Uskomatonta!
Kyllä vakavaa kieltään puhuu se, että suuri osa Suomen kansalaisista hyväksyy miehelle sen, että hän pitää naisystäväänsä salassa. Siis suorastaan salailee naisystäväänsä!
Onkohan tästä vedettävä se johtopäätös, että miehelle kaikki on sallittua kunhan sen tekee salassa. Ilmeisesti.
Tällainen naisystävän salailu on ihmisarvoa loukkaavaa ja alentavaa. Ja hyväksyessään tämän ihmiset osoittavat oman kieroutuneen moraalinsa tason.
Toivon, ettei yksikään nainen enää suostu täällä Suomessa miehistä ylivaltaa pönkittämään.
Mieheltä suvaitaan ihan mitä vaan
60
3097
Vastaukset
- orestees
"Kyllä vakavaa kieltään puhuu se, että suuri osa Suomen kansalaisista hyväksyy miehelle sen, että hän pitää naisystäväänsä salassa. Siis suorastaan salailee naisystäväänsä!"
Eikö se yleensä ole juuri kahden kauppa?! Hyvin vakavaa kieltään puhuu myös se että suuri osa Suomen kansalaisista hyväksyy naiselle sen, että hän pitää miesystävänsä salassa.
Noita muita kommenttejasi voit myös miettiä myös tästä toisesta antamastani näkökulmasta niin ei ole niin yksipuolista tämä elämä. - k rela
Eiks sulla ois jotain paltsua mihin sun pitäis mennä nukkumaan?
(tiedän, tiedän, tottakai sulla on paltsu, koska sulla on joka päivä! Mutta ennen sitä tässä voi notkua suoltamassa tänne näitä no-brainereita? Tuntipalkalla kun ollaan..)
p.s. Mikä helvetin velvollisuus kenelläkään on tehdä julkisuudessa tiliä panoistaan pelkästään tyydyttääkseen sun tirkistelyviettiäs?- tosi on-nii
..............heheko
- yksinkertainen
Aivan uskomatonta siis. Miten tällaista voi tapahtua. Ihmiset eivät kerksu ympäriinsä parisuhde asioillaan vaan pitävät ne salassa. Joku ei aio kirjoittaa kirjaa parisuhteestaan..
Soittakaa poliisi, karpo, eerikäinen, joku edes. Pitäisikö valittaa YK:n ihmisoikeuksien loukkauksesta. Tällaiseen ei pysty kuin mies. Kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt miesystävää salassa eikä pitänyt salarakasta..
Oletkohan nyrjäyttänyt aivosi lopullisesti? - Sanelma*
olisin enemmän kuin tyytyväinen salassaolosta! Ei todellakaan huvittaisi löytää naamatauluaan ja nuoruudensyntejään jonkin haaskankaivuulehden lööpistä...
- Pietro
Ei kannata ottaa liikaa asioita murehtiakseen. Mitä jos vaikka ryhtyisit harrastamaan jotain liikuntaa, sellaista joka sinulle parhaiten sopii? Esimerkiksi uimahalli löytyy nykyään lähes joka paikkakunnalta. Myös kirjastolaitos on erinomainen julkinen palvelu, sieltä löytyy paljon parempaa luettavaa kuin iltapäivälehdet.
- Supi S.
Omalla työpaikallani on paljon ihmisiä, joiden yksityiselämästä en tiedä mitään. En tiedä monenkaan perhesuhteista, mahdollisista vaimoista, lapsista tai naisystävistä yhtään mitään. Mitä ne asiat minulle kuuluisivat?
- x-ripa
Tästä opimme sen, että kun mies rupeaa suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, hänen on annettava siitä vähintään lehdistötiedote. Ja tuo on sitten ehdoton vähimmäisvaatimus. Kertominen vaikka Suomi24:ssä yksin ei riitä.
Oikea lehdistötilaisuus, naama lööpeissä, esiintyminen asian tiimoilta valtakunnallisen tv-kanavan talkshowssa ovat toki vielä tavoiteltavampia. Varsinaisena tavoitetilana tulisi kuitenkin pitää asian käsittelyä Ylen valtakunnallisessa uutislähetyksessä tai jossain ajankuóhtaistoimituksen ohjelmassa. Tämä kaikki riippumatta siitä, kiinnostaako ketään ihan oikeasti. - juha.
...tältä palstalta? Taidat olla koukussa?
- jorojukka-kukka
Tämän ketjun vastaukset avaavat oven kommentoijien arvomaailmaan. Rykikää nyt ihmeessä kaikki lima pois, puhtailla keuhkoille on helpompi hengittää!
- yksinkertainen
millä tavalla tuossa avauksesi tapauksessa on tapahtunut jotain väärää ja miten se on tyypillistä juuri miehille? Eivätkö naiset koskaan tee vastaavaa?
- jorojukka-kukka
yksinkertainen kirjoitti:
millä tavalla tuossa avauksesi tapauksessa on tapahtunut jotain väärää ja miten se on tyypillistä juuri miehille? Eivätkö naiset koskaan tee vastaavaa?
Rakkaan ihmisen piilottelu on ihmisarvoa alentavaa ja loukkaavaa! En edes käsitä, että se jollekin on epäselvää.
Miehet sooloilevat seksin kanssa räikeänä enemmistönä! Mies ja raha & nainen ja elin ovat hyvin yleinen yhtälö. - repe-corsa
Nämä sinun aloitukset avaavat kyllä tosiaan oven sinun kapea-alaiseen miestenvihaaja arvomaailmaasi. Omaksuttaisipa me kaikki tuollainen sinun rakentava arvomaailma.
- yksinkertainen
jorojukka-kukka kirjoitti:
Rakkaan ihmisen piilottelu on ihmisarvoa alentavaa ja loukkaavaa! En edes käsitä, että se jollekin on epäselvää.
Miehet sooloilevat seksin kanssa räikeänä enemmistönä! Mies ja raha & nainen ja elin ovat hyvin yleinen yhtälö.se kertoo piiloteltavasta? Eikö kuitenkin ole kohtuullista odottaa jotain perustelua tällaiseen salailuun. Julkisuuden henkilöiltä voi ymmärtää halua salailla joitain asioita julkisuudelta, siinä määrin lehdistö välistä riepottelee. Pitää tosin tässä vaiheessa myöntää, että en tiedä puhutko nyt jostain tietystä tapauksesta.
Ja tuskin kuitenkin tätä rakasta on pidetty missään kellarissa tai kaapissa piilossa? Jos julkkis ei halua repostella lehdissä ja telkkarissa jokaisesta "valloituksestaan" vaan haluaa rauhassa edetä tämän kanssa niin mitä pahaa siinä on? Jos itse olisin julkisuudessa niin pitäisin visusti yksityisyyden suojasta kiinni sekä ne asiat, jotka julkisuuteen eivät kuulu piilossa julkisuudelta.
Vai ovatko sinusta julkisuuden henkilöt velvollisia tiedottamaan kaikista asioistaan julkisuudessa? - jorojukka-kukka
se kertoo piiloteltavasta? Eikö kuitenkin ole kohtuullista odottaa jotain perustelua tällaiseen salailuun. Julkisuuden henkilöiltä voi ymmärtää halua salailla joitain asioita julkisuudelta, siinä määrin lehdistö välistä riepottelee. Pitää tosin tässä vaiheessa myöntää, että en tiedä puhutko nyt jostain tietystä tapauksesta.
Ja tuskin kuitenkin tätä rakasta on pidetty missään kellarissa tai kaapissa piilossa? Jos julkkis ei halua repostella lehdissä ja telkkarissa jokaisesta "valloituksestaan" vaan haluaa rauhassa edetä tämän kanssa niin mitä pahaa siinä on? Jos itse olisin julkisuudessa niin pitäisin visusti yksityisyyden suojasta kiinni sekä ne asiat, jotka julkisuuteen eivät kuulu piilossa julkisuudelta.
Vai ovatko sinusta julkisuuden henkilöt velvollisia tiedottamaan kaikista asioistaan julkisuudessa?Puhut hienokseltaan eri asiasta. Jos KUMPIKIN haluaa omasta vapaasta tahdostaan pitää suhteen salassa, niin silloin asia on ok. Mutta usein on niin, että vain TOINEN HALUAA SALAILLA ja toinen haluaa elää ihan normaalisti. Ei aamulenkkejä vielä siihen aikaan, kun valtakunta nukkuu. Ei huppu päässä parkkipaikalla. Ei hiihtolenkkia kilometrin välimatkalla. Voi jumankavita teitä ihmiset!!! Miltä tuntuisi teistä itsestänne, kun joku päivä se oma rakas kumppani sanoisi, että
hei kuule, kävele sää kadun toista puolta, ettei vaan kukaan luule, että me tunnetaan!!!!!!!!!!! - Sanelma*
Miehet sooloilevat seksin kanssa räikeänä enemmistönä! Mies ja raha & nainen ja elin ovat hyvin yleinen yhtälö.Ainakaan uusperhekuvioissa ei neuvota esittelemään uutta kiinnostuksenkohdetta lapsille, ennen kuin on kohtuullisen varma tunteiden vakavuudesta ja kestävyydestä....
- jorojukka-kukka
Sanelma* kirjoitti:
Ainakaan uusperhekuvioissa ei neuvota esittelemään uutta kiinnostuksenkohdetta lapsille, ennen kuin on kohtuullisen varma tunteiden vakavuudesta ja kestävyydestä....
Kenestä se kuulostaa uskottavalta. Ei minusta ainakaan.
- yksinkertainen
Puhut hienokseltaan eri asiasta. Jos KUMPIKIN haluaa omasta vapaasta tahdostaan pitää suhteen salassa, niin silloin asia on ok. Mutta usein on niin, että vain TOINEN HALUAA SALAILLA ja toinen haluaa elää ihan normaalisti. Ei aamulenkkejä vielä siihen aikaan, kun valtakunta nukkuu. Ei huppu päässä parkkipaikalla. Ei hiihtolenkkia kilometrin välimatkalla. Voi jumankavita teitä ihmiset!!! Miltä tuntuisi teistä itsestänne, kun joku päivä se oma rakas kumppani sanoisi, että
hei kuule, kävele sää kadun toista puolta, ettei vaan kukaan luule, että me tunnetaan!!!!!!!!!!!ihminen joka haluaa seurustella julkkiksen kanssa vain että itsestään tulee julkkis?
Mitä ilmeisemmin puhut taas Kuroskasta ja Vanhasesta. Vaikka mielestäsi vanhanen on itse saatanaan verrattava paholainen niin voidaan miettiä kaiken Kuroskan avautumisen jälkeen, että kuinka väärässä hän oli? Aika selvästi Kuronen ratsastaa olemattomalla suhteella julkisuudessa.
Olisipa hauska tietää mitä kirjoittelisit jos kyseessä olisi vaikka Tuula Haatainen joka "piilottelisi" Matti Meikäläistä.... - yksinkertainen
Kenestä se kuulostaa uskottavalta. Ei minusta ainakaan.
Vanhanen Kurosen kanssa julkisuudessakin pari kertaa. Kuvassakin Kurosella oli pari numeroa liian pieni farkkuhame päällä.
"Kenestä se kuulostaa uskottavalta. Ei minusta ainakaan. "
Tässäpä tämä. Kyse on uskon asioista. Totuuttahan me emme tiedä. - jorojukka-kukka
ihminen joka haluaa seurustella julkkiksen kanssa vain että itsestään tulee julkkis?
Mitä ilmeisemmin puhut taas Kuroskasta ja Vanhasesta. Vaikka mielestäsi vanhanen on itse saatanaan verrattava paholainen niin voidaan miettiä kaiken Kuroskan avautumisen jälkeen, että kuinka väärässä hän oli? Aika selvästi Kuronen ratsastaa olemattomalla suhteella julkisuudessa.
Olisipa hauska tietää mitä kirjoittelisit jos kyseessä olisi vaikka Tuula Haatainen joka "piilottelisi" Matti Meikäläistä....Salailuasiassa ja tekstarilopetuksessa ei ole merkitystä sukupuolella. Toki raskauttava tekijä on miesten taloudellinen ylivalta.
"Entäpä ihminen joka haluaa seurustella julkkiksen kanssa vain että itsestään tulee julkkis?" No oma valintahan on jokaisella aikuisella haluaako julkisuuteen vai ei. Ei ole ollenkaan ainutlaatuista, että julkisuuteen päästään toisen henkilön kautta. Merja Vanhanen käy esimerkistä. - jorojukka-kukka
Vanhanen Kurosen kanssa julkisuudessakin pari kertaa. Kuvassakin Kurosella oli pari numeroa liian pieni farkkuhame päällä.
