Jos nyt sattuisi niinkin, että ottaisin feministin lemmikiksi niin on ihan pakko kysyä mitä feministit syövät? Riittääkö pelkkä salaatti tai muut rehut vai joutuuko joskus kebapiakin tarjoamaan?
Mitä feministit syövät?
33
1585
Vastaukset
Hirvipaistia kerran viikossa, suolakurkkua, perunoita ja punajuurta. Salaatin kanssa ei tarvitse niin vaivotella, ellet nyt välttämättä haluaisi pikku kätösilläsi sitä pilkkoa. Lanttukukkosia olisi hyvä pyöräytellä. Arkena riittää keittokin, vaikkapa borssikeitto tai lohikeitto. Leivät pitää sitten hakea ihan leipomosta, muovijumpulat ei kelpaa.
Mitäs muuta? Juustojen kanssa pitää olla varovainen ettei osta vahingossa vähärasvaista, siitä nousee älämölö. Kotikaljaa on hyvä pitää aina saavissa käymässä. Ja otahan talteen korppupussin pohjalta ne muruset. Tänään niitä pitäisi olla niin, että syntyy Runebergin tortut kahvin kanssa.- Colli.
Tuli joskus hommattua muun porukan mukana tuo hirvenkaatolupa. En kuitenkaan ole käynyt kuin yhdellä viikkometsästyksellä. Mutta kumminkin, hirvenliha vaatimukseesi edellytyksiä löytyy. Pitää vain ostaa isompi pakastearkku.
Nuo muut romppeet, jotka mainitsit viestissäsi ovat vain järjestelykysymyksiä. Pieni perunamaakin löytyy sukulaisten pelloilta. Colli. kirjoitti:
Tuli joskus hommattua muun porukan mukana tuo hirvenkaatolupa. En kuitenkaan ole käynyt kuin yhdellä viikkometsästyksellä. Mutta kumminkin, hirvenliha vaatimukseesi edellytyksiä löytyy. Pitää vain ostaa isompi pakastearkku.
Nuo muut romppeet, jotka mainitsit viestissäsi ovat vain järjestelykysymyksiä. Pieni perunamaakin löytyy sukulaisten pelloilta.Ai niin, unohdin mainita että Vaasan saaristossa pitäisi kanssa käydä kalastamassa. Ei haittaa vaikka reissu kavereiden kanssa vähän pitkittyisikin kunhan ei tulla tyhjin käsin.
(Näen jo mielessäni Collin kokkaamassa Keith Floydin tapaan hätäisesti ja salaa viiniä siemaillen.)
Olet sinä ihana.- Colli.
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Ai niin, unohdin mainita että Vaasan saaristossa pitäisi kanssa käydä kalastamassa. Ei haittaa vaikka reissu kavereiden kanssa vähän pitkittyisikin kunhan ei tulla tyhjin käsin.
(Näen jo mielessäni Collin kokkaamassa Keith Floydin tapaan hätäisesti ja salaa viiniä siemaillen.)
Olet sinä ihana.Vaasan saaristossa on tullut seilattua monet kerrat.
Mutta! Vai että ihnana! Noh, jos lemmiksi aiot niin hyvä tietenkin on lemmikin pitää myös isännästään.
Toinen mutta! Onko otteeni alannut herpaantumaan? Alkuperäinen tarkoitukseni oli kritisoida feminismiä erittäin rajusti.
Vielä tulette sen huomaamaan kun arki koittaa. - jorojukka-kukka
Hirveä sinäkin...! ;) Nyt vasta luen ketjua. Kotikaljaa...jees.
- K. Orava
Minullahan on ollut feministi lemmikkinä. Muistelisin, että feministi oppii aika nopeasti syömään koko lailla normaalia kotiruokaa.
Eräille feministiroduille on tyypillistä tietynlainen pipertäminen mutta koska feministi on kohtuullisen älykäs olento se oppii nopeasti hankkimaan itse tarvitsemansa erityislisät.
Nuorelle feministille en kuitenkaan suosittele tarjoamaan olutta ja makkaraa. Feministin totuttaminen normaaliin ruokavalioon kannattaa aloittaa maltillisesti. Tarjoamalla ensin vaikka jauhelihapizzaa ja perheolutta(light).
*K. Orava - Feministi lemmikkinä 1988-1994*- Colli.
Hyvä oli kuulla kokemuksen möreää rintaääntä minua vaivaavassa asiassa. Ainakin tuo perheolut pointti miellytti mua erittäin paljon.
Jos sinä oot pärjännyt feministilemmikin kanssa, niin kyllä sitten minäkin.
