Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1121

Kommenttia

5123

1. On jotenkin lohdullista maailman pahuuden keskellä

🤔🦢☕ että laulujoutsenet ovat taas muuttomatkallaan pysähtyneet tänne. Niinkuin ne ovat tehneet aiemmin jo vuosikausia.
    Ikävä
    6
    70
  2. Ensimmäisellä kertaa kun näin

🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokas
    Ikävä
    13
    176
  3. Pikkulinnut kerääntyvät jo sähkölangoille

🙄🦊🐑 lampaat ja lehmät söivät heinää pelloilla auringonlaskun aikaan. Kettu vaani hiiriä heinäpellolla. Kauriskin oli
    Ikävä
    32
    269
  4. Poikamiesboksin siivous

🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe
    Ikävä
    35
    295
  5. Nyt ei ole kysymys lounaasta

🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi
    Ikävä
    5
    172
  6. Jos pidän suuri ompelukilpailu sarjasta

🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas me
    Ikävä
    4
    141
  7. Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p
    Ikävä
    20
    226
  8. Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöist
    Ikävä
    21
    643
  9. Näin se kesä etenee

🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel
    Ikävä
    26
    256
  10. Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg
    Ikävä
    10
    239
  11. Upea ilma viettää päivä

😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.
    Ikävä
    6
    128
  12. Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd
    Ikävä
    27
    317
  13. Obama pysyy pirteänä

🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on
    Ikävä
    8
    210
  14. Ikävän lievitykseen

🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimma
    Ikävä
    23
    244
  15. Vanessa atalanta

🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti
    Ikävä
    13
    162
  16. Mulla on aika hyvä mielikuvitus

🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta
    Ikävä
    26
    342
  17. Ei minusta koskaan maisteria tullut!

🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp
    Ikävä
    5
    189
  18. Kirjosieppo vie yhdelle poikaselleen

🤔🐦‍⬛🦟 16 000 hyönteistä 16 päivän ajan. Poikasia sillä on 5-8. Aikamoista kiirettä pitää yllä tuo poikasten syöttämin
    Ikävä
    51
    362
  19. Oi aikoja ... oi tapoja

😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste
    Ikävä
    58
    318
  20. Onni yksillä kesä kaikilla

😎🌞👍 onhan se kesäkin onnea. Lähden kokeilemaan miten eilen ostamani leka tehoaa kiilan kanssa pölleihin. Halkeaako yh
    Ikävä
    46
    1016