Miksi haluat kommunismia Suomeen, vaikkei se järjestelmä ole toiminut missään päin maailmaa?
Perusteluja Ironmikes!
16
1924
Vastaukset
- ironmikes
Missä ja koska olen halunnut kommunismia Suomeen? Aika, paikka, viesti, taikka sitten taas se sinulle tyypillinen kyykkyasento.
- olav1
Sinä haukut täällä jatkuvasti kapitalistisia maita, joten todistustaakka on sinulla.
Katkelma eräästä viestistäsi: "Olisin asunut paljon mielummin Neuvostoliitossa kuin Yhdysvalloissa." - vaikka en
olav1 kirjoitti:
Sinä haukut täällä jatkuvasti kapitalistisia maita, joten todistustaakka on sinulla.
Katkelma eräästä viestistäsi: "Olisin asunut paljon mielummin Neuvostoliitossa kuin Yhdysvalloissa."kommariksi itseäni laskekkaan, en edes demariksi. Oletpa lapsellinen, lampaan sulhanen.
- olav1
vaikka en kirjoitti:
kommariksi itseäni laskekkaan, en edes demariksi. Oletpa lapsellinen, lampaan sulhanen.
Argumentit loppuivat, joten aloitit haukkumisen. Se on häviämisen merkki. Minä keskustelen vain asia-argumentein.
Voitto siis minulle. - Juipe
olav1 kirjoitti:
Katkelma eräästä viestistäsi: "Olisin asunut paljon mielummin Neuvostoliitossa kuin Yhdysvalloissa.""Katkelma eräästä viestistäsi: "Olisin asunut paljon mielummin Neuvostoliitossa kuin Yhdysvalloissa."
Missä kohtaa sanotaan, että Mike haluaa kommunismin juuri Suomeen? Eihän tuossa ole sanakaan Suomesta.
Sekosit raasu taas omaan näppäryyteesi ja Mike näyttikin sinulle taas kaapipaikan. - olav1
Juipe kirjoitti:
"Katkelma eräästä viestistäsi: "Olisin asunut paljon mielummin Neuvostoliitossa kuin Yhdysvalloissa."
Missä kohtaa sanotaan, että Mike haluaa kommunismin juuri Suomeen? Eihän tuossa ole sanakaan Suomesta.
Sekosit raasu taas omaan näppäryyteesi ja Mike näyttikin sinulle taas kaapipaikan.Missä väitin, että tuo lause todistaisi sen, että ironmikes on halunnut kiivaasti kommunismia Suomeen?
En missään, joten hävisit. - taas johtuu
vaikka en kirjoitti:
kommariksi itseäni laskekkaan, en edes demariksi. Oletpa lapsellinen, lampaan sulhanen.
Siitä, että et tiedä USA:ssa, etkä Neuvostoliitossa asumisesta mitään. USA-tietosi rajoittuvat kuulopuheisiin ja muuhun mututietoon. On helppo ottaa kantaa asiaan, josta ei mitään tiedä!
- Utelias
olav1 kirjoitti:
Missä väitin, että tuo lause todistaisi sen, että ironmikes on halunnut kiivaasti kommunismia Suomeen?
En missään, joten hävisit."Miksi haluat kommunismia Suomeen, vaikkei se järjestelmä ole toiminut missään päin maailmaa"?
Etkö raukka enää muista mitä olet aiemmin kirjoittanut tänne? Väitit siis Miken halunneen kommunismia Suomeen? Mikset esitä linkkiä, jossa todistat puheesi? Siksi, että päästit emävalheen, eikä sinulla ole muuta esittää kuin emävalheesi.
Olet niin pahoin seonnut jutuissasi, että sivullistakin tässä jo huvittaa.
Olet näköjään synnynnäinen häviäjä ja jankuttaja.
- viestissä,,
on noin kerrottu? Olitko savolaisen lampaita "paimentamassa" sinäkin? Oliko hauskaa karvaperseiden kanssa?
- mies savosta
Minä vietän vappuni lampolassa, mutta se on luottamuksellinen tieto.
- Utelias
Koska ironmikes on tuollaista kirjoittanut?
Taidat olla varsinainen satusetä. Kuinka "lääkäriopintosi" sujuvat?- olav1
Osccar opiskelee lääkäriksi, en minä.
- ironmikes
olav1 kirjoitti:
Osccar opiskelee lääkäriksi, en minä.
Mistäs "tiedät"?
- olav1
ironmikes kirjoitti:
Mistäs "tiedät"?
Osccar on sen täällä kertonut.
- ironmikes
olav1 kirjoitti:
Osccar on sen täällä kertonut.
Ja sinä siis uskot kaiken mitä netistä luet?
Olet siis riittävän typerä uskomaan. Occarista ei tule koskaan lääkäriä, eikä sinusta älykästä.
Missäs mainitsemasi kirjoittaja on sellaista kirjoitellut haluavansa? Perusteluja ja linkkejä kiitos!
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490