IkäväVastattu 9 kk

Olen nyt vähän kateellinen

🤔🏨🎄yksi sukulainen, ruoka-alan ammattilainen, aikoo viettää joulun hotellissa kihlattunsa kanssa. Työkseen ruokaa valmistavalta tauko ruoanvalmistuksesta on luksusta. Yksin hootelliin menossa ei ole järkeä. Ainakin m…
IkäväVastattu 9 kk

Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puolillaan. En sentään lehteen pääse vielä niinkuin se pirkanmaalainen rouva, joka haki kahden vuoden ka…
IkäväVastattu 9 kk

Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. Koiratkin saavat jossakin lemmikkitilaisuuksissa nappuloita siunauksen lisäksi (olispa edes koira). …
IkäväVastattu 9 kk

Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen takia, että tulen helposti merisairaaksi vaan myös siksi, että ilman syömistä ja juomista emme tule …
IkäväVastattu 10 kk

Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman jonotusta. Puuroakin on nyt omasta takaa, kun tein eilen mannapuuroa ja mansikkakiisseliä. Ei tarv…
IkäväVastattu 10 kk

Olipas hienoa

😊💉🫖 että kävin piikillä tänään Tapiolassa, kun ne laittavat perjantaina lapun luukulle. Piikittäjä houkutteli ottamaan molemmat rokotukset samalla kertaa. Onneksi eilen sain täydennettyä mammuttipäivillä kotivaran. J…
IkäväVastattu 10 kk

Muista olla kiltisti

🧑‍🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi olla näin pimeää koko ajan? ⬛ ⚫🕯Multa puuttuu kaksi kattovaloakin. Toinen kylppäristä ja toinen ns ol…
IkäväVastattu 10 kk

Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspäivän kättelyvideo: https://yle.fi/a/74-20187822/64-3-284254
IkäväVastattu 10 kk

Olipas hauskat pikkujoulut eilen!

🥰🧑‍🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jälkiruokana juotuaan juhlaväki sammahti kuka minnekin.🐶 Hyvää illanjatkoa ja yötä!
IkäväVastattu 10 kk

Lounasaikaan ruoka mielessä!

😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuunnella liian kovaäänistä suomipoppia. Siellä tuli uutisissa mielenkiintoinen tieto. Kyselyssä näet o…
IkäväVastattu 10 kk

Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille

🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänään kun vein autoa huoltoon kehä ykkösellä, niin suurin osa autoista oli varustettu virolaisella reki…
IkäväVastattu 10 kk

Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva

🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsiessäni. Senverran sain selville, että koodi on auton papereissa tai autopassissa. Mulla ei ole mitää…
IkäväVastattu 10 kk

Ajatella,että joku ihminen työkseen

🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löysin Espoon edullisimman kahvin. Kuppi 0,49 euroa ja santsikuppi ilmaiseksi. Oli vain jo kiire kotii…
IkäväVastattu 10 kk

Kohinasta huolimatta

🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa. Sitähän on mainostettu jo kuukauden verran. Nyt on ihan tarpeeksi mustaa ilman sitäkin. Päivät ovat…
IkäväVastattu 10 kk

Sängyn testausta sinkkuna

🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoin tein kun pää osuu tyynyyn. Nyt en kylläkään mene sängynostoon huomenna vaan patjansuojuksen. Uusi …
IkäväVastattu 10 kk

Hyvää miestenpäivää

🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietut oireet - milloin intiimialueesta kannattaa huolestua". Hyvin oli kuvattu erilaisia ongelmia. Pääl…
YhteiskuntaVastattu 10 kk

Kolmen päivän kotivara

🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla. Tuli tuo varautuminen mieleen, kun jossakin soi palohälytin. Mielessä kävi heti, mitä otan mukaani j…