olemassa olon kyllä tietää ja kokee, jokainen joka on uskossa Jeesukseen. Ainakin itse koen ja tunnen Jumalan läsnäolon. Tämä tuli vaan mieleeni tuoda esille tässä, kun tällä palstalla on ollut useitakin kirjoittajia, jotka epäilevät Jumalan olemassa oloa. Itse olen ollut monasti sellaisessa tilanteessa, josta en olisi selviytynyt ilman Jumalan apua. Luulen että tälläkin palstalla on muitakin sellaisia henkilöitä, jotka myös tietää kertoa Jumalan läsnäolosta ja avunsaanistaan Jumalalta. Joten kyllä Jumalan olemassa olo on ihan todellista, vaikka esim: J.Edgar, toisin väitääkin, mutta sehän on hänen mielipiteensä, eikä siinä mitään pahaa ole, se on luonnollista sellaiselle henkilölle joka ei ole uskossa, epäillä kaikenlaista. Joten uskokaa Herraan Jeesukseen että pelastutte, sillä totisesti Jeesus elää!!
Jumalan
33
887
Vastaukset
- totuus Jeesuksesta
vain ymmärtää ja tunnustaa, että se "Jeesus" elää vain pääsi sisällä - aivoissasi.
- Il-Mari
Jeesus asuu minun sydämessäni, siis Jeesus asuu minussa, eli se ei ole mitään mielikuvitusta. Noin kolmekymmentä vuotta olen ollut uskossa Jeesukseen, niin tiedän että minun uskoni ei olisi tuota aikaa kestänyt, ellei Jeesus asuisi minussa. Erelleen on minussa "virtaa" todistaa kuinka suuri Herra minulla on Jeesus Kristus, ja Jeesus sitä virtaa minulle antaa, kiitos Herralle!
- totuus Jeesuksesta
Il-Mari kirjoitti:
Jeesus asuu minun sydämessäni, siis Jeesus asuu minussa, eli se ei ole mitään mielikuvitusta. Noin kolmekymmentä vuotta olen ollut uskossa Jeesukseen, niin tiedän että minun uskoni ei olisi tuota aikaa kestänyt, ellei Jeesus asuisi minussa. Erelleen on minussa "virtaa" todistaa kuinka suuri Herra minulla on Jeesus Kristus, ja Jeesus sitä virtaa minulle antaa, kiitos Herralle!
mieleltäsi häiriintynyt.
Jokainen, joka uskoo "henkiolentoihin" on joko aivotoiminnaltaan kehitysvammainen, saanut fyysisen aivovamman tai psyykkisesti sairas. - Il-Mari
totuus Jeesuksesta kirjoitti:
mieleltäsi häiriintynyt.
Jokainen, joka uskoo "henkiolentoihin" on joko aivotoiminnaltaan kehitysvammainen, saanut fyysisen aivovamman tai psyykkisesti sairas.on ihana asia, että sinäkin olet kiinnostunut Hengellisistä asioista. Ethän muuten tällä palstalla olisi! Jeesus rakastaa sinuakin ja kutsuu luokseen sinua, jotta saisit kokea pelastuksen, Jeesuksen ristinkuoleman ja ylösnousemuksen kautta. Jeesus sinua siunatkoon!
- totuus Jeesuksesta
Il-Mari kirjoitti:
on ihana asia, että sinäkin olet kiinnostunut Hengellisistä asioista. Ethän muuten tällä palstalla olisi! Jeesus rakastaa sinuakin ja kutsuu luokseen sinua, jotta saisit kokea pelastuksen, Jeesuksen ristinkuoleman ja ylösnousemuksen kautta. Jeesus sinua siunatkoon!
ja sinun "hengelliset asiat".
On käsittämätöntä, että sivistyneessä Suomessammekin asuu ja elää kaltaisiasi kroonisesti taikauskoisia ihmisiä.
Olette häpeäksi koko ihmiskunnalle. - Il-Mari
ja sinun "hengelliset asiat".
On käsittämätöntä, että sivistyneessä Suomessammekin asuu ja elää kaltaisiasi kroonisesti taikauskoisia ihmisiä.
Olette häpeäksi koko ihmiskunnalle.totuus tulee jälleen hyvin esille. Jo 2000 vuotta sitten, kerrottiin että Jeesukseen uskovat saavat kokea pilkaa ja halveksuntaa. Oi kuinka totta tuo Raamattu on, on hyvä että annat minulle lisää voimaa ja luottamusta tuohon Raamatun totuuteen. Oi kuinka suuri Herra minulla on, Jeesus Kristus! Kyllä sinunkin jo nyt viimeistään, kannattaa ottaa Jeesus vastaan, kun varmaan olet jo huomannut, että se Raamattu on totta, kaikki asiat mitä siinä kerrotaan käyvät kiistämättä toteen! Kuten näet.
- totuus Jeesuksesta
Il-Mari kirjoitti:
totuus tulee jälleen hyvin esille. Jo 2000 vuotta sitten, kerrottiin että Jeesukseen uskovat saavat kokea pilkaa ja halveksuntaa. Oi kuinka totta tuo Raamattu on, on hyvä että annat minulle lisää voimaa ja luottamusta tuohon Raamatun totuuteen. Oi kuinka suuri Herra minulla on, Jeesus Kristus! Kyllä sinunkin jo nyt viimeistään, kannattaa ottaa Jeesus vastaan, kun varmaan olet jo huomannut, että se Raamattu on totta, kaikki asiat mitä siinä kerrotaan käyvät kiistämättä toteen! Kuten näet.
IDIOOTTI.
Kaikki läpeensä taikauskoiset ihmiset ja ihmisryhmät ovat saaneet kokea pilkkaa ja halveksuntaa - ja se on aivan oikein.
Taikauskot täytyy kitkeä pois ihmiskunnasta. Näin on tehty monille kulkutaudeillekin. - Il-Mari
IDIOOTTI.
Kaikki läpeensä taikauskoiset ihmiset ja ihmisryhmät ovat saaneet kokea pilkkaa ja halveksuntaa - ja se on aivan oikein.
Taikauskot täytyy kitkeä pois ihmiskunnasta. Näin on tehty monille kulkutaudeillekin.Jeesuksesta on hullutus niille, jotka eivät usko! Raamatun sanoma toteutuu koko ajan, ja tässä tapauksessa juuri sinun ansiostasi! Oletko huomannut?
- totuus Jeesuksesta
Il-Mari kirjoitti:
Jeesuksesta on hullutus niille, jotka eivät usko! Raamatun sanoma toteutuu koko ajan, ja tässä tapauksessa juuri sinun ansiostasi! Oletko huomannut?
Paavalin sekopäisyydestä.
Lue esim. Heikki Palmun kirja "Paavali, risti ja riita".
Se todistaa selkeällä tavalla Paavalin pitkälle kehittyneen mielenvikaisuuden.
http://www.kirjasana.fi/product.php?isbn=9789510174227&print=1&sessID=cef08571d3c8f3cf0a1ab48f84e3700e - Il-Mari
Paavalin sekopäisyydestä.
Lue esim. Heikki Palmun kirja "Paavali, risti ja riita".
Se todistaa selkeällä tavalla Paavalin pitkälle kehittyneen mielenvikaisuuden.
http://www.kirjasana.fi/product.php?isbn=9789510174227&print=1&sessID=cef08571d3c8f3cf0a1ab48f84e3700esinun mielestäsi se on mielenvikaisuutta, kun vilpittömästi uskoo Jeesukseen Kristukseen, niin se on sitten ihanaa mielenvikaisuutta, sitä haluan lisää! Aamen!!!
- poistaisit
IDIOOTTI.
Taikauskot täytyy kitkeä pois ihmiskunnasta. Näin on tehty monille kulkutaudeillekin.-itsesi loukkavine ajatuksinesi ja sanoinesi tältä palstalta? Miksi häiritset toisia, jos et ole koko aiheesta kiinnostunut?
Silti: Jumalan siunausta sinullekin!
- näin..
on! Jeesus elää!
- suggestoterapeutti
jotenkin parempi ihminen kuin J.Edgar, kun koet hallusinaatioita "jumalan läsnäolosta", joita psyykkisesti vahvempi ja terveempi J.Edgar ei pysty kokemaan?
- todé
Onkohan se Edkaari tosiaan psyykkisesti vahvempi ja terveempi, kuin ketjun aloittaja.
Mistä lienet sinäkin saanut pätevyyden diagnosoida ihmisten psyyken terveyttä/sairautta? - Il-Mari
tapauksessa ole ketään muuta parempi, olen heikko ja vajavainen. Mutta Jumalan armosta, olen saanut syntini anteeksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Siihen on kaikilla mahdollisuus, kunhan vaan uskovat Jeesukseen.
- PakanainHuuto
Il-Mari kirjoitti:
tapauksessa ole ketään muuta parempi, olen heikko ja vajavainen. Mutta Jumalan armosta, olen saanut syntini anteeksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Siihen on kaikilla mahdollisuus, kunhan vaan uskovat Jeesukseen.
kun noin koet hengelliset asiat? Eihän kaikki voi kokea niin kuin sinä.
Miksi ihmisten pitäisi Jumalan armosta saada synnit anteeksi, kun me ihmiset ei tiedetä edes mikä on syntiä? ainaskaan minä. - outoa..
Il-Mari kirjoitti:
oih, olen niin heikko, mitätön, luuseri, tyhmä, mihinkään kykenemätön syntinen paska...mutta jeesus on vahva ja ihana! Hmm, oliskohan kannattanu hankkia ihan oma elämä?
- entinen pappi
Il-Mari kirjoitti:
lapsellinen ja sivistymätön.
Miksi sinä satut uskomaan hölynpölyyn, mutta esim. Edgar ei?
Mistä tuo ero teidän välillänne johtuu?
Johtuuko se:
1) syömästänne erilaisesta ravinnosta
2) erilaisesta ympäristöstä ja kokemuksista
3) geenienne välisistä eroista?
Onko olemassa vielä joku muu tekijä, joka on saanut teidät uskomaan eri tavalla tuollaiseen hölynpölyyn? - PakanainHuuto
entinen pappi kirjoitti:
Johtuuko se:
Onko olemassa vielä joku muu tekijä, joka on saanut teidät uskomaan eri tavalla tuollaiseen hölynpölyyn?mitäs me ollaan toisten uskoa kieltämään.
- Il-Mari
entinen pappi kirjoitti:
Johtuuko se:
Onko olemassa vielä joku muu tekijä, joka on saanut teidät uskomaan eri tavalla tuollaiseen hölynpölyyn?en missään tapauksessa usko hölynpölyyn! Minä uskon Jeesukseen Kristukseen! Sinä et sitä uskoa minulta pois saa, vaikka miten yrittäisit. Mutta uskossani vahvistun koko ajan, siitä kiitos Jeesukselle!
- HÄTÄNUMER0112
PakanainHuuto kirjoitti:
kun noin koet hengelliset asiat? Eihän kaikki voi kokea niin kuin sinä.
Miksi ihmisten pitäisi Jumalan armosta saada synnit anteeksi, kun me ihmiset ei tiedetä edes mikä on syntiä? ainaskaan minä.tosiaan tiedä mikä on syntiä?
Raamattu määrittää synnin siten, että se on rikos Jumalaa vastaan.
Lisäksi Raamattu ihan suoraa "tuomitsee" sinut syntiseksi.
Ai miten niin? No siten, että sielä sanotaan, että me kaikki olemme tehneet syntiä ja olemme vailla Jumalan kirkkautta.
Siis minäkin.
Ei sinun nyt tarvitse miettiä, että mikä on se synti joka sinut kenties kadotukseen vie, koska kadotukseen joutuvat ne jotka eivät ota ARMOA vastaan.
Me olemme syntisiä vaikka olisimme uskossa.
On olemassa vain syntisiä ja armahdettuja syntisiä.
Tietenkin täytyy kilvoitella sillä ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Jumalaa, mutta kyllä se meidän oma pyhyytemme on surkeaa siihen todelliseen pyhyyteen verrattuna jonka kaltainen on meidän esikuvamme Jeesus.
Tärkeintä on huomata se tosiasia, että me emme selviä Jumalan edssä ilman Jeesuksen sovitusta. Se SINUN täytyy vastaan ottaa.
Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi! - PakanainHuuto
HÄTÄNUMER0112 kirjoitti:
tosiaan tiedä mikä on syntiä?
Raamattu määrittää synnin siten, että se on rikos Jumalaa vastaan.
Lisäksi Raamattu ihan suoraa "tuomitsee" sinut syntiseksi.
Ai miten niin? No siten, että sielä sanotaan, että me kaikki olemme tehneet syntiä ja olemme vailla Jumalan kirkkautta.
Siis minäkin.
Ei sinun nyt tarvitse miettiä, että mikä on se synti joka sinut kenties kadotukseen vie, koska kadotukseen joutuvat ne jotka eivät ota ARMOA vastaan.
Me olemme syntisiä vaikka olisimme uskossa.
On olemassa vain syntisiä ja armahdettuja syntisiä.
Tietenkin täytyy kilvoitella sillä ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Jumalaa, mutta kyllä se meidän oma pyhyytemme on surkeaa siihen todelliseen pyhyyteen verrattuna jonka kaltainen on meidän esikuvamme Jeesus.
Tärkeintä on huomata se tosiasia, että me emme selviä Jumalan edssä ilman Jeesuksen sovitusta. Se SINUN täytyy vastaan ottaa.
Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!enkä ymmärrä mikä on Jumalan armo, enkä käsitä miksi Jeesus kuoli kaikkien ihmisten puolesta ristillä, enkä ymmärrä miksi joku ihminen uskoo iänkaikkiseen elämään, taivaaseen, helvettiin, kadotukseen.
Nämä kaikki em. ovat mysteerioita minulle vaikka niitä on koko elämäni ajan minulle yritetty selvittää.
Minun mielestäni elämä on luonnollista ihan itsessään, siihen ei tarvita ulkopuolista voimaa kantamaan tai lohduttamaan tai anteeksi antamaan.
Näin tietämätön olen.
Mutta sen verran tiedän, että kristinuskon juuret kumpuavat hyvin kaukaa muista mysteeriuskoista. Jeesus tuli jonkun toimeksiannosta pelastamaan maailman ihmisiä kadotuksesta. Sitä en ymmärrä, että Jeesus-usko jyllää pääasiasiassa vain läntisissä teollisuusvaltioissa. Ja muualla vaikuttaa sitten suurimmaksi osaksi islam sekä muut pienemmät uskonnot.
Miksi Jumala ei vaikuta koko maailmanväestöön Jeesuksen kautta?
Ja senkin vielä ymmärrän, että vapaat suunnat ovat pääasiallisesti syntyneet Amerikassa, kotoperäisiä vapaita suuntia ei ole oikein ollenkaan.
- Il-Mari
ainoa uskovainen tällä palstalla? Olisi ollut mielenkiintoista tietää, että onko muilla uskon veljillä ja sisarilla sellainen tunne ja kokemuksia että tietää Jumalan läsnäolon! Tämä oli avaukseni tarkoitus, mutta toin sen kyllä vajavaisesti esille, mutta sehän ei ole mitään uutta minulle! ( meinaan se vajavaisuus)!
Jumalan Suurta Siunausta kaikille ja hyvää viikonloppua!- outoa..
mutta entisenä uskovana minä koin Jumalan läsnäolon päivittäin.
