https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
Tähän on tultu jo Suomessakin joillain asuinalueilla.
Perussuomalaiset kokivat rasistista turvallisuhkaa Helsingissä.
33
93
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
On jo aikoihin eletty Suomessakin, kun ainoan isänmaallisen puolueen politiikot eivät voi astua ulos maahanmuuttajia paljon asuvilla paikkakunnilla omassa maassaan rasistisen turvallisuusuhkan takia.
- Anonyymi00012UUSI
Persut kävivät taas uhriutumassa ja nyt valehtelevat siitä:
"Mitään konkreettista uhkaa ei tullut ilmi, eikä mitään uhkaavaa tapahtunut ostoskeskuksella, poliisin viestinnästä kerrotaan."
- Anonyymi00002UUSI
Tuo osoitti ketkä niitä rasisteja oilkeasti ovat. Turha enää muuta väittää.
- Anonyymi00003UUSI
Tuo on sitä parempaa, vihervassareiden vaatimaa rasismia.
- Anonyymi00004UUSI
Nauraa kippurassa, persut aloittelevat jo vaalityön kannattajilleen🤣🤣🤣
- Anonyymi00005UUSI
Onko vasemmisto ylpeä aikaansaannoksestaan no go alueesta
- Anonyymi00006UUSI
Onneksi saa asua seudulla jossa 0kpl matuja ja tatuoituja huuumevasemmistoa.
- Anonyymi00008UUSI
Tietenkin jokaiselle oli jaettu persujen SEND THEM BACK lippis vierailua varten🤣🤣🤣
- Anonyymi00009UUSI
Taas persut uhriutuvat 😂🤣😂
- Anonyymi00010UUSI
Persut ulkomaanmatkalla! Rahat eivät riittäneet lentolippuun, joten menivät bussilla Itä-Helsinkiin 😂🤣😂
- Anonyymi00013UUSI
Kännipersut uhriutuu kun näkivät ikkunasta mustan miehen! Vuoden noloin teko,ehdottomasti. Tämä pitää palkita jotenkin.
- Anonyymi00021UUSI
Öyhötyspersu näki bussin ikkunasta väärän värisen ihmisen ja pillastui, koska sellaisia ei öyhötyspersun mielestä saa olla olemassa.
- Anonyymi00014UUSI
Vaikka en persuista pidäkkään niin miksi vassarit(?) pitävät sitä jotenkin hienona että kantaväestöä uhkaillaan omassa maassansa? Oletteko unohtaneet että näitä "tekoja" myös tehdään tavallisille kansalaisille jatkuvasti. En tiedä millaisen maan vassarit ja muut hörhöt haluavat mutta itse haluan eroon esim roadman-saastasta.
Toisaalta, näiden mielestä Suomeen voisi tulla vaikka ydinisku että pääsisi muutamasta persusta eroon, hitot muista kansalaisista ja seurauksista.- Anonyymi00032UUSI
Oliko noita persuja jotenkin uhkailtu? Poliisin tiedossa sellainen ei ainakaan ole.
- Anonyymi00015UUSI
Sdp=venäjänmielisten valehtelijoitten ja porvareitten rahojen kuppaaja puolue.
- Anonyymi00016UUSI
Onhan se tietysti väärin, että rasistien tarvitsee pelätä Suomessa.
- Anonyymi00018UUSI
Kysyn siis uudestaan. Millä tavoin suomalainen "rasisti" on oikeutettu kokemaan rasismia rasistisen m.muuttajan taholta joka tuli väkisin suomalaisen kotimaahan.
En tiedä yhtään tapausta että yksikään suomalainen tai edes muu eurooppalainen olisi tieten tahtoen mennyt vaikka Saudeihin tai Somaliaan harrastamaan rasistista toimintaa paikalliseen väestöön. Me emme vain toimi niin. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kysyn siis uudestaan. Millä tavoin suomalainen "rasisti" on oikeutettu kokemaan rasismia rasistisen m.muuttajan taholta joka tuli väkisin suomalaisen kotimaahan.
En tiedä yhtään tapausta että yksikään suomalainen tai edes muu eurooppalainen olisi tieten tahtoen mennyt vaikka Saudeihin tai Somaliaan harrastamaan rasistista toimintaa paikalliseen väestöön. Me emme vain toimi niin.Minä taas kysyn että minkälaista uhkaa persut muka kokivat, kun polisiin tiedotteen mukaan siellä ei ollut minkäänlaista uhkaa?
