♥
tuona kohtalokkaana iltana
rynnistit sydämeeni yllättäen
voimalla kuin liittoutuneet
konsanaan normandian maihinnousussa
mitään ei ollut tehtävissä
sydän antautui vastustelematta
miehisen ylivoiman edessä
rakkaus astui elämääni
sekoittaen järkevän
mieleni kokonaan
romanttisiin
tunnelmiin
olen sekaisin
Sinusta
vieläkin
♥
normandian maihinnousu
8
164
Vastaukset
- risu
se rakkaus tykittää ::))
Päivän muita tuotoksiasi odotellen,
kaunista kesäpäivää toivotellen
risu- padme_amidala
..eiköhän iltapäivällä jotakin putkahda, kun täytyy pysytellä kuulolla töitten takia. Yritän vähän hillitä sormia, etten kirjoita Aimon runosta syntyneitä ajatuksia...tai niin jos kartuttaisi pöytälaatikko kokoelmaa.
Mukavaa päivänjatkoa sinullekin : )
Nyt hermottaa...nimittäin
tämä runosi,kuin normandia
mutta Rakkauden asein
suoraan sanonko minne.
Otsikko kuin suuri
punainen mansikka
ruohon seassa- poimittavaksi
suuhun.
Hieno on runosi.
Ei näitä joka päivä
tehdä,ellei - automatic-
ole päällä.
Pidin ertyisesti tästä.- padme_amidala
..olin ymmärtävinäni tuon palautteesi niinkuin hiukan positiivisen puolelle kallistuvaksi. Tämä on niitä pikarunoja liukuhihnalta. Joskus onnistuu ja joskus ei. Huomaan nytten itsekin, että otsikon perusteella olisin voinut tehdä vähän vahvemman runon. Mutta tehty mikä tehty ja korjaukset pöytälaatikkoon.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
..olin ymmärtävinäni tuon palautteesi niinkuin hiukan positiivisen puolelle kallistuvaksi. Tämä on niitä pikarunoja liukuhihnalta. Joskus onnistuu ja joskus ei. Huomaan nytten itsekin, että otsikon perusteella olisin voinut tehdä vähän vahvemman runon. Mutta tehty mikä tehty ja korjaukset pöytälaatikkoon.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )Olenko noin huono itseni
ilmaisija,etten suoraan
sano,ettei jäisi mitään
tulkinnan varaa.
Toisinaan saatan olla
liiankin varovainen,mutta
pyrin siihen,että se
tulkittaisiin oikein.
Todella - pidin tuosta
runostasi - siis Todella.
Itse en enään vuosi
kausiin tee mitään
pöytälaatikkoon
-olen luopunut
aiemmista tekemisistäni.
Hyvää myös Sinulle.
- padme_amidala
♥
ne on pyöreät
vaaleat ja sileäpitaiset
sellaiset mukavasti
käteesi sopivat
ja taatusti
luomut
saat niitä ihan
reilusti puristella
eivät ne mene rikki
saat pestä nyt kuitenkin
ensin, kun ne ovat
ihan multaiset
pese silleen huolellisesti
hellästi hangaten,
ettei herkkä pinta
naarmuunnu
keitetään sitten
vähän ja syödään
sillin kanssa
ne uudet perunat
ja jälkiruuaksi
pussaillaan taas
♥ - yks mies.
kukkuloita harvakseltaan, sopivan tasaista ja pitkää maastoa, rynnistykseen suunniteltua... ;D
- padme_amidala
..vaatimaton runoseni saanut mielikuvituksesi liikkeelle Yks Mies : )
Kiitos hauskasta kommentistasi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394