Ensin lapsia tehdään tosta noin vaan ja sitten huora jättää sen vastasyntyneen kersansa sairaalaan ja yhteiskunnan hoidettavaksi. siinä on teille TANAN... FEMMAREILLE töitä!
vittu mitää ääliöitä!!
18
373
Vastaukset
- kyselevä miekkonen
missä on lapsien isät?
- jonossa
Osku se oli osku oli eniten
- ota vastuu
isä tietää mitä huora tekee?? ja vaikka ei olisikaan niin AKAN pitää tietää jo malkuvaiheessa että pitääkö ja otaa vastuun lapsesta vai ei. tosta heitteille jätöstä pitäs saada linnaa ainakin 5-v. ja johtimet poikki ikiajoiksi!!ota FEMMARI vastuu ja nieti sitä tasa-arvoo ensin, ja viattoman lapsen etua pitäs ajatella. suomi-lortot kuriin lailla.
- 34234
Kyse ei ole feministien ongelmasta vaan yhteiskunnan ongelmasta. Luuletko että naisten kysymysten ratkaisijana pitäisi olla juuri feministi? Ja jos miehet voivat huonosti, heidän olgelmansa pitäisi hoitaa miesten toimesta? Ei se noin mene.
Ja olet itse idiootti, haukut huoraksi noin vain jne. On itse asiassa hyvä jos ihminen jättää lapsen sairaalaan hoidettavaksi jos ei itse pysty sitä hoitamaan, esim. addiktion takia tms. Vai pitäisikö äidin tappaa lapsi ettei se jäisi yhteiskunnan kontille?- yhteiskunta..
Ajattelevat vain itseään, siinä teille miesten RUOSKIJOILLE kun omat sisarenne toimivat tolla tavoin etteivät lapsiaan edes suojele. ei ole HUORILLA mitään moraalia kun jätetään vastasyntyneet yhteiskunnalle.suomi-akaa ei tarvii enää kunnioittaa. linnaa pitäs antaa eikös tuo huoran jättämä lapsi ole aikamoinen rikos!! ja JOHTIMET POIKKI!! samoin tosin raiskaajille kastraatio!!
- Huhuu sinne!
Yhteiskunnanhan kaikki lapset ovat; yhteiskunta koostuu kaikenlaisista ihmisistä, myös lapsista.
Tietysti, jos elät yhteiskunnan ulkopuolella, kummastelet moista. Jos elät yhteiskunnan ulkopuolella, miten olet oppinut kirjoittamaan? Onko opetuksen ehkä kuitenkin hoitanut yhteiskunta?- ei voi olla totta
saivartelija savosta taas siellä yrittää selittää. yhteiskuntakelpoinen ei siis sytytä millään lailla?? doijoin ..join..kun huora hylkää lapsensa veronmaksajien huoleksi niin se on sun mielestä vaan yhteiskunnan vika!! voi vittu miten tyhmä...ja varmaan akka jolla pohjosessa järki jäätynyt!!
- Female 3
ei voi olla totta kirjoitti:
saivartelija savosta taas siellä yrittää selittää. yhteiskuntakelpoinen ei siis sytytä millään lailla?? doijoin ..join..kun huora hylkää lapsensa veronmaksajien huoleksi niin se on sun mielestä vaan yhteiskunnan vika!! voi vittu miten tyhmä...ja varmaan akka jolla pohjosessa järki jäätynyt!!
Pikku oikaisu ajatuksenjuoksusi rationaalisuuteen: Älykkäästi ajattleva ihminen (mies tai nainen) kysyisi tällaisessa asiassa: KUKA on vastuussa tämän lapsen syntymisestä maailmaan? Se on mies. Miehen ei olisi pitänyt harrastaa seksiä ollenkaan, jos kerran ei halua hoitaa lastaankaan. Mikään ehkäisy ei ole varmaa, ainoa varma on: älä harrasta seksiä. Joten itseasiassa kiukustumisesi oikea kohde on miessukupuoli.
Kysyit: miten se isä tietää mitä se nainen tekee? Siinäpä se, ei kannata harrastaa seksiä, jos ei HALUA tietää tulevan lapsensa äidistä mitä se myöhemmin tekee. Kyllä sen paisuvan mahan erottaa yleensä selvästi, ja voihan aina myöhemmin kysyä, miten kävi / mitä kuuluu? Tai todeta vatsanseudun kasvun omilla silmillään. Jos isä olisi halunnut pitää lapsen itsellään , hän olisi voinut ajoissa järjestää asian äidin kanssa ja noutaa lapsensa synnytysosastolta. Vaan eipä näy eikä kuulu. Isää ei kiinnosta. - Biologinen Kello
Female 3 kirjoitti:
Pikku oikaisu ajatuksenjuoksusi rationaalisuuteen: Älykkäästi ajattleva ihminen (mies tai nainen) kysyisi tällaisessa asiassa: KUKA on vastuussa tämän lapsen syntymisestä maailmaan? Se on mies. Miehen ei olisi pitänyt harrastaa seksiä ollenkaan, jos kerran ei halua hoitaa lastaankaan. Mikään ehkäisy ei ole varmaa, ainoa varma on: älä harrasta seksiä. Joten itseasiassa kiukustumisesi oikea kohde on miessukupuoli.
Kysyit: miten se isä tietää mitä se nainen tekee? Siinäpä se, ei kannata harrastaa seksiä, jos ei HALUA tietää tulevan lapsensa äidistä mitä se myöhemmin tekee. Kyllä sen paisuvan mahan erottaa yleensä selvästi, ja voihan aina myöhemmin kysyä, miten kävi / mitä kuuluu? Tai todeta vatsanseudun kasvun omilla silmillään. Jos isä olisi halunnut pitää lapsen itsellään , hän olisi voinut ajoissa järjestää asian äidin kanssa ja noutaa lapsensa synnytysosastolta. Vaan eipä näy eikä kuulu. Isää ei kiinnosta.Seksi ja lasten tekeminen ovat kaksi eri asiaa. Jopa minäkin olen harrastellut seksiä ja yhtään lasta ei ole syntynyt. Lapsen hankkiminen on sopimusasia ja ehkäisyn pettäminen on helposti hoidettavissa.
Vastuu taas on sillä, jolla on päätösvalta. - Female 3
Biologinen Kello kirjoitti:
Seksi ja lasten tekeminen ovat kaksi eri asiaa. Jopa minäkin olen harrastellut seksiä ja yhtään lasta ei ole syntynyt. Lapsen hankkiminen on sopimusasia ja ehkäisyn pettäminen on helposti hoidettavissa.
Vastuu taas on sillä, jolla on päätösvalta.Logiikkasi mukaan vastuu kaikista maailman lapsista on naissukupuolella? Upean kypsää ajattelua.
Et ole saanut jälkeläisiä? Aina on hedelmättömiä ihmisiä, jotka eivät voi saada lapsia yrittämisestä huolimatta.
Jokaisesta seksikerrasta voi tulla raskaaksi, eli samoin tulla isäksi. Ellei ole hedelmättömyyttä taustalla.
"Ehkäisyn pettäminen on helposti hoidettavissa". Eli tarjoat ratkaisuksi murhaa, jota sinun ei tarvitse toteuttaa, eikä ottaa omalle kohdallesi, tai murehtia ratkaisusta.Helposti? Varmaan se onkin sinulle sitä, kun et itse kuole siinä. Huh huh kypsyyden taso hipoo pilviä. Mitähän tuo huostaanotettu lapsi sanoisi sinulle: kiitos vaan kun toivot minun kuolemaa, ehkäpä hän haluaa mielummin kokeilla elämistä.
Juuri nämä "vahinkolapset" pitäisi viimeistään opettaa, että seksi ja lasten tekeminen ovat tasan yksi ja sama asia. Vaan hidasta se perille meno voi joidenki kohdalla olla... - Enkelitkin itkevät
Female 3 kirjoitti:
Logiikkasi mukaan vastuu kaikista maailman lapsista on naissukupuolella? Upean kypsää ajattelua.
Et ole saanut jälkeläisiä? Aina on hedelmättömiä ihmisiä, jotka eivät voi saada lapsia yrittämisestä huolimatta.
Jokaisesta seksikerrasta voi tulla raskaaksi, eli samoin tulla isäksi. Ellei ole hedelmättömyyttä taustalla.
"Ehkäisyn pettäminen on helposti hoidettavissa". Eli tarjoat ratkaisuksi murhaa, jota sinun ei tarvitse toteuttaa, eikä ottaa omalle kohdallesi, tai murehtia ratkaisusta.Helposti? Varmaan se onkin sinulle sitä, kun et itse kuole siinä. Huh huh kypsyyden taso hipoo pilviä. Mitähän tuo huostaanotettu lapsi sanoisi sinulle: kiitos vaan kun toivot minun kuolemaa, ehkäpä hän haluaa mielummin kokeilla elämistä.
Juuri nämä "vahinkolapset" pitäisi viimeistään opettaa, että seksi ja lasten tekeminen ovat tasan yksi ja sama asia. Vaan hidasta se perille meno voi joidenki kohdalla olla...Hyvä Hihhuli
Meillä täällä länsimaissa on tosiaan ehkäisy, katumuspilleri ja abortti. Jos lasta ei halua, niitä on syytä käyttää. Jos ei käytä, ottaa myös itse vastuun.
Syntistä menoahan se tietysti on, kun nussitaan ihan huvikseen:
"Niin Juuda sanoi Oonanille: Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi. Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla." - Female 3
Enkelitkin itkevät kirjoitti:
Hyvä Hihhuli
Meillä täällä länsimaissa on tosiaan ehkäisy, katumuspilleri ja abortti. Jos lasta ei halua, niitä on syytä käyttää. Jos ei käytä, ottaa myös itse vastuun.
Syntistä menoahan se tietysti on, kun nussitaan ihan huvikseen:
"Niin Juuda sanoi Oonanille: Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi. Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla."Siitähän tässä olikin keskusteltu: jos mies ei käytä ehkäisyä, niin hän ottaa itse vastuun syntyvästä lapsestaan.
Tässä vain keskusteltiin tilanteesta, jossa mahdollisesti KÄYTETTY ehkäisy pettää, mitä tehdä sen JÄLKEEN.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, mutta et tainnut tietää sitä? Joten ainoa varma ehkäisy on selibaatti, jos sen rikkoo, kannattaa varautua isyyteen. Mutta tässäkin tapauksessa tuli taas ilmi, että yhteiskunnan hoidettavaksi jää miesten tekemät teot, ei naisten.
..."niitä on syytä kayttää" Älkää vaan kukaan ottako oppia tuosta, että aborttia olisi syytä käyttää!
Huvittaa vaan tämän ketjun aloittajan kirjoituksen otsikko: Siinähän hän haukkuu omaa sukupuoltaan, mikäli on mies. Kuinkahan monta sairaalaan jätettyä lasta hän on saanut aikaan? Vai eikö tiedä? - Naisselibaatti
Female 3 kirjoitti:
Siitähän tässä olikin keskusteltu: jos mies ei käytä ehkäisyä, niin hän ottaa itse vastuun syntyvästä lapsestaan.
Tässä vain keskusteltiin tilanteesta, jossa mahdollisesti KÄYTETTY ehkäisy pettää, mitä tehdä sen JÄLKEEN.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, mutta et tainnut tietää sitä? Joten ainoa varma ehkäisy on selibaatti, jos sen rikkoo, kannattaa varautua isyyteen. Mutta tässäkin tapauksessa tuli taas ilmi, että yhteiskunnan hoidettavaksi jää miesten tekemät teot, ei naisten.
..."niitä on syytä kayttää" Älkää vaan kukaan ottako oppia tuosta, että aborttia olisi syytä käyttää!
Huvittaa vaan tämän ketjun aloittajan kirjoituksen otsikko: Siinähän hän haukkuu omaa sukupuoltaan, mikäli on mies. Kuinkahan monta sairaalaan jätettyä lasta hän on saanut aikaan? Vai eikö tiedä?Siis jos ehkäisy pettää, vastuu lapsesta on yksinomaan miehen (suora lainaus sinulta). Miksei naisella ole yhtäläistä vastuuta, olisihan hänkin voinut pidättäytyä seksistä?
- Female 3
Naisselibaatti kirjoitti:
Siis jos ehkäisy pettää, vastuu lapsesta on yksinomaan miehen (suora lainaus sinulta). Miksei naisella ole yhtäläistä vastuuta, olisihan hänkin voinut pidättäytyä seksistä?
Syitä: 1. Mies on voinut raiskata naisen.
2. Mies on vietellyt naisen, painostanut, tai käyttänyt hyväkseen,
3. Miehillä on voimakkaampi sukupuolivietti kuin naisilla, joten todennäköisesti se on miehen aloittamaa.
4. Ehkäpä tämä äiti oli henkisesti kykenemätön hoitamaan lasta, tai sairas, lapsi, tai alkoholisti/narkomaani. - Hyväksikäyttäjä
Female 3 kirjoitti:
Syitä: 1. Mies on voinut raiskata naisen.
2. Mies on vietellyt naisen, painostanut, tai käyttänyt hyväkseen,
3. Miehillä on voimakkaampi sukupuolivietti kuin naisilla, joten todennäköisesti se on miehen aloittamaa.
4. Ehkäpä tämä äiti oli henkisesti kykenemätön hoitamaan lasta, tai sairas, lapsi, tai alkoholisti/narkomaani.Minä kun luulin, että nainenkin voi haluta seksiä. Olen varmaan erehtynyt. Toivotaan, ettet itse koskaan joudu kaamean viettelijän uhriksi.
- Lokmotive breath
Female 3 kirjoitti:
Syitä: 1. Mies on voinut raiskata naisen.
2. Mies on vietellyt naisen, painostanut, tai käyttänyt hyväkseen,
3. Miehillä on voimakkaampi sukupuolivietti kuin naisilla, joten todennäköisesti se on miehen aloittamaa.
4. Ehkäpä tämä äiti oli henkisesti kykenemätön hoitamaan lasta, tai sairas, lapsi, tai alkoholisti/narkomaani.Ja Järjenjuoksu.
"Miehen ei olisi pitänyt harrastaa seksiä ollenkaan, jos kerran ei halua hoitaa lastaankaan. "
No voinen olla väärässä, mutta muistaakseni seksiin tarvitaan kaksi ihmistä, useinmiten mies ja nainen. Tällöin (Vapaaehtoisuuteen perustuvassa) yhdynnässä ehkäisyvastuu on kylläkin ihan kummallakin. Mielestäni ainakin.
"Eli tarjoat ratkaisuksi murhaa, jota sinun ei tarvitse toteuttaa, eikä ottaa omalle kohdallesi, tai murehtia ratkaisusta."
Murhapa hyvinkin.. tai sitten ei. Riippuu katsantokannasta.
"Syitä: 1. Mies on voinut raiskata naisen.
2. Mies on vietellyt naisen, painostanut, tai käyttänyt hyväkseen,
3. Miehillä on voimakkaampi sukupuolivietti kuin naisilla, joten todennäköisesti se on miehen aloittamaa.
4. Ehkäpä tämä äiti oli henkisesti kykenemätön hoitamaan lasta, tai sairas, lapsi, tai alkoholisti/narkomaani. "
1. On voinut, mutta useinkaan ei ole.
2. On voinut, mutta edelleenkään, useinkaan ei ole.
3. Todistetusti paskaa
4. No niin, ainoa tässä listassa josta olemme jokseenkin samaa mieltä.
Useinmiten "vahinkolapset" saavat alkunsa huolimattomuudesta ja/tai välinpitämättömyydestä. Se on AINA vanhempien syy. Ei toisen vaan molempien. Ja siten molempien vastuulla.
Missä isät? Ehkäpä entisten rakastavaisten välit ovat jo niin tulehtuneet raskauden aikana, ettei isää hyväksytä isäksi. Usein myös lapsen äiti ei ilmoita lapsen isää synnärillä tai sossun haastattelussa. Usein Isä ei edes tiedä olevansa isä.. näissä tapauksissa siis.
Lapsen äidin valta lapseen ja hänen kohtaloonsa on käsittämättömän suuri. jopa ns. rehellisellä pelillä pelaavilla. Saatika sitten niillä jotka osaavat käyttää systeemiä hyväkseen. Isällä puolestaan ei ole minkäänlaisia aseita ja/tai valtaa lapseen, jos "osaava" äiti niin päättää. Lapsen isä kun on lähtökohtaisesti valehtelija ja syyllinen miltei kaikkeen, mitä lapsen äiti haluaa miehestä sanoa. Miksikö? Siksi, että lapsen asioista päättävät viranomaiset ovat pääsääntöisesti Naisia ja pääsääntöisesti naisen puolella. Aina. - Female 3
Lokmotive breath kirjoitti:
Ja Järjenjuoksu.
"Miehen ei olisi pitänyt harrastaa seksiä ollenkaan, jos kerran ei halua hoitaa lastaankaan. "
No voinen olla väärässä, mutta muistaakseni seksiin tarvitaan kaksi ihmistä, useinmiten mies ja nainen. Tällöin (Vapaaehtoisuuteen perustuvassa) yhdynnässä ehkäisyvastuu on kylläkin ihan kummallakin. Mielestäni ainakin.
"Eli tarjoat ratkaisuksi murhaa, jota sinun ei tarvitse toteuttaa, eikä ottaa omalle kohdallesi, tai murehtia ratkaisusta."
Murhapa hyvinkin.. tai sitten ei. Riippuu katsantokannasta.
"Syitä: 1. Mies on voinut raiskata naisen.
2. Mies on vietellyt naisen, painostanut, tai käyttänyt hyväkseen,
3. Miehillä on voimakkaampi sukupuolivietti kuin naisilla, joten todennäköisesti se on miehen aloittamaa.
4. Ehkäpä tämä äiti oli henkisesti kykenemätön hoitamaan lasta, tai sairas, lapsi, tai alkoholisti/narkomaani. "
1. On voinut, mutta useinkaan ei ole.
2. On voinut, mutta edelleenkään, useinkaan ei ole.
3. Todistetusti paskaa
4. No niin, ainoa tässä listassa josta olemme jokseenkin samaa mieltä.
Useinmiten "vahinkolapset" saavat alkunsa huolimattomuudesta ja/tai välinpitämättömyydestä. Se on AINA vanhempien syy. Ei toisen vaan molempien. Ja siten molempien vastuulla.
Missä isät? Ehkäpä entisten rakastavaisten välit ovat jo niin tulehtuneet raskauden aikana, ettei isää hyväksytä isäksi. Usein myös lapsen äiti ei ilmoita lapsen isää synnärillä tai sossun haastattelussa. Usein Isä ei edes tiedä olevansa isä.. näissä tapauksissa siis.
Lapsen äidin valta lapseen ja hänen kohtaloonsa on käsittämättömän suuri. jopa ns. rehellisellä pelillä pelaavilla. Saatika sitten niillä jotka osaavat käyttää systeemiä hyväkseen. Isällä puolestaan ei ole minkäänlaisia aseita ja/tai valtaa lapseen, jos "osaava" äiti niin päättää. Lapsen isä kun on lähtökohtaisesti valehtelija ja syyllinen miltei kaikkeen, mitä lapsen äiti haluaa miehestä sanoa. Miksikö? Siksi, että lapsen asioista päättävät viranomaiset ovat pääsääntöisesti Naisia ja pääsääntöisesti naisen puolella. Aina.Please.. älä viitsi saivarrella...että "isällä ei ole valtaa", ja että "usein isä ei edes TIEDÄ olevansa isä" lue aikaisempi vastaukseni tähän kysymykseen, että ei tiedä. On keksitty puhelimet, voi kysyä : tulitko raskaaksi, ja käydä varmistamassa tilanne jatkuvasti, ja kun näkee, että vatsa paisuu, ottaa yhteyttä äitiin, ja sosiaalitoimistoon ja vaatii isyyttä itselleen oikeudessa jos ei muuten onnistu. Onko vaikeaa? Ei. Vaan eivät HALUA!!! Tilanteesta häivytään vähin äänin pakoon luikkimaan.. kyllä sossu hoitaa, en halua tietää.. ja ei se mulle kuulu, hoida itte kun tulit paksuks, ei kiinnosta ootko raskaana vai et, hyvä kun pääsin pakoon kuin koira veräjästä...Ja tämän keskusteluketjun aloittaja haukkuu naista.
Tässä keskustellaan tietystä tapauksesta, kun äiti jätti lapsen sairaalaan, ei yleisellä tasolla.
Abortista: mielestäsi se riippuu katsantokannasta. Eläviä soluja tai lapsi tapetaan. Kyllä se vähintäänkin on tappo katsoi sitä miltä kannalta tahansa. Ai niin, mutta eihän sinua olekaan abortoitu lapsena...Onneksi olkoon, "elävä soluläjä".
Ja vielä: Seksiin ei TODELLAKAAN tarvita kahta ihmistä. Vain yksi, mies. Oetko sinä ikinä KUULLUTKAAN semmoisista asioista kuin: raiskaus, hy
väksikäyttö, painostus, vonkaus, ja anelu? Miehillä ne hormonit ovat valitettavasti moninkertaiset naisiin verrattuna. - Hirveä Vonkaaja
Female 3 kirjoitti:
Please.. älä viitsi saivarrella...että "isällä ei ole valtaa", ja että "usein isä ei edes TIEDÄ olevansa isä" lue aikaisempi vastaukseni tähän kysymykseen, että ei tiedä. On keksitty puhelimet, voi kysyä : tulitko raskaaksi, ja käydä varmistamassa tilanne jatkuvasti, ja kun näkee, että vatsa paisuu, ottaa yhteyttä äitiin, ja sosiaalitoimistoon ja vaatii isyyttä itselleen oikeudessa jos ei muuten onnistu. Onko vaikeaa? Ei. Vaan eivät HALUA!!! Tilanteesta häivytään vähin äänin pakoon luikkimaan.. kyllä sossu hoitaa, en halua tietää.. ja ei se mulle kuulu, hoida itte kun tulit paksuks, ei kiinnosta ootko raskaana vai et, hyvä kun pääsin pakoon kuin koira veräjästä...Ja tämän keskusteluketjun aloittaja haukkuu naista.
Tässä keskustellaan tietystä tapauksesta, kun äiti jätti lapsen sairaalaan, ei yleisellä tasolla.
Abortista: mielestäsi se riippuu katsantokannasta. Eläviä soluja tai lapsi tapetaan. Kyllä se vähintäänkin on tappo katsoi sitä miltä kannalta tahansa. Ai niin, mutta eihän sinua olekaan abortoitu lapsena...Onneksi olkoon, "elävä soluläjä".
Ja vielä: Seksiin ei TODELLAKAAN tarvita kahta ihmistä. Vain yksi, mies. Oetko sinä ikinä KUULLUTKAAN semmoisista asioista kuin: raiskaus, hy
väksikäyttö, painostus, vonkaus, ja anelu? Miehillä ne hormonit ovat valitettavasti moninkertaiset naisiin verrattuna.Ompele ihmeessä vittusi kiinni. Muuten vonkaaja tai anelija saattaa yllättää.
Ja tässä ei keskustella yleisellä tasolla enää. Olet levittänyt esille omat pimeät jä synkät mielen syöverisi. Selvästi hoitoa vaativa tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463