Olen ison JOOMLA pohjaisen erikoissivuston käynnistäjä - Yrittäjä.
Sivusto on laaja ja paljon eri On - line toimintoja.
Rahoittajia on ja rahoituslupauksia. Laskelmatkin jo tehty. Hakemusten muotoilu edessä.
Satuin sairastumaan enkä jaksa vielä viikkoihin panostaa riittävästi aikaani.
Etsin nettimarkkinoinnin ammattilaista, Miestä tai NAISTA joka osaa käynnistää eri kohderyhmiin suunnatun DIGITAALISEN MARKKINOINNIN. Bannerit, Newsletter, Googlemainonta, Affiliate jne.
Kaikki ohjelmat on asennettu ja testattu. Teknistä staabia on, markkinointitiimi puuttuu.
Etsin osaavaa ihmistä, joko miestä naista, joillain seuraavilla kriteereillä.
Aikuinen, uskottava tausta, Eu- tai TEKES - jne rahoitusosaaja, epäonnistumiset sallittu, tulosnälkäinen, pelkkä neuvojan rooli eli päivystävä TAKAPIRUkin käy, jonkun WEB - osa - alueen osaajakin tietty myös käy. Tekijämies puikkoihin eli ihan hommiinkin joko projektipäällikköksi tai säätäjäksi. Kaikki käy jos ehdotus on rehti eikä haluta etukäteen rahaa.
Huom! PROJEKTILLE ON MAHDOLLISTA SAADA 18 kk VETÄJÄN RAHOITUS 3500€ kk.
Olen valmis maksamaan riittävän haasteellisen tuloksen saatuamme 5000€ Succes Feen!
Jos olet alkoholisti, osatyökykyinen, vammainen, between Jobs, paluumuuttaja jne. yksilöllinen räätälöintipaketti osaajalle mahdollinen yhden keskustelun periaatteella.
MYÖSKIN ETSIMME INNOKASTA JUNIORIA; TYTTÖ TAI POIKANÖRTTIÄ APUAMPUJAKSI! :-)
Työharjoittelijakin kiinnostaisi.
Kiinnostunut? Jos pistä vastausta ja CV tänne. Suositukset vaaditaan!
Kysymyksiin vastataan kasvokkain.
SAITTI ROCK!
PS. JOS tämä ei ollut oikea saitti löytää osajaa, osaisiko joku sanoa missä kannattaisi etsiä.
INTERNET MARKKINOIJAA ETSITÄÄN! 5000€ ONNISTUMISPALKKIO! Laaja S
SAITTI ROCK!
2
472
Vastaukset 2
- SAITTI ROCK!
Tänne
[email protected]
SAITTI ROCK! - Mitä mitä mitä???!!!
Ei pahalla, mutta tuo ilmoitus on jotenkin epäselvä. Tekstiä on paljon, mutta siitä ei silti käy ilmi esim. mitä työntekijän pitäisi tehdä. Nämäkään lauseet eivät ole kovin ymmärrettäviä: Jos olet alkoholisti, osatyökykyinen, vammainen, between Jobs, paluumuuttaja jne. yksilöllinen räätälöintipaketti osaajalle mahdollinen yhden keskustelun periaatteella.
MYÖSKIN ETSIMME INNOKASTA JUNIORIA; TYTTÖ TAI POIKANÖRTTIÄ APUAMPUJAKSI! :-)
Mitähän säätäjän työnkuvaan kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.151908Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48662- 70639
- 81571
- 39539
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37503- 106500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja270473Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35429Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91418- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan33408Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396- 13385