Taas iltapäivälehdet lähettää vastenmielistä sovinistista miespropagandaa että olisi mies raiskattu,hah miestä ei voi raiskata jollei mies sitä itse halua.Sovinistinen miespropaganda yrittää uhrittaa miehen joka muka joutuisi pelkää raiskatuksi tulemista kuten nainen todella paksua miespropagandaa taas kerran.Lehdet yrittää tehdä miehestä sorretun kuten nainen ja uhriuttaa miestä näin lakeellisilla jutuilla,ai että kuinka paksua miespropagandaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1735056
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4
Mies raiskattu?Median propagandaa!
16
1195
Vastaukset
- jhsd2
Opettele kirjoittamaan, ellet halua koko ikääsi peruskoulussa viettää.
- Paremmin tietäjä
Miehen erektio ei ole tahdonalainen. Kuten monet raiskauksen uhriksi joutuneet naiset voivat kostua tai saada orgasmeja raiskauksen aikana, mies voi saada erektion ja laueta. Se ei tarkoita, että uhrit nauttisivat siitä tai toivoisivat tulevansa raiskatuiksi. Erektion voi saada aikaan psykologiset tekijät, kuten pelko, tai fysiologiset tekijät, kuten kemialliset aineet (lääkkeet, huumeet), paine virtsarakkoon (esim pakottamalla anukseen esineitä) ja sukuelinten hyväily (niiden reaktio hyväilyyn on fysiologinen reaktio, joka ei läheskään aina tarkoita mitään seksuaalista halua).
Olisiko vuonna 2010 vihdoin aika lopettaa keskiaikainen ja takapajuinen höpötys siitä, ettei miestä voisi raiskata?- 43tyr5yh467
Monet kovaa jätkää esittävät lesbot kulkevat miestenvaatteissa ja heidän boksereissaan on joko iso makkara taikka hieromasauva jonka ne ovat puoliksi tunkeneet revaansa jotta olisivat niin äijää, niin äijää. Sitten ne menee esim. baarissa miestenvessaan ja kyttäävät siellä sopivan humalaista miestä jonka housut ne vetää nilkkoihin ja tunkevat sen makkaran/minkälie uhrin perseeseen kuin kaalepin löylykauhan TYP:in saunailloissa ikään.
Se on monelle miehelle aika kova paikka alkaa selittämään poliisille että lesbo joka oli niin äijää, niin äijää työnsi HK:n lenkkimakkaran perseeseen kesken kusellakäynnin. Eihän ne usko sitä millään ja nauravat vielä päälle.
- hoikka mies
Kyllä voi iso,vahva feministi XXXL ja mies hoikka,sadistinen feministi voi työntää dildon väkisin miehen sisälle ja käyttää miestä omien perverssien leikkien välikappaleena.Kyllä näitä sadisteja on varmasti olemassa jotka käyttävät miestä surutta hyväksi,hakkaavat,alistavat,nöyryttävät.
- manna gryn
Juu,onhan niitä olemassa
- minusta tuntuu,
että viestin kirjoittaja on mies, joka yrittää käyttää jotain käänteisen psykologian käänteistä muotoa? Jos olet tosissasi, niin onhan se totta, että media yrittää luoda tietynlaisia mielikuvia ym mutta jos nainen raiskaa miehen, tottakai asiasta uutisoidaan kuten poliisin tietoon tulevista raiskauksista on tapana tehdä. Yleensä kuitenkin jos mies joutuu raiskatuksi, tekijä on mies. Ja maailmassa todella on miehiä, jotka pelkäävät raiskatuksi tulemista. He joutuvat vaikenemaan asiasta, koska heidät leimataan sekä miesten että naisten taholta joko nössöiksi tai homofobeiksi.
- puudeliiiiiit
venäjällä sattui tapaus jossa nainen jopa kuohitse yhden uhreistaan, et tälleen.
- Raiskattu
Olen itse sen joutunut kokemaan.
Heräsin siihen, että minulta oli housut vedetty alas ja minua raiskattiin.
Samassa kun raiskaaja huomasi minun heränneen, sanoi vain, että jos puhun koskaan kellekkään, hän tappaa minut.
Tapaus jätti minuun pysyvät arvet, joita häpeillen kannan. - gvt3
Aloittaja on varsinainen idiootti. Taas yksi femakko joka jälleen kerran tietää kaikesta kaiken, jopa... miehistä, ihme kyllä.
- näinhän väitetään
Kyllähän näitä raiskausta vähättelevien ihmisten julistamia "totuuksia" on kuultu maailman sivu.
Miestä ei kuulemma voi raiskata, koska miehen pitää saada erektio että vehkeen saan sisään.
Naista ei kuulemma voi raiskata kun naisen pitää kostua että mitään voi työntää sisään.
Ja sekä erektio että kostuminen on kuulemma varma merkki siitä että itse tahtoo yhdyntää.
Hölmöjä väitteitä, mutta kumman sitkeessä ne istuu. - -Puskasta-
Miehen voi raiskata, ja näin olen kuullut tapahtuneenkin. Tahdon vastaisia erektioita tapahtuu. Miehen voi myös huumata siinä kuin naisenkin. Lisäksi miehen ruumiinaukkoihin voi nainen työntää jonkun esineen ja saada siitä kiihotusta jne...
- gyytre
Tottakai miehen voi raiskata siinä missä naisenkin!Olisi mukavaa,kun tästä feminismi/sovinismi lässytyksestä päästäisiin eroon kokonaan.
- 3=8
Tässä tapauksessa miehen raiskas mies! Ei nainen,tuskin te edes rassukat miehiä pystyisitte raiskaa kun pitäis olla seksikäs siihen hommaa.
- Hillevi Mäkituhero
Mies hyökkää toisen miehen kimppuun vaikka syrjässä pusikkoalueella ja vetää housut kinttuun ja -n u s s i i p e r s e e s e e n- väkisin pidellen uhria maassa. Jos tämä ei ole raiskaus niin mikä sitten.
- wqfwqwff
Aika säälittävän vähissä ovat puheenaiheenne kun taas piti nostaa yläs tällainen vuosia vanha uutinen.
- 16+20
Yritäpä kuule uudelleen.
En ymmärrä yhtään mitä yrität selittää. Jos tuossa on jokin punainen lanka niin koitapa kertoa se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473