Valehtelijoiden klubi

ja tyrannia?

Palstalla on aina ollut paljon tarkoituksellista valehtelua. Sitä on tullut poliittisilta äärilaidoilta, mutta erityisen runsaasti ja järjestelmällisesti äärivasemmalta.

Nyt näkyy menevän aina pahempaan suuntaan. Muutamat supervalehtelijat kuten Naakanketalei, Anni Huttila, Merkki-Erkki ja otto-ville pienempien säestäminä syytävät valeita valeiden perään.
Viimeisimpänä keskustelun sabotoijana on joku näistä ottanut toisten nikkejä käyttöönsä.

Onneksi palstalla on edelleen mukana rehellisiä ja historiaa tuntevia keskustelijoita, jotka oikovat edes pahimpia valeita.

Moderaattoreita eivät edes törkeimmät solvaukset näy kiinnostavan. Usein ne eivät edes liity historiaan mitenkään.

Lohtuna on, että totuus aina voittaa. Sille eivät nämä ketaleet aateveljineen mahda mitään.

Niin että tsemppiä vain kaikki totuutta rakastavat keskustelijat.

33

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törkeää on

      varsinkin tuo nikkivarkaus. Onhan sitä ollut ennenkin.

      • Vigilante 24

        Ehdotamme että pyydämme apua SUURILTA TOIMIJOILTA! Esimerkisi FBI, Elokuvateollisuuden edunvalvojat ja muut vastuulliset tahot voivat neuvoa samanlaisen suodatuksen järjestämiseksi kuin on menestyksellisesti käytössä Kiinan kansantasavallassa. Palstan pääpoliisi osoittaa punikki mielipiteet tunnussanalla "Valehtelet Taas!" ja sen jälkeen palstan kurinpitoryhhmä ( jotka tunnistetaan nahkaliivilogosta ) suorittavat kotikäynnin. Murtuneilla sormilla ei enää häpäistä sitä suurta ja ainoaa oikeaa totuutta.


    • Minusta tuo

      Anni Huttila eli Vieno Huttunen on tällä hetkellä ykkösvalehtelija. Koskaan se ei pysty väitteitään perustelemaan. Onhan sillä kovia haastajia.

      • Kyllä ykkönen

        valehtelijana on Naakanketale. Se työntää paksuimmat pökäleet ja väittää niitä tosiksi, vaikka jää aina valeista kiinni.


    • Nyt sitten nähdään

      mihin tuo valehtelu johtaa. Häirikkö kiusaa kaikkia. Ilmeisesti myös näitä valehtelijoita?

    • hyvä me

      Todella rasittavaa sakkia. Asenteellisuus sulkee pois kaiken yrityksen asialliseen keskusteluun. Onneksi jotku jaksavat torpata historian vääristelijöitä asiallisilla historiantutkimukseen perustuvilla tiedoilla.

    • ahdistava4

      Totuus on aina olemassa, mutta valhe pitää keksiä tai lavastaa toiselle, jolle haluaa jotain kostaa. Olen tuon koston itse kokenut ei ole mitenkään herkkua joutua narsisti sadistin uhriksi.

      • Minusta rajuinta

        on tuo mustamaalaus ja valehtelu, minkä nämä stallarit kohdistavat Suomeen ja suomalaisiin.
        Ei ole mitään tolkkua.


    • Aloittaja sanoi

      "molemmat äärilaidat" ja siinä hän on täysin oikeassa.Tavalliset keskitien kirjoittajat jäävät jommankumman tölvinnän kohteeksi.Tavallisessa keskustelussa pitäisi heidän mielestään kertoa heti, millä sivulla ja missä kohdassa se kadonnut pilkku on sijoitettu.Onko täällä yleensäkään ketään normaalia,aivan tavallista keskustelijaa?

      • Noinkin on

        Kyllähän esimerkiksi tuo sanasotkuja nikkinään käyttävä antisemitismin esitaistelija on melkoisen rasittava.


      • Aloittaja sanoi
        Noinkin on kirjoitti:

        Kyllähän esimerkiksi tuo sanasotkuja nikkinään käyttävä antisemitismin esitaistelija on melkoisen rasittava.

        kyllä niinkin,mutta onko täällä ketään normaalia?


    • Saisi tulla

      Suomi24:ssäkin nimimerkin rekisteröinti pakolliseksi. Muilla sivustoilla se on poistanut karmeimpia häiriköitä "keskustelemasta".

      • Huono ajatus

        Silloinhan palstat tyhjenisi ja mainostajat äänestäisivät lompakoillaan.


    • Putin Euraasien Aivo

      Kyllä minusta Koroljov on ylivoimaisesti paras. Hän on täysin vakavissaan että Putin on jumalan lähettämä

      • nii onnii

        Koroljovin mielestä putiini on vähintään uusi Messias.


      • k.o.roljovi
        nii onnii kirjoitti:

        Koroljovin mielestä putiini on vähintään uusi Messias.

        oli Neuvostoliiton johtava raketti-insinööri ja avaruusalusten suunnittelija avaruuskilpajuoksun aikoina 1950- ja 1960-luvuilla.


      • Koroljov
        k.o.roljovi kirjoitti:

        oli Neuvostoliiton johtava raketti-insinööri ja avaruusalusten suunnittelija avaruuskilpajuoksun aikoina 1950- ja 1960-luvuilla.

        Sergei Koroljov, jota nimimerkkini kunnioittaa, oli Wernher von Brauniakin suurempi rakettimies ja visionääri. Koroljov avasi raketeillaan ja avaruusaluksillaan - joihin perustuvat mallit ovat yhä käytössä - ihmiskunnalle tien tähtiin. Myös tällä vuosisadalla venäläisellä tieteellä, insinööritaidolla ja avaruusteknologialla on ratkaiseva merkitys, kun Euraasian nousevat suurvallat ohittavat lopullisesti Yhdysvallat avaruustutkimuksessa, erityisesti miehitetyissä avaruuslennoissa. Ihminen palaa Kuuhun ja valloittaa Marsin Kiinan ja Venäjän lippujen alla, kenties Intiankin. Konstantin Tsiolkovskin unelmat käyvät toteen...


      • LaD
        Koroljov kirjoitti:

        Sergei Koroljov, jota nimimerkkini kunnioittaa, oli Wernher von Brauniakin suurempi rakettimies ja visionääri. Koroljov avasi raketeillaan ja avaruusaluksillaan - joihin perustuvat mallit ovat yhä käytössä - ihmiskunnalle tien tähtiin. Myös tällä vuosisadalla venäläisellä tieteellä, insinööritaidolla ja avaruusteknologialla on ratkaiseva merkitys, kun Euraasian nousevat suurvallat ohittavat lopullisesti Yhdysvallat avaruustutkimuksessa, erityisesti miehitetyissä avaruuslennoissa. Ihminen palaa Kuuhun ja valloittaa Marsin Kiinan ja Venäjän lippujen alla, kenties Intiankin. Konstantin Tsiolkovskin unelmat käyvät toteen...

        Hah nyt on koroljov suurissa harhoissaan


    • Entäpä sitten

      otto-ville, joka "perustelee" näkemyksiään kirjoittamalla ne uudestaan pari sataa kertaa?

      • Totta on!!!

        otto-ville on vääristelijänä kyllä ykkönen. Lisäriesana on heikko historian tuntemus, kuten monella muullakin oikean tai vasemman äärilaidan tyypillä.


      • Äärilaidat sekoo
        Totta on!!! kirjoitti:

        otto-ville on vääristelijänä kyllä ykkönen. Lisäriesana on heikko historian tuntemus, kuten monella muullakin oikean tai vasemman äärilaidan tyypillä.

        Minkähän takia kommunistihenkiset ja toisaalta AKS ym. oikean äärilaidan tyypit puolustaa vieläkin noin 70 vuotta vanhoja asioita kuin raamattujaan.Kommareilla sitä punakantista.Jos joku erehtyy kysymäänkin maallikkona jotain tavallista asiaa,niin alkaa heti nokittelu.Pelkkä rehellinen vastaus riittäisi.


      • Sitähän tässä
        Äärilaidat sekoo kirjoitti:

        Minkähän takia kommunistihenkiset ja toisaalta AKS ym. oikean äärilaidan tyypit puolustaa vieläkin noin 70 vuotta vanhoja asioita kuin raamattujaan.Kommareilla sitä punakantista.Jos joku erehtyy kysymäänkin maallikkona jotain tavallista asiaa,niin alkaa heti nokittelu.Pelkkä rehellinen vastaus riittäisi.

        koko ajan yritetään ja tehdään.

        "Pelkkä rehellinen vastaus riittäisi."

        Äärilaidoilta tulee sitä vääristelyä. Vasemmalta reilusti enemmän kuin oikealta. Usko lienee sillä suunnalla vahvempi?


      • Anonyymi
        Sitähän tässä kirjoitti:

        koko ajan yritetään ja tehdään.

        "Pelkkä rehellinen vastaus riittäisi."

        Äärilaidoilta tulee sitä vääristelyä. Vasemmalta reilusti enemmän kuin oikealta. Usko lienee sillä suunnalla vahvempi?

        Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo !

        M. oli tietysti jäävuoren huippu.


    • Anonyymi

      -----Onneksi palstalla on edelleen mukana rehellisiä ja historiaa tuntevia keskustelijoita, ----

      Et kai vain leikilläsikään lue itseäsi tuohon joukkoon ?

    • Anonyymi

      -----Onneksi palstalla on edelleen mukana rehellisiä ja historiaa tuntevia keskustelijoita, jotka oikovat edes pahimpia valeita.----

      Sinä ainakaan et kuulu tuohon ylistämääsi ihmisryhmään vaan siihen haukkumaasi.

      -----Moderaattoreita eivät edes törkeimmät solvaukset näy kiinnostavan. Usein ne eivät edes liity historiaan mitenkään.-------

      Niitähän on kuten Tiltu, Tarkkispoika ja niin monta sinun käyttämääsi, että ei niitä kaikkia kukaan muista, et varmasti itsekään.

    • Anonyymi

      Persut valehtelee eniten.

    • Anonyymi

      Mut iltalehti se vasta valehtelee. Kun olen omin silmin nähnyt että.kaveri hyppää ikkunasta niin iltalehti väittää että parvekkeelta. Juu

    • Anonyymi

      Torjuntavoittonatsit menettävät hermonsa kun faktat tuodaan esille. He haluaisivat elää miellyttävässä sinivalkoisessa valheessa kuin Karpaasit.

      • Anonyymi

        Ja tyydyttää itseään katsoessaan kansallishomo Mannerheimia alastomana ratsunsa selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyydyttää itseään katsoessaan kansallishomo Mannerheimia alastomana ratsunsa selässä.

        Sitähän harrastavat vain stallarihomot kuvitellessaan hevosten uittoa homoiluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän harrastavat vain stallarihomot kuvitellessaan hevosten uittoa homoiluksi.

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Ketkähän tässä eniten nimittelevät ahdingossaan?

        Ja lykkäävät typerää valetta toisen päälle ilmant todisteen häivääkään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe