IkäväVastattu 1 v

Rauhallista Juhannusta

🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä. Ota löysin rantein - Veikko Lavi https://youtu.be/l5Me9bhVc2Q
IkäväVastattu 1 v

Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut kuin viikate kannattaa terotella. Nyt terotin rikkaruohonkitkentävälineen. Sopivan lattaviilankin …
IkäväVastattu 1 v

Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti

🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut niin hyvä, etten palstalle ole ehtinyt tänään. Nyt saunaan🧼🧽 Hyvää Yötä itse kullekin 🛏💤 "Edelwe…
IkäväVastattu 1 v

Uudet selkäohjeet

🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadolia? Maalla päivän tehtävät työt riippuvat siitä missä kunnossa herää. Tänään teen snäksejä se ei ras…
Maailman menoaEi vastauksia

Persuille tiedoksi

rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaministeri siirtää rahat hyvätuloisille ja yrityksille. Euron lenkkimakkarasta tehty kastike ei selittelemäl…
IkäväVastattu 1 v

Kesän tuoksut ovat ihania

🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan niin hyvältä tuoksu. Kun menin kauppaan ja avasin käsilaukun kassalla niin sieltä tuoksahti ummeht…
IkäväVastattu 1 v

Hyvää viikonalkua!

😍🌦🌬 säätieteilijät lupailevat kesäkuulle mulle sopivaa tällaista vilpoisaa säätä. Toisaalta se tietää loppukesälle paljon hyttysiä eli itikoita.
IkäväVastattu 1 v

Etsitään miestä, joka osaa

🤔🌳🪓 pilkkoa saunapuita, lämmittää saunaa, raivata pihaa ja kaataa puita. Pitää olla myös ajoleokkuri ja moottorisaha! P.S. Laita kuva moottorisahasta ja ajoleikkurista. P.P.S Ei kannata huolestua. Tämä oli olevinaan …
IkäväVastattu 1 v

Pitihän se arvata

🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule mieleen. Farmi Suomi pitääkin katsoa nyt telkkarista jos se tulee huomenna. Rauhallista yötä lukijal…
IkäväVastattu 1 v

Life is like a box of chocolates

🤔🍫❤ you never know what you're gonna get. Yhtäkkiä voi ilmaantua suklaalevy ja suklaakeksiä työpöydälle. Noi kuhertelevat pulut on aika isoja pihapuun oksilla vai mitä kyyhkysiä ne nyt onkaan. Mulla pannaria iltapalak…
IkäväVastattu 1 v

Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi millään. Täällä jokaisen kodin nurkalla on jonkinmoinen komposti eli tunkio, josta saa muhimisen jäl…
IkäväVastattu 1 v

Maalla kun menee ulos

🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkolle). Luomuviljely kylläkin häiritsee joskus ihan liikaa 💩💨 . Tänään ei tarvitse laittaa aurinkoras…
IkäväVastattu 1 v

Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurista juoksi pellon reunassa. Olikohan siinä emo viimekesäisine vasoineen? Kauppareissulla näin hevosha…
IkäväVastattu 1 v

Konstit on monet

🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpuhdistus ainetta. Sillä pyyhin lähtiessä jääkaapinkin hetkessä putipuhtaaksi. Se sisältää boorivettä…
IkäväVastattu 1 v

Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon niin harmittelin etteivät kiikarit ole yöpöydällä, että oliin nähnyt minkä se si saaliikseen.
IkäväVastattu 1 v

Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle. Vaikka onhan mulla tikkitakki nyt päällä etten ihan jäädy. Vesipumppukin toimii sähköllä joten läh…
IkäväVastattu 1 v

Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. Harmi, kun niitä olisi ollut kiva napostella! Onneksi sentään sain lunna digipalvelun kautta lisää l…
IkäväVastattu 1 v

Kesäkausi alkamassa täällä

🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melankoliseksi. Hague & White Passing through https://youtu.be/UzzHkdHRQlQ