Nyt olen kysymässä onko myöskin Kristityn Foorumissa sekottaja henki,, joka vääristää Jumalan Sana ??
Tarkoitan! Laitetaanko mukaan vähän vääryyttä että he saataisivat uskovia ja saisivat parempi tulosta ja nopempi uskovaisia pois uuskarisma-hengestä,,, joka saa ihmiset pyörivän pitkin lattia kuin mielisairaita lopulta.
No miten KF väääristää Sanan ? Jo tämän Raamatunpaikan kautta. --> Mark. 16:17
Mutta nämä ovat ne merkit, jotka niitä seuraavat, jotka uskovat: minun nimeni kautta pitää heidän perkeleet ajaman ulos, uusilla kielillä puhuman,
Ne kirjoittaa ettei Jeesus parantaa ketään fyysiset sairaudet ? Ettei Hän ole sellainen joka parantaa sairauxia tänä päivänä.
Ne kertoo että Jeesus parannusvoima vain koskettaa sielun ja saa aikaan terve sielu joka pääsee Taivaaseen? Mutta hyppää yli kaiken fyysisen parantumisen joka minun Raamattu selvästi näyttää että Jeesus kulki ja paransi rampaita ja sokeita.
Kun aikoinaan eräs sisko latasi mun sähkäpostiin Vihaisesti Tuhat ja sata. Niin en tahtonut uskoa häneen. Mutta tänä päivänä on Jeesus auttanut mua ja näyttänyt Pyhän Hengen kautta saatanan oveluutta.
Hän kertoi kirjeessä ettei ne tunnistaa Jeesus Parantajan ollenkaan?
Totuus on se että kirjeitä lähtee postin kautta ympäri Suomeen. Missä kerrotaan että merkit joka seuravat niitä jotka uskovat on vain pelastuxen ja antexiannon merkki. Ovela hengen tarkoitus saada aikaan lisä joukkoja joka vain sotii Hänen valittujen vastaan. Molemille leirille tarjotaan totuutta ja valheita vastapuolesta! Näin monesti lahkolasiuus syntyy.
Mä ihmettelin kun olin kotona että nyt on varmaan taas joku uskonnollinen käymässä mun tuttavien luona maalla? Mutta ei !! He olivat saaneet varoitettava sanoma lentilehtien muodossa postissa missä varoitettiin karismahengestä ja että oikea Jumalan Henki ei parantele sairauxia tänä päivänä? Siinä myöskin kerrotaan juuri näitä totuuxia ja valheita..
Mutta usko tai älä Jeesus On Sama Eilen ja Tänään ja Vastedes !! Hän Parantajana herättää !!!!! Jopa kuoleitta vielä Tänään,,, Kunnia Hänelle !!
Meidän tulis rukoilla vihollisuutta vastaan !! Elikä vääriä henkiä ja voimia vastaan !! Meillä ei ole sota Rakkaat veljet ja sisarien vastaan,, vaikka väärä henki yrittää ärsyttää ja yllyttää ja vieläpä provosoida meitä vihaan.
Syntiä on vihata uskovia...
Ap. t. 4:30
Ja ojenna kätes parantamaan, ja että merkit ja ihmeet sinun pyhän Poikas Jesuksen nimen kautta tehtäisiin.
Ap. t. 8:6
Mutta kansa otti vaarin yksimielisesti ja visusti Philippuksen sanoista, kuullen ja nähden ne merkit, jotka hän teki:
Ap. t. 8:13
Niin Simon myös itse uskoi, ja kuin hän kastettu oli, viipyi hän Philippuksen tykönä. Ja kuin hän näki ne merkit ja suuret voimalliset työt tapahtuvan, niin hän hämmästyi.
Ap. t. 14:3
Niin he olivat siellä kauvan aikaa ja puhuivat rohkiasti Herrassa, joka antoi todistuksen armonsa sanoihin, ja antoi merkit ja ihmeet heidän kättensä kautta tapahtua.
Ap. t. 15:12
Ja kaikki joukko vaikeni ja kuulteli Barnabasta ja Paavalia, jotka juttelivat, kuinka suuret merkit ja ihmeet Jumala oli heidän kauttansa pakanoissa tehnyt.
2. Kor. 12:12
Niin ovat tosin apostolin merkit teidän seassanne tapahtuneet kaikella kärsivällisyydellä, merkeillä, ihmeillä ja voimallisilla töillä.
Vielä on aika rukoilla oikea Herätys Suomeen ja siunata kaikki uskovaisia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovela exytys ???
13
742
Vastaukset
/..\
O- todé
Kristityn foorumi on yksi esimerkki yltiöfanaattisuudesta. Kamalan raskashenkistä porukkaa koko sakki.
Veljistä ja sisareista? Etkö ole sen enemmän huolissaan heistä? Kuulosta tylyltä ja kylmältä sun lausahdus !! Eikö kannattais rukoilla heidän puolesta?
1. Joh. 4:20
Jos joku sanoo: minä rakastan Jumalaa, ja vihaa veljeänsä, se on valehtelia; sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän näkee, kuinka hän taitaa Jumalaa rakastaa, jota ei hän näe?- todé
savonarola kirjoitti:
Veljistä ja sisareista? Etkö ole sen enemmän huolissaan heistä? Kuulosta tylyltä ja kylmältä sun lausahdus !! Eikö kannattais rukoilla heidän puolesta?
1. Joh. 4:20
Jos joku sanoo: minä rakastan Jumalaa, ja vihaa veljeänsä, se on valehtelia; sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän näkee, kuinka hän taitaa Jumalaa rakastaa, jota ei hän näe?Minulla on tapana sanoa asiat halki, poikki ja pinoon. Niin se nyt vain tuli tuokin mielipide kakaistua ulos, sori vaan.
Ei tässä nyt kuitenkaan mitään vihaa ole, sentään. todé kirjoitti:
Minulla on tapana sanoa asiat halki, poikki ja pinoon. Niin se nyt vain tuli tuokin mielipide kakaistua ulos, sori vaan.
Ei tässä nyt kuitenkaan mitään vihaa ole, sentään.Saat anteex ei siin mittään ... Ole ihan vapa !!
Olet ehkä huomannut että minäkin sanon suoraan,, eikä kaartele ihmistä,, kun on jotain sanottava! Ole siunattu !!!!!
- frihet
Jeesus ei meitä pelastanut sammuttajiksi, vaan pitämään huolta, että se pieninkin liekki syttyisi palamaan.
Hengen tulta sitä tarvitaan, Hengen tulta sitä tarjotaan, mutta jotkut ovat saaneet sammuttajan viran ja se on ikävää.
Me jokainen saamme sydämmissämme ottaa sen mikä on hyvää ja otollista, kun samalla omaa uskon elämäämme seuraamme ja valvomme uskomme vaellusta.
Olisi se ollut hirvittävää, kun uskoon syntyminen olisi aiheuttanut epäuskon kasvun Jeesukseen.
Jeesuksen aikaankin oli fariseukset ja kirjanoppineet, jotka eivät uskoneet, Jeesuksen mullistavaan sanomaan ja Hänen tekoihinsa, niin on tänäkin päivänä, kun elämme Hengen vuodatuksen ajoissa, tosin meidän ei pidä kaikkeen mukaan mennä, mutta onhan Pyhä Henki annettu meille oppaaksi.
Siunausta vaan sinulle Savis jatkossakin.Ei sammuttajax vaan varottajax !! Tässä näytän ja varoitan että on syntymässä ja ehkäpä jo on syntynyt jo,,, kax isoa kalastuskunta jotka molemmat eivät ole mistään kotoisin!! Olen huolissaan !! Koska ne tuottavat---> hajota ja hallitse,,, kun Raamattu kehoittaa Rakastakaa !!! Kuka jaxaa ja ehtii tulla Kristuxen Kaltainen tossa sodassa kysyn minä? Rukoillaan ja pyydetän että Herra vapautta vääryydestä !!
- muuten hajoitat
savonarola kirjoitti:
Ei sammuttajax vaan varottajax !! Tässä näytän ja varoitan että on syntymässä ja ehkäpä jo on syntynyt jo,,, kax isoa kalastuskunta jotka molemmat eivät ole mistään kotoisin!! Olen huolissaan !! Koska ne tuottavat---> hajota ja hallitse,,, kun Raamattu kehoittaa Rakastakaa !!! Kuka jaxaa ja ehtii tulla Kristuxen Kaltainen tossa sodassa kysyn minä? Rukoillaan ja pyydetän että Herra vapautta vääryydestä !!
Tärkeintä on rakastaa totuutta, Jumalan sanaa.
Se on paljon tärkeämpää kuin inhimillinen rakkaus.
Ilman Jumalan sanan totuutta, evankeliumia, kaikki rakkaus on turhaa. Ihminen ei voi auttaa toista ihmistä omissa voimissaan paljoakaan, mutta pysymällä Jeesuksessa Kristuksessa ja Jumalan sanassa, pystyy auttamaan paljon.
Jos todella tahdot rakastaa Jumalaa, usko Jumalan sanaan ja pysy siinä.
Jos rakastaa Jumalaa, ei tahdo vaihtaa Jumalan sanaa mihinkään halpa-arvoiseen eksytykseen.
Kerron sulle, on olemassa kahtia jakaantunut seurakunta:
Toiset juoksevat joka paikkaan, missä vaan huudetaan "Jeesus on täällä, tuokaa rahanne meille" He juoksevat ja eksyvät.
Toinen joukko, on paikallaan eikä juoksentele sinne tänne vaan odottaa Jeesusta. Jumala on heidän kanssaan. muuten hajoitat kirjoitti:
Tärkeintä on rakastaa totuutta, Jumalan sanaa.
Se on paljon tärkeämpää kuin inhimillinen rakkaus.
Ilman Jumalan sanan totuutta, evankeliumia, kaikki rakkaus on turhaa. Ihminen ei voi auttaa toista ihmistä omissa voimissaan paljoakaan, mutta pysymällä Jeesuksessa Kristuksessa ja Jumalan sanassa, pystyy auttamaan paljon.
Jos todella tahdot rakastaa Jumalaa, usko Jumalan sanaan ja pysy siinä.
Jos rakastaa Jumalaa, ei tahdo vaihtaa Jumalan sanaa mihinkään halpa-arvoiseen eksytykseen.
Kerron sulle, on olemassa kahtia jakaantunut seurakunta:
Toiset juoksevat joka paikkaan, missä vaan huudetaan "Jeesus on täällä, tuokaa rahanne meille" He juoksevat ja eksyvät.
Toinen joukko, on paikallaan eikä juoksentele sinne tänne vaan odottaa Jeesusta. Jumala on heidän kanssaan.Rakas !!!
Mix juoxisimme jonkun exytyxen perään? Mutta paikalla olvista olen huolissaan ? Olen nimittäin huomannut että heidänkin sekaan ovelasti tarjotaan vääränlaisen jeesus ja totuus! Sen tähden pidän se niin tärkeä että jokainen pistä turvan suurin auktoriteettiin, Jeesus joka antaa meille Oman Hengen ja näyttää meille kaiken Oikein ja Totuuden!
Tsätä en tykkä että heille jotka paikalla ovat,, on ottamassa vastaan sellainen Jeesus,,, joka ei parantaa sairaita tänä päivänä. Jos ei ole kokonaan Oikea Jeesus niin ei ole Jeesus ollenkaan !!
Olkaa Rakaat Oikein Siunattuja !!!!
- eiessytystä
savonarolaonze exytys
- ajatellut ?
Seurakunnan pitäisi olla hyvä paikka uskovan olla.
Seurakuntaan pitäisi uskomattomankin voida tulla pelkäämättä.
Opetuksen pitäisi olla Jumalan sanan mukaista ja tervettä.
Seurakunnassa pitäisi Jumalan voida vaikuttaa Pyhän Henkensä kautta, niin että ihmisiä tulisi uskoon ja sairaatkin parantuisivat.
Seurakuntien kuuluisi olla niin terveitä ja vahvoja, että ne kykenisivät auttamaan vaikeuksissa olevia ihmisiä.
Mutta mitä me tehdään silloin, kun seurakunnassa on toinen henki. ???
Kun seurakunnassa opetetaan Haginin menestysteologiaa, kun ihmiset seurakunnassa ovat ahdistuneita ja taakoittuneita ???
Kun sananjulistaja himoitse lähimmäisen vaimoa tai pientä tytärtä ???
Kun sananjulistaja rakastaa rahaa ja itseänsä ??
Kun rakkaus puuttuu seurakunnasta ja maailmanhenki on valloillaan ???
Saako noihin asioihin puuttua ??
Kenelle se kuuluu, jos seurakunnassa tehdään pahaa ??- tietää
ei savis ole seurakunnassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352