viisas vai tyhmä. neukkujen asialla vai usan.
------------------------------------------------------------------
Majuri max von hellens
6
158
Vastaukset
- fabbber
Aatelinen sukurutsaaja jolla aivot vähän ruostuneet Kustaa V:n tasolle.
- läheis riippuvaane
jos mä voitan 20 000 000 bingolotossa tai perin iskältä 100 miljaardia niin viimeinen asia mitä teen on pistää sisko paksuksi, aatelis arvo sinällään ei merkitse yhtään mitää. kyllä sitä ny maailmaan muijia mahtuu.
sä olet kateellinen. idiootti. - weby kir ik pöyt bat
läheis riippuvaane kirjoitti:
jos mä voitan 20 000 000 bingolotossa tai perin iskältä 100 miljaardia niin viimeinen asia mitä teen on pistää sisko paksuksi, aatelis arvo sinällään ei merkitse yhtään mitää. kyllä sitä ny maailmaan muijia mahtuu.
sä olet kateellinen. idiootti.Tuo mikään miljonääri tai miljardööri ollut vaan lähinnä tasoisesi "älykkö". Mitään kadehtimistahan näissä hevosmiehissä ei ole jotka istuivat romanttisissa fantasiamaailmoissa todellisuudesta irallaan haaveillen menneisyydestä viinan, tupakan ja muiden pähteiden huuruissa. Punainen paroni on ehkä viimeiseltä vuosisadalta ainut "kova aatelimies" mutta liekö se Richthofenin suku koskaan mitään Bismarck, Krupp ja Moltke tyyllistä eliittiä ollut. Aatelista keskiluokkaa joiden kanssa esim. Leninillä ei ollut ongelmia koska hän itse kuului tähän sakkiin. Komea mies punainen paroni toki oli vaikka en homoseksuaali olekaan.
- buaaahhaahahhaaa
weby kir ik pöyt bat kirjoitti:
Tuo mikään miljonääri tai miljardööri ollut vaan lähinnä tasoisesi "älykkö". Mitään kadehtimistahan näissä hevosmiehissä ei ole jotka istuivat romanttisissa fantasiamaailmoissa todellisuudesta irallaan haaveillen menneisyydestä viinan, tupakan ja muiden pähteiden huuruissa. Punainen paroni on ehkä viimeiseltä vuosisadalta ainut "kova aatelimies" mutta liekö se Richthofenin suku koskaan mitään Bismarck, Krupp ja Moltke tyyllistä eliittiä ollut. Aatelista keskiluokkaa joiden kanssa esim. Leninillä ei ollut ongelmia koska hän itse kuului tähän sakkiin. Komea mies punainen paroni toki oli vaikka en homoseksuaali olekaan.
Sulla taitaa toi fantasia maailma olevan handus. oikee vai vasen.
- swinnflu
buaaahhaahahhaaa kirjoitti:
Sulla taitaa toi fantasia maailma olevan handus. oikee vai vasen.
Mees puuteripää kutittelee siskoasi niin pysyy "verilinjat" puhtaana. Sitä maanpetturi Hellenskin olisi varmasti toivonut.
- jeps jooops--
swinnflu kirjoitti:
Mees puuteripää kutittelee siskoasi niin pysyy "verilinjat" puhtaana. Sitä maanpetturi Hellenskin olisi varmasti toivonut.
kerropas miks joku aatelinen ois rutsari, ihan niiq oikee FAKTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473