Siis tunnin kesti ennenkuin älysi tilata ampparin? Huumeissakp nuo on?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012198676.html
Miten vitussa poliisilla voi mennä noin pahasti kaikki vituiksi?
11
54
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei tyhmyyttään. Vaan tarkoituksella.
Murjotaan ensin luut katki, ja tuumataan että kärsiköön.- Anonyymi00018
Tähän on tultu.
- Anonyymi00006
Eihän koira koiraa pure kun poliisi puolustelee toista, Videoikaa kaikki tapahtumat ja kontaktit poliisin kanssa asioidessa.
- Anonyymi00012
Miksi Suomen Poliisin on oltavat jtk halveksittavia rikollis-rakkeja muka?
Koska Suomea johtaa WEF-kansanmurhasjat, siksi.
Miettikää, Suomen valtionjohdossa on Suimen kansan pahimmat viholliset. Siksi koko Suomi menee päin Helvettiä.
Valheen Valtakunta - jss pahantahtoiset saavat loputtomasti mahiksia ryssiäkseen ihan kaiken ja hyväntahtoiset saa edes YHTÄ mahista korjata kokonaistilanteen pikkuosasiakaan edes
Suomi mikään perustuslaillinen normaali valtio ole, vaan KULTTI.
WEFjoukkoitsemurhaKULTTI
- Anonyymi00010
Onko puliisit Suomen trailer park ja Walmart -kansaa?
- Anonyymi00013
Kun nuo ylimieliset pennut hyppii silmille.
- Anonyymi00016
Niin sinä ajelet sitten autolla heidän lapsien ylitse sen akia?
- Anonyymi00014
Joku ei natsaa tuossa linkin jutussa.
Näin yhden jutun jossa ulkopuolisen soittama ambulanssi tuli poliisiautoa vastaan ja häke ilmoitti poliisille että pitää pysähtyä ambulanssin kohdatessa.
Tapahtumapaikan ja ambulanssin välillä on kortterin verran matkaa.
Tunnissa poliisiauto olisi kerennyt jo pirun paljon pidemmän matkan ajaa.
Poliisia varmaan hämäsi tuon mopopojan suuvärkki joka suolsi herjaamisia ja haukkumisia koko ajan, kuulee pojan kypäräkamerasta.
Vakavasti loukkantunut ei huutele poliisille vaan valittaa kipuja. - Anonyymi00015
Jos kaikista poliisin tomista ois aina videokuvaa niin asiat olisi usein ihan erin lailla kun poliisi itse kerto kuten tässkin oli videon levimisen jälkeen joutu rikolliset poliiisit ruveta kertomaan totuuksiä näitä tapahtuu jokapäivä.
- Anonyymi00017
Amppari tarkoittaa ampiaista. Lanssi on lanssi..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k162447Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330