mikä tasa-arvo?

pohdittavaa

Ensin on naistenpäivä, sitten on vielä erikseen urheilupaikoissa naisten päivät jollon miehillä ei ole asiaa ko. Tiloihin. Sitten on naisten kuntosali johon ei ole miehillä asiaa. Vielä kaiken kukkuraksi on vain naisten huone jossa voi myös huoltaa pikkulasten asiat, muttei isien kanssa.

Jos tätä naistenhuonetta ei ole, se on yhdistetty invaliisiwc:n kanssa johon miehilläkin on asiaa.

Tällä hetkellä isät vaihtaa lastensa vaipat kusisella motellin lattialla, kun naisten wc:ssä on se hoitopöytä. Ja ai ***** sitä meteliä kun sinne eksyt.

Huhahhei! Vai että tasa-arvon nimissä?

1. Missä on naisten pakollinen asevelvollisuus vankeustuomion uhalla? Missä? Eipä olla kiljumassa sen perään.

2. Miksi nainen pääsee poliisikouluun suorittamatta asepalvelusta, mutta miehiltö se vaaditaan? Miksi?

3. Miksi miesten on aina kestettävä naisen kalkatusta ja hakkaamista. Sitten kun naiselle annetaan niin se nainen on uhri, miksi näin?

4. Miksi teille tehdään hienoja alusvaatteita ja miehille ei tehdä? Miksi?

5. Miksi naisille on varatu kauppakeskuksissa ylimääräinen osasto pelkästään naisille?

18

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti-antifeministi

      6. Miksi joissain ravintoloissa on ikäraja?

      7.Miksi kaikkia koiria ei trimmata samalla tavalla?

      8. Miksi lpikkulapset pääsevät matkustamaan ilmaiseksi?

      9.Miksi nyrkkeilijöillä on painoluokat?

      10. Miksi naapurilla on hienompi auto kuin minulla?

      Maailma on täynnä asioita joissa tasamittaisuus (kaikille sama) ei toteudu.

    • Hämmentynyt landelta

      Mikä on tämä ylimääräinen osasto pelkästään naisille?

    • Anti-antifeministi

      Kohta 4 oli niin hauska, että siihen on vielä vastattava.

      Kysymys on pikemminkin markkinatalouden lainalaisuudesta, kysynnän ja tarjonnan välisestä suhteesta.

      Viimeistään netistä löytyy myös miehille hienoja alusvaatteita, mitä sitten ikinä "hienolla" tarkoitatkin.

      . http://tinyurl.com/ahczzz2

      Ja jos nämä eivät riitä, niin aina voi teettää itselleen haluamansa. Toki hienoudesta jpitää varautua maksamaan enemmän, mutta sama koskee myös naisiten hienouksia.

      Jotkut vanhan koulukunnan perinteiset miehiset miehet ovat kyllä sitä mieltä, että hienot alusvaatteet ovat paholaisen keksintö.
      http://gawker.com/354995/fancy-underwear-will-destroy-us-all

    • hulluidiootti

      1.. syytä eduskuntaa joka ei saa muutosta aikaan.
      2. sama kuin edellä.
      3. väkivalta ei ole hyväksyttävää riippumatta osapuolista. sivistynyt ihminen ratkoo ongelmat puhumalla.
      4. saat kenenkään estämättä käyttää naisten alusvaatteita.
      5. isommissa liikkeissä on miehille varattu kolme osastoa eli urheilu, metsästy ja elekroniikka osastot kun taas naisille on vain kaksi osastoa, vaatepuoli ja hajuvesiosasto.

    • Anti-antifeministi

      1. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että yleisen armeijalaitoksen voisi ajaa kokonaan alas, jolloin kenenkään ei olisi pakko mennä armeijaan, mutta toisaalta olisin myös tosi paikan tullen valmis tarvittaessa auttamaan jollakin tavoin.

      2. Epäilemättä inttiä käymättömät poliisikokelas-naiset osoittavat kompetenssinsa jollain tavoin. Itseasiassa olen ylpeä suomalaisen poliisin tavasta hoitaa asiat ensisjaisesti hyvin rauhanomaisin keinoin.

      3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

      Väkivalta on kokonaan toinen juttu. Mutta sanohan sinä miksi nimenomaan miespuoliset elokuvaohjaajat ovat esittäneet tusinoittain, sadoittain, tuhansittain tilanteita jossa "kipakka" sankaritar läpsäisee miesnäyttelijää poskelle - ja kaikkien mielestä se on ollut vain söpöä, luonteikasta ja villikissamaista?

      4. Neloseen vastasin jo aiemmin.

      5. Tietääkseni miehiltä ei ole kiellettyä tehdä osotoksia "naisten" ( meikki-, vaate-, sisustus-, taloustavara- ) osastoilta, kuten ei myöskään naisilta ole kiellettyä tehdä ostoksia liikkeistä jotka ovat suunnattu ensisijaisesti miehille.

      • gsdgsg

        Anti-antifeministi elää kuvitelmissaan.

        1. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että yleisen armeijalaitoksen voisi ajaa kokonaan alas, jolloin kenenkään ei olisi pakko mennä armeijaan, mutta toisaalta olisin myös tosi paikan tullen valmis tarvittaessa auttamaan jollakin tavoin.

        -> noinko kapeakatseinen, yksinkertainen ja tietämätön olet?

        2. Epäilemättä inttiä käymättömät poliisikokelas-naiset osoittavat kompetenssinsa jollain tavoin. Itseasiassa olen ylpeä suomalaisen poliisin tavasta hoitaa asiat ensisjaisesti hyvin rauhanomaisin keinoin.

        -> nuo asiat eivät liity toisiinsa

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        Väkivalta on kokonaan toinen juttu. Mutta sanohan sinä miksi nimenomaan miespuoliset elokuvaohjaajat ovat esittäneet tusinoittain, sadoittain, tuhansittain tilanteita jossa "kipakka" sankaritar läpsäisee miesnäyttelijää poskelle - ja kaikkien mielestä se on ollut vain söpöä, luonteikasta ja villikissamaista?

        -> koska te naiset ovat halunneet sen niin, mutta ette ymmärrä että se on täyttä satiiria

        4. Neloseen vastasin jo aiemmin.

        -> meitä ei se kiinnosta

        5. Tietääkseni miehiltä ei ole kiellettyä tehdä osotoksia "naisten" ( meikki-, vaate-, sisustus-, taloustavara- ) osastoilta, kuten ei myöskään naisilta ole kiellettyä tehdä ostoksia liikkeistä jotka ovat suunnattu ensisijaisesti miehille.

        -> mitä luulet, voivatko miehet käyttää naisten vaatteita yhtä helposti kuin naiset miesten vaatteita? Tai itseasiassa, älä vastaa ettet tee itsestäsi taas typerystä


      • jgpiugig
        gsdgsg kirjoitti:

        Anti-antifeministi elää kuvitelmissaan.

        1. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että yleisen armeijalaitoksen voisi ajaa kokonaan alas, jolloin kenenkään ei olisi pakko mennä armeijaan, mutta toisaalta olisin myös tosi paikan tullen valmis tarvittaessa auttamaan jollakin tavoin.

        -> noinko kapeakatseinen, yksinkertainen ja tietämätön olet?

        2. Epäilemättä inttiä käymättömät poliisikokelas-naiset osoittavat kompetenssinsa jollain tavoin. Itseasiassa olen ylpeä suomalaisen poliisin tavasta hoitaa asiat ensisjaisesti hyvin rauhanomaisin keinoin.

        -> nuo asiat eivät liity toisiinsa

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        Väkivalta on kokonaan toinen juttu. Mutta sanohan sinä miksi nimenomaan miespuoliset elokuvaohjaajat ovat esittäneet tusinoittain, sadoittain, tuhansittain tilanteita jossa "kipakka" sankaritar läpsäisee miesnäyttelijää poskelle - ja kaikkien mielestä se on ollut vain söpöä, luonteikasta ja villikissamaista?

        -> koska te naiset ovat halunneet sen niin, mutta ette ymmärrä että se on täyttä satiiria

        4. Neloseen vastasin jo aiemmin.

        -> meitä ei se kiinnosta

        5. Tietääkseni miehiltä ei ole kiellettyä tehdä osotoksia "naisten" ( meikki-, vaate-, sisustus-, taloustavara- ) osastoilta, kuten ei myöskään naisilta ole kiellettyä tehdä ostoksia liikkeistä jotka ovat suunnattu ensisijaisesti miehille.

        -> mitä luulet, voivatko miehet käyttää naisten vaatteita yhtä helposti kuin naiset miesten vaatteita? Tai itseasiassa, älä vastaa ettet tee itsestäsi taas typerystä

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        -> naisten kalkatus tai pikemminkin kaakatus, ei ole osoitus kansalaisoikeuksista vaan osoitus harkintakyvyn ja käytöstapojen puutteesta


      • fsdsdfsfdsdfa
        jgpiugig kirjoitti:

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        -> naisten kalkatus tai pikemminkin kaakatus, ei ole osoitus kansalaisoikeuksista vaan osoitus harkintakyvyn ja käytöstapojen puutteesta

        "sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin."

        -> mitä te feministit sitten enää mitään vingutte? Elä niinkuin opetat


      • Anti-antifeministi
        jgpiugig kirjoitti:

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        -> naisten kalkatus tai pikemminkin kaakatus, ei ole osoitus kansalaisoikeuksista vaan osoitus harkintakyvyn ja käytöstapojen puutteesta

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?


      • Huuhuhuhuhuuuhulllluuuu?
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?

        Kehräämällä ja sirkuttamalla. Mitä ihmeellistä siinä on? Etkö tiennyt?


      • Hhuhuhuhuhuhhuuhhulluuu?
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?

        Anti-antifeministi, olet todennäköisesti joku landepaukku.


      • Huhuuhuhhuhullluuu??????
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?

        Lähinnä viittaan kompromisseihin ja kohtuulliseen epämukavuuteen, oi lusikalla syötetty vaippavauva


      • Hullu?
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?

        Lähinnä viittaan kompromisseihin ja kohtuulliseen epämukavuuteen, oi lusikalla syötetty vaippavauva


      • Anti-antifeministi
        gsdgsg kirjoitti:

        Anti-antifeministi elää kuvitelmissaan.

        1. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että yleisen armeijalaitoksen voisi ajaa kokonaan alas, jolloin kenenkään ei olisi pakko mennä armeijaan, mutta toisaalta olisin myös tosi paikan tullen valmis tarvittaessa auttamaan jollakin tavoin.

        -> noinko kapeakatseinen, yksinkertainen ja tietämätön olet?

        2. Epäilemättä inttiä käymättömät poliisikokelas-naiset osoittavat kompetenssinsa jollain tavoin. Itseasiassa olen ylpeä suomalaisen poliisin tavasta hoitaa asiat ensisjaisesti hyvin rauhanomaisin keinoin.

        -> nuo asiat eivät liity toisiinsa

        3. Kenenkään ei ole pakko kestää "kalkatusta", sillä aina voi muuttaa erilleen yhteiskunnasta. Mutta jos valitsee toisin, on varauduttava kommunikointiin, kompromisseihin ja joskus jopa kohtuulliseen epämukavuuteenkin.

        Väkivalta on kokonaan toinen juttu. Mutta sanohan sinä miksi nimenomaan miespuoliset elokuvaohjaajat ovat esittäneet tusinoittain, sadoittain, tuhansittain tilanteita jossa "kipakka" sankaritar läpsäisee miesnäyttelijää poskelle - ja kaikkien mielestä se on ollut vain söpöä, luonteikasta ja villikissamaista?

        -> koska te naiset ovat halunneet sen niin, mutta ette ymmärrä että se on täyttä satiiria

        4. Neloseen vastasin jo aiemmin.

        -> meitä ei se kiinnosta

        5. Tietääkseni miehiltä ei ole kiellettyä tehdä osotoksia "naisten" ( meikki-, vaate-, sisustus-, taloustavara- ) osastoilta, kuten ei myöskään naisilta ole kiellettyä tehdä ostoksia liikkeistä jotka ovat suunnattu ensisijaisesti miehille.

        -> mitä luulet, voivatko miehet käyttää naisten vaatteita yhtä helposti kuin naiset miesten vaatteita? Tai itseasiassa, älä vastaa ettet tee itsestäsi taas typerystä

        1. Inttikysymys:"-> noinko kapeakatseinen, yksinkertainen ja tietämätön olet?"

        Mitä tarkoitat? Esitin asiasta mielipiteeni. Yleensä tuohon vastataan siten että sotiminen on ikuista, mutta vaikka olisikin, en aio osallistua siihen taistelemalla. Huoltojoukoissa voisin kyllä toimia, tai kotirintamalla ylläpito - ja jälleenrakennustoiminnassa, mikäli mitään jälleenrakennettavaa jää jäljelle.

        2. Poliisikysymys. "-> nuo asiat eivät liity toisiinsa"

        Mielestäni työtehtävänsä voi hoitaa hyvin, vaikka hoitaisikin sen toisin keinoin kuin joku muu tekisi. Itseasiassa samasta muotista tullut toimintamalli on huonompi kuin se että asioita on ratkomassa erilaisia persoonia, erilaisilla taustoilla. En kannata tässäkään asiassa miehiltä inttitaustapakkoa.

        3. Väkivalta "-> koska te naiset ovat halunneet sen niin, mutta ette ymmärrä että se on täyttä satiiria "

        Vai niin. Mutta jos joku nainen esittää miehiin kohdistuvaa väkivaltaa fiktiivisessä tai metaforamielessä, niin maailman tappiin asti saa kyllä kuulla oleansa ihan kollektiivisessa vastuussa asiasta ;P ?

        4. Alushousut "-> meitä ei se kiinnosta"

        Jaa. Oletin kiinnostavan sillä perusteella että "te" esitite nämä kysymykset ja pyysitte vastauksia niihin.

        5. Lisää pukeutumiskysmyksiä."-> mitä luulet, voivatko miehet käyttää naisten vaatteita yhtä helposti kuin naiset miesten vaatteita? Tai itseasiassa, älä vastaa ettet tee itsestäsi taas typerystä "

        Eivät, mutta se ei liity millään tavalla feminismin ydinasioihin tai peruskysymyksiin.


      • Älääteeitsestäsiurpoa
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        Mitä täsmälleen tarkoitat kalkatuksella tai kaakatuksella? Naisten puheen rytmiä, väriä, intonaatiota, monisanaisuutta?

        Miten naisten olisi mielestäsi kommunikoitava? Kehräämällä, sirkuttamalla, örisemällä, ryöhtäilemällä, piereksimällä, kiroilemalla, turpaan vetämällä ?

        Mitä tarkoitat monisanaisuudella? Et kai ryhdy nyt väittämään, että olet jotenkin monisanaisempi kuin miehet yleensä?


      • Anti-antifeministi
        Anti-antifeministi kirjoitti:

        1. Inttikysymys:"-> noinko kapeakatseinen, yksinkertainen ja tietämätön olet?"

        Mitä tarkoitat? Esitin asiasta mielipiteeni. Yleensä tuohon vastataan siten että sotiminen on ikuista, mutta vaikka olisikin, en aio osallistua siihen taistelemalla. Huoltojoukoissa voisin kyllä toimia, tai kotirintamalla ylläpito - ja jälleenrakennustoiminnassa, mikäli mitään jälleenrakennettavaa jää jäljelle.

        2. Poliisikysymys. "-> nuo asiat eivät liity toisiinsa"

        Mielestäni työtehtävänsä voi hoitaa hyvin, vaikka hoitaisikin sen toisin keinoin kuin joku muu tekisi. Itseasiassa samasta muotista tullut toimintamalli on huonompi kuin se että asioita on ratkomassa erilaisia persoonia, erilaisilla taustoilla. En kannata tässäkään asiassa miehiltä inttitaustapakkoa.

        3. Väkivalta "-> koska te naiset ovat halunneet sen niin, mutta ette ymmärrä että se on täyttä satiiria "

        Vai niin. Mutta jos joku nainen esittää miehiin kohdistuvaa väkivaltaa fiktiivisessä tai metaforamielessä, niin maailman tappiin asti saa kyllä kuulla oleansa ihan kollektiivisessa vastuussa asiasta ;P ?

        4. Alushousut "-> meitä ei se kiinnosta"

        Jaa. Oletin kiinnostavan sillä perusteella että "te" esitite nämä kysymykset ja pyysitte vastauksia niihin.

        5. Lisää pukeutumiskysmyksiä."-> mitä luulet, voivatko miehet käyttää naisten vaatteita yhtä helposti kuin naiset miesten vaatteita? Tai itseasiassa, älä vastaa ettet tee itsestäsi taas typerystä "

        Eivät, mutta se ei liity millään tavalla feminismin ydinasioihin tai peruskysymyksiin.

        Olen kakskytkaks vee ja landelta. Olen aivopesty koska en osaa ajatella omilla aivoillani.

        T. Anti-antifeministi


    • Moonstone Kerouak

      Onneksi meillä on vielä hyvävelikerhot, joihin Anti-antifeministi ei tule koskaan pääsemään ja joissa saamme edelleenkin tehdä kaikki päätökset yhteiskunnassa, huolimatta siitä mitä virallisesti asioista päätetään. Anti-antifeministi ei tule koskaan tietämään mitä kaikkea siellä miehet saavat hänen puolestaan ja hänen elämästään päättää, huolimatta siitä kuinka paljon hän elämässään vinkuu kuin mikäkin itikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe