🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian vähän. Siitä tuli oikeasti tottakin, kun syöpäpotilas soitti klo 6 leikkuriin mennessään. Enkä sitten…
🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkässä. On tämä maailma ihmeellinen. Jossain hänkin "se oikea" liikkuu saman taivaankaaren alla ja hen…
😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme, että kausivaloja on myyty ennätyksellinen määrä. Tosin keinovalo ei korvaa auringonpaistetta. Täl…
🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. Neljän parhasn joukossa ei paljon eroja ollut. Ja menihän se autokin moitteetta läpi. Hyvin säilyy n…
🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ämpärit 🪣 ei muuten ole enää avaushitti vaan se on ruoka. Uuden prisman avajaisissa jaettiin ruokaka…
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mietoja. En halua haista kilometrin päähän niinkuin nämä jotkut tänne muuttaneet. Täällä ei tarvitsis…
😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoirasta on kauheasti vaivaa. Koiraan voi upottaa kaiken sen ylimääräisen hellyyden, mitä ei kaivatulle…
🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg?si=IySbcM4WnZVl09t8
🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viimekerrallakaan ei tullut sitä kantoapua toiveista huolimatta!
🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten oman kuukausipalkkansa suuruisista menoista. Sen huomasi valtion budjetistakin johon viikossa tuli …
🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni alue kahden kerrostalon välistä. "Kun ilmasto lämpenee, myös valo-olosuhteet muuttuvat: pohjoiset t…
🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun se oli haistanut ihastuksensa odottavan alhaalla. Ai sitä riemun määrää, kun ystävykset kohtasivat …
🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen ostoskassi jota lähden tänään testaamaan. Ongelmanratkaisutaidot on otettu käyttöön, kun telkkari ei ke…
🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maistuvaa ruis-vehnäsämpylää. Ei haitannut, että jääkaapissa ei ollut enää päällysteitä. Laskin että pai…
😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatteet tilaisuuksia varten. Iskä nukkui siellä päivisin oltuaan yövuorossa. Olimme paljon ulkona leikki…
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiukset viimeisen kerran täällä. Kauriitkin kävivät eilen ihastuttamassa pellon reunalla. Onneksi olin …
🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alkanut mahtava operaatio lutikoiden hävittämiseksi ennen olympialaisia. Lutikoita on löytynyt junista,…
🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät satasen lääkkeet. Mulle olis vähempikin viileys riittänyt kun tuo kellari on olemassa. Nyt on ulkona +5…