normandian maihinnousu

padme_amidala



tuona kohtalokkaana iltana
rynnistit sydämeeni yllättäen
voimalla kuin liittoutuneet
konsanaan normandian maihinnousussa

mitään ei ollut tehtävissä
sydän antautui vastustelematta
miehisen ylivoiman edessä
rakkaus astui elämääni

sekoittaen järkevän
mieleni kokonaan
romanttisiin
tunnelmiin

olen sekaisin
Sinusta

vieläkin

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risu

      se rakkaus tykittää ::))
      Päivän muita tuotoksiasi odotellen,
      kaunista kesäpäivää toivotellen
      risu

      • padme_amidala

        ..eiköhän iltapäivällä jotakin putkahda, kun täytyy pysytellä kuulolla töitten takia. Yritän vähän hillitä sormia, etten kirjoita Aimon runosta syntyneitä ajatuksia...tai niin jos kartuttaisi pöytälaatikko kokoelmaa.

        Mukavaa päivänjatkoa sinullekin : )


    • Nyt hermottaa...nimittäin
      tämä runosi,kuin normandia
      mutta Rakkauden asein

      suoraan sanonko minne.

      Otsikko kuin suuri
      punainen mansikka
      ruohon seassa- poimittavaksi

      suuhun.

      Hieno on runosi.
      Ei näitä joka päivä
      tehdä,ellei - automatic-

      ole päällä.

      Pidin ertyisesti tästä.

      • padme_amidala

        ..olin ymmärtävinäni tuon palautteesi niinkuin hiukan positiivisen puolelle kallistuvaksi. Tämä on niitä pikarunoja liukuhihnalta. Joskus onnistuu ja joskus ei. Huomaan nytten itsekin, että otsikon perusteella olisin voinut tehdä vähän vahvemman runon. Mutta tehty mikä tehty ja korjaukset pöytälaatikkoon.

        Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..olin ymmärtävinäni tuon palautteesi niinkuin hiukan positiivisen puolelle kallistuvaksi. Tämä on niitä pikarunoja liukuhihnalta. Joskus onnistuu ja joskus ei. Huomaan nytten itsekin, että otsikon perusteella olisin voinut tehdä vähän vahvemman runon. Mutta tehty mikä tehty ja korjaukset pöytälaatikkoon.

        Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )

        Olenko noin huono itseni
        ilmaisija,etten suoraan
        sano,ettei jäisi mitään
        tulkinnan varaa.

        Toisinaan saatan olla
        liiankin varovainen,mutta
        pyrin siihen,että se
        tulkittaisiin oikein.

        Todella - pidin tuosta
        runostasi - siis Todella.

        Itse en enään vuosi
        kausiin tee mitään
        pöytälaatikkoon
        -olen luopunut
        aiemmista tekemisistäni.

        Hyvää myös Sinulle.


    • padme_amidala



      ne on pyöreät
      vaaleat ja sileäpitaiset
      sellaiset mukavasti
      käteesi sopivat

      ja taatusti
      luomut

      saat niitä ihan
      reilusti puristella
      eivät ne mene rikki

      saat pestä nyt kuitenkin
      ensin, kun ne ovat
      ihan multaiset

      pese silleen huolellisesti
      hellästi hangaten,
      ettei herkkä pinta
      naarmuunnu

      keitetään sitten
      vähän ja syödään
      sillin kanssa

      ne uudet perunat

      ja jälkiruuaksi
      pussaillaan taas

    • yks mies.

      kukkuloita harvakseltaan, sopivan tasaista ja pitkää maastoa, rynnistykseen suunniteltua... ;D

      • padme_amidala

        ..vaatimaton runoseni saanut mielikuvituksesi liikkeelle Yks Mies : )
        Kiitos hauskasta kommentistasi : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe