Saako vl-nainen nauttia seksistä

7+16

vai onko hän vain panokohde ja miehensä tarpeiden tyydyttäjä?

19

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyyleri

nauttia ! Ei oo mikkään noista halveksivista mielipiteistäsi ! Kunnioita kaikkia ihmisiä ja heidän elämänasennettaan. Se on minusta vähintä, mitä voi lähimmäiselleen osoittaa.!

• "Kunnioita kaikkia ihmisiä ja heidän elämänasennettaan. Se on minusta vähintä, mitä voi lähimmäiselleen osoittaa.!"

Ymmärtävät tämän sinun kallisarvoisen ohjeen silloin kun heillä seksihimot jyllää. Toivottavasti osaavat laittaa himonsa syrjään kun vaimo on halutun esim. raskauden pelon vuoksi, väsymyksen, uupumuksen yms.

Kaikki tosiaan lähtee siitä, että osaamme laittaa lähinmäisemme etusijalle. Raamattukin opettaa, että "kaiken minkä teette yhdellekkin lähimmäisistänne teette sen minulle (Jumalle), ja hyvää ja parastahan me toivomme.

Miehethän aina saavat sen nautintonsa vaikka yhtyisivät haluttomaan vaimoonsa. Kuitenkin rakastelun, ja lapsien alulle saattamisen tulee tapahtua rakkaudessa ja yhteisessä tahdossa.

• lyyleri
        Emmalia kirjoitti:

"Kunnioita kaikkia ihmisiä ja heidän elämänasennettaan. Se on minusta vähintä, mitä voi lähimmäiselleen osoittaa.!"

Ymmärtävät tämän sinun kallisarvoisen ohjeen silloin kun heillä seksihimot jyllää. Toivottavasti osaavat laittaa himonsa syrjään kun vaimo on halutun esim. raskauden pelon vuoksi, väsymyksen, uupumuksen yms.

Kaikki tosiaan lähtee siitä, että osaamme laittaa lähinmäisemme etusijalle. Raamattukin opettaa, että "kaiken minkä teette yhdellekkin lähimmäisistänne teette sen minulle (Jumalle), ja hyvää ja parastahan me toivomme.

Miehethän aina saavat sen nautintonsa vaikka yhtyisivät haluttomaan vaimoonsa. Kuitenkin rakastelun, ja lapsien alulle saattamisen tulee tapahtua rakkaudessa ja yhteisessä tahdossa.

minä tiedän, että uskovaiset aviopuolisot rakastavat toisiaan. Avioliitto on kahden kauppa. Luulen, ettei sinun tarvi heistä huolta kantaa, eikä puuttua heidän asioihinsa, he ovat aikuisia ihmisiä. Luottavat toisiinsa ja Jumalan lupauksiin. Luulen , että sinulla on ihan nokko omissa suhteissasi..!! Kaikkea hyvää sinulle !

• uhreja

joka välissä. Häpeä, nainen.

• vl-mies......

En ymmärrä, miten nainen voi edes kunnolla tyydyttää miehensä tarpeet (ja päinvastoin), jos ei nauti seksistä. Siis jos toinen vai makaa siinä velvollisuudentunnosta, niin eikö se tunnu aika omituiselta?

• lyyleri

puhut.? Itsestäsikö ? Kaikkea hyvää sinulle !

• nauttimatta.
        lyyleri kirjoitti:

Ainakin luulee...

• tyydytät
        lyyleri kirjoitti:

pelkästään miestäsi? Eikö se ole sinusta saitasta?

Ai ei...

• kirjoitukset

Eiköhän kysymyksesi ole,jostain muualta kuin herralta.Koska silloin tietäisit,mitä avioliittoon kuuluu.Ei huoruudet.Kiipeätkö latvasta puuhun?

• typeräkysymys

Nainen on vl-mukaan panopuu ja lahna

Elimet on tarkoitettu vain lisääntymistarkoituksiin.

Nauttia ei saa, se on pyhäinhäväistystä. Kuin runkaaminenkin. Ja siitä on tehtävä julkirippi, kuin vl-ohjaa.

• lyyleri

on näin ikävästi, muilla en oo kuullu näin olevan?!

• Tewva

ja siitä myös nautitaan ja lujaa.ei tarvii miettiä ehkäsyjä, aina vaan , kun panettaa.aatelkaa miten ihanaa seksi on rauskaus aikana, Aina on haluka!

• Tewva

minun päihin? Antaapa olla viimeinen kerta , tai siitä ei hyvä seuraa. Pidä sinä mielipitees asiasta ja , jos haluat kirjoittaa, niin kirjoita se omissa nimissäs.

• dildo kauppaan...
        Tewva kirjoitti:

minun päihin? Antaapa olla viimeinen kerta , tai siitä ei hyvä seuraa. Pidä sinä mielipitees asiasta ja , jos haluat kirjoittaa, niin kirjoita se omissa nimissäs.

että ei saa nauttia?! sitä tuo tarkoottaa......

• lyyleri
        Tewva kirjoitti:

me täällä hoksitaan, onko kirjottaja oikea nimimerkin takana. Minäkin rekistöröidyin, koska joku aina kirjoitti mun päähäni läpiä.

• julmana?
        lyyleri kirjoitti:

me täällä hoksitaan, onko kirjottaja oikea nimimerkin takana. Minäkin rekistöröidyin, koska joku aina kirjoitti mun päähäni läpiä.

Oliko joku haamukirjoittajistasi liian lempeä? Suorastaan hempeä?

• Mutta silloin vl-mies joutuu *piip* silmät kiinni, kun hän on niin kateellinen nähdessään vaimonsa nauttivan :)

Tasokas kommentti tasokkaalle palstalle. Tällaiset ketjut ovat SRK:n ja näköjään mopinkin mieleen. Palsta pysyy maineelleen uskollisena törkypalstana. Melkein voisin kuvitella että Uusikatu 28 tehtailee näitä.

Onko palsta moderoijansa näköinen?

• Mato-Alli

kun kauppareissulla Citymarketista ostetaan se tyttöjen lelu. Ei tarvitse naisten sen kanssa pelätä ainakaan raskaaksi tuloa. Jos ei sitten vähän miehen reaktiot moisen kapistuksen nähdessään vähän jännitä. Voihan se kyllä piristää miestäkin.
        Vaan aluksi minä ainakin aion piilottaa leluni patjan alle.
        Lapsiperheissäkään ei ehkä ole kiva, jos lapset sen hurinaa ja surinaa pääsevät ihmettelemään.
        Nuorilla naisilla sellainen lelu jo lieneekin kaikilla, mutta meillä iäkkäämmillä häveliäisyys on vielä ollut esteenä seksilelujen hankintaan. Saattaa siinä K-kaupan kassalinjallakin vähän poskeni punottaa, vaan onhan sitä tamponejakin osteltu, ja samaan paikkaanhan nekin pannaan!
        Minä ainakaan en koskaan olisi rohjennut mihinkään seksiliikkeeseen mennä "matoa" hankkimaan. Mieskin kun on tullut "tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään".
        Seksuaali- ym.terveyttähän tällä asialla kuulemma myös edistetään kun seksitabuja vapautetaan.

Muistan myös epäterveellisemmän vapautumisajan, vuonna 1969. Silloinhan meitä sivistymättömiä suomalaisia yritettiin opettaa eurooppalaisesti juomaan mietoa alkoholia, vaan miten kävi? Pistettiin ryminäksi ja me naisetkin opittiin kaljottelemaan kun keskiolutta on saatu lähikaupasta ostaa. Sitten uskaltauduttiin jo jopa Alkoonkin ostoksille. ( Ehkä näiden lelujen kanssa käy samoin, uskaltaudutaan vähitellen sinne "punaselle puolellekin".)
        Muuten. Pitääkö tästäkin terveellisestä Pirkka -leluilosta sitä K-kaupan herra Kalliokoskea kiittää, vai vain kaljasta?

• metaskeema

Saa ihan kenen kanssa haluaa, edellyttäen että ko. henkilö haluaa myös. Laki ei kiellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1329
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      965
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      923
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      765
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      736
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      116
      717
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe