Niin, miksi? Haluaisin perustellut vastaukset.
Miksi Hitleriä pilkataan?
44
370
Vastaukset
- Adolf fani
pitänyt antaa nobelin rauhanpalkinto hyvin alkaneesta rauhantyöstä jonka liittoutuneet lopettivat tunnetuin seurauksin.
- t tu r
koska Hitler oli oikeasti typerä tyyppi jonka valta kantoi häntä ihannoideiden ja oikeasti kyvykkäiden ihmisten myötä. Karismaa herralla varmasti oli koska ei olisi ilman sitä päässyt asemaansa mutta siinä kaikki. Jos Hitler olisi jättänyt sodankäynnin kenraaliensa huoleksi niin lopputulos olisi todennäköisesti ollut toinen. Sama tulee juutalaisiin. Jos Hitler olisi antanut näille valtakunnan talousasioiden suunnittelun vainoamisen sijasta niin historia olisi toisenlainen. Eli se tyhmyys perustuu juuri hänen omien kykyjensä täydelliseen väärinarviointiin.
- varamover
Saatta joku päävammainen hyyssäri-idiootti pilkatakin.-- Tyhmyyttään.
Kolmenkymmenen vuoden kuluttua hyyssäreiden kakarat kaivavat ääliövanhempansa ylös kuopasta ja antavat turpiin. - 2ee
*Stalinin lapsenlapsi nosti kanteen venäläistä lehteä vastaan. Jevgeni Džugašvili syyttää Novaja Gazetaa isoisänsä kunnian ja arvokkuudeen kyseenalaistamisesta.*
Onhan Hitlerilläkin sukulaisia vielä vaikka missä. Ehkäpä joku aikanaan tekee saman kuin Džugašvili... ;)- Dokumentti
Asiasta oli hiljattain tehty tutkimus, jossa löydettiin muutama elossa oleva sukulainen. Olivat tietoisia asiasta ja olivat muuttaneet nimensä ja tehneet lisääntymättömyysvalan. Eli Hitlerin suku kuolee pysyvästi heidän mukanaan. No, tuskin nyt Adofit enemää olisi aiheuttaneet säpinää.
- HF
Dokumentti kirjoitti:
Asiasta oli hiljattain tehty tutkimus, jossa löydettiin muutama elossa oleva sukulainen. Olivat tietoisia asiasta ja olivat muuttaneet nimensä ja tehneet lisääntymättömyysvalan. Eli Hitlerin suku kuolee pysyvästi heidän mukanaan. No, tuskin nyt Adofit enemää olisi aiheuttaneet säpinää.
Olisiko tuohon saatavilla jotain dokumenttia? "Lisääntymättömyysvala" kuulostaa jotenkin absurdilta.
- pienviljelijäkäs
Dokumentti kirjoitti:
Asiasta oli hiljattain tehty tutkimus, jossa löydettiin muutama elossa oleva sukulainen. Olivat tietoisia asiasta ja olivat muuttaneet nimensä ja tehneet lisääntymättömyysvalan. Eli Hitlerin suku kuolee pysyvästi heidän mukanaan. No, tuskin nyt Adofit enemää olisi aiheuttaneet säpinää.
Ne ovat Aatun velipuolen Aloisin lapsia. Muuttivat Amerikkaan ennnen Hitlerin valtaan tuloa yksi taisteli mm. tyynellämerellä.
Saksassa on lukemani mukaan n. 36 ihmistä jotka ovat Hitlerin läheisempiä verisukulaisia. Mutta nimet vaihtelee Hiedler, Huttler ym. - Itävallassapa
pienviljelijäkäs kirjoitti:
Ne ovat Aatun velipuolen Aloisin lapsia. Muuttivat Amerikkaan ennnen Hitlerin valtaan tuloa yksi taisteli mm. tyynellämerellä.
Saksassa on lukemani mukaan n. 36 ihmistä jotka ovat Hitlerin läheisempiä verisukulaisia. Mutta nimet vaihtelee Hiedler, Huttler ym.Hitler oli kyllä itävaltalaista sukua. Hüttler ei ole mitenkään harvinainen sukunimi siellä.
- Aatu Napoleon
Vähä älyinen korpraali.
Totta helvetissä Manstein kysyi Aatulta, että jos maantieto oli koulussa kerta mieliaiheesi niin miksi et muistanut Venäjän talvea.- HF
Perustele vastauksesi "vähä-älyinen". Kirjoitusasustasi päätellen, saattaisi sinullakin olla pieni tutkiskelun paikka.
- pommeran
HF kirjoitti:
Perustele vastauksesi "vähä-älyinen". Kirjoitusasustasi päätellen, saattaisi sinullakin olla pieni tutkiskelun paikka.
Jos ei antanut Paulukselle lupaa murtautua ulos Stalingradin saartolinjan läpi. Lisäksi talvi oli se jota Aatu ei ottanut huomioon.
Tyhmä mies jonka verenhimon takia turhaan miljoonia ihmisiä kuoli. - HF
pommeran kirjoitti:
Jos ei antanut Paulukselle lupaa murtautua ulos Stalingradin saartolinjan läpi. Lisäksi talvi oli se jota Aatu ei ottanut huomioon.
Tyhmä mies jonka verenhimon takia turhaan miljoonia ihmisiä kuoli.Logiikkasi mukaan Oppenheimerkin oli vähä-älyinen kun ei huomioinut hänelle kerrottuja faktoja kehitelmiensä seurauksista, ja niistä huolimatta antoi luvan jatkaa projektia.
Tyhmä mies, jonka ääliömäisyyden takia miljardeja ihmisiä elää edelleen pelossa. - Der Fuhrer
HF kirjoitti:
Logiikkasi mukaan Oppenheimerkin oli vähä-älyinen kun ei huomioinut hänelle kerrottuja faktoja kehitelmiensä seurauksista, ja niistä huolimatta antoi luvan jatkaa projektia.
Tyhmä mies, jonka ääliömäisyyden takia miljardeja ihmisiä elää edelleen pelossa.Aatuhan se ne juutalaiset tiedemiehet Amerikkaan ajoi jotka kehittävät Rooseveltille ja Trumanille ydinpommin ja vetypommin. Jälleen todiste korpraali Hitlerin ylivertaisesta älykkyydestä.
- dh t h
HF kirjoitti:
Logiikkasi mukaan Oppenheimerkin oli vähä-älyinen kun ei huomioinut hänelle kerrottuja faktoja kehitelmiensä seurauksista, ja niistä huolimatta antoi luvan jatkaa projektia.
Tyhmä mies, jonka ääliömäisyyden takia miljardeja ihmisiä elää edelleen pelossa.että atomipommin kehitys perustui juuri Oppenheimeriin. Ilman herraa olisi pommi joka tapauksessa kehitetty vuotta paria myöhemmin.
- Varteen
Guderianin lupauksen vallata Moskova, niin ehkä. Hänhän otti itse pilkan hyvin raskaasti ja lupasi, että hymyt hyytyvät. Bunkkerielämän kuvaukset saattavat vaikuttaa ihmisten mielikuviin.
- Gross-EU
Euroopan unionin alullelaittajaa ja suurta visionääriä joka näki myös euroopan yhteisön uhat (uskalsi puhua niistä ja yritti myös tehdä niille jotain) jotka nyt tunnistettiin vasta 70-80 -luvuilla sekä 2000-luvun alkupuolella, joista uskallettiin puhua vasta vuosikymmen myöhemmin ja joille ei uskallettu/ta tehdä mitään.
- nyt hänessa
Harva korpraali on johtanut maansa sotajoukkoja komentaen jopa marsalkoita. Siihen täytyy olla jokin selitys.
- erikki mansteini
Jos maa on paskassa taloudellisessa kunnossa niin kyllähän ihmiset äänestää vaikka joulupukkia jos tämä lupaa muutosta.
Lue Mansteinin kirja Menetetyt voitot. Voit ehkä oppia jotakin.
Erkki Manstein kun ei aatusta tykännyt. - Rateki
erikki mansteini kirjoitti:
Jos maa on paskassa taloudellisessa kunnossa niin kyllähän ihmiset äänestää vaikka joulupukkia jos tämä lupaa muutosta.
Lue Mansteinin kirja Menetetyt voitot. Voit ehkä oppia jotakin.
Erkki Manstein kun ei aatusta tykännyt.Koska hänen sukuselvityksensä ei kestänyt sen ajan päivänvaloa. Oli juutalainen.
- Schicklgruber
Rateki kirjoitti:
Koska hänen sukuselvityksensä ei kestänyt sen ajan päivänvaloa. Oli juutalainen.
Huhujen mukaan oli juutalainen. Mitä väliä sillä enää on? Adolf Hitler on kuollut ja vei 72 miljoonaa ihmistä mukanaan.
- sakut vielä enempi
erikki mansteini kirjoitti:
Jos maa on paskassa taloudellisessa kunnossa niin kyllähän ihmiset äänestää vaikka joulupukkia jos tämä lupaa muutosta.
Lue Mansteinin kirja Menetetyt voitot. Voit ehkä oppia jotakin.
Erkki Manstein kun ei aatusta tykännyt.Harva johtaja on saanut maansa ajettua yhtä suureen tappioon kuin Hitler Saksan. Hitler oli juuri tyypillinen suuruudenhullu kohkaaja, joita löytyy ihan työelämästäkin pomojen paikoilta. Heitä on aiheellista ja jopa suotavaakin pilkata.
Mutta topikin Aatu-fanien lohdutukseksi voidaan kuitenkin sanoa, ettei Hitler nyt sentään kaikkein tyhmin ollut; sen tittelin saa uljas Saksan kansa, joka typeryydessään antoi vallan moiselle kohkaajalle. Hieno suoritys, niksmannit!! :D
- Simeoni I
Aikaansa edellä tuo Aatu oli. Hänhän oli vegaani, pyrki edistämään raittiutta ja eläinten hyvää kohtelua. Kanasllissosialistien puolueohjelmakin on kevyttä huttua nykymenoon verrattuna! Vertaa tupakkalaki, aselupamenettelyt, nollatoleranssi liikenteessä jne. kyllä sitä sitä Aatun piikkiin laitetaan sitä ja tätä vaikka sekin oli vaan yksi mies. Ihmetyttää miten se sai maailman edistyksellisimmän ja kehittyneimmän valtion, Saksan, jonka kansalaiset oli korkeasti koulutettuja ym. toimimaan niinkuin toimivat. Hitleriä ei enää ole, mutta hänen ajamansa asiat voivat hyvin. Ideologia on vaan verhottu kukkahattutätien totaaliseksi kontrolliksi, kuka osaisi verrata Hyssälää, Thorsia ym. fasisteja Aatuun? Näiden toimet samaa natsien ajamaa aatteen jatkumoa lähes rotuhygieniaa myöten...
- SS:ssa
Aikaansa edellä ollut mies.
- mannekiini.
SS:ssa kirjoitti:
Aikaansa edellä ollut mies.
Siinäpä sitten sopiva mannekiini nykyiselle tupakkafasismille.
- demari?
Kuulostaa demarilta tuo Hitler.
- ritniratin
voittanut sotaa.
- jopa hävisi
Luuseri mikä luuseri.
- generalissimus Stali
jopa hävisi kirjoitti:
Luuseri mikä luuseri.
Eipä se Stalin mikään suuri johtaja ollut kun ottaa huomioon, että heikensi omaa armeijaansa tappamalla parhaimmat kenraalit ja upseerit 1930-luvun Suuressa Puhdistuksessa.
- Miksi ei
Mies joka lainaa viiksimallinsa Charlie Chaplinilta ja ryssiin MASSIIVISESTI KAIKESSA mihin elämässään ryhtyi sietääkin tulla pilkatuksi.
- Totinen kunnioittaja
Karismaattisia johtajia ei ole tapana pilkata, menipä niillä meiningit syteen, saveen tahi Venäjän mutaan. Emmehän me pilkkaa Ass-Strid-tätiäkään, vaikka on ainakin kaksi kertaa tyhmempi ja säälittävämpi tapaus kuin Hitler. Ass-Strid-tätikään ei ole Suomesta kotoisin (kuten ei Hitlerkään Saksasta), vaan Närpiöstä.
- 3289723972323
Ilman Hitlerin sekoilua Saksa olisi 30% isompi maa ja väkeä siellä olisi noin 120 miljoonaa. En itse pahemmin pidä Saksasta joten tavallaan olen kiitollinen Hitlerille siitä että hän tuhosi Saksan.
- ZOTÖRG
Ilman liittoutuneiden sekoilua I maailmansodan rauhanehdoissa, ei tarvitsi kysellä mitään tällaisia. Liittoutuneethan loivat puitteet Euroopan Pohjos-Korealle, minkä Aatu onneksi taidollaan vesitti.
"Ilman Hitlerin sekoilua Saksa olisi 30% isompi maa ja väkeä siellä olisi noin 120 miljoonaa." Saattaisi olla, mutta sinä jäisit ilman ruokaa ja hoitoa aivokasvaimesi kanssa. Hitler loi itsetunnon Eurooppaan. - Lenin setä Saksasta
ZOTÖRG kirjoitti:
Ilman liittoutuneiden sekoilua I maailmansodan rauhanehdoissa, ei tarvitsi kysellä mitään tällaisia. Liittoutuneethan loivat puitteet Euroopan Pohjos-Korealle, minkä Aatu onneksi taidollaan vesitti.
"Ilman Hitlerin sekoilua Saksa olisi 30% isompi maa ja väkeä siellä olisi noin 120 miljoonaa." Saattaisi olla, mutta sinä jäisit ilman ruokaa ja hoitoa aivokasvaimesi kanssa. Hitler loi itsetunnon Eurooppaan.Ja ilman Keisari Wilhelmiä ja
Fritz Platten se on joka Leninin Venäjälle salakuljetti Keisarin luvalla ja Saksan armeijan avustamana.
1917 Saksan tukema Venäjän vallankumous inspiroi sellaisia ukkoja kuten Pol Pot joten ehkä kannattaa hieman miettiä ennen kuin itkee Saksan tappiota ensimmäisessa maailmansodassa. - Grigori-a
Lenin setä Saksasta kirjoitti:
Ja ilman Keisari Wilhelmiä ja
Fritz Platten se on joka Leninin Venäjälle salakuljetti Keisarin luvalla ja Saksan armeijan avustamana.
1917 Saksan tukema Venäjän vallankumous inspiroi sellaisia ukkoja kuten Pol Pot joten ehkä kannattaa hieman miettiä ennen kuin itkee Saksan tappiota ensimmäisessa maailmansodassa.Sinnekö se Tsaarin kulta lopulta meni. Silloinhan Suomen talvisota tuki Pol Poti:a. Ehkä sinunkin pitää opiskella Venäjän sisällissodasta jotain: vaikka ne uhrimäärät jota se vaati seuraamukset. Mille minä nauran, ja mikä on hyvä.
Ja kukahan tässä itkee? Sinä, mikä olet bolsevismin ja kommunismin kannattaja, ja mikä olisi välittömästi kriminalisoitava lainsäädännössä, itket ihan omaan kuoppaasi.
Ja, jos kansallissosialismi on sinusta yhteiskuntakelvotonta, niin sitä pitäisi olla myös kommunismi ja sen sivuluokka vasemmistolaisuus. Ime sinä ryssä paskaa, pahvipää.
Mutta tehän pärjäätte täällä yhteiskunassa paremmin kuin muut. Teillähän on turvattu yhteiskuntaetuus.
"Kun sut tapaan, niin... " - 17
Grigori-a kirjoitti:
Sinnekö se Tsaarin kulta lopulta meni. Silloinhan Suomen talvisota tuki Pol Poti:a. Ehkä sinunkin pitää opiskella Venäjän sisällissodasta jotain: vaikka ne uhrimäärät jota se vaati seuraamukset. Mille minä nauran, ja mikä on hyvä.
Ja kukahan tässä itkee? Sinä, mikä olet bolsevismin ja kommunismin kannattaja, ja mikä olisi välittömästi kriminalisoitava lainsäädännössä, itket ihan omaan kuoppaasi.
Ja, jos kansallissosialismi on sinusta yhteiskuntakelvotonta, niin sitä pitäisi olla myös kommunismi ja sen sivuluokka vasemmistolaisuus. Ime sinä ryssä paskaa, pahvipää.
Mutta tehän pärjäätte täällä yhteiskunassa paremmin kuin muut. Teillähän on turvattu yhteiskuntaetuus.
"Kun sut tapaan, niin... "Mitä sä oikein sekoilet kommunisteista? Ei niitä ole enää kuin muutama ja hekin ovat yhtä hulluja kuin sinä.
- Giardia-b
17 kirjoitti:
Mitä sä oikein sekoilet kommunisteista? Ei niitä ole enää kuin muutama ja hekin ovat yhtä hulluja kuin sinä.
Sinulle kulta pieni, sinulle minä tekstini tarkoitin. Te punikit ette aina tajua näitä pieniä vivahde-eroja.
- GHZ:Y
Giardia-b kirjoitti:
Sinulle kulta pieni, sinulle minä tekstini tarkoitin. Te punikit ette aina tajua näitä pieniä vivahde-eroja.
Eikö kyselyn tarkoituksena ollut tuoda ilmi, miksi Hitleriä pilkataan? Lukemieni postausten mukaan mitään järkiperäistä pilkkaamisen aihetta ei tunnu löytyvän.
- jofo
GHZ:Y kirjoitti:
Eikö kyselyn tarkoituksena ollut tuoda ilmi, miksi Hitleriä pilkataan? Lukemieni postausten mukaan mitään järkiperäistä pilkkaamisen aihetta ei tunnu löytyvän.
Tuskimpa täälä on montaa järkevää vastaajaakaan.
- jeps..
Mutta typerä!
Yritti ahnehtia liikaa, yritti syödä liian isoa palaa kerralla!
Se pala oli Venäjä!
Hirlerin olisi kannattanut kasvattaa kansaansa ja materiaalia!
Ahneella on paskanen loppu! - Bybi
Hulluille pitää nauraa ajoissa. Suomessa naurettiin Stalinillekin ja nauretaan vieläkin. Venäjällä oltiin kurat housuissa ja mies otettiin tosissaan! Samoin Saksassa Hitler. Juuri metsäläisnaurumme on pitänyt meidät sisäisesti vapaana silloinkin, kun ruotsalainen tai venäläinen saapas on ollut niskalla. Vielä minä sinulle herra näytän perk... kiäh kiäh kiäh...
Hitler oli olemukseltaan koominen. Kun hän lämpeni, hän kirkui ja nyki kuin neurologian professorin tutkimuskohde. Hänellä oli narsistin tahdonvoima ja samalla kyvyttömyys tajuta olevansa jossakin väärässä. Hän ei kestänyt pienintäkään pettymystä vaan polki jalkaa kuin 5-vuotias.
Hänessä yhtyi suuri fantasiasti ja pikkulapsen tasolla oleva maalaismoukka. Joissakin olosuhteissa hän olisi ollut poikakodin johtaja.
Narsistisella pikkumiehellä oli aikansa saksalaisista poliitikoista eniten tahdonvoimaa. Siksi juuri hän pääsi läpi ja sai "osittaisella vallankaappauksella" (vaaleissa läpi ja sitten valta yksin omiin käsiin rikoksia kaihtamatta). Miljoonia tuhottuja ja heidän läheisiään ei naurata se, mitä hänen koneistonsa teki. Koneisto oli lahjakas ja tehokas murhatehtävään. Koneisto ei naurattanut.
Koneiston sotilaalliset osat edustivat huippua. Luftwaffe ja Wehrmacht olivat taktiikassa ja koulutuksessa vertaansa vailla, aluksi. Mutta juuri koominen Hitler ja hänen riikinkukkokalkkunansa Göring sabotoivat niidenkin osaamista minkä ehtivät. Tällä palstalla surkeat sotapäälliköt saavat kyytiä eikä suuri osa ole innostunut rotupolitiikasta.
Kukaan ei silti välitä, vaikka joku laittaakin Hitlerin kuvan sänkynsä päätyyn ja vetää käteen. Periaatteessa olemme suvaitsevaisia. Homoilla on näitä natsilippuja ja univormuja leikeissään. Mitäs tuosta.
Lopuksi. Yhdessä asiassa Hitler oli suuri sotapäällikkö. Vielä romantiikan aikana joukkojensa keskellä taistelevalla johtajalla oli punaiset housut. Jos hän ratsun selässä haavoittui, punainen veri ei heti paljastanut tilannetta joukoille ja moraali pysyi korkealla.
Hitlerin housut olivat ruskeat.- HF
Riikinkukkokalkkuna :-D :-D
Noista housujen väristä sen verran, että Hitler taisteli todella urhoollisesti I maalmansodan teurastuskentillä ja oli muutenkin hyvin rohkea mies. Joku Canaris niitä ruskeita pöksyjä olisi tarvinnut. - Bybi
HF kirjoitti:
Riikinkukkokalkkuna :-D :-D
Noista housujen väristä sen verran, että Hitler taisteli todella urhoollisesti I maalmansodan teurastuskentillä ja oli muutenkin hyvin rohkea mies. Joku Canaris niitä ruskeita pöksyjä olisi tarvinnut.Totta toinen puoli. Myös Göring oli nuorena reipas lentäjä. Mutta joskus menee hyväkin pilalle. Valta turmelee, ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti.
- HF
Bybi kirjoitti:
Totta toinen puoli. Myös Göring oli nuorena reipas lentäjä. Mutta joskus menee hyväkin pilalle. Valta turmelee, ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti.
Totta tuokin puoli. Myös morfiini ja ruotsalaiset naiset turmelevat yhdessä käytettyinä melko ehdottomasti. Jos ansioitunut hävittäjälentäjä sekoaa täydellisesti nähdessään käsinmaalatun posliinipotan, ei vika voi olla muussa kuin kemikaaleissa. En halua loukata tassä Kemiä, enkä kaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483