Sanna Marinin tilaama ase, josta SDP:n nykyinen puheenjohtaja aikoo tehdä välikysymyksen eduskunnalle? SDP siis haluaa kaataa nykyisen hallituksen syyttäen hallitusta sellaisesta johon ovat itse syypäitä.
Miten tyhmä Antti Lindtman oikein on?
SDP tilasi Israelilta Daavidin lingon
19
67
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Toivotaan, että sillä saadaan heivatuksi jokainen antisemitisti pois Suomesta.
- Anonyymi00003
Demari al-Tae ulos. Hyvä!
- Anonyymi00002
Edellisen hallituksen aikuisilla puolustusvoimilla tai puolustusministerillä ei varmaan ollut asian kanssa mitään tekemistä vai kuinka?
- Anonyymi00009
Sanna Sanna Sanna ..!!!
- Anonyymi00018UUSI
Edellisten hankkeiden aikana ei palestiinalaiset terroristit kampanjoineet vielä niin vahvasti.
- Anonyymi00004
Joo , sen jälkeen israel teki kansanmurhaa .
- Anonyymi00005
yhyy Hamas on tuhottu yhyy
- Anonyymi00008
Islamistit ovat hankkineet juutalaisten kansanmurhaa jo vuodesta 1948, mutta Israel on yhä olemassa, ja tulee olemaan. "Palestiinaa" ei ole koskaan ollut olemassa, eikä tule olemaankaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Islamistit ovat hankkineet juutalaisten kansanmurhaa jo vuodesta 1948, mutta Israel on yhä olemassa, ja tulee olemaan. "Palestiinaa" ei ole koskaan ollut olemassa, eikä tule olemaankaan.
Palestiinalaiset itsekin tietää miten heikoilla ovat sekä historiallisesti että kv oikeuden edessä. Siksi huuto on kova ja provosoivat Israelin hyökkäämään. Länsi maksaa uudelleen rakennuksen ja kansaa lähetettiin paratiisiin. Kyllä kelpaa paistatella hömppien suosiossa.
- Anonyymi00006
Avaajan kannattaisi selvittää mistä asiasta välikysymystä sorvataan.
Olet aika yksinkertainen jopa Persuksi.- Anonyymi00012
Onko pääsi taas isin jalkovälissä?
- Anonyymi00007
Ihan samperin sama! Yhtä on pitkää kun leveätä.
- Anonyymi00011
Antti putosi pää edellä betoniin jo lapsena, seitsemän kertaa viikossa, kymmenen vuoden ajan. Sitten vasta siirrettiin hoitolaitokseen.
Jälki on ikävää. - Anonyymi00013
Tunnetusti palstaperseilevillä tavaustaidottomilla koulupudokkailla ei ole koskaan oikeaa tietoa mistään asioista!!!
Nykyinen PersKokkare teki hankintasopimuksen Israelin ja Suomen välillä ja se allekirjoitettiin 12. marraskuuta 2023.
Huom. Puolustusministeriön hankinta päätös, 2023 ja vielä vaalien aikaan, ei ole vielä mikään ostopäätös jota hallitus ei ole vielä sinetöinyt päätöksellään!!!
Kaiken lisäksi PersKokkare hallitus teki salaisesti, julkisuudelta piilossa, 2024 yhteistyösopimuksen 10 vuodeksi, allekirjoitettu pöytäkirja on voimassa vuoteen 2034 asti
https://yle.fi/a/74-20242803- Anonyymi00015UUSI
Sanna panikoi, mutta hyvähän se on kyetä puolustautumaan kuvitteellista vihollista vastaan 😭😭😭😭
- Anonyymi00014UUSI
SDP on paniikissa, koska kannatus laskee kokoajan, keväällä se on 10%, myös maahanmuuttokriittiseksi demarit alkoi yhtäkkiä. Luuleeko ne ettei kansalaiset huomaa tuota tekopyhyyttä?
- Anonyymi00016UUSI
SDP:n on pakko saada kannatus nousemaan.
Siksi täytyy talouden toimittamisen lisäksi jopa Suomen puolustamista yrittää estää propagoimalla hinta/laatu suhteiltaan parhaiden puolustusaseiden hankinta.
SDP:n vaalipeli on todella riskialtista, jos puolueessa luotetaan, että ei se Venäjä kuitenkaan hyökkää Suomeen.
Mutta entä jos hyökkää?
Onko silloin esim. Suomen naiset Ukrainasta poiketen venäläisten joukkoraiskauksilta yms. jotenkin turvassa SDP:n yhteiskunnallistavien siipien suojassa?
Tuleeko palestiinalaiset puolustamaan suomalaisten naisten ja tyttöjen seksuaalista itsemääräämisoikeutta?- Anonyymi00020UUSI
Venäjän lisäksi nuo islamin maat on arvaamattomia. Kannattaa pysytellä Israelin kimpassa. Eikä kuunnella palehörhöjä.
- Anonyymi00021UUSI
Vandabadin Antti on tosiaan tyhmä ja johtaa demareiden muslimiveljeskuntaa tuulitunneli Tuppran ja islamin palvoja Natsiman kanssa…
Kyllä tästä hyvä tulee, kun saadaan vielä SAK:n suojatyöläisjohtajat mukaan tähän soppaan…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721467Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921087- 164967
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29951Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201802Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128778- 27744
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.179711- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo190553On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507