"Kenestä se kuulostaa uskottavalta. Ei minusta ainakaan. "
Tässäpä tämä. Kyse on uskon asioista. Totuuttahan me emme tiedä.Eli Vanhasen ja Kurosen suhteen esiintulokin oli pelkkä vanhinko, josta Vanhanen suuttui ja jätti Kurosparan itkemään ja hämilleen sinne kesäjuhlaan. Voi taivaan takapuoli sentään!
- yksinkertainen
Salailuasiassa ja tekstarilopetuksessa ei ole merkitystä sukupuolella. Toki raskauttava tekijä on miesten taloudellinen ylivalta.
"Entäpä ihminen joka haluaa seurustella julkkiksen kanssa vain että itsestään tulee julkkis?" No oma valintahan on jokaisella aikuisella haluaako julkisuuteen vai ei. Ei ole ollenkaan ainutlaatuista, että julkisuuteen päästään toisen henkilön kautta. Merja Vanhanen käy esimerkistä.Tiedän montakin seurustelusuhteen päättämistä tekstiviestein. Ja vieläpä molemmat sukupuolet edustettuina. Ei se niin tavatonta ole. Se on päivän tapa.
Eikä myöskään ole ainutlaatuista, että julkisuuden henkilö ei halua tuoda mielitiettyään julkisuuteen. Vanhanen jätti Kurosen, seuraukset: kymmeniä lehtijuttuja, haastatteluja telkkarissa... Ja päälle vielä kirja. Onko tässä nyt kyse toisen julkisuudella ratsastamisesta vai jostain terapeuttisesta toiminnasta? Normaali ihminen ei omia asioitaan tuolla tavoin toisi julkisuuteen ja uhraisi samaan hengenvetoon vielä toisen osapuolen lapsia oman etunsa tavoittelussa. - jorojukka-kukka
repe-corsa kirjoitti:
Nämä sinun aloitukset avaavat kyllä tosiaan oven sinun kapea-alaiseen miestenvihaaja arvomaailmaasi. Omaksuttaisipa me kaikki tuollainen sinun rakentava arvomaailma.
Kun sitä vaadin, olen miesvihaaja. Jeps, kiva tietää.
- yksinkertainen
ole mitään väärää. Mutta pitää osata myös hyväksyä se tosia-asia, että kaikki miehet eivät rakastu joka ainoaan naiseen. Vai pitäisikö tällainen oikeus olla jokaisella naisella? Vanhanen on sika koska ei rakastunut Kuroseen... Hänen olisi pitänyt kaiken miehisen kunniallisuuden nimissä?
- jorojukka-kukka
ole mitään väärää. Mutta pitää osata myös hyväksyä se tosia-asia, että kaikki miehet eivät rakastu joka ainoaan naiseen. Vai pitäisikö tällainen oikeus olla jokaisella naisella? Vanhanen on sika koska ei rakastunut Kuroseen... Hänen olisi pitänyt kaiken miehisen kunniallisuuden nimissä?
Siinä tapauksessa VANHASEN OLISI PITÄNYT TYYTYÄ VAIN
saunaan, uuniperunoihin ja pihviin. ;) - x-ripa
Tuon rinnallahan tuo naisen subjektiivinen lapsensaamisoikeuskin alkaa vaikuttaa ihan järkiperäiseltä ajatukselta.
- yksinkertainen
Siinä tapauksessa VANHASEN OLISI PITÄNYT TYYTYÄ VAIN
saunaan, uuniperunoihin ja pihviin. ;)jos toinen makaa hepenet päällä ja saappaat jalassa, sakset levällään keskellä pöytää niin kai sen tyhmempikin ymmärtää jonkinlaisena vinkkinä.
- Supi S.
Minun arvomaailmaani kuuluu, etteivät toisten ihmisten yksityisasiat kuulu minulle - elleivät he niistä itse halua kertoa.
- repe-corsa
Missä ihmeen vaiheessa sinä mistään rakastetuksi tulemisesta olet puhunut? Ajatus hyppii ja pomppii taas aika kivasti. Se että suhteen pitää yhteisymmärryksessä salassa ei vaikuta mitenkään rakkauteen (Tarkoitan nyt ihmisiä yleensä).
Oma kommenttini oli vain toisesta näkökulmasta yhtä suppea kuin sinunkin kommenttisi toisesta. Mieti nyt miten yksipuolinen tuo sinun koko keskustelun avaus on? Toivottavasti itsekkin huomaat sen. - Käyrä oikealle
Miehet sooloilevat seksin kanssa räikeänä enemmistönä! Mies ja raha & nainen ja elin ovat hyvin yleinen yhtälö.Kaikki vakipanot salataan.
