Suomen yksi johtavista kreationisteista, lääkäri Pekka Reinikainen, sanoo että "eläinten kärsimyksistä ei tarvitse välittää koska niillä ei ole sielua".(kirjassa Unohdettu Genesis, loppupuolella).
Lääkäri Pekka Reinikainen
Pekka Reinikainen , lääkäri ja kirjailija on opiskellut High-Schoolissa, Philadelphiassa 63—64, tullut ylioppilaaksi Helsingissä 67 ja opiskellut lääketiedettä maailman vanhimmassa, vuodesta 950 jKr. toimineessa Montpellierin lääketieteellisessä tiedekunnassa Ranskassa 69— 76. Kansanedustaja ja vaikuttaja monissa kunnallisissa ja valtiollisissa luottamustehtävissä. Reinikainen on kirjoittanut lukuisia teoksia mm. evoluutioon ja lääketieteen etiikkaan liittyvistä aiheista.
Reinikaisen kotisivu: http://www.pekkareinikainen.net/
kreationistit eläinrääkkääjiä
karmea kommentti!
3
614
Vastaukset
Heittää mitään faktaa todistetta siitä että Reinikainen olisi niin sanonut.Ei hänen sivuillaan lue niin.
Kuulostaa vääristelyltä tuo väitteesi.Se mitä itse olen hänen väitteitään lukenut niin järkeviä ne ovat olleet.- sikari
jos luet tuon ekan kappaleen tuosta alkup. viestistä, huomaat että hän sanoi kirjassaan niin, ei kotisivuillaan.
- kirjan lukenut
Ja varmasti muuten lukee. Lueppa vaikka itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202590Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant952474- 2021354
- 1211238
- 891228
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791141Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18974Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12937- 59873