...Topfield digisovitin. Kun analogilähetykset aikanaan lopetetaan, niin antennin ja analogiakuvanauhurin väliin pitää saada digisovitin, eikö vain.
Jos olen käsittänyt oikein, niin kuvanauhalle tallenteet ovat sellaisessa muodossa, että analogiatelkkarilla niitä voi sellaisenaan katsoa.
Haluan, että minulla on mahdollisuus tallentaa samanaikaisesti kolmea tv-ohjelmaa.
On analogitelkkari ja kuvanauhuri sekä tallentava...
7
465
Vastaukset
- jepjuu
"...Topfield digisovitin. Kun analogilähetykset aikanaan lopetetaan, niin antennin ja analogiakuvanauhurin väliin pitää saada digisovitin, eikö vain. "
Kyllä vain. OIkein olet ymmärtänyt.
"Jos olen käsittänyt oikein, niin kuvanauhalle tallenteet ovat sellaisessa muodossa, että analogiatelkkarilla niitä voi sellaisenaan katsoa. "
Kyllä vain, analogitelkkari sopii hyvin yhteen analogisen kuvanauhan kanssa joita VHS:t kaikki ovat.
"Haluan, että minulla on mahdollisuus tallentaa samanaikaisesti kolmea tv-ohjelmaa."
Tämä ei taida onnistua, vaikka tuo sun Toppysi olisikin kahdella virittimellä varustettu niin se pystyy siis vastaanottamaan kahta kanavaa yhtä aikaa, ei kolmea. Analogista videonauhuria varten tarvitset sitten vielä yhden boksin lisää jos kerran aiot kolmea kanavaa tallentaa yhtä aikaa. Vaikka se signaali videolle kulkeekin digiboksin kautta niin se ei siis muuta sitä tosiasiaa että se Toppy-digiboksisi pystyy vain kahteen kanavaan kerrallaan.Topfield pystyy vastaanottamaan kolmea kanavaa yhtäaikaa. Sitä en tiedä pystyykö se tallentamaan kolmea. Vastaava Medion pystyy, mutta kolmas pitää tallentaa toistonsiirtona. Toki voi tehdä niin, että tallentaa kahta kovalevylle ja kolmatta videonauhurilla.
- milloin tullut
okaro kirjoitti:
Topfield pystyy vastaanottamaan kolmea kanavaa yhtäaikaa. Sitä en tiedä pystyykö se tallentamaan kolmea. Vastaava Medion pystyy, mutta kolmas pitää tallentaa toistonsiirtona. Toki voi tehdä niin, että tallentaa kahta kovalevylle ja kolmatta videonauhurilla.
tuollainen jossa on jo kolmen virittimen ominaisuus? Luulin että Toppy pystyy vain kahteen kanavaan kerrallaan... Monet boksit kun pystyy vain yhteen kanavaan. :D
- Nimetön
...ylimääräisen ehkäpä ei tallentavan digisovittimen, jonka sijoitan antennin ja kuvanauhurin väliin.
Kiitos. Selvensit käsityksiäni. Terveisin
Erik - Nimetön
milloin tullut kirjoitti:
tuollainen jossa on jo kolmen virittimen ominaisuus? Luulin että Toppy pystyy vain kahteen kanavaan kerrallaan... Monet boksit kun pystyy vain yhteen kanavaan. :D
...ohjelmaa ja näyttää analogitelkkarilla kuvaa kolmannesta ohjelmasta. Voisi kuvitella, että kuva joka näkyy analogiatelkkarissa, olisi mahdollista yhtä hyvin ohjata VHS-analogiakuvanauhurille.
-Erik- milloin tullut kirjoitti:
Topfieldissä on kaksi viritintä, mutta se pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja näyttämään kolmatta. Nämä kanavat tosin täytyy olla enintään kahdessa kanavanipussa.
- tämä hieno
okaro kirjoitti:
Topfieldissä on kaksi viritintä, mutta se pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja näyttämään kolmatta. Nämä kanavat tosin täytyy olla enintään kahdessa kanavanipussa.
hifilehden testivoittaja Procaster:tallentaa neljää kanavaa yhtäaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607