UFO:t paljastettu!

Lrlot

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9389349

Olen miettinyt tätä asiaa pidemmän aikaa. Onko vain sattumaa, että 10.10.2010 ja sen lähiaikoina on UFO-toiminta lisääntynyt. Kaikki olettavat UFO:jen olevan, täysin ymmärettävästi, ulkoavaruudesta tulevia olentoja. Mutta onko kukaan koskaan miettinyt mitä maamme päällä myllertää? Kahdeksan karvaista jalkaa, useita silmiä, ulostaa rautalankaakin vahvempaa ainesta. Niin, ei hyönteinen! Mutta mikä sitten? No UFO tietenkin! Alien vielä tarkemmin.

Nämä pirulliset syöpäläiset, joita useat ihmiset pitävät hyödyllisinä, kun ne tappavat toisia häiritseviä hyönteisiä. En tiedä, mutta minusta se on turvallisempi tieto, että tiedän minkä tyyppisiä olioita talossani liikkuu, joten hyönteisistä ei ole mitään haittaa. Mutta mikä onkaan hämähäkki? Ei ainakaan hyönteinen, se on jotain ihan muuta.

Ette taida tietää mitä tapahtuu yöllä kun nukutte? Niin, sitähän sanotaan, että ihmiset syövät nukkuessaan "vahingossa" useita kymmeniä hämähäkkejä elämänsä aikana. "Vahingossa" ihmisen osalta ehkä, mutta hämähäkit tekevät sen tarkoituksella. Ne eivät kuole kun ne pääsevät sisällenne. Ne myllertävät aivoihin ja alkavat lähettää UFO-signaalia tietyillä taajuuksilla, sekä ulkoavaruuteen kavereilleen, mutta myös kehoonne ja ajatustapanne muuttuu. Yhtäkkiä alattekin pitää niitä pikku petoja söpöinä ja pidätte siitä, miten hyödyllisiä ne muka ovat. Teidät on aivopesty.

Minä itse kuitenkin olen tämän asian selvittänyt jo vuosia sitten ja kehoni luontainen vastaisuus kaikkea uutta ja vierasta kohtaan, on pienellä iällä murhannut nämä niljakkaiset olennot sisäisellä myrkkyhapolla. Tämä sama reaktio tapahtuu kaikilla pienellä iällä, se on evoluution ansiota. Se suojaa lapsia hämähäkki-invaasiolta, mutta valitettavasti aikuisella iällä se reaktio loppuu, koska sille ei tule altistumista. Menetätte kyvyn tappaa hämähäkit sisältänne ja niin kävi minullekin.

Onneksi kuitenkin tajusin tämän kuvion ja nykyään nukun tiivissä tarkoin varjellussa makuupussissa ja olen turvassa. Kehottaisinkin nyt teitä miettimään, koska viimeksi on ajatustapanne muuttunut kummallisesti ja nukuitteko sinä yönä huonosti? Siinä on nimittäin se syy. Maailmalla olevat araknofoobikot on diagnisoitu väärin. He ovat vielä turvassa, heitä ei ole kaapattu, heillä on vielä toivoa.

Lopun ajat ovat todellakin käsillä, luuletteko tosiaan, että nämä hämähäkit ja ulkoavaruuden versiot ovat rauhassa tulossa meitä tapaamaan? Enpä usko! Oletteko koskaan miettineet, mitä ne hämähäkit täällä maailmassa oikeasti tekevätkään? Kulkevat yöllä yksin ilman minkäänlaista määränpäätä. Ne ovat täällä vain kartoittamassa ja kun aika on iskeä, ne kerääntyvät yhteen maapallon ytimeen ja lähettävät hyökkäyssignaalia UFO-veljilleen. Sitten tulee loppu.

Ette taida edes tietää, miksi ihminen ei ole vielä käynyt syvällä maapallossa? Uskotte kaikki ilmanpaine väitteet, ynnä muut suu soikeana. Heh, ei taida ihan niin olla. Ne ovat ne hämähäkit aivopesseet kaikki ytimeen yrittävät, ettei kukaan pääse tuhoamaan heidän suunnitelmaansa.

Tässä vaiheessa on vaikea sanoa enää yhtään mitään. Kaikki vastatoimenpiteet ovat hyödyttömiä. Suunnitelma on jo pantu käytäntöön, näin juuri kuinka viisi hämähäkkiä kulkivat jonossa ja aloin seuraamaan niitä. Ne kulkivat läheiseen kaivoon ja sitä kautta alkoi pitkä matka maan ytimeen. Väitän, että 2 viikkoa menee ja sitten pamahtaa avaruudesta. Veikkaan, että A) sieltä tulee invaasio ja meistä tulee hämähäkkien orjia, tai B) tulee kuolettava säde ja emme ehdi huomaamaan mitään.

Ja tosiaan viisi (5) hämähäkkiä, tällä luvulla voi olla jokin tarkoitus. En ole vielä selvittänyt sitä, mutta sillä nyt ei ole enää mitään väliä. Mietin vain että kahdeksan (8) jalkaa miinus kolme (3), siitähän tulisi viisi (5). Mutta mikä kumman kolme (3)? Mitä se voi tarkoittaa? Jos on ideoita, niin jakakaa! Ja muistakaa pitää itsenne turvassa näiltä pedoilta, vielä kun voitte!

Rattoisaa illanjatkoa!

16

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http:/
    • Rejuvenants

      Jos UFOja ei olisi olemassa, ei olisi sanaa UFO koskaan keksitty! Monilla USA:n armeijan veteraanilentäjillä on kirjahyllyssään paljon UFO-aiheisia kirjoja. Ei kai heitä ne kiinnostaisi, ellei niitä olisi?

      • Hohohohohoooooo!

        Tiedäkö mikä on UFO? Kukaan ei tiedä. Se on UFO, niin kauan ennen kuin selvää mikä se on. UFO ei ole mikään.

        Ufo (lyhenne engl. unidentified flying object, tunnistamaton lentävä kohde) on havaitsijalle tunnistamaton todellinen lentävä tai lentokykyiseltä näyttävä kohde[1]. Tunnistamattomuus perustuu usein kohteen ulkonäköön. Mikäli kohde myöhemmin pystytään tunnistamaan, kutsutaan sitä ifoksi.

        Ufoina ilmoitetaan monesti tavallisia kohteita, esimerkiksi meteoreja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, satelliitteja ja säähavaintopalloja. Jotkut ufoilmoitukset ovat tekaistuja tai perustuvat harha-aistimuksiin.

        Jotkut pitävät osaa ufoista vieraalta planeetalta tulevien avaruusolentojen, humanoidien, ohjaamina aluksina, minkä vuoksi ufo-sanankin mielletään useimmiten liittyvän maan ulkopuolisiin olentoihin. Ufoskeptikot katsovat, että kaikille ufoille löytyy arkisempi ja tavanomaisempi selitys.


      • Lrlot
        Hohohohohoooooo! kirjoitti:

        Tiedäkö mikä on UFO? Kukaan ei tiedä. Se on UFO, niin kauan ennen kuin selvää mikä se on. UFO ei ole mikään.

        Ufo (lyhenne engl. unidentified flying object, tunnistamaton lentävä kohde) on havaitsijalle tunnistamaton todellinen lentävä tai lentokykyiseltä näyttävä kohde[1]. Tunnistamattomuus perustuu usein kohteen ulkonäköön. Mikäli kohde myöhemmin pystytään tunnistamaan, kutsutaan sitä ifoksi.

        Ufoina ilmoitetaan monesti tavallisia kohteita, esimerkiksi meteoreja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, satelliitteja ja säähavaintopalloja. Jotkut ufoilmoitukset ovat tekaistuja tai perustuvat harha-aistimuksiin.

        Jotkut pitävät osaa ufoista vieraalta planeetalta tulevien avaruusolentojen, humanoidien, ohjaamina aluksina, minkä vuoksi ufo-sanankin mielletään useimmiten liittyvän maan ulkopuolisiin olentoihin. Ufoskeptikot katsovat, että kaikille ufoille löytyy arkisempi ja tavanomaisempi selitys.

        Te ohitatte koko pointin täysin! Maailmanloppu on tulossa! Näin juuri kuinka toinen (2) viiden (5) hämähäkin letka piiritti kolmea (3) muurahaista! Tälle on oltava suurempi selitys. Onko jollain jo jotain ideoita luvusta kolme (3)?

        Pahoin pelkään, että hämähäkkikulttuuri on jo täällä. Selvitän ja tutkin kyseistä asiaa seuraavan parin viikon ajan, vielä kun aikaa on.

        Haluan vielä korostaa: ÄLKÄÄ IHMETELKÖ miksi hämähäkit yllättäen katoavat maisemasta. Parin päivän sisällä ne katoavat kokonaan selittämättömästi. Mutta onneksi nyt tiedämme. Jos näette vielä niitä vaeltamassa, niin älkää turhaan tappako tai häiritkö niitä. Seuratkaa niiden reittiä ja todetkaa asia itse.


      • Öky nöky.
        Lrlot kirjoitti:

        Te ohitatte koko pointin täysin! Maailmanloppu on tulossa! Näin juuri kuinka toinen (2) viiden (5) hämähäkin letka piiritti kolmea (3) muurahaista! Tälle on oltava suurempi selitys. Onko jollain jo jotain ideoita luvusta kolme (3)?

        Pahoin pelkään, että hämähäkkikulttuuri on jo täällä. Selvitän ja tutkin kyseistä asiaa seuraavan parin viikon ajan, vielä kun aikaa on.

        Haluan vielä korostaa: ÄLKÄÄ IHMETELKÖ miksi hämähäkit yllättäen katoavat maisemasta. Parin päivän sisällä ne katoavat kokonaan selittämättömästi. Mutta onneksi nyt tiedämme. Jos näette vielä niitä vaeltamassa, niin älkää turhaan tappako tai häiritkö niitä. Seuratkaa niiden reittiä ja todetkaa asia itse.

        Ulu pulu sulu sulu! Taku naku viku vanu toku.


      • Lrlot
        Öky nöky. kirjoitti:

        Ulu pulu sulu sulu! Taku naku viku vanu toku.

        Kiitos, mutta ei auttanut?


      • Sukusakinvaki
        Lrlot kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei auttanut?

        Sökö säky väky näky. Räky riki viki viki?
        Suhoin holdingissa on alettu aluetason Suhoi superjet-100 lentokoneiden sarjatuotanto, on ilmoittanutn kansainvälisessä lentokalustokokoiksessa venäläis-italialaisen SuperJet International-yhteisyrituksen Venäjän osaston päällikkö Dmitri Mirgot'rodsky. Tuotannon eri vaiheessa on jo 18 lentokonetta. Tämä vuonna ensimmäiset SuperJetit luovutetaan Aeroflotille ja Armenian Armavialle.


      • hae apuuuvaaa
        Lrlot kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei auttanut?

        Mistä kolottaa?


      • jammeee e
        hae apuuuvaaa kirjoitti:

        Mistä kolottaa?

        kolosta


    • Koskela Suomesta.

      "..ulostaa rautalankaakin vahvempaa ainesta." Ei pärjää suomalaiselle sotilaalle, joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!

      • Längy gängy

        Ängyn kängyn vängyn.


    • No more Zzzzz......

      Justiin tuo on se homma miks ne ei tule :D

      Tuo on justiin mitä esim ajatusten rajoittaminen aiheuttaa. Epäluuloa.
      http://www.youtube.com/watch?v=K7uOKRnIirY&

      Itseasiassa se hallinta mitä luullaan ei ole vain rahatalous. Se on jotain tosi paljon suurempaa ja nyt tuo yleisesti on poistumassa ja maapallo heräämässä näkemään ja tajuamaan asioita mitä suurimmissa määrin.

      Siitä on hieno dokkarin Atlantis It's time to wake up.

      • Ähken Gähge

        Fygi fä föö. Yly nyly byly. Liru nirunaru.


      • Komissaar?
        Ähken Gähge kirjoitti:

        Fygi fä föö. Yly nyly byly. Liru nirunaru.

        Problem's?


      • Ähgen Gähge
        Komissaar? kirjoitti:

        Problem's?

        Ai sinä et kaikkia hullujen murteita siis ymmärrä.


      • Kumimies s
        Ähgen Gähge kirjoitti:

        Ai sinä et kaikkia hullujen murteita siis ymmärrä.

        En mutta oletko koskaan miettinyt, onko kukaan oikeastaan ollut edes päättänyt käyttää jopa halua tehdä näyttämään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe