Pähkähulluin syy, miksi kirjoittelet juuri tälle palstalle? Nyt saa aivonystyrät laittaa toimintaan vastauksen suhteen, mutta muistathan, että vastauksesi on oltava hyvätahtoinen, ketään loukkaamaton ja mahdollisimman humoristinen. Kilpaillaanko välillä vaikkapa humoristisimman feminismipalstalaisen tittelistä.
Mukavaa päivää kaikille!
Pähkähulluin syy
12
951
Vastaukset
- jorojukka-kukka
En tiedä, onko se kaikkein pähkähulluin syyni, mutta se on se, ettei tarvitse aloittaa tekemättömiä töitä, jotka ovat kyllä välttämättömiä, mutta eivät mitenkään viehätä. :)
Siksi välillä palstalla. Yritys tehdä feminismistä ymmärettävämpi. Vähentää vallitsevia ennakkoluuloja.
Molemmat syyt ovat erittäin huvittavia, koska vahvoja ennakkoluuloja ei asia-argumentein poisteta.
Siispä, kirjoittelen ajankulukseni ja hihittelen yksikseni samalla, omituinen kun olen.- koska
elän harhassa, että maailma on muutettavissa.
- Kurre_Orava
Koska se on olemassa.
- P.e.p.e.
Sinun takiasi kukkanen. Haluan pelastaa sinut ja kaltaisesi katkeruudelta ja turmiolta.
- jorojukka-kukka
Kiitän huolenpidostasi, vaikkakin se on täysin aiheeton tässä mielessä. Mutta jos olisit huolissasi naisen asemasta yhteiskunnassa, ottaisin huolehtivuutesi iloisesti yllättyneenä vastaan. :)
- P.e.p.e.
jorojukka-kukka kirjoitti:
Kiitän huolenpidostasi, vaikkakin se on täysin aiheeton tässä mielessä. Mutta jos olisit huolissasi naisen asemasta yhteiskunnassa, ottaisin huolehtivuutesi iloisesti yllättyneenä vastaan. :)
... aidosti eli käytän taas sanaa vilpittömästi. Olen huolissani siitä suunnasta mihin Suomalainen yhteiskunta ja yhteiskunnat eli maailma on menossa. "Jossain on virhe".
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
... aidosti eli käytän taas sanaa vilpittömästi. Olen huolissani siitä suunnasta mihin Suomalainen yhteiskunta ja yhteiskunnat eli maailma on menossa. "Jossain on virhe".
Kyllä elämä kantaa!
- Sanelma
ehdottomasti humoristisin, vaikkakin viime aikoina poissaoleva, on rakastettu kestosuosikki Mies Vain. Lukemattomat ovat vuodattamani naurun kyyneleet. Tule takaisin, MV, pelastamaan Sanelma-täti tylsyyden alhosta!
Miksikö itse kirjoittelen tänne - hmm, ehkäpä tällä hetkellä tottumuksen voimasta, nimimerkit ovat käyneet tutuiksi, hauska vaihtaa mielipiteitä vaikka ne (kuten useimmiten eivät) liippaisikaan aihetta. Ja pieni provoilupingpong on toisinaan virkistävää puurtamisen lomassa. rentoutumaan. Ja ystäviä tapaamaan.
- Nari_Säre
...vältellään...
Joskus saa myös uusia ajatuksia, sekä hyvin asiansa perustelevilta feministikirjoittajilta että niiltä ei-istisiltäkin. - Soh-vi
Ensin tulin valistamaan, sitten heristämään, tämän jälkeen huvittelemaan, ja lopulta vain moikkaamaan asian varjolla. Mihin päädynkään. Vakavana, kuten tavallista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703886Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään803098Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462133Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232053Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?531904TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268- 401260
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758