- satupekkoja riittää
Uskovaisia hourupäitä onkin tässä maassa aivan liikaa. Kouluissa ja päiväkodeissa pitäisi uskontojen sairaasta ajattelumaailmasta kertoa lapsillemme enemmän. Uskonnollisuus perustuu tietämättömyyteen, jota on ruokittu esim. erään paimentolaiskansan kehittämllä plagiaattiuskonnolla.
- HÄTÄNUMER0112
me uskovaiset tunnemme Jumalan läsnäoloa.
Minä ainakin ja tiedän, että muutkin.
Tässä yksi esimerkki ihan Raamatusta.
Eikö sydämemme hehkunut innosta, kun hän kulkiessamme puhui meille ja opetti meitä ymmärtämään kirjoitukset?"
Kiitos sinulle hyvästä avauksesta.
ps. taitaa tämä kesä hiukan vähentää meitä kirjoittajia Rauhan tervehdys sisko :)
On täällä muitakin uskovaisia.Ja itse koen Jumalan läsnäolon valtavana rauhana sisimmässäni,tälläistä tunnetta en muualta saa.
Ja vajavaisia vaeltajia me kaikki olemme tässä ajassa.
Siunausta sinulle ja mukavaa viikonloppua :)
- pietu3
Ihan totta kirjoitit Mari :)
Siunausta ja Jeesuksen johdatusta elämääsi :) - J.Edgar
sinun mielipiteesi perustuu uskoon. Minun mielipiteeni tietoon.
- Il-Mari
olet saanut niin varman tieron, että voit kertoa lähes 100 prosentin varmuudella, että Jumalaa ei ole? Minä taasen olen kokenut Hengellisen uudesti syntymän ja saanut Pyhän Hengen sisimpääni! Joten minulla on omakohtainen kokemus Jumalan olemassa olosta, eikö tuo sinusta merkitse mitään?
- että Jeesus elää!
Il-Mari kirjoitti:
olet saanut niin varman tieron, että voit kertoa lähes 100 prosentin varmuudella, että Jumalaa ei ole? Minä taasen olen kokenut Hengellisen uudesti syntymän ja saanut Pyhän Hengen sisimpääni! Joten minulla on omakohtainen kokemus Jumalan olemassa olosta, eikö tuo sinusta merkitse mitään?
Siunatkoon Sinua Israelin Pyhä!
http://groups.msn.com/Seurakunta - se ...
Il-Mari kirjoitti:
on, että vaikka joku kuolleista nousisi ylös, heivät uskoisi sitä! He ovat ummistaneet silmänsä ja antavat maallisen elämänsä valua hukkaan. Sana Jeesus on heille kauhistus. Mutta tulee aika jolloin heidänkin on tehtävä tili Jeesuksen eressä, silloin heille valkenee totuus, mutta silloin se on heille liian myöhäistä, silloin he vaikeroivat, voi kunpa olisin uskonut, mitä uskovaiset koko ajan kertoivat, voi minua tyhmää kun en uskonut!
- lääkäri Kuopiosta
se ... kirjoitti:
on, että vaikka joku kuolleista nousisi ylös, heivät uskoisi sitä! He ovat ummistaneet silmänsä ja antavat maallisen elämänsä valua hukkaan. Sana Jeesus on heille kauhistus. Mutta tulee aika jolloin heidänkin on tehtävä tili Jeesuksen eressä, silloin heille valkenee totuus, mutta silloin se on heille liian myöhäistä, silloin he vaikeroivat, voi kunpa olisin uskonut, mitä uskovaiset koko ajan kertoivat, voi minua tyhmää kun en uskonut!
kuolleista on hän joko huijari, älyllisesti vajavainen tai psyykeeltään sairas.
Jokainen tervejärkinen ja rehellinen henkilö ymmärtää, ettei kuolleista voi kukaan eikä mikään enää herätä eloon.
Toisin oli vielä keskiajalla ja ennen sitäkin, kun ihmisen (tai muuun eläimen) tajuttomuustilaa ei vielä tunnettu. Silloin tapahtui useinkin, että pitkään kuolleena ollut (tajuton) tulikin tajuihinsa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164