Muuten, aloituksessani oli myös pätkä totuutta. Harkitsen suhdetta erään feministisen mielipiteen omaavan naisen kanssa. - EROSSA
Colli. kirjoitti:
Hyvä oli kuulla kokemuksen möreää rintaääntä minua vaivaavassa asiassa. Ainakin tuo perheolut pointti miellytti mua erittäin paljon.
Muuten, aloituksessani oli myös pätkä totuutta. Harkitsen suhdetta erään feministisen mielipiteen omaavan naisen kanssa.feministeistä. Saat vaan karmean lopun jossa veresi kiehuu ja muuttuu suolahapoksi.
Ihminen tuhoutuu feministin seurassa ja hänen geeninsä muuttuvat myrkyllisiksi. Se johtaa lisääntyvään feminismiin mikä sitten myös kurjistaa yhteiskunnan moraalin. Feministi syö maskuliinisia geenejä ja ruikuttaa jos niitä ei saa aamupalaksi. Pysykää erossa näistä - ja saatte palkinnoksi hyvän elämän. - Kurre_Orava
Colli. kirjoitti:
Muuten, aloituksessani oli myös pätkä totuutta. Harkitsen suhdetta erään feministisen mielipiteen omaavan naisen kanssa.Kyllä sitä feminisinkin kanssa pärjää jos jaksaa kuunnella vastaanottavaisen ja ymmärtäväisen näköisenä.
Muistelen tosin, että hiukan kysyy hermoja kun feministi selittää kokemuksiaan karmeasta ja kovasta päivästä konttuurilla kun itse on juuri saapunut viikon työreissulta armaasta Venäjän maasta.
- Hertha
Feministi voi siinä mielessä olla helppohoitoinen, että hän mielellään hankkii ja valmistaakin itse ruokansa!
- Colli.
Noh, helppohoitoinen on myös kissa. Kysymys onkin siitä, että kannattaako uhrata nauhau (knowhow) taitojaan feministilemmikin takia. Pelkään sitä, että aina tulee silitettyä kuitenkin vastakarvaan.
- P.e.p.e.
... yhteiskunnan rakenteita. Tosin sillähän ei elä feministikään (ilmeisesti ravitsee henkisesti) eli kalliiksi saattaa käydä.
- Hertha
Aatamin ajoista sama "yhteiskunta"? Mutta nyt yhtäkkiä pysyvä, muuttumaton, uhattu?
Feministit eivät ole osa "yhteiskuntaa"?
Jämähdä, oi "yhteiskunta"! Näin huudetaan niin idässä kuin lännessäkin. Huomaatko?
Vai "nakertaa"! Olipas provo! - P.e.p.e.
Hertha kirjoitti:
Aatamin ajoista sama "yhteiskunta"? Mutta nyt yhtäkkiä pysyvä, muuttumaton, uhattu?
Feministit eivät ole osa "yhteiskuntaa"?
Jämähdä, oi "yhteiskunta"! Näin huudetaan niin idässä kuin lännessäkin. Huomaatko?
Vai "nakertaa"! Olipas provo!Kevennys lähinnä ;DD
Teitä pitää aina välillä herätellä? - Colli.
Vähän kuin tupajumit. Feministi nakertaa sänkyä sisältäpäin. Kukaan ei huomaa moneen vuoteen mitään ihmeellistä. Yht´äkkiä sänky kuitenkin romahtaa ja huomaat makaavasi sahanpurukasan päällä.
- Colli.
Harmi, kun joutuu kommentoimaan myöhemmin. Vieraita tuli talohon.
Härmän vapaa näin äkkiseltään vaikuttaa liian vaativalta lemmikiksi. - POIS
Ei missään tapauksessa pidä antaa ruokaa, vaan tappaa se vähitellen nälkään. Femakot on eläimiä jotka syövät vähän mutta pystyvät imemään energiaa pienistäkin määristä mistä tahansa.
Energian puute kuitenkin vähitellen näivettää sen energian ja se kuolee pois. Yhteiskunta säästää paljon pahaa mieltä ja lapset voivat paremmin tulevaisuudessa. Siihen kannattaa panostaa ajatusta. - Sanelman
Pääsääntöisesti femut syövät ruokaa. Nykyaikana kebabia ei voi laskea ruoaksi, se prässätty teurasjätekartio nostaa normaali-inehmolle yökötyksen kurkkuun :( Ainakin Suomessa, ehkä muualla maailmassa vielä on mahdollista saada kunnollista lihaa pitan täyteeksi.
- mariamagda
Isot feministinaaraat syövät tietysti miesihmisiä.
- jorojukka-kukka
Laitahan pötyä pöytään, sillä tässä jo todella nälkä kurnii.
Minulle kelpaavat esim. poro ja hirvi karpalokastikkeineen hyvän perunasoseen kera. Alkusalaattina voisi olla vaikka kreikkalainen salaatti (pienoinen sekoitus suomalaiseen muonaan). En pahastuisi tapaspaloistakaan. Hyvää tuoretta, vielä lämmintä leipää ja tilkka voita.
Jälkiruoaksi voisit tarjoilla tuoreista pavuista jauhettua kahvia ja kirpakan raikasta torttua, jossa on myös jokin kermahörsseli päällä. Ai niin, ruoan kanssa sitten punaviiniä...pehmeää makua.
*mutustelee suutaan*
Milloin saan tulla syömään?olla par'aikaa suunnittelemassa ruokalistaa. Annetaan miehen valmistella kaikessa hiljaisuudessa, suunnitella serviettitaitokset ja illan teeman ym.
Pamahdamme kylään sitten ensi lauantaina kello kuusi eikä meillä ole minnekään kiire, eihän JK?- jorojukka-kukka
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
olla par'aikaa suunnittelemassa ruokalistaa. Annetaan miehen valmistella kaikessa hiljaisuudessa, suunnitella serviettitaitokset ja illan teeman ym.
Pamahdamme kylään sitten ensi lauantaina kello kuusi eikä meillä ole minnekään kiire, eihän JK?Nam, nam. Kyllä vaan, Collin pöytään. :)
- Colli.
jorojukka-kukka kirjoitti:
Nam, nam. Kyllä vaan, Collin pöytään. :)
Tervetuloa ruokapöytään!
Ruokalistakin on vaihteleva: Joka toinen päivä Jalostajan hernekeittoa ja joka toinen päivä Atrian hernekeittoa! Nam nam.
Luin noita vastauksia ja tulin siihen tulokseen, että taitaa feministi kuitenkin olla mulle vähän liian vaativa lemmikiksi. Otan rotan. - jorojukka-kukka
Colli. kirjoitti:
Tervetuloa ruokapöytään!
Ruokalistakin on vaihteleva: Joka toinen päivä Jalostajan hernekeittoa ja joka toinen päivä Atrian hernekeittoa! Nam nam.
Luin noita vastauksia ja tulin siihen tulokseen, että taitaa feministi kuitenkin olla mulle vähän liian vaativa lemmikiksi. Otan rotan.Ja minä kun ehdin jo innostua! :)
No mutta valintahan on sinun. Pidä rotasta hyvää huolta! - Soh-vi
Colli. kirjoitti:
Tervetuloa ruokapöytään!
Luin noita vastauksia ja tulin siihen tulokseen, että taitaa feministi kuitenkin olla mulle vähän liian vaativa lemmikiksi. Otan rotan.Entistä herkullisempaa saat niistä ripauttamalla ronskisti rosmariinia tai meiramia ja pikkusen sinappia. Ohje purkin kyljessä. Kerrankin joku tasoiseni kokki.
Stadissa on rottabuumi, täältä saat niitä ilmaseksi. Ja eikun hellimään! - Colli.
Soh-vi kirjoitti:
Entistä herkullisempaa saat niistä ripauttamalla ronskisti rosmariinia tai meiramia ja pikkusen sinappia. Ohje purkin kyljessä. Kerrankin joku tasoiseni kokki.
Stadissa on rottabuumi, täältä saat niitä ilmaseksi. Ja eikun hellimään!Purkin kyljessä olevien ainesosien (rosmariinia meiltä harvemmin löytyy)lisäksi mun tarkasti varjeltu salaisuus on lisätä lihaliemikuutio hernekeittoon.
Olemme me vaan mestarikokkeja!
- nnne
No ei helkutissa salaattia. Ei sillä pelkästään elä :) Kebab on hyvää...lempiruokani on broileripannu.
- teflon
pannu? Minä pidän rautapannuista.
- uros
Vaan he elävät aatteen palosta ja miestenvihaamisesta.
- Sanelma
Munillepotkimisesta saa fantastisen ruokahalun!
- jorojukka-kukka
Mistä sinun tyyppisesi urokset elävät? Puoleksi pureskelluista pöydän jaloista, roskisten tonkimisesta! ;)
- uros
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mistä sinun tyyppisesi urokset elävät? Puoleksi pureskelluista pöydän jaloista, roskisten tonkimisesta! ;)
Tietenkin alistamisesta.
- jorojukka-kukka
uros kirjoitti:
Tietenkin alistamisesta.
Ehtivätkö ne mitään alistamaan...juoksentelevat ja ilakoivat, kun pääsevät vapaaksi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999