Matkasimme yhdessä
tutkimaan itseämme
Rakkaudessamme lähestyimme
vertasimme kokemuksiamme
Toisen ihmisen kautta muuttuu
havaitsin olevani uusi
mikä olen nyt
Sinun kokemuksiesi kautta
Matkasimme yhdessä
6
241
Vastaukset
- lindalinda1
kuten tiedät, mutta nyt ei jostain syystä vaan
synny.
Aivan ihana runo, ja tiedätkö mitä ?
Olet puhunut suullani taas kerran * huoks *- kaaru
siis...en eilen uskaltanut tätä laittaa, kun aamu oli täynnä mitä mahtavampia runoja täällä.
Yritin löytää tähän vielä muuta, ei löytynyt.
Ja sitten Sinä pidät, huokaan....ja kiitos:)
- *MURUKULTA*
Näin se menee, kun se oikein menee,
toisista oppii..kasvaa ja...tuntee!
Hienoa sunnuntaita, kaaru ! :)- kaaru
sunnuntaita Murukullalle:)
Näin se vain Muru menee
veit minut
kuljimme yhteistä matkaa
hetken pienen tiesin
kuin elämää eletään
Sinä opetit sen
minulle, kiitos- kaaru
opetuksesta kiitos..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009