Tuo oopperan ystävä ja ikuinen poikamies, kaffia pikkurilli pystyssä nauttiva narri, pisti listan samoin tein ns. "varmaan talteen". Siinä se on lyhyesti kerrottuna. Myöskin syksyllä 1944 pantiin paljon papereita "varmaan talteen"...
Tiitisen listaa ei ikinä paljasteta, tuossa se syy on kaikessa lyhykäisyydessään.
Tiitisen listaa ei ikinä paljasteta, miksikö ei?
8
79
Vastaukset
- Listassa on
nimiä, jotka eivät olleet missään tekemisissä vakoilun kanssa.
Listan julkistaminen olisi vain johtanut heidän mustamaalaamiseensa.
Syksyn -44 kanssa listalla ei ole mitään yhteyttä. Kyse on vain palstalle tyypillisestä asiantuntemattomasta vihjailusta.- Syksyllä 44
katosi omien sotilaiden teloituksista kertovaa dokumentaatiota, ja paljon. Samalla "kadonneiksi" kirjattiin tuhansia nimiä. Listalla on hyvinkin tekemistä näiden asioiden kanssa, se osoittaa että yhä edelleenkin voidaan kompromettoivaa aineistoa salata, jopa ilman mitään lainvoimaista päätöstä, sisäpiiriläisten ja asianosaisten yhteisellä sopimuksella.
- Valehtelu vain
Syksyllä 44 kirjoitti:
katosi omien sotilaiden teloituksista kertovaa dokumentaatiota, ja paljon. Samalla "kadonneiksi" kirjattiin tuhansia nimiä. Listalla on hyvinkin tekemistä näiden asioiden kanssa, se osoittaa että yhä edelleenkin voidaan kompromettoivaa aineistoa salata, jopa ilman mitään lainvoimaista päätöstä, sisäpiiriläisten ja asianosaisten yhteisellä sopimuksella.
jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
"Syksyllä 44 katosi omien sotilaiden teloituksista kertovaa dokumentaatiota, ja paljon."
- LLAAUURRII
Kuinka tuo syksy -44 liittyy nyt Tiitisen listaan?? Tiitisen lista kostuu myöhemmältä ajanjaksolta, kylmän sodan ajoilta.
- eijulkis uuteen
Niinistö lupasi, että listaa ei julkisteta. Ehkä luotetuille tutkijoille jossain vaiheessa.
- Ecce homo
"Myöskin syksyllä 1944 pantiin paljon papereita "varmaan talteen"..."
Tuo tarkoittaa tietenkin papereiden hävittämistä polttamalla...
Mitään Tiitisen listää ei enää ole olemassakaan, ainakaan Suomessa.
P.S. Miksi se Tiitinen juo sitä kaffia pikkurilli tanassa?- Josseon
kei?
- Liitisen Tista
Onhan se varmasti! Katso itse...
http://www.youtube.com/watch?v=RradOrYKF8U&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473