- VanhaKostaja
Mikä semmoinen oikeus on, kuka sen on antanut ja miksi se koskee erityisesti naisia?
- jo!
Ja mitähän väliä sillä on että tuoko joku naisystävänsä julkisuuteen vai ei? Onko se jotenkin juuri Sinulta jostain pois?
Lienee molempien yhteinen päätös mikäli ei Seiskassa aleta julkistamaan uutta suhdetta kaikille tirkistelynhaluisille.
Jos se oma elämä on niin mahdottoman tyhjää ja tylsää... ei se siitä varmaankaan parane jos saa lukea vaikkapa Vanhasen "naisseikkailuista" lehdissä!
Taitaapi olla ihan henkilökohtainen tragedia tässäkin kyseessä - halutaan elää omaa elämää julkisuuden henkilöiden kautta kun ei muutakaan ole jäljellä.- x-ripa
...Jööran kokee, ettei saa oikein vastinetta Seiskapäivän tilausmaksulleen.
- Ruosutar
Kuroska on nyt itse kertonut että hän meni sänkyyn Vanhasen kanssa jo toisella tapaamisella. Kuroskan ei olisi sitä tarvinnut tehdä. Jos Kuroska olisi pelannut korttinsa paremmin niin hän ehkä voisi olla vielä tänäkin päivänä Vanhasen naisystävä.
Kuroska itse johdatteli omalla käytöksellään suhteen lyx prostituutioon, aivan selvästi. Joten Kuroskan olisi pitänyt tajuta mihin hän lähti mukaan. Vanhanen tajusi nähtävästi jo sillä toisella tapaamiskerralla minkälainen nainen Kuroska on.- yksinkertainen
voiko pitää mittarina sitä, koska Kuronen on ollut Vanhasen kanssa sängyssä. Luulen että on jopa harvinaista nykypäivänä "odottaa" toisille treffeille.
- Nari_Säre
voiko pitää mittarina sitä, koska Kuronen on ollut Vanhasen kanssa sängyssä. Luulen että on jopa harvinaista nykypäivänä "odottaa" toisille treffeille.
...voi odottaa jopa saunankin jälkeen. Juuh. :-)
- jorojukka-kukka
Illalla tutkin taas sielunmaisemaanne!
Hartaasti toivon, että voin myös iloisesti yllättyä!- Raipe
Jo on aikakin. Tsekkasin nimittäin - siis itse saikulla - että kolmisen tuntia sulta kului kiihkeään keskusteluun. En tiedä kuka palkkasi maksaa, mutta minä pistäisin kyllä noin ahkeran nettikeskustelijan pihalle, jos omista joukoistani vastaava löytyisi.
- jorojukka-kukka
Raipe kirjoitti:
Jo on aikakin. Tsekkasin nimittäin - siis itse saikulla - että kolmisen tuntia sulta kului kiihkeään keskusteluun. En tiedä kuka palkkasi maksaa, mutta minä pistäisin kyllä noin ahkeran nettikeskustelijan pihalle, jos omista joukoistani vastaava löytyisi.
Työaikani ei ole 8-14, eikä myöskään 8 tuntia päivässä. Minun pitää olla tavoitettavissa koko ajan kellon ympäri.
- Raipe
Työaikani ei ole 8-14, eikä myöskään 8 tuntia päivässä. Minun pitää olla tavoitettavissa koko ajan kellon ympäri.
No vähän jo ihmettelinkin.. Sorry, mutta hyvä kun kerroit.
- Muzette
Kai kaikilla ihmisillä on omat salaisuutensa. Ei niitä tarvitse levitellä ympäriinsä. Riippuu vähän millaisesta salaisuudesta on kyse. Esimerkiksi rikoksissa on hyvä, että ne paljastuvat.
Mielestäni miehiltä ei suvaita mitä vaan. Yksittäisistä tapauksista ei ole hyvä tehdä yleistyksiä. Pettäminen on mielestäni väärin, ellei asiasta ole tehty kumppanin kanssa sopimusta. Tämä koskee sekä miehiä, että naisia. - Nari_Säre
...varmaan voi epäonnistuakin. Jos on oikein sinnikäs idiootti, niin sitä ei tunnista ihan heti, vaan osa paljastuu vasta kun antaa medialle haastatteluja sen jälkeen kun on vetänyt housut jalkaansa ja lähtenyt kotiin :-)
Tämä kommenttini on nyt yleisluontoinen, eikä sukupuolisidonnainen, puhun molemmin puolin ei-toivotuista partnereista.
