IkäväVastattu 3 v

Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-angervo on julistettu haittakasviksi ja se täytyy hävittää 2025 mennessä. Toivottavasti Hän ei ajat…
IkäväVastattu 3 v

Broidi sanoi aina, että

🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun oli joku keltä kysyä. Mulla on nyt akkuruuvarin kanssa ongelmia. Laitoin siihen euron setistä kärjen…
IkäväVastattu 3 v

Olen miettinyt sitäkin

🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue on hyväksytyin parisuhdemarkkinoilla. Onneksi olen tuolla myönteisempien puolella. Taulukko on siv…
IkäväVastattu 3 v

Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt tuli tuo siirtosäkölasku, joten viime yönä oli keittiön sähköpatteri kiinni. Olohuonetta ei voi pit…
IkäväVastattu 3 v

Onni on pienissä asioissa

🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä aamu pohjustaa hyvän päivän! Pieni hymy, hellä hipaisu ohi kävellessä. Läsnäoleva katse.👀 Voisin ky…
IkäväEi vastauksia

Romantiikka näyttää hävinneen täältä

🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keittiön ikkunasta. Olispa kiva Hänen kanssaan katsella samanlaista tapahtumaa 2037 kun seuraavan kerran…
IkäväVastattu 3 v

Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli taas ilmoitus, että määräaikainen tarjous on päättymässä. Edellisellä kerralla säästin 50 kuussa, k…
IkäväVastattu 3 v

Syksyn muotikatsaus

🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen valinta elokuun loppuun ja alkusyksyyn. Kokeile yhdistää farkkutakki mekon, suorien housujen tai v…
IkäväVastattu 2 v

Kaatosade lakkaa puoliltaöin

🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma levossa. Olisin aamulla kaivannut apua pukemisessa. Yksin oli hankala saada tissiliivit päälle, kun …
IkäväVastattu 3 v

Yöllä heräsin polvikipuun

😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta aamukolotukset olivat poissa. Näin jopa aivan ihanaa unta ennen heräämistä. Kaipaus oli täällä keit…
IkäväVastattu 3 v

Siis kuka on siirtänyt

😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet kauppoihin. Nyt on massukin kibpeä kun olen syönyt raakana poimittuja omenia 🍎 ne erottaa siitä, k…
IkäväVastattu 3 v

Vill du se utan glasögön

😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla olisi, kun näytöstä puolet on ulkomaankielillä. Tälläisinä aamuina varsinkin on hyvä kirjoittaa rekatt…
IkäväVastattu 3 v

Koirille on jo olemassa

🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan lastenvaunut joissa hän työnteli ylipulleaa iäkästä mopsiaan. Mitähän ihmiset tuumaisi jos kaipauksen ka…
IkäväVastattu 3 v

Keitin tänään 10 minuuttia

😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellaisella lämmöllä jossa ruoka on juuri ja juuri kiehuvaa. Mannapuuroa pitää lisäksi hämmentää, ettei se…
IkäväVastattu 3 v

Eihän yksinolossa sinällään

🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä. Tätä miettiessä sopivasti autoradiosta kuuluu aiheeseen liittyvä biisi. (Kivat rummut siinä) The w…
IkäväVastattu 3 v

Helpomman vai vaikeemman kautta

🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppäriä mökkielämässä kun säästyy tiskiä. Ne ovat kuitenkin huteria. Esim. puuron valmistan niin, että m…
IkäväVastattu 3 v

Monta kertaa säikähdän

😳📰 🚣‍♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai peräti toisella mantereella 👎 Miksei sitä voi mainita jo otsikossa? Säästyisi herkemmät ihmiset sydäme…
IkäväVastattu 3 v

Mustasukkaisuudesta

🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin ostamaan sellaiset hopeaa sisältävät sukat itselle. Pakko ne oli laittaa kiertoon, kun koiralla on n…
IkäväVastattu 3 v

Herran kukkarossa

🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mistähän tuokin sanonta on peräisin. Googlehan sen selvitti, että se tulee raamatusta. Joskus tuntuu, e…