🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-angervo on julistettu haittakasviksi ja se täytyy hävittää 2025 mennessä. Toivottavasti Hän ei ajat…
😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa sanomalehtiä kun tarvitsen koirapuuhiin siistejä papereita. Vai olisikohan mun kaupassa pitänyt ma…
🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun oli joku keltä kysyä. Mulla on nyt akkuruuvarin kanssa ongelmia. Laitoin siihen euron setistä kärjen…
🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue on hyväksytyin parisuhdemarkkinoilla. Onneksi olen tuolla myönteisempien puolella. Taulukko on siv…
🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt tuli tuo siirtosäkölasku, joten viime yönä oli keittiön sähköpatteri kiinni. Olohuonetta ei voi pit…
🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä aamu pohjustaa hyvän päivän! Pieni hymy, hellä hipaisu ohi kävellessä. Läsnäoleva katse.👀 Voisin ky…
🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keittiön ikkunasta. Olispa kiva Hänen kanssaan katsella samanlaista tapahtumaa 2037 kun seuraavan kerran…
🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli taas ilmoitus, että määräaikainen tarjous on päättymässä. Edellisellä kerralla säästin 50 kuussa, k…
🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen valinta elokuun loppuun ja alkusyksyyn. Kokeile yhdistää farkkutakki mekon, suorien housujen tai v…
🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma levossa. Olisin aamulla kaivannut apua pukemisessa. Yksin oli hankala saada tissiliivit päälle, kun …
😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta aamukolotukset olivat poissa. Näin jopa aivan ihanaa unta ennen heräämistä. Kaipaus oli täällä keit…
😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet kauppoihin. Nyt on massukin kibpeä kun olen syönyt raakana poimittuja omenia 🍎 ne erottaa siitä, k…
😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla olisi, kun näytöstä puolet on ulkomaankielillä. Tälläisinä aamuina varsinkin on hyvä kirjoittaa rekatt…
🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan lastenvaunut joissa hän työnteli ylipulleaa iäkästä mopsiaan. Mitähän ihmiset tuumaisi jos kaipauksen ka…
😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellaisella lämmöllä jossa ruoka on juuri ja juuri kiehuvaa. Mannapuuroa pitää lisäksi hämmentää, ettei se…
🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä. Tätä miettiessä sopivasti autoradiosta kuuluu aiheeseen liittyvä biisi. (Kivat rummut siinä) The w…
🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppäriä mökkielämässä kun säästyy tiskiä. Ne ovat kuitenkin huteria. Esim. puuron valmistan niin, että m…
😳📰 🚣♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai peräti toisella mantereella 👎 Miksei sitä voi mainita jo otsikossa? Säästyisi herkemmät ihmiset sydäme…
🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin ostamaan sellaiset hopeaa sisältävät sukat itselle. Pakko ne oli laittaa kiertoon, kun koiralla on n…
🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mistähän tuokin sanonta on peräisin. Googlehan sen selvitti, että se tulee raamatusta. Joskus tuntuu, e…