kulkevat käsi kädessä, ainakin väittää brittitutkimus.
Varsinkin naisilla olevat tatuoinnit kertovat yksinkertaisuudesta, sitä vielä lisää, jos henkilöllä on vielä lävistyksiä! Tutkimuksessa todettiin, että ne yleensä viestii huonosta itsetunnosta.
Tutkimuksessa todettiin myös, että rikolliset (sekä naiset että miehet) jotka tekivat, tai oli tehnyt rikoksia, oli lähes poikkeuksetta jos jonkilainen tatuointi.
Tatuoinnit ja älykkyysosamäärä
19
633
Vastaukset
- Kaikki naiset
ainkin on aika kahjoja jolla tiedän olevan tatuointi, sitä paitsi tatuointi estää esim. veren luovutuksen.
- XD
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Sulla ei oo muuta tekemistä kuin provosoida. Mut sithän te kaikki "älykkäät" jäätte henkiin ku niistä tatuoinneista saa syövän. Niin se vaan on. =P
- tarkoitat
XD kirjoitti:
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Sulla ei oo muuta tekemistä kuin provosoida. Mut sithän te kaikki "älykkäät" jäätte henkiin ku niistä tatuoinneista saa syövän. Niin se vaan on. =P
provosoinnilla, kaikki mitä kirjoitin on totta.
- Merirosvo Bööö
tarkoitat kirjoitti:
provosoinnilla, kaikki mitä kirjoitin on totta.
Ei ole vielä tajunnut omia virheitään, ja on vielä nuorena henkilönä ylpeä omista tatskoistaa.
- TYHMÄ TATUOITU
No onneksi on myös meitä tatuoituja, tyhmiä vajaaälyisiä ihmisiä olemassa. Kuinkahan te rikkaat, korkeasti koulutetut EI-TATUOIDUT älyköt pystyisitte elämään ilman meitä, kun mehän tunnetusti olemme vaan paskaduuneissa, kun älli ei parempaan riitä. Pitäähän jonkun teidän puolesta siivota, ajaa taksia, olla kaupankassalla ja niin edespäin.
Huh huh, miten aivoton pitää ihmisen olla kommentoidessaan tuollaista tatuoinneista, oman maalaisuutenne ja naurettavuutenne osoitatte vain teksteillänne!
Olikohan tämä mahdollisesti Leedsin yliopistossa tehty tutkimus :D
- hyvä_itsetunto
mielestäni tatuoinnit kuuluvat rosvoille, huorille ja merimiehille, ja ehkä joillekin "rokkareille"! Näin ON!!!
- hmmmmmmmm
hyvä_itsetunto kirjoitti:
mielestäni tatuoinnit kuuluvat rosvoille, huorille ja merimiehille, ja ehkä joillekin "rokkareille"! Näin ON!!!
Usein arvostelu kertoo enemmän arvostelijasta kuin kohteesta!
- Riina-
hyvä_itsetunto kirjoitti:
Eipä ainakaan teidän "tatuoimattomien" kirjoitusasun perusteella voi päätellä, että se tatuoimattomuus jotenkin olisi lisännyt viisautta..
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, tatuoiko itsensä vai ei..ja mitä itsetuntoon tulee, niin näiden kirjoitusten perusteellahan sellainen, joka valtaväestön negatiivisen mielipiteenkin uhalla sen tatuoinnin tohtii ottaa, omaa parhaan itsetunnon. Ihminen, jota ei kiinnosta muiden mielipide on kai eniten sinut itsensä kanssa, liekö teillä sitten jotain erilaisuuden pelkoa tmv. kun ei passaa kunnioittaa muiden valintoja, vaan heti ollaan arvostelemassa ja haukkumassa?
- jghjjjjgfjh
Kyllä tiesin tuon ilman tutkimustakin mutta britit ne on innokkaita paasaamaan rahansa turhiin tutkimuksiin.
- pään käyttöä
Täytyypä varoa ottamasta tatuointia ettei ÄO laske.
Ajatella että nekin joista kerroit on alunperin olleet ihan normaaliälyisiä koska heillä he ei ollut tatskoja ja sitten vasta myöhemmin äly on tatskojen ja lävistysten myötä romahtanut! Kukaan ei tietääkseni synny tatskojen kanssa.- Psykiatri
tatska olla. Kuka nyt väittää, että tatskan jälkeen tulisi vajaaälyiseksi, vaan mitä heidän päässään liikkuu ja millainen persoona on kyseessä.
Itsensä turmeleminen ei ole älykästä!
Mietitään esim. Jos 20- kymppinen ottaa tähti tatuoinnin kaulaansa, mitä kyseinen ihminen ajattelee siitä 70- kymppisenä?
Naiset, joilla on yksikin tatuointi, ei ole uskollisia!!! Hyi saatana! Siihen lisätään vielä 10 lävistystä, hoitoon... - käsittääkseni
Psykiatri kirjoitti:
tatska olla. Kuka nyt väittää, että tatskan jälkeen tulisi vajaaälyiseksi, vaan mitä heidän päässään liikkuu ja millainen persoona on kyseessä.
Itsensä turmeleminen ei ole älykästä!
Mietitään esim. Jos 20- kymppinen ottaa tähti tatuoinnin kaulaansa, mitä kyseinen ihminen ajattelee siitä 70- kymppisenä?
Naiset, joilla on yksikin tatuointi, ei ole uskollisia!!! Hyi saatana! Siihen lisätään vielä 10 lävistystä, hoitoon...alkukantaisten heimojen koristeluun. Suuret päälliköt olivat eniten tatuoituja, pikkusoturit vähemmän. Olisikohan tuo tatuointi jollakin tavalla sidoksissa itsetuntoon. Mitä enemmän tatsoja sitä huonompi itsetunto. Ja sitten vielä kuvitellaan että tatuointi on jollakin tavalla kaunista. En mene kyseenalaistaman tatuosijoiden osaamista, sillä aikamoisia taideteoksiahan monet tatskat ovat.
- Tattootattoo
Monet luulee että kun tatskan ottaa niin se on sillä selvä eikä muuta tarvita..Mutta sitä on korjailtava aika-ajoin koska iho pyrkii puhdistamaan itseään vieraista aineista,muutaman vuoden päästä on jäljellä pelkkä suttu.
- näin arvelisin mää
Ehkä ne tajuaakin tuon ennen tatuoinnin ottamista, mutta äly romahtaa kun tatska otetaan ja eipä sitten enää sen jälkeen tajuakaan.
- KingOfTheFirm
näin arvelisin mää kirjoitti:
Ehkä ne tajuaakin tuon ennen tatuoinnin ottamista, mutta äly romahtaa kun tatska otetaan ja eipä sitten enää sen jälkeen tajuakaan.
Voi, mitenkähän firman nyt käy kun yksi (ellei useampikin) meistä johtoryhmään kuuluvista omistaa tatuointeja. Yli 10 vuotta vanha ensimmäinen, ei ole yhtään suttaantunut ja vertakin olen saanut luovuttaa siinä missä idiootimmatkin ei tatuoidut.
Taitaa aihe olla jonkun trollipeikko uskovaisen aloittama, johon sitten kaikki asioista tietämättömät yhtyy. - mustekuula
KingOfTheFirm kirjoitti:
Voi, mitenkähän firman nyt käy kun yksi (ellei useampikin) meistä johtoryhmään kuuluvista omistaa tatuointeja. Yli 10 vuotta vanha ensimmäinen, ei ole yhtään suttaantunut ja vertakin olen saanut luovuttaa siinä missä idiootimmatkin ei tatuoidut.
Taitaa aihe olla jonkun trollipeikko uskovaisen aloittama, johon sitten kaikki asioista tietämättömät yhtyy.firman johtoryhmissä tatuointuja ;) Taitaa firmalla mennä huonosti, kun on toivoton tapaus.. noh, koko firmaa ei enää pian ehkei olekaan...
- nbghshhs
KingOfTheFirm kirjoitti:
Taitaa aihe olla jonkun trollipeikko uskovaisen aloittama, johon sitten kaikki asioista tietämättömät yhtyy.Edes mikä johtoryhmä on?
- maininnut juuri
KingOfTheFirm kirjoitti:
Taitaa aihe olla jonkun trollipeikko uskovaisen aloittama, johon sitten kaikki asioista tietämättömät yhtyy.otetusta tatuoinnista?
http://www.uta.fi/utain/2003s/12/verenluovutus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230