IkäväEi vastauksia

Unet ovat outoja

🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian vähän. Siitä tuli oikeasti tottakin, kun syöpäpotilas soitti klo 6 leikkuriin mennessään. Enkä sitten…
IkäväVastattu 2 v

Siitä on kamalan kauan

🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkässä. On tämä maailma ihmeellinen. Jossain hänkin "se oikea" liikkuu saman taivaankaaren alla ja hen…
IkäväVastattu 2 v

Kylläpä on pimeätä *huokaus*

😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme, että kausivaloja on myyty ennätyksellinen määrä. Tosin keinovalo ei korvaa auringonpaistetta. Täl…
IkäväVastattu 2 v

Katsastuskonttorilla

🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. Neljän parhasn joukossa ei paljon eroja ollut. Ja menihän se autokin moitteetta läpi. Hyvin säilyy n…
IkäväVastattu 2 v

Liput liehuu tänään

🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ämpärit 🪣 ei muuten ole enää avaushitti vaan se on ruoka. Uuden prisman avajaisissa jaettiin ruokaka…
IkäväVastattu 2 v

Hommasin itselleni lahjan!

🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mietoja. En halua haista kilometrin päähän niinkuin nämä jotkut tänne muuttaneet. Täällä ei tarvitsis…
IkäväVastattu 2 v

Aika kiva ohjelma tuo areenan pentulive

😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoirasta on kauheasti vaivaa. Koiraan voi upottaa kaiken sen ylimääräisen hellyyden, mitä ei kaivatulle…
IkäväVastattu 2 v

Elämäni biisi

🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg?si=IySbcM4WnZVl09t8
IkäväVastattu 2 v

Aamutv ajatuksia

🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten oman kuukausipalkkansa suuruisista menoista. Sen huomasi valtion budjetistakin johon viikossa tuli …
IkäväVastattu 2 v

Ilmastomuutoksen myötä

🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni alue kahden kerrostalon välistä. "Kun ilmasto lämpenee, myös valo-olosuhteet muuttuvat: pohjoiset t…
IkäväVastattu 2 v

Ihana toi 6 kerroksen koira

🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun se oli haistanut ihastuksensa odottavan alhaalla. Ai sitä riemun määrää, kun ystävykset kohtasivat …
IkäväVastattu 2 v

Rustailin eilen

🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen ostoskassi jota lähden tänään testaamaan. Ongelmanratkaisutaidot on otettu käyttöön, kun telkkari ei ke…
IkäväVastattu 2 v

Home sweet home

🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
IkäväVastattu 2 v

Leipominen on kullanarvoinen taito!

😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maistuvaa ruis-vehnäsämpylää. Ei haitannut, että jääkaapissa ei ollut enää päällysteitä. Laskin että pai…
IkäväVastattu 2 v

Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatteet tilaisuuksia varten. Iskä nukkui siellä päivisin oltuaan yövuorossa. Olimme paljon ulkona leikki…
IkäväVastattu 2 v

Neiti yrittää olla huomaamaton

🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiukset viimeisen kerran täällä. Kauriitkin kävivät eilen ihastuttamassa pellon reunalla. Onneksi olin …
IkäväVastattu 3 v

Ranskassa kävijöitä?

🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alkanut mahtava operaatio lutikoiden hävittämiseksi ennen olympialaisia. Lutikoita on löytynyt junista,…
IkäväVastattu 3 v

Minä kyllä toivoin viileää säätä

🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät satasen lääkkeet. Mulle olis vähempikin viileys riittänyt kun tuo kellari on olemassa. Nyt on ulkona +5…