"Mitään konkreettista uhkaa ei kuitenkaan tullut ilmi, eikä mitään uhkaavaa tapahtunut ostoskeskuksella, poliisin viestinnästä kerrotaan."
Ettei vaan taas olisi kyse persuille niin tyypillisestä kaavasta, jossa ensin uhriudutaan ja sitten valehdellaan? - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä taas kysyn että minkälaista uhkaa persut muka kokivat, kun polisiin tiedotteen mukaan siellä ei ollut minkäänlaista uhkaa?
"Mitään konkreettista uhkaa ei kuitenkaan tullut ilmi, eikä mitään uhkaavaa tapahtunut ostoskeskuksella, poliisin viestinnästä kerrotaan."
Ettei vaan taas olisi kyse persuille niin tyypillisestä kaavasta, jossa ensin uhriudutaan ja sitten valehdellaan?Itse en välitä persuista ja olen lopen kyllästynyt näkemään persu-sanaa joka puolella. Kysyin tuon kysymyksen tuolta yllä olevalta, ei oikein avautunut "Onhan se tietysti väärin, että rasistien tarvitsee pelätä Suomessa." Tuo nyt on selvästi pottuiluvastaus.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itse en välitä persuista ja olen lopen kyllästynyt näkemään persu-sanaa joka puolella. Kysyin tuon kysymyksen tuolta yllä olevalta, ei oikein avautunut "Onhan se tietysti väärin, että rasistien tarvitsee pelätä Suomessa." Tuo nyt on selvästi pottuiluvastaus.
Oliko tuo sen enempää pottuilua kuin oma aika ihmeellinen kysymyksesi.
Minä valkoisena miehenä Suomessa en ole koskaan kokenut mitään rasistista uhkaa. Oletko sinä?
- Anonyymi00019UUSI
Menivät härnäämään apinoita.
- Anonyymi00020UUSI
Olisivat piesseet kuplaotsat pihviksi.
- Anonyymi00022UUSI
Ensin persut uhriutuvat ja sitten persut valehtelevat. Niin tyypillinen tyylipuhdas persukaava.
Poliiisin tiedotuksen mukaan minkäänlaista väkivallan uhkaa ei siellä ollut, joten persut valehtelivat taas kaikesta.
"Mitään konkreettista uhkaa ei kuitenkaan tullut ilmi, eikä mitään uhkaavaa tapahtunut ostoskeskuksella, poliisin viestinnästä kerrotaan." - Anonyymi00024UUSI
Vasemmisto on ylpeä no go alueestaan.
- Anonyymi00031UUSI
Hihkuvat onnessaan.
- Anonyymi00034UUSI
Persuista vapaat alueet ovat aina tervetulleita.
- Anonyymi00025UUSI
Puhos on todella vaarallinen paikka suomalaisille varsinkin maahanmuuttovastaiselle puolueelle.
En tiedä miksi sinne on täytynyt lähteä edes leikkimään jotain matkailukerhoa.
Itse ovat muiden puolueidein kanssa tästä maasta tehneet vaarallisen omilleen.- Anonyymi00035UUSI
Tämä oli persuilta vain tarkkaan laskelmoitu vaalitempaus, joka tosin meni pahasti pieleen kuten persujen laskelmat yleensäkin. Kaikki kun nyt vain nauravat tyhmille persuille ja heidän säälittäville valheilleen.
Poliisikin vahvisti ettei siellä ollut minkäänlaista uhkaa. - Anonyymi00036UUSI
Niinkö. Mitä siellä Puhoksessa on sitten tapahtunut?
- Anonyymi00028UUSI
Kyynelkaasua Puhokseen ja pekonipommi.
- Anonyymi00030UUSI
Itäkeskus on niin kuvottava mekkoäijistä ja jätesäkeistä.
- Anonyymi00037UUSI
Apul.pormestari Arhinmäki vaati jo aiemmin kansaa kaduille.
Kansat tottelivat H:gin apul.pormestaria ja perussuomalaisilla suomalaisilla ei ollut tulemista bussista ulos Hesassa.
Olisi voinut vaikka henki lähteä tai ainakin nyrkin iskeymiä olisi tullut taantumuksellisten Iuokkavihollisten naamatauluun. - Anonyymi00038UUSI
Olen niin onnessani tästä alueesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65928
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68557
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33555- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k158442Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330