...vaikka media näin yrittää väittää.
Se on puppua, turha on sitä meille yrittää syöttää.
Haiskahtaa voimakkaasti kokoomuksen hypettämiseltä.
Kuluttajien luottamus palautuu vasta kun hallitus vaihtuu, siinä hallituksessa ei ole Kokoomusta eikä Perussuomalaisia.
https://yle.fi/a/74-20243145?origin=rss
Nykyhallitus on aiheuttanut 100000 uutta työtöntä, vaikka lupasi 100000 uutta työpaikkaa.
Tämän teki hallitus tahallisesti, Kokoomuksen suunnitelman mukaan tehtiin lama, jotta voitaisiin saksia ja leikata, siirtää ne varat tulojensiirtoina rikkaalle eliitille.
Kuluttajien luottamus omaan talouteen ei ole lisääntynyt...
26
<50
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
joka sana on totta, faktaa
- Anonyymi00017
Ei pysty Orpo eikä Purra aloitusta kiistämään sen enempää kuin Adlercreuz kuin Essajahukaan.
- Anonyymi00002
Minun talous kasvaa 1.1.2027 ja hyvä niin.
- Anonyymi00011
Sinä et ole suomen kansa, tajuutko.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä et ole suomen kansa, tajuutko.
Mutta hänenlaisiaan on kolme miljoonaa. Minä esim.
Tajuatko? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tajuatko?Haha, hatussas on 😅😂🤣
- Anonyymi00018
Rikotko silloin säästöpossusi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tajuatko?Käytätkö itsestäsi sanaa "hän" 😂
- Anonyymi00003
Kuluttajat on tukipummit.
- Anonyymi00013
Voisitko perustella?
- Anonyymi00004
Sinähän sen paremmin tiedät kun olet vasemmiston propagandalehdistä niitä juttuja lukenut.
- Anonyymi00009
Vasemmistomedia ei valehtele, ei voi, koska valehtelusta oikeistomedia nostaa järkyttävän hälyn kissankokoisin kirjaimin.
- Anonyymi00005
Mitä luottamus omaan talouteen tarkoittaa? Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, että tulevaisuudesta ei ole mitään takeita. Ei päättäjilläkään.
- Anonyymi00012
Se voisi olla nykyistä paljonkin turvallisempaa, riippuu minkälainen hallitus on.
Nykyinen hallitus petti kansalaiset.
- Anonyymi00006
Petteri sanoi: kohta isät ja äidit pääsee töihin, että lapsilla on varaa harrastaa ja vanhemmilla korjata kodinkoneita.
Miten sekaisin tämä hahmo onkaan?- Anonyymi00008
tuuli huulia heiluttelee orpolla
- Anonyymi00007
KYLLÄ, IHMISTEN HENKILÖKOHTAINEN TALOUS PARANEE VASTA KUN TÄMÄ HALLITUS LENTÄÄ LEPIKKOON.
SILLOIN KORJATAAN TÄMÄN NYKYHALLITUKSEN RASKAITA JA TAHALLISIA VIRHEITÄ. - Anonyymi00010
Kokoomusmedia syöttää meille pajunköyttä.
- Anonyymi00016
kokoomusmediaa pitää lukea rivien välistä, sieltä löytyy kaikki mitä jättävät tahallaan kertomatta.
- Anonyymi00020
Kyllä se osittain on, mutta vain kuluttajien oman säästämisen, jolla he ovat kompensoineet poliitikkojen tuhlailua ja palkankorotusten ansiosta. Poliittisten päättäjien kykyyn sen sijaan he eivät luota Suomen velkaantumisen pysäyttämisessä, joten hei eivät uskalla ottaa itse velkaa isompia hankintojaan varten.
- Anonyymi00021
Niinpä, Suomi on kauhukabinetin tahallaan aikaansaamassa lamassa.
- Anonyymi00022
Kokoomuslaiset ovat hiljaa, vaikeneminen on myöntymisen merkki.
- Anonyymi00023
Luottamus omaan talouteeni horjuu nyt vakavasti.
Olen joutunut käymään yksityisellä lääkärillä ja laboratoriossa. Melkoinen lovi on tullut säästöihin, jopa leijonan osa on mennyt tähän. Harmittaa kyllä, eikä tämä rahanmeno lopu tähän. Jatkuu ja jatkuu. - Anonyymi00024
Eläminen kallistuu kokoajan lisää, ei Suomessa ole mitään tulevaisuutta kun samalla työttömyys kasvaa jo ysärin tason likelle ja kohta siitäkin ohi.
Ei ole Nokiaa eikä muutakaan talousveturia, työpaikat lähtee alta monelta ja loput työpaikat siirtyy ulkomaille.
Konkurssiaalto on voimakasta par'aikaa ja koskaan ei paluuta entiseen tule kuten historia osoittaa.- Anonyymi00025
Mutta OrpoPurraa ei ihmisten ahdinko kiinnosta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mutta OrpoPurraa ei ihmisten ahdinko kiinnosta.
oikeistolaiset ovat psykopaatteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa641375Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as26834Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128728- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.169650- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497