Satuinpa avaamaan television ja siellähän olivat itse valtakunnan rikolliset haastateltavina. Mukaan oli eksynyt vain yksi asiallisen oloinen heppu (Timo Soini).
Paikalla mölyävät Valtakunnanjohtaja ylioppilas Eero Heinäluoma, hänen paashi-poikansa Matti Vanhanen, itärikollisen malliin tummiin aurinkolaseihin verhoutunut Martti Korhonen, onpa sinne repäisty joku Tarja Cronbergiksi kutsuttu tuulipusakkaan pukeutunut mummeli, RKP:n tuntematon ja lahjaton kielipoliisi Wallin ja kansakunnan ylihurskas suunnannäyttäjä itse pyhimys Päivi Räsänen.
Ai, joku unohtui. Se pikkuinen mitäänsanomaton nuori mies don Eeron viekussa. Joku Katainen tai jotain sellaista....
Ja vanha pomo Paavo I kuningattarineen katsomossa.
Riistäjät nyt kolmosella
J_Julistaja
6
295
Vastaukset
- U_Uteleva
Mistä on kyse? En yleensä katso zogboxia.
- capt. cöpenick
Persuthan ne ovat maan suloa - 2 %:n pitoisuuksineen!
- capt. cöpenick
po suola.
Suola jonka Paavi Ratzinger ryydittää! - capt. cöpenick
Unohtu 1:nen tuosta, siis 12%:n kannatus persuilla.
capt. cöpenick kirjoitti:
Unohtu 1:nen tuosta, siis 12%:n kannatus persuilla.
"ei kuh", feikillään.
- "kaikki työ..."
"on arvokasta".
Sanomatta jäi se, mitä "mikkihiiri" todella ajatteli:
"kaikki ILMAINEN työ on arvokasta". "Varsinkin meille porvareille".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964154
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434137- 1283728
- 1462864
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282182- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202078- 401729
- 701313
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261155