Kristillisessä avioliittoperinteessähän ei salailla, se on terveen parisuhteen lähtökohta. Toivon, ettei yksikään suomalaismies sekaannu naimattomaan naiseen, kun niistä ei aina tosiaan tiedä, mihin innostuvat jälkeenpäin - ja tietenkin myös päin vastoin.
Toisaalta - olihan jo mösjöö Mossenkin muistelmien nimenä takavuosina "Voi pojat, kun tietäisitte!", jotta ei tämä ilmiö huonoine muistelmineenkaan (tosin mossen myyntilukuja en tiedä) niin outo ja ennenkuulumaton ole. Mossekinhan äänestettiin muistaakseni moneenkin kertaan Suomen turhimmaksi julkkikseksi, vaikka olikin söpö tunnelbaanapoju (vai mikä metroheppuus se nyt onkaan muotia) jo edellä aikaansa :-) - Sanelma*
Aivan järkyttävää (lähde: Turun Sanomat): Matti ei siedä sipulia eikä valkosipulia. Miksei Suski laita setää siedätyshoitoon vaan kiltisti on mussuttamatta kaksi päivää ennen treffejä? O tempora... Poreammeeseenkin kuulemma tarjoiltiin mustikkamehua skumpan asemesta. Täytyy äijän antaa TOSI hyvin, että sellaista käytöstä nainen sietää!
- nikanderi
korvien välissä väitetään tuon seksikkyyden olevan. Kuka tietää vaikka Suski saa super-kiksit siitä että tarjoilee alakertaansa pääministeritason miehelle ?
- sipuliallergikko
Satutko muuten tietämään, millaista on olla allerginen sipuleille. Minä tiedän. Pelkkä haju voi salpaannuttaa hengen. Voi tuntua vitsiltä, mutta tosi on. Jos meidän työpaikkaruokalassa on torstaisin hernekeittopäivänä raakaa sipulia avoimessa kupissa ilman kantta, joudun kiertämään sen kaukaa. Muuten voi käydä huonosti. Sipuli ruuassa on ihan kammotus jopa kypsennettynä.
Siedätyshoidosta ei ole mitään hyötyä, sitäkin vanhemmat aikanaan yrittivät, mutta jos elimistö ei sitä törkyä ota vastaan hajun tai maun puitteissa, sille ei mitään voi. Minä pistän sipulilta tuoksuvan vieraan pihalle alle aikayksikön, tosin ystäväni jo tietävät tämän "vammani".
- Jack orig.
Mikä pakottaa naisen suostumaan sellaiseen suhteeseen? Kerro meille.
- jorojukka-kukka
Rakkaus, joka on päässyt syttymään ennen kuin ihminen on tiedostanut, että se toinen haluaakin vain hyväksikäyttää.
- VanhaKostaja
Rakkaus, joka on päässyt syttymään ennen kuin ihminen on tiedostanut, että se toinen haluaakin vain hyväksikäyttää.
Voi kamala!
Nyt vasta ymmärsin, että minuakin on moni nainen käyttänyt hyväkseeen ja hyljännyt julmasti. Eivät taluttaneet alttarille, vaikka parastani annoin... - jorojukka-kukka
VanhaKostaja kirjoitti:
Voi kamala!
Nyt vasta ymmärsin, että minuakin on moni nainen käyttänyt hyväkseeen ja hyljännyt julmasti. Eivät taluttaneet alttarille, vaikka parastani annoin...Toisen ihmisen voi muutenkin ottaa tosissaan ja kohdella hyvin.
Ymmärrän, että tämä on jotain ihan käsittämättömän kamalaa mielestäsi! Pahoittelen, älä saa traumoja! - Nari_Säre
...suskupusku tuntuu tuosta vetävän :-)
Ja hänhän pääsi toteuttamaan myös kirjaunelmansa!
Ei olisi ilman Mattia tuokaan onnistunut. Matti on karismaattinen mies, joka jopa suhteen jälkeen auttaa toisia toteuttamaan unelmansa.
Tosin Matillekin kuuluisi mielestäni osa rojalteista, koskapa kirjassa on käytetty hänenkin hengentuotteitaan. Tekijänoikeus on sentään aina tekijänoikeus. - VanhaKostaja
Toisen ihmisen voi muutenkin ottaa tosissaan ja kohdella hyvin.
Ymmärrän, että tämä on jotain ihan käsittämättömän kamalaa mielestäsi! Pahoittelen, älä saa traumoja!Voi kohdella hyvin ja silti aikanaan lopettaa suhteen. Vai onko sinulla jotain velvollisuuksia entisiä seksi- tai seurustelukumppaneitasi kohtaan?
Moraaleja on erilaisia.
Suhteita on erilaisia ja eri pituisia.
Suhteet muuttuvat ajan myötä. Useimmat niistä eivät jatku ikuisesti.
Mitän itse toimit, jos seurustelet ja sinut jätetään? - Raipe
Nyt kun ollaan finaalissa, kysyn sinulta, kumpi "se toinen"? Sekö, joka raapii aika hyvän tilin haastatteluilla, kirjoilla ja mahdollisilla herjauskorvauksilla, vai se, joka on pitänyt tyylikkäästi suunsa supussa ja jatkanut elämäänsä? Kumpi on loppupeleissä se hyväksikäyttäjä?
chatti köyhälle TV 4:lle siellähän nyt pyörii jos jonkin moista tekstiviestichattia, että hirvittää.
Mutta jos nykyiset valveutuneet seurustelevat tahi sitä aikovat voisivat pistää vaatimattomaan 100 € hintaan digikuvansa ja kumppaninsa kuvan ruutuun ja tekstin: tänään klo 13 alkoivat seurustella Matti ja Maija- joo ja sydämen muotoinen boordi kiertäisi näitä kahta onnellista.
Ja sitten kun kantapäät menevät vastakkain ;tänään klo 02 HÅkan ja Ville eivät enää seurustele.
Modernia ja uutta avointa viestintää- galsnostia.kamalaa!! Ennen kuulumattoman järkyttävän sovinistista naisen seksistä alistamista!! Jessus!! Kaikki joukolla moista sortoa vastaan!! Joopa joo!! Vaihda jo levyä ja herttinen sentäs, tsekkaa nyt onko ne sun ruuvit miten löysällä ja käy ihmeessä niitä hiukka kiristämässä!! Johan sulla tuo isopyörä näyttää luistavan aika pahasti!!
Mielestäni olisi jopa suotavaa, ettei nyt ihan kaikkea kerrota ja levitellä.. Ei minusta ainakaan tarviis kenellekään tai minnekään sen enempiä jorista!!- jorojukka-kukka
Todella surullista luettavaa koko ketju, vaikkakaan ei yllättänyt minua.
Samat ihmiset vuodesta toiseen jauhavat täällä heterorakkauden kaikkivoipaisuutta, ihanuutta ja yhteiskunnan tukipilariutta!!! Ja nyt tässä tapauksessa ihmisten ei tarvitsekaan ottaa toisiaan ollenkaan tosissaan, pelkkä pano riittää!
Pano = yhteiskunnan tukipilari!!!
Ei päätä, eikä häntääkään.- jauha
paskaa!
- jorojukka-kukka
jauha kirjoitti:
paskaa!
Älä itse ripulipasko tänne koko ajan!
- Nari_Säre
...ei kannattane levittää jalkojaan, jos haluaa vanhanaikaista aviosuhdetta, jonka olisi tarkoitus kestää loppuelämä (tai, sanotaan nyt edes vaalien yli)
Mutta eikös ne naisetkin harrasta "one night standeja" ja vakipanoja nykyisin - olen kyliltä kuullut.
Niistäkin on kuulemma jotkut kiusaantuneina, kun se toinen tahtoo tulla sitten liian lähelle kuolaamaan, kun on kyllästynyt?
Mitä neuvoisit naiselle, jolla on mielestään liian nopeasti etenevä mieskosija. Esim. jos vaikkapa Suvi-Anne Siimestä olisi joku Jaska Korsosta piirittänyt parin illan ständin jälkeen ja alkanut antaa miestenlehdille asiasta vielä haastattelujakin? - Häntäpään mies
... kysyi minulta viimeksi baarissa: "Tiedätkö mitä eroa on Koffilla ja Lapin kullalla?"
Koff ei kuulemma soittele perään.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505