Israelin kansallisen turvallisuuden ministeri Itamar Ben-Gvir vaatii julkisesti, että kymmeniä gazalaisia on mu*hattava joka päivä.
– Mielestäni Gazassa pitäisi suorittaa kohdennettuja salamu*hia, joissa kuolisi 30–40 ihmistä joka yö, Ben-Gvir sanoo.
– Ei vain niitä, jotka ovat välitön uhka – siellä on ihmisiä, jotka eivät ole elämän arvoisia. Heidän ei pitäisi elää. He eivät ole edes ihmisiä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb6eadb6-141d-4420-943e-8a8490ebc6ea
Uutisia kristittyjen maanpäällisestä taivaasta.
17
61
Vastaukset 17
Niin, tästä voisi kysyä: Mitä eroa tällä on natsi-Saksan linjaan verrattuna?
- Anonyymi00001
Ei ihme että lahkolaiset valuttavat ilopissaa.
- Anonyymi00002
ja persut....
- Anonyymi00003
Juutalaiset ovat jumalia eikä maallinen laki ja moraali koske jumalia.
- Anonyymi00004
Räsäskä taputtaa tuolle israelilaisministerin ajatukselle varmasti viikkoja.
- Anonyymi00005
Tuolla israelilaisministerillä on käytännön kokemusta eri kulttuureista. Hän ei enää unelmoi, sillä hän tietää, siis TIETÄÄ unelmat valheiksi.
- Anonyymi00007
Ihan kuten Hitler siis. Ei hänkään tyytynyt vain unelmoimaan, vaan teki unelmistaan totta.
- Anonyymi00006
Suomenkin hallitukseen pitäisi saada samanlaisia Jumalan miehiä!
- Anonyymi00008
Tuolla ajatuksella ei ole kannatusta Israelin hallituksessa, vaan muut ministerit ovat tyrmänneet ajatuksen.
Miksi tavoitteenasi on juutalsiin kohdistuva kansanmurha?- Anonyymi00009
Älä viitsi persuilla höpöjä.
- Anonyymi00015
Siis aloittaja tavoittelee kansanmurhaa tuodessaan esiin uutisen, jossa israelilaisministerin mielestä palestiinalaisia on tapettava päivittäin joukoittain?
Taisit oikeasti kuitenkin tarkoittaa, että tuollainen toiminta on kansanmurhaa. Ei voi moraali noin hukassa olla.
- Anonyymi00010
Israel on uusi Natsi-Saksa. Nyt he soveltavat toisessa maailmansodassa saamiaan oppeja😒
- Anonyymi00011
Aloittaja on täysi valehtelija.
Kukaan oikea, kristitty ei koskaan hyväksy tuollaista puhetta, eikä tuollaisia tekoja.- Anonyymi00012
Ei hyväksy Israelin hallituskaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hyväksy Israelin hallituskaan.
Ei hyväksy? Miksi sitten Ben-Gvir saa yhä vain jatkaa hallituksen jäsenenä?
- Anonyymi00016
Niin sitä toivoisi ja olisi joskus uskonutkin. Totuus on raadollisempi.
- Anonyymi00013
Uutta päivitystä!
Israelin äärioikeistolainen kansallisen turvallisuuden ministeri Itamar Ben-Gvir on julkaissut sosiaalisessa mediassa videoita ja kuvia rakennustyömaalta, jolle rakennetaan hänen mukaansa palestiinalaisille suunniteltua hirttopaikkaa.
Videolla Ben-Gvir sanoo, että rakenteilla on paikka, jossa ”terroristit teloitetaan”, The Times of Israel kertoo.
Ben-Gvirin mukaan paikalle rakennetaan myös katsomoja, joista terrorismin uhrien perheet voivat seurata hirttämisiä. Brittilehti The Guardian huomauttaa, että paikalla on tarkoitus teloittaa terrorismirikoksista tuomittuja palestiinalaisia, muttei samanlaisista rikoksista syytettyjä juutalaisia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012220033.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497