta selviää siitä somesta, jota Starmer niin pelkäsi ja yritti vaientaa. Onneksi lopulta edes hänen kollegansa ymmärsivät, että Starmer on mennyt mies.
Johtaja ei johda, kun kansa ei seuraa vaan vihaa.
Milloin YLE avartaa kuplaansa? Suomalaiset ansaitsevat totuuden, koska kaikki eivät itse seuraa brittimedioita ja -somea.
Totuus Keir Starmerin erosta, vasemmistoinen Yle ei kerro
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kuka vielä uskoo Yleen tai HS IS IL...
- Anonyymi00002
Starmerin sotkut Epstein casessa ja katteettomat lupaukset nyt ainakin. Orpokin voisi ottaa Starmerista mallia ja hävitä takavasemmalle jonnekin Siperian huudeille
- Anonyymi00003
Mutta sama tilannehan on JO Suomessa kun lukee päivittäin mediasta "kulttuuri eliitin" raiskaustuomioista......
- Anonyymi00004
Ylessä on liikaa vasemmistolaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497