Mitä saan vastineeksi?
Kannattaako totuuteen tulla?
8
516
Vastaukset
- yks puskajussi
saat satakertaisesti nyt tänä ajanjaksona taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen ohella, ja tulevassa asiainjärjestelmässä ikuisen elämän.
Kannattaako totuuteen tulla? Mitä saan vastineeksi?
Jos totuudella tässä yhteydessä tarkoitat jehovantodistajuutta, niin se ei ensinnäkään ole totuus. Se on jenkkiläinen lahko, joka on lahkoutunut jo valmiiksi lahkoutuneesta adventismista ja se on osoitettu huuhaaksi.
Jehovantodistajuudessa et saa vastineeksi mitään mitä sinulla jo ei ole olemassa. Jos sinulla on sosiaalinen elämä,sukulaiset tai perhe, mitään muuta et tule saamaan jehovantodistajuudestakaan - ainakaan plusmerkkisesti. Jehovantodistajuudesta voi toisaalta saada syyllisyydentuntoa, riittämättömyydentuntoa, suoritteista johtuvaa stressiä tai yleistä ahdistusta.- lahko antaa ruokaa ajallaa!
http://www.satansrapture.com/sexchurch.htm
himokkaat vanhat veljet antavat niin nuorille ja vanhoilekin tasapuolisesti!
palautteena tarvitsee antaa vain perinnot ja orjuus.
- RaM
Ensin kysyy ja sitten perään myös itse vastaa.
- Nimimerkki.
En ole vastannut itse kysymykseeni. Mistähän tuollaisen päähän sait.
- Minä83
Mä en vaan käsitä miksi JT.t jo pienestä pitäen kasvattaa lapsestaan niin "eristyneitä" ihmisiä joita suurin osa suomalaisistaki lapsista välttelee ym.. Kasvavat jossain ihme "lahkon" sisällä ja aivopestään niin ettei ole todellisuudesta tietoakaan. Ja jos sitten myöhemmällä iällä herää oma tahto ja halu nähdä maailmaa niin JUMALISTE EROTETAAN PERHEESTÄ!!?? ETTÄ SIINÄ TEILLE VIHON VIIMESTÄ LÄHIMMÄISEN RAKKAUTTA! Mä en sukulaisiani hylkäis mistään hinnasta! Ihme porukkaa.. Jos jonku mielestä toi on ihan OK homma nii varmaan on sit hienoo jos itse joskus joutuu tilanteeseen että perhe hylkää. Uskon vahvasti että ku sitten jää yksin niin mieli muuttuu eikä se "sääntö" tunnukkaan enään nii kivalle..
- Tammelta et sita saa
etka poliitikoilta!
- Syneus(m)
mutta jatko onkin sitten sitä suorittamista jonka perusteella sinut arvioidaan kyseisissä Jt-piireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141602Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641579- 1321206
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406615- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525