Miksi ukrainalaiset eivät ole puolustamassa omaa isänmaataan? Suomalaiset eivät luikkineet pakoon

Anonyymi-ap

Ukrainalla on jatkuvasti pulaa sotilaista, koska heitä ei kiinnosta puolustaa omaa isänmaataan. Muiden lahjoittamat tukimiljardit kyllä kelpaavat.

35

60

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niillä on pohjimmiltaan entisen neuvostoliiton ihmisten asenne: Antaa muiden (hölmöjen) auttaa, päästään helpommalla.

• Anonyymi00003

Tämä on valitettavasti totta

• Anonyymi00011

Ujrainalaiset perheet halusivat suojautua tuolat roistomaiselta ryssän hyökkäykseltä!
        LähtihänSuomestakin aikoinaa Ruotsiin pakoon lapsua ryssän hyökkäystä!

Aivan turha mollata ukrainaisia tuon roisto ryssän kannattajien! Saisi hävetä tuo suuri ja mahtava Neuvostoliitto hyökkäystään ja tuhojaan ja tappamistaan sukulaiskansansa maassa! TUo herra PUTININ VENÄJÄ!!!!!!

• Anonyymi00018

Sehän tauti teillä on ja pysyy Igori Pietarista. Ku ukrainan kansa halus tehdä töitä ja päästä EU jäseneni ja tehdä töitä sen eteen niinku Putte lätissään aloitti sodan että eivät levittäisi sitä " viirusta" sinne Puten lättiin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ujrainalaiset perheet halusivat suojautua tuolat roistomaiselta ryssän hyökkäykseltä!
        LähtihänSuomestakin aikoinaa Ruotsiin pakoon lapsua ryssän hyökkäystä!

Aivan turha mollata ukrainaisia tuon roisto ryssän kannattajien! Saisi hävetä tuo suuri ja mahtava Neuvostoliitto hyökkäystään ja tuhojaan ja tappamistaan sukulaiskansansa maassa! TUo herra PUTININ VENÄJÄ!!!!!!

"LähtihänSuomestakin aikoinaa Ruotsiin pakoon lapsua ryssän hyökkäystä!"

Ja aikuisia miehiä.

F. E. Sillanpää kirjoitti Marssilaulussaan:

"Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa."

Kirjoitti F. E. Sillanpää Marssilaulussaan ja muutti musteen tuskin kuivuttua Ruotsiin.

• Anonyymi00032

Tyhmä suomipoika maksa

• Anonyymi00002

Leveämmän elämän perässähän ne Suomessa on. Koska suurin osa Ukrainasta on turvassa sodalta. Tiedän, koska tuttuni asuu siellä.

• Anonyymi00005

Tämä pitää valitettavasti paikkansa

• Anonyymi00012

Älä pulise! Viimeisimmässä iskussa kuoli naisia ja lapsia ja haavoittui melko paljon ihmisiä Tuo Putinin sota Ukrainassa on roistomaisin teko nykyaikana!! Putinin joukot nimenomaan tuhoavat ihmisten asumuksia ja tappavat ihmisiä! Siis sivistymätölntä porukkaa tuo venäläisvestö!!

Inhottaa tuollainen naapuri!!!

• Anonyymi00016

Hellan lettas sentään aivoinva Igori Pietarista. Tuskin olet siellä käynnyt. Olet siellä Igori rusnya Pietarista. Mixi et oo sodasa Puten lätissä??

• Anonyymi00019

Tuskin Igori. Sinähän olet Pietarista vauhdissa jälleen. Ja olet rusnya ja ettehän ole kuten Ukrainan kansa ovat Euroopalaisia ja kuuluu Eurooppaan. Tehän ootte rusnya Igor Pietarista

• Anonyymi00004

Suur suomi jäi haaveeksi, uraliin oli matkaa.

• Anonyymi00013

Suomi ei ole suunnitellut sotia! Me rakastamme rauhaa, kun tuo herra Putin jättää suunnittelematta Suomen alistamista "OMAAN ETUPIIRIINSÄ"! Me haluamme elää rauhassa eurooppalaisina, emme missään tapauksessa venäläisinä!!

Olemme jo todenneet, millaista tuhoa venäläiset tekevät sukulaiskansansa maassa, tappavat ihmisiä ja tuhoavat heidän kotinsa!

Emme todellakaan tuollaisen sivistymättömän maan kanssa halua olla missään tekemisissä!

• Anonyymi00020

Sinne teidän lättiin haluta. Siellä haisee nykyään. Ootte pilanneet kaiken. Ja eräs etu mikä on on että Ukrainan armeija haistaa örkit 2km vastatuuleen ku ne lähestyy ja haju on venäläinen haju

• Anonyymi00006

Suuri osa ukrainalaisista asuu kotimaassaan nytkin, luuserit ja leveämpää elämää havittelevat sieltä lähtivät pois.

• Anonyymi00014

Ujrainaan jäivät sellaiset ihmiset, joilla ei ollut mahdollisuutts eikä varallisuutta poistua Ukrainasta! He juuri ovat Putinin joukkojen kohteena Ukrainassa!

Putin on roistomaisin valtion johtaja, säilynyt alkukantaisena tuholaisena!! Onneksi ei tarvitse tuollaisen roiston kanssa olla missän tekemisissä!

Sääli vain Ukrainaa ja Ukrainan kansaa!!

• Anonyymi00021

Hellan lettas sentään aivoinva Igori Pietarista

• Anonyymi00033

Tämä on aivan totta

• Anonyymi00007

RKP:n vahvoilla kannatusalueiden kasvihuoneissa on Ukrainalaisia ukkoja töissä niin paljon että päät yhteen kolisevat. Tekevät pitkää päivää huonolla palkalla.

• Anonyymi00008

Aika lailla suomenruotsalaisia lähti sodan jaloista henkiseen kotimaahansa. "Munsalan soutukerhon" nimellä tunnettiin organisaatiokin.

• Anonyymi00009

Aloittaja puhuu asiaa

• Anonyymi00010

Miehet taistelee ja feministiniehet pakenee.
      Ryssäläinen johtamiskulttuuri ei edistä asiaa.

• Anonyymi00015

Tiedän ukrainalaisia jotka naureskelevat kun saavat täältä sodan varjolla ilmaisen ylläpidon. Myönsivät, että voisivat kyllä asua Ukrainassa edelleen.

• Anonyymi00022

No Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: mitens itse mixi et ole sotimassa??

• Anonyymi00017

Täällä on naisia ja lapsia. Raualla kyllä on 4 kpl ns ukrainan kansalaista. Ovat Harkovan venäläisiä. Näin he itsensä ovat luokitelleet . Teillä Igori pakeni liki 2 miljoonaa rusnya ulkomaille pakon Igori Pietarista sotaan. Mixi itse et ole sodassa Puten örkkiä?? Selitähän se tänne rassukka

• Anonyymi00023

Haloo Haloo Igori Pietarista & Co. Räxyttää ku venäläiset kylärakit ku muuhunkaan pysty. Ja itsecolette vain kotona Pietarissa rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten. Mixi ete ole itse sodassa?? Vastaileppas nyt tänne ku kysytään Igori Pietarista.

• Anonyymi00025

5 miljoonan pieni Suomen kansa tyhmänä rahoittaa yli 40 miljoonan Ukrainan elämää. Omat kansalaiset yhä pahemmassa kusessa ja leipäjonot kasvaneet.

• Anonyymi00026

Samaa mieltä!

• Anonyymi00027

Kela maksaa näille epäisänmaallisille ukrainalaisille karkureille hyvät rahat ja hommaa asunnon. Siksi ei ole kiire Suomesta pois!

• Anonyymi00028

Zele ja ukrot haluavat vetää muutkin maat sotimaan ja rintamalle. Itse pötkivät pakoon. Ei se sellainen käy!

• Anonyymi00029

Juuri näin se valitettavasti on

• Anonyymi00031

Aloittaja on oikeassa

• Anonyymi00034

Näin se on! Kela maksaa näille epäisänmaallisille ukrainalaisille karkureille hyvät rahat ja hommaa asunnon. Siksi ei ole kiire Suomesta pois!

• Anonyymi00035

Hyvin totesit asian

• Anonyymi00036

Ukrainaan voi jo palata. On tekosyy jäädä Suomeen loisimaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      262
      456
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. Kauan olet hänet tuntenut?

🙂
      Ikävä
      21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe