ok? onko ok?
onko ok? ok?
21
78
Vastaukset
- manna gryn
manna gryn
- manna
manna
- gryn
manna kirjoitti:
manna
gryn
- ok?
gryn kirjoitti:
gryn
ok?
- erbrerernjherhh
olen alistajasika ja haluan tallata feministiä, paukkia pakoputkeen
- egtrhtrhjtretyjuetj
no, onko tää nyt ok? feministit?
- Fthuiihgfftuu
On. Tavallaan. T. Sorsa, Monni, Gran, Kaskas
- manna gryn
http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2009/20090014
oikeus on voittanut. ok.- iögfilöufyop
vanha KKO:n ennakkotapaus. niin? mihin tämä manna gryn taas liittyy?
- qwdqwdqwdqwdqwd
iögfilöufyop kirjoitti:
vanha KKO:n ennakkotapaus. niin? mihin tämä manna gryn taas liittyy?
manna gryn ei tiennyt. naurattaa
- manna gryn
qwdqwdqwdqwdqwd kirjoitti:
manna gryn ei tiennyt. naurattaa
täh?
- ndgnngtrntrntrn
manna gryn kirjoitti:
täh?
mihin toi sun kko:n tapaus tässä liittyy. laitoitko sekoboltsina sen?
- manna gryn
ndgnngtrntrntrn kirjoitti:
mihin toi sun kko:n tapaus tässä liittyy. laitoitko sekoboltsina sen?
joku muu on sen linkittänyt "minun" nimimerkillä.
- rgtrhjhrtrhtrhtrh
manna gryn kirjoitti:
joku muu on sen linkittänyt "minun" nimimerkillä.
saanko minäkin käyttää sinun nimmaria jso haluan? olen veli ponteva plus tupuhupulupu ja kääkkä sekä ruaska-jussi
- kjkgkfhkfkfk
rgtrhjhrtrhtrhtrh kirjoitti:
saanko minäkin käyttää sinun nimmaria jso haluan? olen veli ponteva plus tupuhupulupu ja kääkkä sekä ruaska-jussi
tai "Ernest Herttua"
rgtrhjhrtrhtrhtrh kirjoitti:
saanko minäkin käyttää sinun nimmaria jso haluan? olen veli ponteva plus tupuhupulupu ja kääkkä sekä ruaska-jussi
et :)
- gerrerrre
manna_gryn kirjoitti:
et :)
sulla on manna_gryn, mulla olis manna gryyn?
- dbddfngfngfngfngfn
gerrerrre kirjoitti:
sulla on manna_gryn, mulla olis manna gryyn?
niin? jos ei se sulle sovi, niin kysyn joltain muulta. ok? onko ok? ok? ok?
- pupilli
on ok. onko ok? onko?
- terhi niineröpuoli
feministit, nistit ja alkoholistit on tasa-arvoisia.
Onko ok? onko? Ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463