mitä syrjintää naisia kohtaan... Taas munat ratkasee!
Vastaukset 6
- Varapukki
Varapukkikin on mies jolla on Joulumuori joka taas on nainen, kova työihminen, vaikka kyllä tässä kausityössäkin välillä kiirettä pitää.
- ...
Olisiko kenties jouluvuohi poliittisesti korrektimpi ilmaisu?
- Mantelipuurossa
Nainen on Jouluh***a
- Täyttä paskaa!
Ihan vakavasti sanottuna, miksi ihmeessä pitää miettiä joulupukin sukupuolta. Mitä luoja nähköön sillä on merkitystä, olkoon mies tai nainen tai androgyyni. Ei vähemmän voisi kiinnostaa. Feministi hakee tilaisuuden takertua näihin sukupuolikysymyksiin vaikka kiven silmästä. Eikö maailmassa ole mitään muuta päämäärää? Itse olen nainen, mutta oikeasti risoo vallan vietävästi tämä kouhottaminen. Teidän kaltaisianne vaahtoajia on työelämässä aivan liikaa. Muuttakaa yhteen, tehkää kommuuni ja asiaankuuluvat miesestot; mahtavatko edes olla tarpeen, koska ei teistä kukaan ole kiinnostunut tuolla asenteella. Mutta jos tämä on teille ainoa elämän sisältö, siitä vaan. Joku kipinä toki pitää olla, on siinä sitten mieltä tai ei..
- Nuuttipukki
Pyhä Nikolaus kävi kolmena yönä viemässä rahaa eräälle isälle, ettei tämä myisi tyttäriään prostituoiduiksi. Myöhemmin ranskalaiset nunnat jatkoivat perinnettä ja kävivät viemässä köyhille sukkakääröjen sisälle laitettuja lahjoja, kuten appelsiineja. Tästä lähti perinne nykyiselle joululahjojen antamiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65988
- 69732
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40686- 141674
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 72636
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve45612- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k180505Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)46452Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348